L'OCCITANE karite ulje za čišćenje lica

ponedjeljak, ožujka 09, 2015

L'Occitane je nedavno svoju karite liniju obogatio novim proizvodom - uljem za čišćenje lica a kako sam u to vrijeme trošila zadnje kapi voljenog Green Girl My Own Gentleman ulja, nije mi bilo druge nego da ubacim ovaj novi proizvod u košaricu i malo promijenim svoju rutinu. Vjerujem da sam već dosadna s hvaljenjem uljnih proizvoda za čišćenje lica i znam da još uvijek postoje oni koji su skeptični na samu pomisao skidanja šminke uljima za čišćenje, no vjerujte mi da je ovaj način potpuno promijenio moj doživljaj čišćenja lica na kraju dana - od mukotrpne radnje koja bi mi bila prilično mrska iako ju nikad nisam preskakala pa do ugodnog, brzog i efikasnog čišćenja lica u svega par poteza. Moram napomenuti kako sam prije otkrića ovih ulja koristila cijelu vojsku proizvoda - mlijeka, uljne odstranjivače za okoloočno područje, gelove, tonike (koje doduše još uvijek koristim) te hrpetine blazinica uz obavezno nadražene i krvave oči koliko god bih se ja trudila biti što nježnija u ovom procesu. Srećom, otkrila sam ulja za čišćenje lica i tu je vječna ljubav rođena :).



Ambalaža karite ulja je vrlo jednostavna, odmjerena te vizualno prati dizajn ostalih L'Occitane proizvoda iz ove linije. Ulje dolazi u  plastičnoj bočici s pumpicom na vrhu, u količini od 200 ml te cijeni od 150,40 kn. Način korištenja i djelovanja ovog ulja se zapravo ne razlikuje od ostalih ulja ove namijenje. Ono se nanosi na suhu kožu lica, lagano raspoređuje prstima po koži pri čemu se nečistoće i šminka tope a nakon toga se uz dodatak vode uljna faza pretvara u laganu i bezmasnu mliječnu formulu koja se lagano ispire s kože zajedno s ostacima šminke i nečistoća. Uljne čistače u pravilu koristim samo u procesu skidanja šminke, ne i čišćenja lica kada ono nije natrpano makeup-om stoga za njim u većini slučajeva posežem u večernjim satima, a sam proces volim malo produžiti s obzirom da uljnu formulu volim iskoristiti dvostruko - za skidanje šminke ali i lagano masiranje lica koje mi na kraju dana zaista predstavlja zadovoljstvo. 



Što se tiče teksture, kod ovog je ulja izostao dojam gustoće i težine te je ono vrlo lagano što zaista olakšava samo nanošenje i umasiravanje, no isto tako moram primijetiti da se iz istog razloga brže troši od već spomenutog Green Girl ulja koje je teksturom ipak nešto podatnije ali ga krasi i jednostavnija te prirodnija skupina sastojaka. L'Occitane karite ulje posjeduje i jedan poseban, vrlo nježan, puderasto kremast miris, a formula će bez problema otopiti svu šminku s lica i ujedno biti blaga prema okoloočnom području uz izostatanak iritacija, crvenila i peckanja. Ono što me kod ovog ulja zaista razveselilo jest njegova brza transformacija u tu laganu mliječnu formulu te vrlo brzo i efikasno skidanje s lica umivanjem pri čemu na koži ne ostaje onaj uljni, masnjikavi sloj, već samo glatka i nahranjena koža. Premda ovaj proizvod svoju zadaću obavlja i više nego dobro, moram naglasiti kako bez obzira na osjećaj čistoće uvijek nakon ovog koraka posegnem za laganim gelom, a nakon toga micelarnom otopinom te tonikom/hidrolatom kako bih u potpunosti očistila svaki ostatak nečistoće i makeup-a s kože lica.

Na koji način i uz koje proizvode čistite lice i skidate šminku?Volite li uljne čistače? Jeste isprobali L'Occitane karite ulje?

Broj komentara: 20:

  1. Hm, hm... Već neko vrijeme razmišljam o investiciji u neki uljni čistač jer sam se uvjerila u općenitu blagotvornost neisušujućih preparata s uljima (bez obzira na moju masnpću LOL) , pa hvala ti na recenziji! Iako mislim da ću preskočiti L'Occitane, ne samo zbog cijene, nego mi je brend nekako... precijenjen :D sad čekam makeup remover od Loko kozmetike da mi stigne, a definitivno moram posjetiti Green Girl, sramota me što još nisam ništa isprobala a koliko vidim, žena je genije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :DD Loko skidalicu još nisam isprobala, ali sam se dvije godine "kupala" u GG My own gentleman ulju, a divan mi je i njen balzam za skidanje šminke kao i sve ostalo što sam njeno isprobala, tako da - go for it! Nećeš požaliti :)

      Izbriši
  2. Obožavam uljne čistače makar sam masnokožac :D Koristim jedan od Zimzelene kozmetike i jako sam zadovoljna :) I ovaj L'Occitane se čini odličan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se da su ovi uljni čistači od naših domaćih cura zapravo svi jako slični, razlika je vjerujem samo u korištenim uljima i njihovim omjerima. Niti zimzelenu još nisam isprobala, ali vjerujem da hoću :)

      Izbriši
  3. Isprobala sam ovo ulje a nedavno im je stiglo i od smilja koje mi je malko bolje bar u segmentu skidanja maskare.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj vidjela sam i to ulje od smilja i odmah sam i njega poželjela isprobati. Ja sam s ovim zaista zadovoljna, skida mi maskaru bez problema, kao i sav ostali makeup, no kao što sam rekla, voljela bih isprobati i to ulje od smilja.

      Izbriši
  4. Nisam još koristila ulja za čišćenje lica, no ovo L'occitanovo djeluje jako zanimljivo. Sviđa mi se što se direkt ispire, a ne da se skida blazinicom. Inače skidam šminku Lush Ultrabland-om pa nakon toga koristim Avene sindet s cold kremom pa L'erbolario tonik od kamilice i u konačnici nanosim N7 noćnu kremu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otkako koristim ulja, paket blazinica mi puno, puno dulje traje pa si gledam da na tu stranu opet malo uštedim :D Nadam se da ćeš uskoro isprobati koje ulje za skidanje šminke, a Lerbolario tonik od kamilice sam mjerkala jedno vrijeme i nadam se da će doći na red, kad potrošim zalihe :)

      Izbriši
  5. Odlicna recenzija, vec vidim kako mi treba ovo ulje. Do sada sam koristila samo Green girl uljni skidac ali sve popravim jos umivanjem i Magniton-om kako bi skinula ostatke sminke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Da, tako i ja radim, premda u većini slučajeva (ako nemam baš težak make up) imam dojam da sam sve skinula s uljem, ipak volim obaviti rutinu do kraja i biti sigurna da je sve očišćeno :)

      Izbriši
  6. Ja sam jedna od onih koja se koš nije dala nagovoriti na uljne skidače, nekako mi se čini da bi bilo previše trljanja po očima, a ako se ionako umivam umivalicom nakon njega onda ne vidim neku korist od tog ulja, odmah ga ispirem s lica...moram probati definitivno i razbit ove moje predrasude :D l'Occitane proizvode volim pa se možda baš za ovo odlučim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mikka moraš, moraš isprobati ulja! Što se tiče očiju, upravo je suprotno. Ne znam na koji način i s čime ti skidaš okoloočni makeup, no moje osjetljive oči su se stvarno preporodile otkako koristim ulja za skidanje šminke... doslovno lagano masiraš lice i oke i to ulje fino klizi i topi se :DD stvarno nema potrbe za nikakvim žuljanjem i nadraživanjem očiju. A što se tiče njege, pa ne znam... nikad ih nisam gledala iz te perspektive, nekako su mi baš namijenjeni skidanju šminke i bitno mi je da mi ne isušuju dodatno kožu :)

      Izbriši
  7. A definitivno ću morati isprobati i uljno skidanje šminke jer zvuči, uz sve ostalo, i jako zabavno :D (zbog pretvaranja ulja u mlijeko, it's magic!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zabavno, brzo i ugodno :) Nadam se da će ti se svidjeti ovaj način skidanja šminke!

      Izbriši
  8. Nikad još nisam probala pravo skidanje šminke s uljem, više sam imala neuspješan pokušaj s kokosovim, ali Ulolino mlijeko za čišćenje mi ima sličan učinak valjda zbog mnogih ulja koje sadrži. Uživancija ga je masirati i gledati kako se sve topi pod prstima. :D
    Ovo ulje djeluje fancy ali Green Girl mi je još uvijek tiha patnja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Većina ovih ulja sadrži polysorbat koji je zaslužan za tu magičnu transformaciju u dodiru s vodom, zato ova druga "obična" ulja ne mogu proizvesti takav učinak. Nadam se da ćeš isprobati neko od ovih ulja i da će te oduševiti :)

      Izbriši
  9. Nisam ni ja isprobala još uljne skidače, ali bih željela :) ovo mi se čini sasvim dobro, osobito jer ne ostavlja taj masni sloj na koži, ali vidim da sve hvale Green Girl :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam suhokožac i meni taj uljasti sloj ne predstavlja problem, no ako moram usporediti - GG ulje na mojoj koži ipak ostavlja taj lagani sloj, koji zapravo osjećam samo pod prstima, no mislim da ti to ne bi trebao predtavljati problem ukoliko ćeš nakon ulja posegnuti za ostalim preparatima za čišćenje (a vjerujem da hoćeš). Inače, jako mi se svidio i GG Take it off balzam za skidanje šminke, on mi recimo nije ostavljao taj masniji sloj na koži, a pravi je užitak koristiti ga.

      Izbriši
  10. Na WL!
    Vec sam ga htjela kupiti, ali u city centru ga nisu imali. :(
    Jedva cekam da ga se dokopam. Mislim da bi mogao biti super za moju suhu kozu. Trenutno koristim Silverex sapun i katastrofa je. Zali boze 50 kn koje je otislo u vjetar. Koza mi je od njega suha i uopce mi ne skida makeup

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da je bio rasprodan i u web shopu, izgleda da je navala :) Vjerujem da će ti odgovarati, nema razloga zašto ne bi! Silverex nisam nikad koristila, zapravo izbjegavam sapune općenito kad je koža lica u pitanju, koliko god oni bili kremasti, prirodni i sl. uvijek me isuše... probaj s uljima, za suhu kožu su dušu dala :D

      Izbriši