Bioderma Atoderm hranjiva krema

četvrtak, veljače 19, 2015

Početkom zime započela je i moja borba s iznimno suhom kožom tijela, a nije me zaobišao niti atopijski dermatitis koji mi se zadnjih godina periodično javlja, no ovaj put me ipak iznenadio svojim intenzitetom te je samo dodatno pogoršao stanje moje kože. Vjerujem da je tome razlog bilo i drugo stanje te hormonalne promjene tijekom prvog tromjesečja trudnoće u kojemu sam se tada nalazila, no moram priznati da sam zaista bila očajna jer mi koža tijela nikad nije bila u tako groznom stanju - suha, bolna i nadražena, što je naravno ometalo moje svakodnevne aktivnosti, posebno san s obzirom da sam se noću budila, luda od svrbeža i nelagode. Prvo vrijeme sam posezala za svime što bi mi moglo hidratizirati kožu (prirodni maslaci, ulja, mlijeka, losioni....) , naravno da sam kortikosteroidne kremice bacila u zaborav s obzirom na trudnoću i kada mi ništa od gore spomenutog nije pomoglo, odlučila sam se za kozmetiku s posebnom namijenom. U prvom redu sam imala u planu već isprobanu LRP Lipikar liniju ili pak noviju Eucerin AtopiControl, no kako sam narudžbu obavljala putem  Ljekarne Coner  koja je u to vrijeme imala popust na Biodermine proizvode, jednostavnom računicom ali i vođena pozitivnim iskustvom s njihovom kremom za lice iz iste linije, odluka je pala na Bioderma Atoderm hranjivu kremu za tijelo te istoimeni tekući sindet za pranje.




Ovog puta ću se osvrnuti samo na Bioderma Atoderm kremu, a tekući sindet ću ostaviti po strani. Ne zato što mi nije odgovarao, već smatram da nemam što posebno o njemu pisati. Vjerujem da je u kombinaciji s kremom zaista pomogao u saniranju mojih problema, nije mi isušivao kožu niti izazivao iritacije i ukoliko mi koža opet poludi, imat ću na umu njegovu ponovnu kupnju. 

Za razliku od spomenutog tekućeg sindeta, Atoderm kremu koristim već nekoliko mjeseci i trenutno trošim već treće pakiranje. Namijenjena je suhoj i izrazito suhoj koži tijela ali i lica i moram priznati da ponekad posegnem za njom i prilikom noćne njege lica. Djeluje umirujuće, vraća vlažnost, obnavlja hidrolipidnu barijeru te štiti od ljuskanja kože. Prikladna je za kožu osjetljivu na konzervanse, parfeme i parabene a osim odraslih, mogu ju koristiti dojenčad i djeca. 


Krema nema mirisa, tekstura joj je vrlo lagana poput losiona zbog čega se lagano razmazuje i sporije troši te se brzo upija u kožu. Priznajem da sam očekivala bogatiju teksturu s obzirom da je namijenjena jako suhoj koži, no ugodno sam se iznenadila koliko mi ova formula odgovara, za razliku od ostalih laganijih losiona koji mi u hladnijem dijelu godine ne pružaju apsolutno nikakvu hidrataciju i vrlo brzo po nanošenju osjetim neugodno zatezanje i potrebu za reaplikacijom proizvoda. S ovom kremom koža mi je bila nahranjena tokom čitavog dana / večeri a već po prvom nanošenju ovog proizvoda osjećaj svrbeži je potpuno izostao. Nakon samo dva tjedna korištenja moja se koža u potpunosti oporavila, pri tom moram naglasiti kako sam u to vrijeme iz rutine izbacila sve ostale proizvode (mirisne gelove za tuširanje, pilinge, ulja i sl.) te sam koristila isključivo Atoderm kremu nekoliko puta dnevno te Atoderm tekući sindet prilikom tuširanja. Iskreno mi je žao što nisam slikom zabilježila moje stanje kože prije i poslije, ovako mi ipak morate vjerovati na riječ, no zanimljivo mi je i kako su se moji ukućani ugodno iznenadili brzinom oporavka moje kože.

Kao njenu manu navela bih tekući parafin vrlo visoko u sastavu, odnosno na drugom mjestu. Priznajem da prije kupnje sastav nisam proučavala i kada mi je stigao proizvod bila sam pomalo skeptična s obzirom na tadašnje stanje kože, no na kraju nisam primijetila nikakve negativne reakcije i nakon nekoliko mjeseci mogu zbilja potvrditi da mi koža nije nikad tokom zime bila u boljem stanju - atopijski dermatitis mi se više nije pojavljivao, koža mi je elastična, glatka i polako sam počela uvoditi i ostale proizvode u svoju standardnu rutinu. 

Bioderma Atoderm hranjiva krema dolazi u količini od 200 ml (82 kn) ili 500 ml u pakiranju s pumpicom (115 kn). Cijene proizvoda variraju ovisno o mjestu kupovine, navedene cijene sam preuzela sa službene stranice Ljekarne Coner gdje sam i sama obavila kupovinu.

aqua/water/eau, mineral oil (paraffinum liquidum), glycerin, cetearyl isononanoate, glyceryl stearate, peg-100 stearate, myreth-3 myristate, steareth-21, tocopheryl acetate, mannitol, xylitol, rhamnose, fructooligosaccharides, laminaria ochroleuca extract, cyclopentasiloxane, cyclohexasiloxane, triethanolamine, cetyl alcohol, palmitic acid, stearic acid, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, caprylic/capric triglyceride, disodium edta, phenoxyethanol, chlorphenesin, sodium hydroxide.


Jeste isprobali Bioderma Atoderm hranjivu kremu? Borite li se sa suhom kožu i/ili kojom kožnom bolesti? Koji proizvodi su vam se pokazali najbolji u saniranju kožnih problema?

Broj komentara: 20:

  1. :D hejj :D ja imam jedno pitanje, i meni je koza lica opcenito suha, jako nenahranjena. ljuska se..bez imalo vlage... dali ce ova krema biti dostatna za to sve po tvom nekom osobnom iskustvu hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi ti odgovaralo, no mislim da se više isplati kupiti proizvod namijenjen njezi lica za tvoj tip kože u manjoj mililitraži, ako baš tražiš nešto isključivo za lice. Recimo Bioderma Atoderm Nutritive kremu za suhu kožu, Eucerinovu kremu s urejom, nešto od Avene kozmetike za suhu kožu... Isto tako bih ti preopručila da ubaciš i uljne serume u večernju rutinu, prije nanošenja hidratantne kreme, cjenovno je prihvatljivo Alverde ulje divlje ruže, zatim nešto skuplje Nikelovo ili Caudalie obnavljajuće ulje. To su samo neki od prijedloga kojih se trenutno mogu sjetiti, no ako još imaš kakvih nedoumica, slobodno pitaj :)

      Izbriši
  2. heehe hvala ti puno, ma evo vec sat vremena visim tu na blogu i citam tvoje postove vezane za preparativu, ma ovo mi se svidja jer mi je i koza tijela opcenito suha.. a i ulja sam gledala tu na tvojoj stranici ...i caudalie mi je zapelo za oko.. :D pa cu zasad pocet s tim ..hvala ti punooo

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam problema sa suhom kožom tijela, ali Bioderma proizvodi su mi općenito odlični

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je odgovaralo sve što sam dosad probala tako da stvarno nemam nikakvih zamjerki

      Izbriši
  4. Meni je ova krema preporučena pre par meseci kao krema za ruke, jer mi se dešava da mi se prsti bukvalno perutaju i koža puca ako je malo hladnije. I baš mi je pomogla... Isto sam bila iznenađena da nešto tako lagano može toliko da pomogne suvoj koži. U trudnoći sam muku mučila kao ti, pa su mi za tuširanje preporučili Eucerin ulje, a mackala sam se Mustelom (pisala sam o tome na blogu, da te ne spamujem sa linkovima, ima sve na "Mama" stranici :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago kad čujem za još pozitivnih iskustva s proizvodom koji mi je zbilja pomogao. Razmišljala sam i o kupnji Eucerin ulja, no na kraju sam uzela sve u kompletu od Bioderme :)

      Izbriši
  5. Odlicna recenzija koju sam sa nestrpljenjem cekala. Drago mi je da ti je ovaj proizvod pomogao jer znam kakve probleme donosi atopijski dermatitis. Ja sam prosle zime imala isto takvih problema ali ove je relativno dobro. Pazim sta koristim od proizvoda i ono sto meni pomaze kada mi se bas pogorsa stanje je Shea maslac. Ali svakako si mislim potraziti i ovaj proizvod i hvala ti na recenziji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što si toliko čekala recenziju jer znam da si spomenula kako te zanima moje mišljenje o ovom proizvodu još davnih dana... drago mi je da si ove zime uspjela ad držati pod kontrolom, vjerojatno bih i ja bez nekih većih problema, no mislim da su hormoni u trudnoći ipak odigrali najveću ulogu u pogoršanju.

      Izbriši
  6. Joj, ne mogu si zamisliti život bez te kremice! Trošim već treće pakiranje (ovo od pola kile :P), jer isto imam problema s dermatitisom i to je jedina krema koja mi uistinu pomaže. Imam same riječi hvale za nju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neopisivo mi je drago! Meni također nema smisla uzimati manju mililitražu, osim eventualno za put jer se stalno trackam s njom :D

      Izbriši
  7. Moja sestrična je kupila djeci koja imaju dermatitis i pokazalo je super rezultate. Drago mi je da si zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična i meni jako korisna recenzija! ;) Iako još nisam isprobala ovu liniju, ova mi krema stvarno zvuci odlično, a pogotovo za one periode kad mi dermatitis podivlja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Kristina :)) Pa da, u pravilu ju niti ja sad više ne koristim svakodnevno jer mi se AD smirio, pa sam u rutinu ubacila i neke druge mazalice, ali mislim da ću ovu kremu uvijek imati negdje u zalihama da se nađe kad koža poludi :)

      Izbriši
  9. Preporučit ću ovo prijateljici za moje kumče, mrva isto ima AD, pa da joj pomogne...
    I nije mi jasno ovo zašto guraju taj paraffinum liquidum, ispada da jedino Uriage Xemose od tih ljekarničkih linija nema mineralna ulja u sebi :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A srećica mala, baš mi je žao kad čujem da se i mališani s tim bore :( Svakako preporuči, nadam se da će joj pomoći! Da, sjećam se tvoje recenzije Eucerina, no nisam znala za Xemose da nema mineralnih ulja!

      Izbriši
  10. Jesi mozda probala excipial masnu kremu? Za suhu kozu lica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nisam još isprobala ništa od Excipial proizvoda.

      Izbriši
    2. Nažalost nisam još isprobala ništa od Excipial proizvoda.

      Izbriši