Nuxe Rêve de Miel gel za čišćenje lica

nedjelja, ožujka 29, 2015

Danas sam odlučila napisati koju riječ o medenom Nuxe Rêve de Miel gelu za čišćenje lica/skidanju šminke koji koristim već nekoliko mjeseci. Budući da u svojoj svakodnevnoj rutini apsolutno nikada ne preskačem temeljito čišćenje lica pri čemu se služim s nekoliko proizvoda, uvijek mi predstavlja posebno zadovoljstvo otkrivanje i isprobavanje novih proizvoda na tom području. Jasno da ovaj gel u blogerskom svijetu nije novina i da malo - malo osvane na nekom blogu, no smatram da nije na odmet i ovaj moj današnji osvrt nakon višemjesečnog druženja.



Za početak krenimo na ambalažu. Gel dolazi u plastičnoj, prozirnoj bočici od 200 ml s pumpicom na vrhu koja funkcionira po klasičnom principu zatvaranja i otvaranja pomicanjem pumpice ulijevo ili udesno. Upravo ove spomenute komponente omogućuju jednostavan transport bez straha od slučajnog prolijevanja sadržaja ili drugih oštećenja. 

Kako se radi o gelu, tekstura mu je upravo takva - gelasta, lagana, osvježavajuća a u kombinaciji s nježnim mirisom meda pruža zaista jedinstveno iskustvo. Moram naglasti da inače nisam sklona proizvodima gelaste teksture, čak niti kada se radi o onima namijenjenim čišćenju lica. Nemam nekakav specijalan razlog osim osobnog osjećaja na licu koji mi u većini slučajeva nekako ne odgovara. Upravo zato sam neko vrijeme dvojila vezano uz kupnju ovog gela, no već nakon prvog korištenja bilo mi je jasno da nisam pogriješila. Nuxe Rêve de Miel gel namijenjen je blagom čišćenju lica i skidanju šminke svih tipova kože s naglaskom na suhu i osjetljivu kojoj bi trebao pružati najviše blagodati. U njegovu sastavu krije se već spomenuti med te alantoin koji bi trebali koži pružiti olakšanje te umirenje a formula bez sapuna izostanak isušivanja kože. 


Gel koristim pri večernjoj rutini, nakon prvotnog uklanjanja šminke uljnim čistačem a nakon njega slijedi kakav tonik, odnosno cvjetna vodica. Tek nakon ovog koraka krećem na standardnu njegu u vidu hidratacije i moram priznati da nisam primijetila da mi ovaj proizvod isušuje kožu, no moram naglasiti i da je moja koža zaista osjetljiva po tom pitanju tako da si ne mogu dozvoliti čišćenje uz preskakanje svih ostalih koraka koji uobičajeno uključuju kakav uljni serum te potom bogatu, hidratantnu kremu. Isto tako, gel mi nije izazvao nerede na licu, mogu potvrditi  da je blag na koži s obzirom da sam ga koristila i u periodima kada bi mi se pojavila kakva lezija, lišaj ili slična ranica, što s obzirom na moj atopijski dermatitis nije rijetkost. Ipak, ne mogu vam reći kako funkcionira po pitanju skidanja šminke budući da ga u tom segmentu nisam isprobala, no eventualne ostatke makeup-a skida savršeno a blag je i prema okoloočnoj regiji što je samo još jedan veliki plus. 

Količina od 200 ml mi traje već prilično dugi period (nekoliko mjeseci svakodnevnog korištenja), što nije čudno ako napomenem da mi je za čišćenje kože lica ali i predjela vrata potreban jedan do dva pritiska pumpice stoga smatram da i cijena od cca 100 kn (ovisno o mjestu kupnje) ne bi trebala predstavljati problem ukoliko gel koristite na ovaj način, no pretpostavljam da ćete ga ipak prije potrošiti ako ga planirate koristiti i za skidanje šminke. 

Ono što se meni posebno sviđa kod ovog gela jest njegova tekstura koja u dodiru s vodom postaje lagano kremasta, "topi" se pod prstima i vrlo lako se ispire vodom. Kao ljubiteljica meda i njegovog mirisa, mislim da ne moram posebno naglašavati koliko mi se miris ovog proizvoda sviđa te me vraća u zakukuljena sjećanja iz djetinjstva, na baku i djeda, vrcanje meda i grickanje slatkog saća :). 

SASTAV
AQUA/WATER, GLYCERIN, SODIUM LAURYL SARCOSINATE, MEL/HONEY, SUNFLOWER SEED OIL PEG-8 ESTERS, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM COCOAMPHOACETATE, PARFUM/FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, GLUCONOLACTONE, LAURYL GLUCOSIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, SODIUM HYDROXIDE, CARAMEL, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, SODIUM LAURYL GLUCOSE CARBOXYLATE, ALLANTOIN, SODIUM BENZOATE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, CALCIUM GLUCONATE, TROPOLONE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL.

Jeste isprobali Nuxe Rêve de Miel gel? Koje proizvode koristite za čišćenje lica? Dijelimo li ljubav prema medu i njegovom mirisu?



Broj komentara: 6:

  1. Ok, prodala si mi ga :)). Cijena mu uopće nije visoka s obzirom na količinu. Meni bi trajao sto godina jer lice perem samo po potrebi, inače koristim tonik. Došla sam na te grane da mi faca odžoni i od same vode :/. Meni je bila jako dobra krema za umivanje od Etude House, Happy Essential Foam u Collagen verziji. Ful je nježna i ugodna. Sad sam zapela s nekim Avonovim gelovima koje sam dobila i preagresivni su mi pa moram nabaviti nešto primjerenije mojoj koži. Iako mi je spomenuta umivalica od Etude H. bila zakon ipak bih sada htjela isprobati neku novu jer je to u mojoj prirodi :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam potrebu za isprobavanjem nečeg novog, unatoč zadovoljstvu s prethodnim proizvodom. Takva sam i sama :) Da, nije cijena visoka, baš zbog mililitraže i sporijeg trošenja, no znam da se na prvu stotinjak kuna može činiti puno kad je riječ o gelu za čišćenje lica. Baš me zanima i spomenuta krema za umivanje. Jesi ju recenzirala na blogu?

      Izbriši
    2. Pisala sam o njoj :), evogac: http://azziella-beautyblog.blogspot.com/2014/12/recenzija-etude-house-happy-essential.html

      I meni je najčešće problem odjednom izdvojiti više para, ali zadnje vrijeme razmišljam da opet jednako potrošim na "gluposti" kad se naberu. Teško se disciplinirati kad nešto košta samo deset ili dvadeset kuna...

      Izbriši
    3. Hvala ti na linku, mogla sam i sama potražiti /ljenguza/ :D Slažem se za ove manje kupovine. Odem u Dm, "zakačim" se na stalak s Essence proizvodima, sve kao po 20, 30 kn i na kraju ne moram ni reći koliko potrošim, a sve zapravo bespotrebne stvarčice...

      Izbriši
  2. imam i obožavam, ova linija mi je jedna od najboljih proizvoda koje sam ikada isprobala. tko nema, ne zna što propušta..

    OdgovoriIzbriši
  3. U zadnje vrijeme sam čitala oprečne recenzije i kako neke isušuje, no ako tvoju kožu nije isušivao, prodano :)
    Čim potrošim akutalne umivalice, kupujem :)

    OdgovoriIzbriši