Mauve Love LOOK

srijeda, siječnja 28, 2015

Jučer sam vam na fb stranici bloga pokazala svoju kolekciju Essence olovaka za usne. Trenutno posjedujem 5 nijansi koje su apsolutno sve prekrasne i zaista se ne mogu odlučiti za samo jednog favorita. No, kako to obično biva, s jednom nijansom sam se posebno složila, zapravo mogu reći da me ugodno iznenadila s obzirom da ona sama vjerojatno ne bi bila moj prvi izbor, no nakon što sam naišla na post kolegice Beautylicious jednostavno sam ovu posebnu nijansu, pod nazivom Satin Mauve morala ubaciti u svoju košaricu. Danas sam ju odlučila upariti uz trenutno najdraže Maybelline Color Tattoo sjenilo u nijansi Metallic Pomegranate (klik) i jako mi se svidio krajnji rezultat ovog jednostavnog uparivanja skoro pa identičnih nijansi. 




BOURJOIS HEALTHY MIX #54 BEIGE 
MAYBELLINE AFFINITONE CONCEALER #03 SAND
ESSENCE STAY NATURAL CONCEALER
NYX HD PHOTOGENIC CONECEALER #CWO7
ESSENCE VIVA BRASIL BLUSH #01 I LOVE BRASIL
DEBORAH MILANO FACE PERFECT TRANSLUCENT FACE POWDER 

AVON EYESHADOW PRIMER #LIGHT BEIGE
CALVIN KLEIN SUMMER AFFAIR BRONZING POWDER #302 SUN DANCE
MAYBELLINE COLOR TATTOO 24 HR #METALLIC POMEGRANATE
MAKEUP REVOLUTION ROMANTIC SMOKED PALETTE
DEBORAH MILANO KAJAL #127
ELIZABETH ARDEN CERAMIDE MASCARA

ESSENCE LIPLINER #06 SATIN MAUVE

Jeste isprobali Essence olovke za usne? Što mislite o mauve nijansama?

Broj komentara: 47:

  1. Ajme kako ta nijansa na tebi izgleda predivno, na meni je puno tamnija!!! Odlična je kombinacija a ti zračiš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očekivala sam da će biti tamnija, zato sam i bila malo skeptična kako će mi stajati, na kraju sam oduševljena nijansom :) Hvala ti Josipa :*

      Izbriši
  2. Svaki put kad objavis sliku ja se odusevim koliko si lijepa. Ne urekla se! :-) super ti stoji ova nijansa, ja imam 5-6 komada essence olovki a najdraza mi je honey berry

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, pa hvala ti puno Dž., ovakvi komplimenti posebno znače kada izađu iz usta žene i to lijepe žene ;) Honey berry je savršena nijansa, ma stvarno koju bih izabrala kao najdražu :D

      Izbriši
  3. Kako si lijepaaaaa :D Ovo mi je omiljena ct nijansa, iz ovakve usne ide savrseno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neira ;) I meni je ovo najdraža Color tattoo nijansa, stvarno je posebna!

      Izbriši
  4. nijansa je baš dobra a ti si mi jako lijepa:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super! Volim ove mono lookove jer su jako efektni, a poprilično jednostavni.
    Inače imam sve nijanse essence olovčica i baš su mi jako drage. Mauve nijanse jako volim, često ih nosim i sama, konkretno, i ovu olovku. Tak da, two thumbs up od mene! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ti samo za jednostavne lookove :D Što jednostavnije i brže, to bolje! Čini mi se da su essence olovke kao pokemoni pa ih moraš skupiti sve. Jedno vrijeme u mom Dm-u je baš bila nestašica, a sad vidim da su se dobro opskrbili i već si mislim da ću uzeti još koju nijansu, a možda i napraviti zalihe postojećih :)

      Izbriši
  6. Divno, divno, divno!! Odlična kombinacija i odlično ti stoji! :D Upravo sam mjerkala ovu olovku da ju stavim na sebe sutra i onda ju vidim i na tebi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :) Eto, ovo ti je znak da ju sutra definitivno moraš nositi :D

      Izbriši
  7. Ovaj look ti odlicno stoji :) i ja volim essence olovke, predobre su :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Odlične su ove olovčice, drago mi je što su jeftine a zbilja dobre uz odličan izbor nijansi!

      Izbriši
  8. Prekrasna si. Tvoj sam vjerni fan, iako nikad ne komentiram... Ali eto, ohrabrih se... Odlično ti stoji ovaj mauve look :)
    nego, zanima me još nešto... Šta ti radiš ženo s kosom? s čime je bojaš, koja ti je prirodna boja, s čime je njeguješ? Predobro izgleda. Baš zdravo i prirodno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si se ohrabrila i ostavila komentar :) Hvala ti što me pratiš i nadam se da ćeš se sada češće javljati :D Što se tiče kose, stvarno nemam nekakve posebne rituale, trenutno kombiniram Aussie colour mate šampon i Pantene Aqua Light te povremeno ubacim Lush Seanik kruti šampon, uz to pri svakom pranju koristim Aussie 3 minute colour mate tretman ili Aussie 3 minute miracle reconstructor, na vrhove stavlja Loreal Professionnel Mythic ulje i kako uvijek feniram kosu, koristim neki od sprejeva za zaštitu od topline, trenutno je to Balein sprej. A boja, prirodna je smeđa, ali godinama stavljam pramenove u nekoliko boja (boja karamele, čokolade, bakrena uz preljev kako bi se pramenovi stopili s mojom prirodnom bojom, no točne brojeve nijansi ne znam, znam samo da se radi o Keune bojama), ne radim to sama već se prepuštam frizerki i recimo da se ne zamaram izrastom pa idem na pramenove svaka 3-4 mjeseca :D Imam sreće jer mi je kosa relativno zdrava i samim time nije zahtjevna pa ju lako održavam. Hvala ti puno na komplimentima, nadam se da sam barem malo pomogla ovim ekstra dugačkim odgovorom :D

      Izbriši
    2. Moram se ohrabriti malo i pisati komentare i početi češće javljati. Njega kose nam je manje-više slična, sve je to tu negdje. Samo ja tražim dobar uvijač za kosu (tražim neke recenzije o Remington pearl točnije) Moje prirodna je neka smeđa svjetlija doduše. I ovog ljeta sam kupila Balea sprej za posvjetljivanje kose i skroz sam zadovoljna. Samo sam je htjela sad osvježiti pramenovima.. Iako je ovdje u Puli to (pre)skupo... Našla sam inspiraciju u tvojoj kosi :))

      Izbriši
  9. Imam samo riječi pohvale, divan look i divna ti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je look koji nosim od jeseni jako često, sa identičnim proiyvodima, i obožavam ga. Može da bude prikladan za dan, a lako se pojača sa ajlajnerom i trepavicama i za veče. A ti si prelepa i savršeno ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno to, odličan za dan, ali uz malo preinaka i za večer. Drago mi je da dijelimo ljubav prema istim proizvodima i hvala ti na komplimentu :)

      Izbriši
  11. Odlično ti stoje ove nijanse, ali zapravo nisam na tebi još vidjela nešto što ti ne stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha azzie, hvala ti, no vjeruj mi da ima puuuno toga što meni ne stoji... recimo, muku mučim s nude ruževima i nikako da pronađem odgovarajuću nijansu :D

      Izbriši
  12. ne znam šta mi je lipše - olovka ili ti *.*
    super fotke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ove olovčice su stvarno odlične :)

      Izbriši
  13. Ja sam totalno luda za mauve nijasom :D Olovku istu takvu imam ali sad sam se zapalila na sjenilo, od čega su šljokice na kapcima? Divno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šljokice su od Maybelline sjenila :) preko pokretnog dijela kapka imam samo njega. Hvala ti, izgleda da ću se i ja često družiti s mauve nijansama :D

      Izbriši
  14. Odlično ti stoji ova kombinacija, pogotovo jer imaš plavu kosu pa sve bolje dolazi do izdražaja :D Na meni su oba proizvoda drukčija i nekako ne dobijem isti efekt.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene uvijek iznenadi kako potpuno drugačije isti proizvod može izgledati na različitim osobama, no to i ejst čar makeup-a :)

      Izbriši
  15. Meni je Essence lipliner u ovoj nijansi omiljeni stvarno je riječ o lijepoj nijansi, a ja obožavam mauve nijanse tako da ova nije nikako iznimka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbilja je krasna nijansa, moram se složiti! Isprva sam mislila da mi se baš neće svidjeti, no prevarila sam se :)

      Izbriši
  16. I mene je ista recenzija ubijedila da odem po satin mauve olovku, odlicna je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beautylicious made me do it :DD Ja sam odmah nakon recenzije pohitala po još dvije nijanse, a nešto sam čula da se povlače iz asortimana, tko će ga znati... pa si sad sve mislim da ću si napraviti godišnju zalihu olovaka :D

      Izbriši
  17. Odličan Mauve look, super ga nosiš! Imam tu olovku ali mi pod hladnim svjetlom nikako ne stoji jer moje žutilo u koži izbija, a na danjem svjetlu se čak i da stopiti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ja sam ljeti žuta, pa vjerujem da mi onda neće baš pristajati, zato sad koristim trenutak :D

      Izbriši
  18. Predivna si! A ta olovka mi je jedna od najdrazih koje imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala shpeksyy :) Vidim da nas ima dosta ljubiteljica mauve olovčice, kako i ne bi kad je predivna!

      Izbriši
  19. odlicno ti stoji :) ne znam do cega je do boje usana ili kose,ali oci su ti tako dosle do izrazaja,prelijeepe :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Jako lijepa nijansa, baš mi se sviđa cijeli makeup. škola šminkanja

    OdgovoriIzbriši