Maybelline Color Tatoo 24HR - Permanent Taupe, On and on Bronze, Metallic Pomegranate

petak, siječnja 16, 2015

Dugo sam se dvoumila oko ovog posta, objaviti ga ili ne? Činjenica jest da su već svi dobro upoznati s Maybelline Color tattoo 24HR sjenilima te da su u vrijeme njihova dolaska na police izazvali pravu pomamu među blogericama. Ja sam u to vrijeme bila u fazi u kojoj me sjenila nisu zanimala i stoga nisam odmah poharala drogeriju i počastila se svojim primjercima istih. No, prije par mjeseci sam u svoju košaricu ubacila nijansu Permanent Taupe, a nedugo zatim su uslijedili i On and on Bronze te Metallic Pomegranate. Ovdje nisam stala te sam u vrijeme prije Božića naručila i jednu krasnu zlaćanu nijansu pod nazivom 24K Gold, no "zahvaljujući" poštaru, sadržajem mog paketića razveselio se netko drugi a ja sam i prije nego što sam dobila paketić, ostala bez njega. Moram priznati da me to zaista razljutilo, ali i rastužilo jer smatram da bi 24K Gold bila krasna dopuna ovoj mojoj skromnoj kolekciji, posebno jer volim zlatne nijanse na očima. Kako god bilo, post ćemo silom prilika nastaviti bez ove, meni nesuđene nijanse.




Pretpostavljam da ste već upoznati sa svim beneficijama ovih sjenila - odlična trajnost, krasna tekstura koja je dovoljno kremasta za lagano nanošenje i nadograđivanje do željenog intenziteta a opet se vrlo brzo po nanošenju lagano suši i na taj način jamči dugotrajnost. Po pitanju pigmentacije također nemam nikakvih zamjerki i svaki od ova tri primjerka može savršeno poslužiti kao samostalno sjenilo, za kakav brzinski makeup ili pak kao baza za druga sjenila. 


Permanent Taupe, On and on Bronze, Metallic Pomegranate.
Metallic Pomegranate lagano utapkana prstima u jednom sloju.
Permanent taupe nijansu sam zapravo najviše željela, no u zadnje vrijeme ju nekako najmanje koristim premda je ova nijansa, čini mi se, jedna od najtraženijih što zapravo nije čudno s obzirom da se radi o jednoj krasnoj taupe sivkastoj nijansi, potpuno mat teksture a koju mnoge koriste i za popunjavanje obrva, no meni ipak u tu svrhu nijansa ne odgovara. On and on Bronze je metalik brončana nijansa za koju smatram da bi savršeno došla do izražaja na zelenkastim i plavim očima dok je Metallic Pomegranate nijansa za koju sam smatrala da ću ju najmanje koristiti, no dogodilo se upravo suprotno. Teško mi je opisati ovu bogatu, ljubičastu boju patliđana sa sitnim zlatnim shimmerom koji joj daje taj decentan zlaćani odsjaj, no vjerujte mi da je ova nijansa čisto savršenstvo, a u prilog joj ide i činjenica da zaista odlično ističe smeđe oči pa se, zahvaljujući tome, vrlo često nađe na mom repertoaru, bilo da ju lagano utapkam prstima, stavim malo maskare i spremna sam na pokret, bilo da ju koristim u kombinaciji s drugim sjenilima.

Na kraju, priznajem da pomalo žalim što nisam ranije otkrila ova sjenila i nadam se da sam vam ovim kratkim osvrtom pokazala da su vrijedni pažnje i da ćete si nabaviti koji primjerak ukoliko još uvijek niste, a vi koji ih posjedujete, vjerujem da u istima uživate i ako ste kojim slučajem zaboravili na njih, apeliram da ih brzo izvadite iz svojih kozmetičkih kutaka i prošećete na ovaj krasni sunčani dan :).

Imate li koji primjerak Maybelline Color tattoo sjenila? Koja nijansa vam je najdraža?

33 komentara:

  1. Moji masni kapci i ja obožavamo ova sjenila :D Imam ih 4 (crni, bijeli, taupe i bronze), a planirala sam kupiti ovo Pomengranate i 24k gold jer i ja obožavam takve nijanse :) Isprobaj crni i bijeli CT, crni nekad koristim kao tuš, a češće kao bazu tamnim sjenilima umjesto crne olovke, a bijeli je idealna podloga jako svijetlim sjenilima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O crnom sam već razmišljala da ga uzmem i da ga baš koristim kao liner :) meni je baš žao što mi 24 k nije stigla, posebno jer je nema kod nas za kupiti, pa ne mogu samo odšetati do drogerije po svoj primjerak....

      Izbriši
  2. mislim da su ova sjenila postala klasik :D i šminkoholičarke imaju svoje 2-3 boje koje se nikad ne bi odrekle :D meni su najdraže upravo ove tri koje si recenzirala :D ali najviše koristim Taupe i Bronze :D
    imam i onu Rosegold :D nju malo rijeđe stavljam, iako je isto prekrasna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, a zapravo nije čudno. Stvarno se radi o odličnim i cjenovno pristupačnim sjenilima i mislim da si svatko može priuštiti jednu nijansu koju će definitivno iskoristiti do maksimuma. Za rosegold se još malo premišljam, no vjerujem da će se već naći kod mene :D

      Izbriši
  3. Nisam još isprobala ova sjenila, jer otkako imam Naked niti koristim druga sjenila niti kupujem nova ali svi ih hvale a ova Metallic Pomegranate mi je divna nijansa ! Morat cu ju skicnuti u dm-u ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škicni, škicni, meni su stvarno odlična a znaš da baš nisam nešto luda za očnim makeup-om, pa kad ja kažem da se isplati uzeti barem jednu nijansu, onda je to stvarno tako :D

      Izbriši
  4. Obozavam Maybelline! Narocito ove sjenila, odlicne su!
    Odlican post! :)

    Nikoleta, xoxo.

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. On and On Bronze je moja najomiljenija nijansa ikada. Kad ne znam kako da se našminkam ili ako se žurim negdje, uvijek posegnem za njom, samo malo izblendam prstom i stavim maskaru i bok, to je to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, tako i ja. Baš ih zato i volim jer u sekundi imam pristojan makeup, bez imalo muke :D

      Izbriši
  6. Imaju stvarondobar izbor nijansi iako bi voljela da i kod nas ima nekih koje trenutno nisu dostupne, a i novih nijansi nikad dosta :D. a kvaliteta im je i više no odlična, svakako jedan od mojuh must have proizvoda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je užasno krivo što kod nas nema ostalih nijansi, vidjeh nedavno da su izbacili i nekakvu mat liniju s krasnim nudastim, taupe, smeđkastim nijansama, od kojih su neke dupe za puno skuplje mac paint potove....

      Izbriši
  7. Color Tattoo sjenila su mi fantastična. On and on Bronze mi je favorit i koristim ga u svim prilikama. Željela bih si još kupiti Metallic Pomegranate, nijansa djeluje stvarno posebno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Metallic pomegranate mi je najposebnija u ovom mom malom društvu, stvarno je krasna s tim decentnim zlaćanim šljokicama koje se lagano naziru :)

      Izbriši
  8. Imam sve tri i ne znam koju vise volim! Taupe mi je sjajna za obrve, jer su prirodno sivkaste, i tesko mi je da nadjem nesto sto im odgovara, Bronze je skoro svakodnevno na mojim kapcima, a Pomegranate mi je mozda i najdraza, kako sama, tako i uz tamnije braonkaste nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni taupe nikako za obrve ne paše, no volim ju na kapcima, bilo samostalno, samo na pregib ili u kombinaciji s još kojom nijansom, ali metallic pomegranate mi je ipak favorit!

      Izbriši
  9. Želim, želim :)). Ne dam si :-Đ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, mislim da ćemo brzo i kod tebe gledati recenziju :D

      Izbriši
  10. I mene je metallic pomegranate skroz iznenadio koliko lijepo i nenapadno izgleda na ocima :) tebi super stoji! Zao mi je da si izgubila gold nijansu, stvarno su postari postali grozni kod nas...:/ u svakom slucaju ako ju narucis opet jedva cekam vidjeti swatcheve, rado bi ju i sama uzela. Jos od ovih zelim Permanent Taupe a tebi preporucam svakako Pink Gold - odusevit ce te ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam riječi za našu poštu, totalno sam već oguglala na taj bezobrazluk - čast iznimkama! Škicnut ću pink gold, a ti trk po permanent taupe, tebi će odlično pristajati uz tvoje zelene oke :)

      Izbriši
  11. Dijelimo ljubav prema Maybelline sjenilima <3 Imam sve tri nijanse i baš ih jako volim i često koristim. Nekad kao samostalno sjenilo, kao bazu drugome a s Permanent Taupe ponekad popunjavam obrve ili čak konturiram ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne čudi me da ih i ti voliš :) Krasne su mi sve tri nijanse, znam da ti uvijek hvališ on and on bronze :D

      Izbriši
  12. Odlično izgledaju! Imam Metallic Pomegranate nijansu i stvarno je krasna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram se složiti s tobom, stvarno je predivna i posebna nijansa :D!

      Izbriši
  13. Pomegranate mi je najlepsa nijansa! Imam Pink Gold,divna senka,kad nemam nerava za full eye makeup stavim samo nju i gotovo:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa,pa zar i ti sine Brute,tj Mirela :)? Vracam se po ko zna koji put ali odgovora ( i dalje ) nema :/ Kris

      Izbriši
    2. Oprosti Kristina, zaista mi je žao no u zadnje vrijeme sam pretrpana obavezama na privatnom planu, ponajviše zbog skorog dolaska bebe i svjesna sam da blog zbog toga pati, no neke stvari su mi ipak prioritet i važnije od bloga, koliko god to možda ružno zvučalo. Ako imaš bilo kakvo hitno pitanje, uvijek me možeš kontaktirati na mail i čim ga vidim ja ću odgovoriti. Vjeruj mi da sve vaše komentare pročitam i znam da i vi odvajate svoje slobodno vrijeme na komentiranje i zbog toga sam vam neizmjerno zahvalna i s vremenom ću odgovoriti na sve komentare, kao što sam i do sad radila. Lijep pozdrav ti šaljem i nadam se da mi ne zamjeraš :)

      Izbriši
    3. Ma ne zameram naravno :) Nisam znala da cekas bebu,zelim ti da sve prodje kako treba,bas mi je drago ! Blog i ne treba da bude prioritet,nego znam da si ranije uvek odgovarala,pa sam se pitala sta li je. Uzvracam pozdrav :) K.

      Izbriši
    4. Drago mi je da razumiješ i hvala ti na lijepim željama :))

      Izbriši
  14. Imam on and on bronze, i pink gold i volim oba. Ne znam da li bih kupovala jos neko ali kad ova potrosim, sigurno cu ih ponoviti jer su odlicna!
    Kako si ti? :)) da usput upitam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene samo strah da mi se ne osuše prije vremena :D no pazim da ih dobro zatvorim, pa mi se valjda to neće dogoditi. Dobro sam, dobro, hvala ti na pitanju :)

      Izbriši
  15. Imam 6 komada i osim ljubičaste ih sve obožavam ♥
    super su sjenila, sad vidiš što si do sada propuštala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pojela bi se živa što ih nisam ranije uzela :D! No nikad nije kasno! Da, za ljubičastu sam čula da nije baš nešto, srećom pa me i ne privlači

      Izbriši