NEW IN #12

petak, ožujka 20, 2015

Ovaj krasan dan odlučila sam iskoristiti za slikanje proizvoda koji čekaju na recenziju, a kako sam bila prilično neaktivna zadnjih mjeseci čeka me puno posla. Srećom, proljeće je ovdje, doduše, točan sat dolaska je predviđen u 17 sati i 57 minuta, tako barem kaže sveznali Google no kod mene je proljetno i veselo već ovih par sunčanih dana. I tako odlučih poslikati nekoliko noviteta, a kako sam zadnji post ovakve tematike objavila na sam početak prosinca, smatram da je danas savršen dan za prisjećanje što sam koristila ove zime. Naravno, s obzirom na veliki vremenski razmak, puno proizvoda sam već potrošila (ove zime sam mahnito koristila maslace za tijelo), o nekima ste već mogli čitati na blogu a neke ćete vidjeti prvi puta. 



Prije par tjedana me razveselila jedna nova, krasna suradnja. Radi se o AlpStories* brendu koji mi je, priznajem, bio prilično stran, no njihov paketić s pomno odabranim proizvodima me oduševio na prvu! Još uvijek se upoznajemo, no već vam sada, kao veliki ljubitelj ulja mogu reći da uživam u ulju za masažu s mirisom vanilije te čistom arganovom ulju. Za njima ne zaostaju niti cvjetna vodica rimske kamilice te slatki balzami za usne od naranče i aloe vere. Imam potrebu naglasiti kako se radi o organskim proizvodima, divnih sastojaka i vrlo kvalitetne ambalaže (to doduše i nije toliko bitno, no osobno volim i kad je taj aspekt lijepo odrađen što po meni samo zaokružuje priču). AlpStories proizvode možete kupiti u Arena Centru ili pak putem službene web trgovine -klik- + možete sami kreirati svoj proizvod koji će vam "smiksati" prvi robot u kozmetičkoj industriji pod imenom Baltazar :)! 


Zadnjih tjedana isprobavam i Nuxe Creme fraiche de beaute hidratantnu masku za lice* koja je namijenjena svim tipovima kože. Premda sam pomalo skeptična prema proizvodima koji bi trebali odgovarati svim tipovima kože, za ovu masku zaista smatram da bi mogla ispuniti ova očekivanja, no ipak mi je potrebno još neko vrijeme testiranja za konačne dojmove. Prošli mjesec sam se počastila Avene Hydrance Optimale Riche kremom za lice za suhu kožu i moram naglasiti kako sam ipak očekivala mrvicu hranjiviji proizvod, no unatoč laganijoj teksturi vrlo dobro se ponaša na mom licu i pruža mi potrebnu hidrataciju. O L'Occitane Karite ulju za čišćenje lica ste već čitali na blogu -klik-, a moje zadovoljstvo ovim proizvodom i dalje traje.


Na blogu ste također mogli pročitati moje dojmove o krasnom Caudalie Vinosource obnavljajućem ulju*  za koje i dalje nemam dovoljno riječi hvale -klik-. Odličan proizvod koji savršeno odgovara mojoj koži lica i zaista uživam pri svakom našem druženju. Svoju recenziju još uvijek čeka Cudalie Vine body butter* koji ipak koristim nešto štednije od ostalih jeftinijih maslaca koje sam ove zime isprobala i vrlo brzo potrošila. Nedavno sam na popustu kupila i hvaljenu Mixa kremu za suhe dijelove (laktovi, stopala, koljena...) i moram priznati da mi je žao što ju već dosad nisam isprobala budući da dolazi u količini od 100 ml, a teksturom je dosta slična njihvoj kremi za ruke, doduše, ipak je malo masnija i mrvicu se sporije upija, no mojoj suhoj koži to ne predstavlja nikakav problem.



Od dekorativnih proizvoda najnoviji ljubimci su Manhattan Powder Rouge u nijansi Secret Lovers koji sam jučer predstavila na blogu -klik-, Maybelline Color Sensational ruž u nijansi Vivid Rose, a s obzirom na moju zaluđenost Maybelline 24HR Color Tattoo sjenilima, već viđenoj nijansi Metallic Pomegranate -klik- pridružila se i nježna Pink gold nijansa. Pokazala sam vam i Essence nude sjenila u nijansama cake pop te my favorite tauping čija su se slova na ambalaži već počela skidati a u istom postu sam izrazila i svoje negodovanje Essence ružem iz iste kolekcije u nijansi Porcelain doll -klik-. Odlučila sam isprobati i Essence Make me brow gel za obrve u nijansi browny brows i mogu vam priznati da sam prilično zadovoljna ovim vrlo povoljnim proizvodom, kao i Essence Soo glow kremastim highlighterom u nijansi look on the bright side koji ste mogli vidjeti -ovdje-.



Iako i dalje uživam u Elizabeth Arden Ceramide maskari, odlučila sam isprobati i Maybelline the Colossal go extreme lather black maskaru koja je u vrijeme kupnje bila novitet na tržištu i mogla se kupiti po povoljnijoj cijeni, a kako nisam bila pretjerano oduševljena njenom prethodnicom u žutoj ambalaži, morala sam isprobati i ovu verziju koja mi se ipak više sviđa. Mojim kistovima su se pridružila i dva  Essence malca - kist za obrve/ eyeliner koji je zaista dobar i vrlo precizan te kist za blendanje koji još uvijek nisam uspjela propisno isprobati no čini mi se da ću se vratiti po još koji primjerak dok se ne razgrabe s polica. Na Facebook stranici bloga sam vam pohvalila i Essence olovke za usne, a svojoj skromnoj kolekciji sam zadnjih mjeseci pridružila još tri divne nijanse - honey berry, wish me a rose te satin mauve koju ste mogli vidjeti u ovom looku -klik-. Također nisam mogla odoljeti još jednom Essence ružu iz Come to town kolekcije u nijansi wrapeed in pink  koja me oduševila za razliku od njegovog umjetnog, plastičnog mirisa. Što se tiče manikura, priznajem da posljednjih mjeseci stagniram na tom području. Tako sam dosta lakova podijelila, nijanse su mi dosadile i  zauzimali su mi i ovako ograničen prostor te sam ostala na svega par lakova. Ipak, nisam ostala imuna na krasnu tamnu ljubičastu nijansu Max Factorovog Glossfinity laka u nijansi amethyst (naljepnica je slučajno oguljena), Deborah Shine Tech pod brojem D481 čija je trajnost očajna, no ipak sam uživala u ovoj divnoj nijansi skoro cijelu zimu te na kraju Manhattan Lotus Effect topli nudać pod brojem 51T.

Nadam se da ste preživjeli kraj posta, s obzirom da sam si dala oduška i malo se raspisala. Pišite mi što vas zanima od ovih proizvoda? O čemu biste voljeli čitati na blogu? Jeste isprobali nešto od navedenih noviteta?

*PR uzorak

Broj komentara: 15:

  1. Baš sam s guštom čitala o ovim prekrasnim novitetima! Voljela bih da mogu isprobati Caudalie proizvode, ali za sada su mi preskupi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marijana :) Nadam se da ćeš uskoro imati priliku isprobati nešto od Caudalie proizvoda.

      Izbriši
  2. Veselim se recenzijama AlpStories proizvoda jer vidim da je svaka blogerica izabrala nešto drugačije :D Maybelline 24HR Color Tattoo sjenila također jako volim i imam Permanent Taupe i Pink Gold te ih obožavam i planiram nabaviti još koju nijansu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maybelline sjenila su stvarno odlična, mislim da sam zasad skupila sve nijanse koje mi se sviđaju a da su dostupne kod nas, eventualno bih još mogla uzeti crnu nijansu. Žao mi je što kod nas nisu dostupne sve njihove nijanse, ali živim u nadi da će doći do nas jednom :)

      Izbriši
  3. Od AlpStories sam dobila ulje za masažu za celulit i toliko fino miriši da želim sad isprobati sva ulja što imaju <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je suditi prema ovom ulju od vanilije koje imam, potpuno ti vjerujem! Što se tiče ulja, mene jako intrigira i njihova uljna tuširalica :)

      Izbriši
  4. Prelijepi noviteti adaznaš da od tvoje recenzije ovo Manhatan rumenilo mi ne izlazi iz glave :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Eto, trk u Dm po Manhattan rumenilo, mislim da bi tebi odlično pristajala ta nijansa.

      Izbriši
  5. Sve mi se sviđa :D Meni je ovaj eyeliner kistić odličan za obrve, Color Tattoo-ovcima odolijevam jer nisam baš vješta sa sjenilima a preparativni proizvodi djeluju divno no bit će mi dostižni tek kad se zaposlim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, kistić je savršeno tanak i ultra precizan, mislim da ću si stvarno nabaviti još barem jedan. Meni su ova Maybelline sjenila odlična i nekako su me potaknula da češće nosim nešto na kapcima :) i vjeruj mi da to nisu nikakvi posebni lookovi, najčešće samo prstima utapkam sjenilo na kapak i eventualno ako imam volje stavim kakvo mat sjenilo na pregib :D

      Izbriši
  6. Jako dobri noviteti ;)
    Nisam isprobala ništa od tvojih noviteta, ali nadam se da ću iduću zimu isprobati ova dva spomenuta Caudalie proizvoda <3
    P.S. Dizajn bloga je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđaju i noviteti i dizajn bloga :)

      Izbriši
  7. Tvoji noviteti mi se uvijek sviđaju, a ja moram pod hitno po essence kist za blendanje jer mi djeluje odlično! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ti hvala :)) Pa znaš da je meni sad žao što nisam odmah kupila još jedan!

      Izbriši
  8. Prekrasan new in! Ne znam što mi je bolje od čega :D. Preparativni proizvodi su mi posebno zapeli za oko :).

    OdgovoriIzbriši