In love with... #6

četvrtak, travnja 02, 2015

Nakon duže pauze vrijeme je za još jedan post u kojemu ću pokazati neke od svojih trenutnih favorita. Uspjela sam izabrati nešto preparativnih proizvoda, premda sam u zadnje vrijeme totalno izgubila glavu za dekorativom i šminkam se više nego ikada. Nisam sigurna želim li podsvjesno iskoristiti još ovo malo vremena što mi je ostalo prije dolaska bebača jer tada će mi pretpostavljam, barem prvih mjesec dana make up biti totalno sporedna stvar pa se sada želim izdovoljiti ili mi je jednostavno nastupio takav period, no sasvim je sigurno da uživam u svakodnevnom igranju sjenilima, rumenilima i ruževima.


Posljednjih dana svakodnevo koristim Manhattan Powder rouge rumenilo u nijansi Secret Lovers /klik/ koje obrazima podari jednu prekrasnu i svježu, roskastu nijansu dok se sitni zlaćani shimmer suptilno presijava na svijetlu. Zaista krasno rumenilo, za samo 50 kuna i ako ste u prilici svakako bacite pogled na njega. Slijedi ga Maybelline 24HR Color Tattoo kremasto sjenilo u nježnoj i romantičnoj, Pink Gold nijansi, a koje je dodatak mojoj skromnoj kolekciji ovih kremastih sjenila. Mislim da je do sad već jasno da sam lagano zaglibila s ružičastim tonovima, pa u istom tonu nastavljam s L'Oreal Caresse kremastim ružem u nijansi Lovely Rose /klik/ te nešto pigmentiranijim i življim Maybelline Color Sensational u nijansi Vivid Rose /klik/.

Elizabeth Arden Ceramide maskara /klik/ je jedna od rijetkih koju hvalim na sva zvona i koja se, sukladno tome, našla i u mojim godišnjim favoritima. I dalje joj je tekstura jednaka kao i u vrijeme prvog korištenja, vrlo kremasta, ugodna na trepavicama, ne trusi se i za moj pojam, pruža vrlo dobre rezultate, a još jedan veliki plus je i precizna "klasična" četkica pomoću koje u par poteza nanesem maskaru bez mrljica po kapcima i ostalom okoloočnom području.  Kako su u mom Dm-u povukli Catrice stalak tako sam ostala bez njihove hvaljene bež olovke za waterline i već kad sam htjela odustati od potrage u drogeriji, pronašla sam Deborah Milano Kajal koja ipak nije u onoj mjeri toplije bež nijanse kakvu sam prvotno željela, no opet nije ni potpuno kreč bijela tako da ipak djeluje umjerenije i prirodnije, a zadovoljna sam i njezinom teksturom te trajnošću. Što se tiče manikura, zadnjih mjeseci sam totalno podbacila na tom polju i većinu vremena su mi nokti čak potpuno ogoljeni, no zadnjih dana sam opet krenula s nešto češćim lakiranjem i ponovo otkrila ovaj preslatki Essie u nijansi muchi, muchi* /klik/.


Od preparativnih proizvoda ugodno me iznenadilo AlpStories ulje za masažu s mirisom vanilije*, s obzirom da baš nisam pretjerani uživalac mirisa vanilije koji mi obično u preparativnim proizvodima bude težak, slatkast, umjetan i prilično dominantan. S ovim uljem je sasvim druga priča, uz vrlo laganu notu vanilije ja osjetim svježe citruse a bočica s pumpicom mi zaista olakšava doziranje te se svaku večer, prije odlaska u krevet počastim s par kapljica ovog divnog, mirisnog ulja. Još jedno ulje o kojemu sam vam pisala jest L'Occitane karite ulje za skidanje šminke/čišćenje lica /klik/ i kao ljubitelj uljnih čistilica mislim da nije toliko čudno što mi se ovaj proizvod toliko svidio i pronašao svoje mjesto u trenutnim favoritima. Nuxe Créme fraîche de beauté hidratantna maska za lice* za sve tipove kože me oduševila već pri prvom korištenju. Upravo u vrijeme kad mi je stigla, preboljela sam gripu te sam odmah posegnula za hidratantnim proizvodima kojima bih koži vratila izgubljenu vlažnost i vratila joj stari sjaj, a ova maska mi je u tome bila prva uzdanica. Osim što je izuzetno lagana, zaista osjećam da radi svoj posao i koža mi je nakon tih nekoliko minuta koliko je potrebno da se u potpunosti upije nekako življa, svježija i nahranjena. Detaljnije o maski ćete ipak čitati uskoro na blogu, a do tada vas ostavljam sa svojim favoritima :).

Dijelimo li ljubav prema istim proizvodima? Koji su vaši trenutno najdraži proizvodi? 

*PR uzorak

Broj komentara: 12:

  1. Toliko se premišljam oko ovog Maybelline ruža,a stvarno je predivan.
    Imam kremasto sjenilo Pink Gold,ali nekako mi prerozo,tako da prvo stavim sivo Permanent Taupe i ovo preko,najljepša kombinacija ikad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A vidiš, na mojim kapcima je Pink Gold totalno nježno i onako tek suptilno dolazi do izražaja roza nijansa. Moram probati ovu kombinaciju permanent taupe i preko pink gold!

      Izbriši
  2. mene zanima ovo ulje za masažu :)
    i sviđa mi se tvoje rumenilo i lak.

    OdgovoriIzbriši
  3. Još nikad nisam kupila color tattoo i uvijek se mislim kada uđem u drogeriju da li da ga kupim :D Essie je prelijepa nijansa zaljubim se u svaku koju vidim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Od navedenih proizvoda imam samo taj isti CT i stvarno mi je super, posebno dok mi ujutro treba nešto "na brzinu" za oči. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako volim Pink Gold ali ipak mi se malo skuplja u pregibima ako ne stavim bazu ispod, moram probati ovu kombinaciju iz prvog komentara, zvuči skroz zanimljivo...i samo se ti šminkaj...i spavaj...moram te zezat malo ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne i pomno odabrane stvarčice. Da znaš da nisam odolila ovom rumenilu nakon tvoje recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvo, pohvale za redizajn blog, prekrasno izgleda :). I sama obožavam Pink Gold sjenilo i srećom, meni se ne skuplja u pregibu kapka. Voljela bih probati L'Occitane karite ulje za skidanje šminke, zvuči odlično!

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam Nuxe masku i volim je i ja. I to mi je prva maska koju ne ispirem, pa mi je iz početka bilo čudno. Sada sam malo pauzirala, jer sam imala neku alergiju, i sada jedva ćekam da je opet podjem koristiti...

    OdgovoriIzbriši
  9. Moram si nabaviti L'Occitane karite ulje za ciscenje lica, svi ga hvale na sva zvona, a volim uljne cistace inace :) i od ostalog također obozavam MNY pink gold sjenilo...

    OdgovoriIzbriši
  10. Još uvijek dvoumim oko kupnje Loccitane ulje. Uzela bih ali neki kažu da ne skida dobro šminku pa ne znam što da mislim. Ja volim i inače nosim malo jaču šminku na dnevnoj bazi pa se bojim da ne bude fail kao Loko. Sve mi se čini da je najbolja opcija miksanje u kućnoj radinosti. :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve mi se sviđa i moja lista želja samo raste i raste.. jao meni ;) Essie mi je divan, prava nježna, proljetna bojica. Nisam ih još nikad probala, uvijek krenem pa su mi skupi pa uzmem nešto drugo, ali vidim da neću moći još dugo bez njih ;)

    OdgovoriIzbriši