I'm a mommy now!

utorak, srpnja 21, 2015

Pozdrav dragi moji čitatelji!

Nakon dugo, predugo vremena uhvatila sam koju minutu i odlučila se javiti. Iz samog naslova je vidljivo, a vjerujem da sad već i dosta vas koji me prate znaju da sam prije nekoliko mjeseci postala mama. Naš maleni dječak je za svoj dolazak na svijet izabrao savršen, lako pamtljiv datum i 1.svibnja u ranim jutarnjim satima zauvijek promijenio naše živote.



Unatoč prvim danima prilagodbe i upoznavanja, smatram da smo se odlično snašli u novoj ulozi i vrlo brzo smo postali pravi mali tim. Dani nam prolaze idilično, radujemo se svakom novom prvom i velikom događaju, istraživanju svijeta i novim vještinama našeg mališana. Između hranjenja, kupanja, igre i šetnji, priznajem da mi ostaje vrlo malo vremena za sebe pa je razumljivo i da mi je blog trenutno najsporednija stvar na svijetu i iskreno se ne opterećujem time hoću li i kada opet uhvatiti nekadašnji tempo objavljivanja postova. 

No, ne brinite jer kozmetiku i dalje volim i uživam u njoj, a šminkanja se nisam odrekla niti u trudnoći (ne znam zašto i bi!) pa sam i u trudovima prije polaska u rodilište brzinski nabacila malo BB kreme i rumenila te naravno, sredila obrve jer kako ću ići roditi BEZ SREĐENIH OBRVA, dok je budući tata grozničavo hodao po stanu izvikujući parole da nisam normalna... muškarci...! Naravno da mi nekoliko sati nakon toga, onog trenutka kada sam primila to malo čudo sa slatkim čuperkom na vrh glave, više ništa nije bilo važno, ni vrijeme ni sati, ni obrve, ni umor, niti bol... U tom trenutku sam postala nova ja -  snažnija, smirenija, brižnija, nesebičnija... postala sam mama :) !


Uskoro možete očekivati nekoliko novih recenzija s čijim objavama debelo kasnim, a do tada vas pozdravljamo i nadamo se da niste zaboravili na Petite Chérie blog!

Broj komentara: 37:

  1. Nismo te zaboraviliiiii <3 Šaljem puno puno srčeka i ljubaca <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ti dupli poljupci se posebno cijene <3 ;))!

      Izbriši
  2. Uživajte s bebačem ♥ ♥ ♥
    Bit će vremena za postove, čekat ćemo te :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uživamo, uživamo :))! Drago mi je da me čekate :*

      Izbriši
  3. praznik rada je najbolji dan za rodit se :D rođendan, uz to i neradni! pa čestitam ti i ovako službeno, neka ste dobro i uredno, ljubi dijete, a za blog ćemo lako! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, bome je. Sjećam se jedne frendice iz osnovne koja je imala rođendan 1.5. pa mi je uvijek bilo fora kako ne mora u školu na svoj rođendan :DD Hvala na čestitkama, naravno, blog ne ide nikud i može malo čekati :)

      Izbriši
  4. Cestitam ti i uzivaj u novoj ulozi, zna se sta je najbitnije na svijetu <3 ja ne bih ni pomislila na blog u prvih nekoliko mjeseci lijepih trenutaka sa bebicom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, pa eto, nisam niti ja bila baš raspoložena za pisanje još i u trudnoći, a prvih mjesec dana sam totalno bila fokusirana na bebača. Sad smo ipak uhvatili neki ritam pa će biti malo vremena i za pisanje :)

      Izbriši
  5. Čestitke mami sa uvijek postojanim obrvama! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :) ! Sad jesu li ostale postojane i nakon poroda, ne bih baš rekla, ali barem sam na taj način odvratila misli od onoga što me čekalo :D

      Izbriši
  6. e to se zove tajming ;)
    čestitam, a kad se vratiš mi te još uvijek čekamo tu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan datum je izabrao :) Nadam se da ćete ubrzo čitati nove postove, iako vjerujem da ih neću objavljivati tako često kao nekada.

      Izbriši
  7. Nismo te zaboravili i drago mi je da ces se vratiti bloganju ali polako, zna se koji su prioriteti u zivotu 😉
    Pozdrav i pusa bebacu 😘

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Majo, znam ja tko su moji vjerni čitatelji <33

      Izbriši
  8. Velike čestitke. Očekuje vas neverovatno putovanje <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Ojjj nozice male slatke kisele i smrduckave XD pa cmook cmook!
    Cestitam jos jednom, uzivajte skupa, bit ce vremena i za pisanje i sve, porastu nevjerovatno brzo.
    I ja sam se sminkala kad sam isla rodit' a i poslije poroda otisla da se malo upristojim da budem fina na slikama prvim hahaha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da prebrzo rastu, zato uredno sve bilježim, slikam, samo da ne zaboravim sve ove slatke trenutke :) Ja sam si spakirala nešto sitno makeup-a, na kraju se uopće u bolnici nisam šminkala, ali jesam kad smo izlazili, istina da se odmah bolje osjećaš :)

      Izbriši
  10. Ne brini,nismo te zaboravili:-)Iako sam ti na fejsu vec davno cestitala,evo jos jednom cestitam na blogu!Ajme,koje male slatke nozice,za pojest ih!Samo vi uzivajte sa vasom bebicom a blog nece nigdje pobjeci...Ljubim vas!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)! Ma najslađe su mi uvijek bile nožice malih beba, sad napokon i ja imam jedne pa ih mogu stalno ljubiti ;))

      Izbriši
  11. bodić je presladak...ja sam tetka, sad skoro godinu dana hehe <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravi mornarski :) Onda je i kod vas veselo, posebno kad se bliže prvom rođendanu, tad su baš zanimljivi!

      Izbriši
  12. <3 <3 <3 <3 samo <3 i ništa više! Pusa najveća!

    OdgovoriIzbriši
  13. čestitke mami i tati!
    veselim se tvom povratku, kad bude bude :)

    OdgovoriIzbriši
  14. čestitam! dobrodošao, dječak :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitke i ovom prilikom! Uživaj u ovom novom periodu. Ovaj teskt mi je ulepšao dan a moram priznati, i nasmejao :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da smo ti uljepšali dan i nasmijali te :))! Hvala na čestitkama :*

      Izbriši
  16. Ljepotice meni si nedostajala ali znala sam da se spremaš za najveću ulogu u životu. Čestitke i čekamo te <3

    OdgovoriIzbriši