MAYBELLINE COLOR SENSATIONAL #904 VIVID ROSE

utorak, ožujka 24, 2015

Nakon duge zime i teških mat ruževa bogatih, tamnih nijansi zaželjela sam se proljeća na licu! Čim izvire prve zrake sunca počnem kopati po svom kutku u potrazi za živahnim, proljetnim nijansama. Trenutno sam u rozoj fazi - sjenila, rumenila, ruževi, lakovi. Kako ih ne voljeti kada u trenu osvježe lice?! Da ne bi sve ostalo na mojim prošlogodišnjim ljubimcima, ipak sam se počastila i jednim novim, Maybelline Color  Sensational ružem u nijansi Vivid rose.



Maybelline Color sensational ruževi dolaze u zgodnoj, razigranoj ambalaži, po cijeni od 65 kn, a dostupni su u svim našim drogerijama. 

Moram priznati da sam prvotno imala na umu kupnju Bourjois Rouge Edition Velvet tekućeg ruža u nijansi Olé Flamingo, no kupnja još jednog Maybelline Color Tattoo sjenila me zadržala pred njihovim stalkom i automatski sam posegnula za ovom krasnom Vivid Rose nijansom. Ono što mi se posebno sviđa kod ovog ruža jest njegova kremasta, lagana i njegujuća formula. Zaista smatram da mi nakon zime i već spomenutih težih i isušujućih ruževa ovakva formula dolazi kao naručena. 

Unatoč formuli, ovaj ruž je neočekivano dobro pigmentiran. Samo u jednom sloju pruža potpunu prikrivenost i bogatu nijansu, a opet ne prelazi rubove usana i ne uvlači se u sitne linije. Po pitanju trajnosti također nije podbacio. Jasno da nije jedan od onih koji će vam nepomično stajati na usnama satima, no od njega to nisam niti očekivala stoga mi je i 2-3 sata (bez jela i pića) sasvim dovoljno, no moram naglasiti kako traje i puno duže ostavljajući ravnomjeran stain na usnama.



 Volite li Maybelline Color sensational ruževe? Imate li Vivid Rose nijansu i za kojim nijansama najčešće posežete u proljetnim mjesecima?

22 komentara:

  1. Još nisam imala niti jedan Maybelline Color sensational ruž, a kako volim rozne nijanse, čini mi se da bi ova bila i moj odabir. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su im ruževi, zaboravih spomenuti i suptilan, vanilast miris koji mi se jako sviđa. Nadam se da ćeš udomiti koji primjerak i uživati u njemu :)

      Izbriši
  2. Nemam vivid, ali imam nijanse fuchsia i shocking coral, koji je na meni crvenkast, ni blizu nijanse u ambalazi. Nema veze i dalje ga volim, a fuchsia je bas ona in your face neon roza, preluda nijansa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shocking coral sam također vrebala, mislim da ću ga možda uzeti za ljetne mjesece :)

      Izbriši
  3. Boja ruža mi se baš sviđa! Nemam nijedan Maybelline ruž, još prije sam par njih probala i nije mi se svidjela pigmentacija tako da im kasnije nisam ni dala priliku :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja stvarno nemam zamjerki na pigmentaciju, baš sam željela nešto laganije teksture a dobre pigmentacije i to sam i pronašla u ovom ružu. Možda je i do nijanse problem, moguće da nisu sve jednako dobro pigmentirane.

      Izbriši
  4. nijansa mi je predivna i jako lijepo ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan je, padam na pink mazalice :D tebi krasno pristaje <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su u zadnje vrijeme samo pink nijanse na umu! Hvalaaa :))

      Izbriši
  6. Imam jednu fuksijastu nijansu i odlična mi je, baš je vrijeme da je opet izvučem iz ladice, malo sam zaboravila na nju :) tebe ova roza predicno osvježi, baš ti lijepo stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, je, sad je pravo vrijeme da izvučemo svoje proljetne nijanse! Hvala Mikka :)

      Izbriši
  7. A ti si meni tako lijepa i fotogenična! :)
    Lijepa nijansa ruža, kao i sve druge kod tebe :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala na divnom komplimentu :) Drago mi je da ti se sviđa ova nijansa!

      Izbriši
  8. Nemam ovu nijansu i mislim da mi ne bi pristajala, ali tebi jako dobro stoji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumljivo da ne volimo svi iste nijanse i ne mogu nam sve pristajati. Tako ja nisam ljubitelj nude nijansi (zapravo malo-malo pokušam s njima, ali ne osjećam se ugodno). Hvala ti :)

      Izbriši
  9. hehe, baš sam ga nekidan vrtila po rukama i mislila se da ili ne... savršeno ti odgovara :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, nadam se da sam te sad uvjerila da se vratiš po njega :))

      Izbriši
  10. kako na tebi potpuno drugačije izgleda, na meni se vidi puno crvene, kod tebe je čista roza, nevjerojatno :o

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sad gledam tvoje swatcheve, kod mene ni traga crvenoj! Doduše, na izravnom suncu mi je na usnama nešto življa roza, ali to je u suštini to. Primijetih već da nam neke mazalice koje dijelimo potpuno drugačije stoje npr. Bourjois Nude-ist za koji si i sama rekla da kod tebe izvlači neku ciglastu primjesu a kod mene opet na neku rozastu boju mesa :)

      Izbriši
    2. Za Vivid Rose mi je drago da mi je takav, ali za Nude-ist bih radije da vuče kao na tebi, na rozastu boju mesa :)
      Različit podton i eto :D

      Izbriši
  11. Ja imam nijansu 902 Fuchsia flash i prezadovoljna sam! Prava ljetna boja, više mat nego mastan, i dugo se drži na usnama. I ova tvoja boja mi je super!

    OdgovoriIzbriši