Essence "I love Nude" kolekcija (sjenila i ruž)

utorak, veljače 17, 2015

Otkako su u mom Dm-u izbacili Catrice stalak i na račun toga proširili Essence asortiman, tako se često u mojim drogerijskim pohodima u košarici nađe koji Essence proizvod. Dugo vremena sam ih zapravo zapostavljala, upravo zbog Catrice proizvoda koji su mi uvijek bili draži i usudim se reći, kvalitetniji. Nedavno sam tako zapazila novu I love nude kolekciju i za probu uzela dva sjenila u nijansama #02 cake pop i #05 my favorite tauping te ruž u nijansi #02 porcelain doll, a kakvi su moji dojmovi, pročitajte u nastavku posta.




Nude kolekcija sastoji se od sjenila (6 nijansi), dugotrajnih ruževa (5 nijansi), sjajila za usne te lakova za nokte. Osobno su me najviše privukla sjenila, upravo iz razloga što je u našim drogerijama vrlo teško, skoro nemoguće pronaći nude nijanse sjenila a koja će se pristojno ponašati na kapcima te će se unatoč svojim suptilnim nijansama ipak dati primijetiti na očima. Navedeni proizvodi dolaze u plastičnoj ambalaži, klasičnoj za Essence asortiman i po vrlo pristupačnim cijenama (sjenila 21.90 kn, ruževi 19.90 kn).


Odmah moram priznati da sam sa sjenilima prilično zadovoljna. Cake pop (svijetla nijansa) mi se na prvu, u ambalaži činila potpuno mat, no nakon aplikacije uočila sam sasvim sitne, decentne čestice koje divno izgledaju na kapcima - ni malo upadljivo, već baš daju jednu drugu, interesantniju dimenziju. Sama tekstura ovog sjenila jest pomalo brašnasta, no lagano se aplicira na kapak a uz bazu mi je sjenilo potrajalo čitav dan, sve do skidanja šminke. Voljela bih da je nijansa više nalik onoj u samoj ambalaži - toplija, roskasto/breskvasta, no u svakom slučaju, ne mogu reći da sam pogriješila s odabirom. Sljedeća nijansa koju posjedujem, my favorite tauping je, čini mi se, već sad jedna od omiljenih među blogericama, barem prema onome što sam uspjela vidjeti po njihovim blogovima. Ne čudi me, s obzirom da je, ponavljam, ovakve nijanse, vrlo teško pronaći u našim drogerijama. Ovdje je riječ o mat sjenilu, koje za razliku od prethodno spomenutog nije toliko brašnasto, zapravo je na dodir vrlo mekano i puterasto. Nijansa je savršena kombinacija smeđkasto/sivkastih primjesa koja će odlično poslužiti za nanošenje na pregib kapka. 


Što se tiče dugotrajnog ruža,  i ovaj put me privukla nude nijansa za koju sam već prije isprobavanja znala da mi neće stajati i da ću s njom izgledati ispijeno i bolesno, no toliko mi se svidjela ta kremasta, topla boja lososa da sam nepromišljeno posegnula za njom, iako vjerujem da bih s tamnijom nijansom pod nazivom cool nude bila zadovoljnija. Na stranu moje negodovanje po pitanju nijanse, ovaj ruž je toliko čudnjikave teksture da ni sama ne znam kako bih to opisala - ne bih rekla da je kremast jer se na mojim usnama pri aplikaciji čini masno, kao da će se svakog trena preliti preko rubova usana, uz to, strahovito ističe fine linije na usnama te suhe dijelove. Trajnost mu je poražavajuća i s mojih usana sklizne vrlo, vrlo brzo. Još jedna poražavajuća činjenica, koju bih, možda mogla zanemariti da sam s ostalim komponentama zadovoljna jest miris ovog ruža! Ne znam što se događa s njihovim ruževima u zadnje vrijeme, no istu stvar sam primijetila i kod ruža iz LE come to town kolekcije, a to je čudan, plastičan, jeftin miris koji je kod ovog ruža toliko izražen da jednostavno ne mogu ne spomenuti i ovu njegovu manu. 

#02 porcelain doll, #02 cake pop, #05 my favorite tauping - naneseni bez baze.

Unatoč fijasku s ružem, mislim da će se kod mene naći još koja nijansa sjenila, a možda škicnem i lakove za nokte. Jeste isprobali što iz ove kolekcije? Koji proizvodi vam se sviđaju?

Broj komentara: 27:

  1. Steta sto smo mi u BiH, ostali uskraceni za ovu kolekciju. Tek nam je stigla neka valentinovska kolekcija. Ima lijepih lakova, ali nista zanimljivo. Ja bih pokupila vecinu ruzeva iz Nude kolekcije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će vam ipak doći ova kolekcija jer ima vrijednih primjeraka :) Mene doduše ruževi nisu oduševili, no ne znači da tebe neće :)

      Izbriši
  2. Odlična mi je cijela ova njihova nova Nude kolekcija. Ja imam za sad ruž nijanse 03 come naturally i odličan mi je ,kao i još par boja iz te kolekcije. Super su mi i sjenila ali nikako da se odlučim koju nijansu da uzmem. Vjerojatno ću se jednog dana i odlučiti dok će ih još biti hehehe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su stvarno sjenila odlična a inače nisam baš oduševljena njihovim sjenilima. Također razmišljam da bih mogla još koju nijansu upecati :)

      Izbriši
  3. Mene ti ruževi i ne privalče nešto posebno, nekako imam osjećaj da mi niti jedan od njih nebi dobro stajao. Bilo kako bilo sjenila mi izgledaju predivno i njih ću svakako škicnuti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A eto, ja inače ne nosim nude nijanse, no vrag mi nije dao mira :D

      Izbriši
  4. Jako sam zadovoljna sa ovom kolekcijom! Mnogo mi se svidja!
    Odlican post! :)

    Nikoleta, xoxo.

    OdgovoriIzbriši
  5. ova sjenila su božanstvena...sve ih obožavam, stvarno. ruževe još nisam isprobala, ali planiram uzeti 03 i 05, ostale nude nijanse nisu za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi isprobala sve nijanse sjenila? Ja sam od daljnje kupovine ruževa iz ove kolekcije odustala...

      Izbriši
  6. sjenila mi izgledaju tako primamljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ovu cijenu su odlična, nadam se da ćeš isprobati koje :)

      Izbriši
  7. Inače nekako izbjegavam Essence sjenila, ali definitivno ću kupiti my favorite tauping, čini se baš divno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isti slučaj je i kod mene. Prije par mjeseci sam uzela jedno njihovo sjenilo, u nadi da se možda nešto promijenilo od prije par godina i opet ostala razočarana. No s ovom kolekcijom je stvarno potpuno druga priča - i tekstura i pigmentiranost i trajnost su puno, puno bolji!

      Izbriši
  8. Ova sjenila izgledaju obečavajuće!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih isprobati i biti zadovoljna :)

      Izbriši
  9. Ova nijansa ruža uopće nije za mene :D ali zato sjenila *.* ma nikako si nisam mogla opravdati kupovinu iako su fakat jeftina, ali već se vidim kako popuštam i skupljam sve nijanse. :D Imam samo problem što nažalost mono sjenila često zapostavim pa ih ne koristim onoliko koliko bih htjela :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nijansa nije ni za mene, ali baš mi je bila slatka u ambalaži :DD i meni je s tim mono sjenilima malo problem, nekako mi se zagube po ladicama...

      Izbriši
  10. my favorite tauping mi je predobro izgledalo u mulleru, vidim da je procjena bila dobra :D
    i uzela bih ga da nemam toliko nijansi nude boja :(

    ruž mi je i djelovao loše, dobro da sam preskočila. šteta jer su nijanse lijepe. još kad kažeš i da smrdi... definitivno preskačem njihove ruževe do daljnjeg...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj draga, mislim da ti taj miris ne bi mogla prožvakati nikako! Znam da si osjetljivija od mene na mirise. My favorite tauping je baš divan :)

      Izbriši
  11. Uzela sam si ruž u nijansi 03 i nijansa je lijepa, no kvaliteta ruža mi nije baš nešto. Također sam uzela maskaru jer mi je njezina prethodnica bila odlična, no još ju nisam probala. Sjenila mi izgledaju odlično i gledala sam ih u Mulleru ni nisam ni jedno uzela i sad mi je žao. Možda ulovim još koje prije nego se rasprodaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je kolekcija u stalnoj postavi pa nema bojazni :) Maskaru nisam isprobala, imam trenutno dvije koje usporedno koristim pa ne volim gomilati bezveze.

      Izbriši
  12. Šteta što je ruž toliko loš :/. I ja se uvijek "lijepim" za takve nijanse, iako sam skroz svijetle puti i nikako mi ne stoji takvo nešto, ali ipak prvo uvijek u ruke uzmem takav ruž :D. Sjenila djeluju sasvim pristojno, s obzirom na cijenu. Baš ću pogledati koje nijanse se još nude :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako škicni sjenila, meni nije žao što sam ih kupila :)

      Izbriši
  13. super recenzija! meni su nijanse sjenila fantastične...i općenito mogu reći da su kvalitetna...posebno za tu cijenu...i da, definitivno rade odličan "nude look". ruževe nisam isprobala još...ali prema tvojem opisu sigurno mi se neće svidjeti... :)

    OdgovoriIzbriši