YSL Rouge Volupté - # 11 Rose Culte, # 27 Rose Paris

subota, siječnja 24, 2015

Neki dan sam se bacila na spremanje svog dekorativnog dijela kozmetike, naime, opremamo sobu pa stari namještaj rastavljamo, dobro to radi mužek, a moja zadaća je sortiranje onog sitnog dijela - odjeće i mojih drangulija uz imperativ na rješavanje onoga što mi više ne treba. Priznajem da sam hrčak kad se radi o lijepim ambalažama pa tako skupljam prazne bočice parfema, zgodne staklenke, ukrasne vrećice, kutije i tome slične stvarčice za koje uvijek mislim da će mi zatrebati, a kako to obično biva, one samo zauzimaju mjesto i skupljaju prašinu. Tako sam u svom tom vrtlogu potrebnih i nepotrebnih stvari izvukla i svu svoju kozmetiku i prisjetila se nekih zaboravljenih proizvoda. Među njima su i ova dva primjerka YSL Rouge Volupté ruževa koje stvarno dugo nisam nosila i premda sam ih već pokazala na blogu, na samom početku svog blogerskog putovanja, nikako nisam zadovoljna načinom na koji sam ih tada predstavila i mislim da ove ljepote ipak zaslužuju zaseban post uz ipak bolje fotografije od onih prije skoro dvije godine.




Radi se o zaista prekrasnim ruževima, ne samo zbog njihove luksuzne, zlaćane ambalaže koja je meni osobno najprivlačnija od svih dosad viđenih pakiranja HE ruževa, već i zbog njihove teksture kao i izbora nijansi koje niti jednu ljubiteljicu kozmetike neće ostaviti ravnodušnom. Cijena ovih ljepotana jest oko 25 GBP, odnosno oko 240 kn u našim drogerijama, za količinu od 4 grama. Nijanse koje posjedujem su 11 Rose Culte te 27 Rose Paris i premda su mi obje vrlo drage, ipak moram malu prednost dati nijansi pod brojem 11 i priznati da ću za njom češće posegnuti nego za 27-icom. 

Rouge Volupté linija poznata je po svojoj njegujućujoj, izuzetno kremastoj teksturi koju ne mogu usporediti niti sa jednim drugim ružem koji posjedujem. Oni s takvom lakoćom klize po usnama, ostavljajući krasnu i bogatu nijansu a sve to u meni izaziva takve slatke emocije, da se nerijetko ne mogu zaustaviti pri samo jednom nanosu ruža :). Ono što im mnogi zamjeraju je slabija trajnost, čak sam i sama na početku bila malo razočarana činjenicom da traju otprilike 2-3 sata, no dobra je stvar što ipak ostavljaju lagani stain i ravnomjerno blijede, no česti popravci su zaista nužni. Još jedna ne tako dobra strana njihove odlične teksture jest činjenica da se s ovim ružem na usnama nećete moći u potpunosti opustiti, kao recimo sa suhim mat teksturama i kada ih nosim, često provjeravam da li su mi završili na zubima ili sam ih slučajno negdje razmrljala rukama. Moram napomenuti i da mi je vrlo teško nanositi ih iz ambalaže s obzirom da su ravno rezanog/lagano nakošenog vrha pa i samo popravljanje zahtijeva dodatnu gnjavažu oko nošenja kistića u torbi. Oni posjeduju i jedan specifičan, lagano voćni miris koji mene asocira na lubenice i jako mi se sviđa, no vjerujem da neće baš svatko dijeliti moje oduševljenje istim, no srećom ili nesrećom (kako za koga), miris se vrlo brzo gubi po nanošenju.

Što se tiče nijansi koje posjedujem, one su prave girly, živahne i sam pogled na njih asocira me na prve proljetne i toplije dane. Nijansa broj 27 Rose Paris jest topla koraljna koja na mojim usnama, nakon nekog vremena poprima nešto živahniju roskastu notu, s laganim primjesama narančaste. Od Rose Culte nijanse se razlikuje po tome što se u jednom sloju ne nanosi tako ravnomjerno, što se vidi i na swatchu na ruci. Nijansa broj 11 Rose Culte je vjerojatno jedna od najljepših rozih koje posjedujem. Ona je bogata roza koja meni čak vuče na ciklamu i odlično dolazi do izražaja na toplom tenu, no vjerujem kako bi se s njom složili i hladni te neutralni tonovi.


Gledajući ove nijanse, moram priznati da mi je već dosta zime i da jedva čekam proljeće koje će prštati veselim i živahnim nijansama na usnama! 


Sviđaju li vam se ovakve nijanse? Imate li koji primjerak iz Rouge Volupté linije i koju bi mi još nijansu preporučili?

24 komentara:

  1. Evo ja imam 34-tvorku i divna je :) i ne zbam zasto svi trube o slaboj trajnosti, ja ga nanesem pa blotam na maramicu i opet nanesem i nema niceg na zubima, a prezivi i puse i kokice i pice iz plasticne boce ;) i stain je bas snazan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divna je nijansa 34 :) Vjerujem da je stvar u cijeni pa kad netko izdvoji 240 kn za ruž onda očekuje da će valjda trajati danima :D Nije to nikome za zamjeriti, jednostavno je u našoj psihi tako, a onda shvatiš da se radi o posebnim, luksuznim ruževima, savršene teksture :) Istina, stain se jako dugo drži, no meni to nije to i ipak ih moram često popravljati jer volim tu njihovu pravu boju.

      Izbriši
  2. Jao prekrasni su! Ovo pakiranje je "to die for"! Još uvijek nisam nabavila svoj primjerak YSL Rouge Volupté iako ih već dugo mjerkam i biram si savršenu boju. Nadam se da ću si uskoro priuštiti jednoga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ambalaža je famozna :)) Nema mi ljepšeg pakiranja od ovog, nema! Želim ti da uskoro uživaš u svom primjerku :)

      Izbriši
  3. Nemam nitijedan primjerak, ali moram priznati da bih htjela samo radi pakiranja :D No vjerojatno neću nabavljati jer finiš i trajnost kod mene stvarno igraju veliku ulogu, ja sam pobornik mat ruževa koji mogu trajati par sati.
    Ove nijanse su divne i lijepo izgledaju na tebi. S druge strane, ja ih ne bih nosila jer mislim da mi takve nijanse uopće ne pristaju. Više volim tamne nijanse, npr. Forbidden Burgundy je krasna nijansa <3 Tu bih se već lomila pri kupnji eventualnoj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh da, forbidden burgundy bi i sama nosila bez problema :D! Škicni i nijansu 54 Prune Avenue iz Pur Couture linije, apsolutno predivna, barem meni, a sudeći po tvojim prijedlozima, mislim da bi ti se mogla svidjeti :)

      Izbriši
  4. Obožavam ove ruževe, iako se slažem da nisu trajni i potrebno je malo opreza s njima kako se ne bi preslikavali uokolo. Ali sve im opraštam jer su tako ugodni i predivni. Ja imam 3 nude nijanse, mislim da se tebi ne bi svidjele pa ti ih neću ni preporučivati, a za sebe bih željela i jednu intenzivniju - jako mi se sviđa Rose Culte <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se sad čak i ne bih bunila za koju laganu nude nijansu, možda prije lagano roskastu nego tipičnu nude. U zadnje vrijeme sam malo krenula istraživati i ostale ne tako tipične nijanse za mene :)

      Izbriši
  5. Nijanse su predivne! YSL ruzeve nikad nisam probala, namjeravam da kupim jedan barem uskoro! :)
    Odlican post!

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com/2015/01/urban-decay-naked-3-palette-review.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Obje nijanse su prekrasne, imam par njihoviš nijansi na wishlisti no još nažalost nisam isprobala niti jednu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih uskoro skinuti s liste :))

      Izbriši
  7. ja bih osobno izabrala 27. tebi oba ruža super stoje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti 27.ica lijepo stajala :) Hvala!

      Izbriši
  8. Jooj nadam se da ću uloviti ove 3 nijanse koje toliko želim :) 01, 08 i 29
    PREKRASNI SU

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se nadam da hoćeš pa ćemo im se diviti na tvom blogu :))

      Izbriši
  9. YSL Volupte i shine verzija sam imala šest komada i ja moram izraziti nezadovoljstvo. Uvlače mi se u borice, ne ostavljaju ravnomjernu boju i ne njeguju dovoljno. Doduše nisam imala tvoje nijanse pa ne znam da li su svi takvi. Prekrasno ti stoje oba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shine nemam pa ne mogu usporediti, ali s ova dva stvarno nisam primijetila da se ponašaju ne njegujuće, čak štoviše, baš mi je užitak nositi ih, imam osjećam kao da sam stavila kakav njegujući balzam na usne, no opet, ja nemam problema sa suhoćom usana, pa možda nisam mjerodavna da po tom pitanju sudim :) Možda je stvarno do nijansi, ova 27.ica bolje izgleda u 2 sloja, dok 11. izgleda savršeno i u samo jednom sloju :)

      Izbriši
  10. Rose Culte je prekrasna nijansa! YSL uvijek oduševi ambalažom i priznajem da su me jako privlačili kada sam prvi put vidjela ove ruževe, ali sam s vremenom nekako ohladila... i sada ih nakon tvoje recenzije opet želim. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poznato mi je ovo :) ne sumnjam ja da ćeš si ti nabaviti već koju nijansu!

      Izbriši