MANHATTAN Powder Rouge rumenilo - nijansa Secret Lovers

četvrtak, ožujka 19, 2015

Moram priznati da sam posljednjih mjeseci nekako zapostavila rumenila, u smislu da su ona naravno, i dalje prisutna u mojoj svakodnevnoj make up rutini no ipak sam birala samo par nijansi među kojima je nekako uvijek prednjačila Sleek Flame paletica rumenila koju sam vam predstavila još ljetos (recenzija). Zadnjih dana otkako je izmililo sunce sam ipak poželjela osvježiti svoju kolekciju ruževa i rumenila nešto prikladnijim i svježim proljetnim nijansama. Sukladno tome, iskoristila sam aktualan popust od 30 % u Dm-u, u zamjenu za 50 bodova i tako se u mojoj košarici, između ostalog, skrasilo i Manhattan Powder Rouge rumenilo u nijansi Secret Lovers. Inače, ova pogodnost u Dm-u, a koja se odnosi na nekoliko dekorativnih ali i preparativih proizvoda traje do 4. travnja, pa požurite po svoje knjižice :). 



Manhattan Powder Rouge rumenila od nedavno možete pronaći u 6 novih nijansi, po cijeni od 49.90 kn za 5 grama proizvoda ( uz popust od 30 % će vas izaći 35 kn što je vrlo, vrlo isplativo!). Ambalaža im je prilično neugledna, plastična i osobno nisam ljubitelj ovakvih laganih plastičnih poklopaca koji se, zahvaljujući mojoj šeprtljavosti uvijek uspiju slomiti i odvojiti od ovog statičnog donjeg dijela ambalaže. Uz rumenilo dolazi i kistić koji je u mom slučaju već završio u košu, no opet, mislim da bi dobro poslužio za brzinske popravke tokom dana kada ste izvan svog doma. 


Secret Lovers nijansa je upravo ono što sam tražila - svježa, roskasta sa sitnim zlaćanim shimmerom koji na gornjem swatchu izgleda pomalo dominantno, no moram naglasiti kako je rumenilo ovdje naneseno u tri sloja, dok je ispod naneseno u samo jednom i mislim da se ovdje jasno vidi koliko je sama nijansa zapravo lagana i suptilna no opet pruža mogućnost nadogradnje i kontrole intenziteta stoga je pravi pogodak i za one malo "teže ruke" koji izbjegavaju ultra pigmentirana rumenila u strahu od "klaun" obraza. Po pitanju trajnosti rumenila zaista nemam zamjerki i rekla bih da nakon neka 3-4 sata počinje lagano gubiti intenzitet, no imajte na umu moju suhu kožu koja mi omogućava ipak nešto dulje trajanje proizvoda na licu. 

Svakako planiram ugrabiti još koju nijansu iz ove nove palete boja s obzirom da sam ovim primjerkom prilično zadovoljna, posebno ako uzmem u obzir povoljnu cijenu i bez spomenutog ostvarenog popusta.

Jeste isprobali koju novu nijansu Manhattan rumenila? Što mislite o Secret Lovers nijansi?

Broj komentara: 10:

  1. Kad sam vidjela sliku, odmah sam se sjetila svog prvog rumenila! :D Bilo je to ovakvo od Manhattana, u boji breskve i sjećam se da sam bila 8. razred kad mi ga je mama kupila :D Ostalo mi je u lijepom sjećanju, morat ću ga opet kupit :) Hvala na podsjetniku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dok sam pisala post baš sam razmišljala jel' mi je njihovo rumenilo bilo među prvim mojim rumenilima koje nisam krala od mame i čini mi se da je :) Drago mi je da sam te podsjetila na njihova rumenila i nadam se da ćeš si uzeti koji primjerak ovih novih nijansi.

      Izbriši
  2. meni su ti kistići za umrijet od smijeha, na svim rumenilima, i isto lete u smeće.
    al boja je rumenila je zato divna! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma samo smetaju u ambalaži :D Drago mi je da ti se sviđa nijansa!

      Izbriši
  3. AA ja taman iskoristila tu knjižicu za Borjois rumenilo :/Prelijepo je i mogu misliti kako ti super stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno misliš na onu njihovu malu knjižicu s popustima, ova je malo veća, za ožujak 2015. i ima hrpetina kupona unutra. Baš ju sad listam i vidim da ima kupon od 30 % na jedan ili više Bourjois proizvoda po izboru ali i dalje možeš koristiti i ostale kupone. Ako imaš još bodova traži u Dm-u ovu knjižicu, stvarno se isplati :)

      Izbriši
  4. Volim rozena rumenila jer mi osvježe lice, tako da mi se i ovo jako sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, uvijek kad stavim roskasto rumenilo, osjećam se nekako svježije i poletnije :D

      Izbriši
  5. Da moram odabrati samo jednu nijansu rumenila da ih nosim do kraja života bila bi roza. Ne samo da mi se takva najviše sviđaju nego mislim i da mi najbolje stoje. Ovaj tvoj primjerak je baš po mojoj mjesri :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja opet ne znam što bih izabrala, sad sam od ljeta bila luda za crvenkastim i ciglastim nijansama, pa su mi se sviđale i one tamnije burgundy nijanse zimi, a volim i breskvastve... ahhh, nije lako :D

      Izbriši