Avène Hydrance Optimale Riche - bogata hidratantna krema za suhu kožu

ponedjeljak, travnja 20, 2015

U vječitoj potrazi za odgovarajućom hidratantom kremom koja će mojoj suhoj i osjetljivoj koži pružiti upravo ono što joj je potrebno odlučila sam isprobati hvaljenu Avène Hydrance Optimale liniju. Između light i riche verzije odlučila sam se za potonju obzirom na već spomenute karakteristike moje kože lica. Također, postoji i verzija koja sadrži zaštitni faktor, no kako sam kremu planirala koristiti pri noćnoj njezi tako sam posegnula za ovom, lišenom zaštitnog faktora.


Krema dolazi u plastičnoj tubici u količini od 40 ml, klasičnog otvora s čepićem na odvrtanje. Svoj primjerak sam naručila putem ljekarne Coner /klik/ iskoristivši mjesečni popust na Avène kozmetiku te prošla nešto povoljnije prilikom kupnje, dok se standardna cijena kreće oko 130 kn

Već prema naslovu, da se zaključiti kako se radi o proizvodu namijenjenom prvenstveno suhoj/ vrlo suhoj i osjetljivoj koži lica. Upravo prema njenom opisu očekivala sam i gustu, lagano masnjikavu, bogatu teksturu te sam ju stoga i namijenila noćnoj njezi i prije nego što sam ju isprobala. Ne moram reći koliko sam se iznenadila prilikom prvog korištenja. Naime, teksutra ove kreme uvelike odskače od mojih prvotnih očekivanja - ona je lagana, nježna i na prvu, bez aplikacije, čak bih rekla da ne bi bila najsretnije rješenje za nas suhokošce. Međutim, njena tekstura sasvim dobro odgovara mojoj suhoj koži, brzo se upija i lagano razmazuje no ipak osjećam da stvara određenu zaštitnu barijeru te na taj način sprječava neugodno zatezanje suhe kože. 

Unatoč tome, kako sam kremu koristila u prijelaznom razdoblju (zima/proljeće) nisam osjećala kako mi je ona sama dovoljna, možda razlog leži i u tome što volim da mi noćna njega kože bude izrazito hidratantna i bogata te u tom smislu težim za što hranjivijim proizvodima, tako sam i ovu kremu koristila nakon Caudalie Vinosource objavljajućeg ulja /klik/ i moram priznati da mi je ova kombinacija savršeno odgovarala, ne samo u smislu potrebne dugotrajne hidratacije već i u službi umirenja kože, kada bih nakon aplikacije osjetila određenu ugodu na koži, bez ikakvih popratnih neugodnosti. Možda vam se čini da pišem gluposti, no niti sama ne znam kako opisati taj trenutak kada osjećate, a na koncu i primijetite da vam je koža zadovoljna i sretna te da joj trenutna rutina i te kako odgovara. 



U posljednje vrijeme sam primijetila i kako mojoj koži ne odgovaraju najbolje parfimirane kreme koje mi često ne naprave nikakvu štetu u smislu iritacija, svrbeža ili crvenila, no ipak osjećam da mi je koža puno zadovoljnija uz proizvode lišene umjetnih, intenzivnih mirisa, što je zapravo i logična stvar. Tako je i ova krema kod mene zaradila dodatne bodove upravo na račun odsutstva spomenutih intenzivnih mirisa, a mislim da nije na odmet naglasiti i kako se radi o nekomedogenoj i hipoalergenoj formuli, koja je, kao i ostali proizvodi iz Avène radionice obogaćena njihovom blagotvornom termalnom vodom. 

Sve u svemu, kremom sam zbilja zadovoljna i nikako ne bih mogla reći da se radi o promašenoj kupovini. Dapače, planiram ponoviti kupnju te ovaj puta mislim kako ću isprobati verziju sa zaštitnim faktorom i kremu uvrstiti u dnevnu rutinu, obzirom na sunčanije dane koji su pred nama. 

 SASTAV

AVENE THERMAL SPRING WATER, MINERAL OIL, GLYCERIN, PPG-15 STEARYL ETHER, CYCLOMETHICONE CETEARYL ALCOHOL, CARTHAMUS TINCTORUS (SAFFLOWER) SEED OIL, GLYCERYL STEARATE, PEG- 100 STEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CETEARYL GLUCOSIDE, BENZOIC ACID, BETA-SITOSTEROL BHT, C13-14 ISO-PARAFFIN, CAPRYLIC7CAPRIC TRIGLYCERIDE, CHLORPHENESIN, DISODIUM EDTA, FRAGRANCE (PARFUM), GLYCINE SOJA (SOYBEAN) SEED EXTRACT, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, LAURETH-7, LECITHIN, PEG-32, PEG-400, PHENOXYETHANOL POLOXAMER 188, POLYACRYLAMIDE, SODIUM CHONDROTIN SULFATE, SODIUM HYDROXYDE, WATER (AQUA), XANTHAN GUM.

Kakva je vaša koža lica? Jeste isprobali Avène Hydrance Optimale liniju?

Broj komentara: 8:

  1. Za moju normalnu kožu koja zimi naginje dehidraciji je bila sasvim ok za dnevnu njegu, dok mi je sad ipak malo preteška.
    ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpisujem ovaj nedefinirani osjećaj ugode koji opisuješ, i moja koža je jako zadovoljna s ovom kremicom :) S time da sam je zimus koristila ujutro zajedno sa serumom, a navečer onu ultra bogatu koju sam u međuvremenu potrošila pa sam ostala na ovoj kremi + kap, dvije ulja navečer. Trošim već treću tubicu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Za moju mjesovitu kozu je ipak bila malo poteska, nosila sam je nekad preko noci kad osjetim da mi je koza bas suha zbog nekih drugih krema koje koristim za problematicnu kozu.. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Imala sam više testera ove kreme ali iz nekog razloga se nisam odlučila za nju. Nekako sam uvijek kupovala legere varijantu koja mi je zapravo bila preslaba :D

    OdgovoriIzbriši
  5. I sama sam prije par dana počela istu kremu koristiti,ali moja ima zaštitni faktor. Uzela sam i serum iz iste linije.Inace,moj apsolutni favorit je Caudalie vinosourse riche krema. Prošlo ljeto sam u trudnoći koristila JMO serum s vitaminom C i SVR kremu s spf 50. Bila je to za moju suhu kožu odlična kombinacija

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav! Zanima me krema avene hydrance optimale legere bez uv. Ne znam zasto kad je, nanesem (kruznim pokretima kao da masiram lice) odjednom se pocne perutati. Kao da se sve sto sam nanijela na lice kroz to perutanje skida. Zasto se to dogadja?

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav! Zanima me krema avene hydrance optimale legere bez uv. Ne znam zasto kad je, nanesem (kruznim pokretima kao da masiram lice) odjednom se pocne perutati. Kao da se sve sto sam nanijela na lice kroz to perutanje skida. Nije mi jasno?

    OdgovoriIzbriši