Caudalie Vinosource overnight recovery oil / obnavljajuće ulje /

ponedjeljak, veljače 09, 2015

Nije tajna da jako volim ulja i smatram ih svojevrsnim luksuznim tretmanom u kojemu moja suha koža zaista uživa. Nekoć sam ulja povezivala samo uz njegu tijela i eventualno suhih i raspucanih vrhova kosa, pažnju na sastojke nisam obraćala kao niti na sve mogućnosti i dobrobiti koja ulja našoj koži mogu pružiti. Jednako tako sam smatrala da su ona rezervirana samo za suhu kožu, dok bi ih se svi ostali trebali kloniti. Danas znam da sam bila u krivu, a ako zavirite u moj preparativni brlog bit će vam jasno da za svaki dio moje rutine - njege lica, tijela i kose postoji barem jedno ulje koje zdušno volim i bez zadrške hvalim. Upravo iz tog razloga, neizmjerno sam se veselila isprobavanju Caudalie Vinosource obnavljajućeg ulja.




Budući da sam sa svim Caudalie proizvodima koje sam do sad isprobala bila zadovoljna, vjerovala sam da će mi i ovo ulje barem jednako odgovarati. Već sam pogled na ambalažu me osvojio, možda ćete konstatirati da se ne radi o nečemu vrijednom divljenja, no ja volim jednostavnost, a ukoliko je ona upakirana u staklenu bočicu s pipetom na vrhu, mene ste automatski kupili. Ova bočica sadrži 30 ml proizvoda i vjerujem da će vam se to s obzirom na preporučenu maloprodajnu cijenu od 249 kn činiti malo proizvoda, no riječ je o klasičnoj mililitraži za ovakav tip proizvoda i vjerujte mi da će vam uz propisno korištenje potrajati dobar vremenski period (koristim ga otprilike dva mjeseca, apsolutno svaku večer i potrošila sam malo više od potrošene količine koju vidite na fotografijama). 


Baš kao i ostali Cudalie proizvodi i ovo ulje lišeno je parabena, fenoksietanola, ftalata, mineralnih ulja, sulfata i sastojaka životinjskog porijekla. Njegova osnovna zadaća jest umirenje i obnavljanje suhe i nadražene kože, čemu doprinosi bogata kombinacija šest aktivnih prirodnih ulja - sjemenki grožđa, jojobe, grejpa, ruže, suncokreta, sezama. Ono što ovo ulje čini drugačijim od svih ostalih koje sam do sad isprobala jest njegova tekstura. Obično na spomen ulja pomislim na gušću, bogatiju teksturu koja se nešto teže razmazuje i upija u kožu, a kako bih taj proces aktivirala, ulja nanosim na još vlažnu kožu. Stoga ne čudi koliko me pozitivno iznenadilo već prvo korištenje ovog dragocjenog ulja jer je njegova tekstura iznimno lagana, skoro pa tekuća, lagano se razmazuje i na potpuno suhu kožu, a moja ga koža doslovno popije u sekundi, bez onog teškog i masnjikavog osjećaja pod prstima. S ovim uljem doživjela sam i jedno za mene, potpuno novo iskustvo - koža mi je nakon korištenja hidratizirana u tolikoj mjeri, bez ikakvog osjećaja zatezanja i napetosti da ponekad jednostavno zaboravim nanijeti svoju noćnu hidratantnu kremu i unatoč tome, ujutro se budim s mekanom, nahranjenom kožom. Što se tiče njegove funkcije umirenja kože, moram priznati da sam i na tom polju vrlo brzo primijetila promjene, u vidu saniranja crvenila i nadražene kože a nije na odmet spomenuti i kako sam prije korištenja na čelu imala blagu alergijsku reakciju u vidu lišaja koji mi se sasvim povukao nakon samo par dana korištenja Vinosurce ulja. 


Ulje se koristi kao noćni tretman i moram reći da se na kraju dana zaista veselim ovom malom ritualu kada na očišćenu kožu nanosim šest kapljica ovog ulja te ih laganim pokretima umasiravam u lice i vrat. Na uputstvima stoji da je potrebno izbjegavati područje oko očiju, no moram priznati da se ponekad zanesem i zaboravim na ovaj podatak, te ulje završi i na okoloočnom području, no zasad nisam primijetila nikakve negativne reakcije u vidu peckanja, crvenila i slično.  Miris ulja je, pogađate, još jedan as koji u rukavu krije Caudalie - nježan, lagan, ni malo nametljiv, a opet tako poseban, pri čemu se ulje ruže ipak suptilno ističe, no u konačnici, miris se vrlo brzo gubi te će stoga odgovarati i onima koji ne vole dominantne mirise u proizvodima za njegu lica.

Na kraju ovog posta, mislim da je jasno koliko sam oduševljena ovim proizvodom. Ovo je jedan od onih zaista rijetkih proizvoda koji me u svakom svom aspektu potpuno oduševio i unatoč njegovoj većoj cijeni, već sad razmišljam o pravljenju zaliha jer jednostavno ne želim biti bez njega niti dana a kako nam je zima tek zadnjih dana pokazala zube, smatram da je ovo ulje savršen odabir za umirenje i hidrataciju i ostalih tipova kože, ne samo suhe.

Jeste isprobali Caudalie Vinosource obnavljajuće ulje? Koristite li ulja za njegu lica? Koji Caudalie proizvodi su vas oduševili, a koje biste voljeli isprobati?

*PR uzorak


Broj komentara: 8:

  1. Nisam još isprobala Caudalie proizvode, ali me svakako privlače. I ja jako volim ulja i imam još jedno njihovo ulje na popisu tako da ću morati odvagnuti koje uzeti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Polyphenol ulje nemam, ali sam pročitala samo pozitivne recenzije pa vjerujem da nećeš pogriješiti koje god izabrala :)

      Izbriši
  2. Vinosource mi je odgovarala skoro cijela linija, nisam ni znala da postoji i ulje za lice. Cijena je potpuno ok za ovakav proiozvod po meni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je recimo sorbet kremica bila suviše lagana, no dobro, niti nije namijenjena mojoj koži no kako se radilo u putnom pakiranju morala sam isprobati. Zato mi je ovo ulje pun pogodak, sigurna sam da će se i tebi svidjeti.

      Izbriši
  3. Ja koristim serum iz ove kolekcijei obožavam ga! A sad me mami i ulje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje bi onda bilo savršen proizvod da upotpuniš svoju rutinu :)

      Izbriši
  4. Voljela bih probati i ovo ulje :)
    Ja skoro sve što sam probala od Caudalie volim, jedino me se nisu dojmile micelarna i okoloočna SOS kremica iz ove linije

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je i micelarna bila super, ali nisam baš neki ljubitelj micelarnih otopina pa nisam obnovila kupovinu. Voljela bih isprobati pjenu za čišćenje lica, čini mi se da si ju ti hvalila. A ulje, pa divno je, znam da imaš Polyphenol liniju i da si jako zadovoljna :)

      Izbriši