Best of 2014.

srijeda, siječnja 21, 2015

Premda smo već nekoliko dana u 2015. godini, obaveze mi nikako nisu omogućavale pisanje i pripremu ovog posta. Priznajem da sam u jednom trenu mislila odustati od njega, no kako sam i 2013. ispratila ovakvim pregledom - link, nekako mi je žao da u istom tonu ne obilježim i prošlu, 2014. godinu. Nisam vas željela zamarati dugačkim tekstovima, tako da su određeni proizvodi (a čije recenzije su već na blogu) samo popraćene linkom i klikom na njega doći ćete do spomenutih recenzija. Neke od proizvoda nećete naći na fotografijama, a razlog jest taj što sam ih u međuvremenu potrošila ili su mi pri kraju pa nisu toliko vizualno atraktivni, no to nikako ne znači da nisu vrijedni spomena. Što se tiče izabranih proizvoda, uzela sam u obzir isključivo one koje sam najčešće koristila/ koristim, koje sam ponovno kupila ili bih ponovila njihovu kupovinu i koje bih svakako preporučila drugima da ih isprobaju, u protivnom, radilo bi se o predugačkom postu koji na kraju, ne bi imao previše smisla od samog pukog nabrajanja gomile proizvoda koji su mi se u nekom svom aspektu svidjeli.



 / Njega lica /

Od trenutne postave tu su Biderma Sensibio micelarna otopina koja je promijenila moj pogled na micelarne otopine, Nuxe Reve de Miel blagi gel za čišćenje lica prekrasnog medenog mirisa koji još uvijek čeka svoju recenziju na blogu te Caudalie Vinosource umirujuće ulje za suhu/vrlo suhu kožu koje me u vrlo kratkom roku očaralo.

Što se tiče čišćenja lica, kremica, pilinga, maski, prošle godine su me oduševili:

Green Girl my own gentleman ulje za skidanje šminke - link
Green Girl take it of balzam za skidanje šminke - link
Green Girl Touch my skin maska/piling s AHA kiselinama - link
Biderma Atoderm Nutritive krema za lice za suhu kožu - link
Alverde ulje divlje ruže - link


/ Njega tijela - usana /

I ove godine sam voljela Mixa Body Balm - link, a zahvaljujući groznom stanju moje kože i atopijskom dermatitisu koji mi se pogoršao početkom zime, otkrila sam Bioderma Atoderm kremu/losion koji me riješio spomenutih problema a dovoljno je reći da više ne mogu zamisliti dan bez ove mazalice! Baš kao i ulje za njegu lica, oduševio me luksuzan Caudalie Vine body butter koji štedljivo koristim i trudim se što više uživati u njegovoj teksturi i krasnom osvježavajućem mirisu.

Osim spomenute ekipe, voljela sam i sljedeće proizvode:

Afrodita 100% SPA šećerni piling - link
Green Girl Sugar for my honey piling - link
Hipp baby ulje od badema - link
Le Petit Marseiliais hidratantni balzam za tijelolink
Le Petit Marseiliais gelovi za tuširanje - link



Po pitanju njege usana zaista nisam izbirljiva što mogu zahvaliti i činjenici da moje usne, za razliku od ostatka tijela nisu suhe, ne pucaju i prilično dobro podnose sve vremenske uvjete, kao i svakodnevnu dozu ruževa koji vrlo često nisu baš "lip friendly" teksture.

Prošle godine sam napokon isprobala:

Burt's Bees balzame od pčelinjeg voska - link
Hvarski melem s gospinom travom - link
Labello Lip Butter Coconut


/ Njega kose /

Baš kao i usne, niti moja kosa nije zahtjevna i sasvim se dobro slažemo, tako da u ovoj domeni nisam pretjerano inovativna i nekako se volim držati drogerijskih, isprobanih proizvoda.

Prošle godine najviše sam voljela:

Aussie 3 minute miracle colour deep treatmentlink
Aussie 3 minute miracle reconstructor deep conditioner - nešto lakši proizvod od iznad spomenutog, krasnog i osvježavajućeg mirisa mente koji odlično nahrani moje nešto isušenije vrhove, a opet mi ne otežava kosu.
L'Oreal Professionnel Mythic oil - krasno ulje koje koristim nakon svakog pranja, lagano ga utrljavajući u mokre vrhove kose. Savršenog mirisa i unatoč višoj cijeni, svakako se isplati čekirati ga, budući da se troši jako, jako sporo. 
Hello Beauty četka za kosu 


/ Dekorativni proizvodi /

Avon Solutions BB krema - link
Bourjois Healthy mix tekući puder - jedna od rijetkih podloga koja je već nekoliko godina moja stalna pratnja a odgovara mi u svim godišnjim dobima. Iznimno lagane teksture i srednje prikrivne moći, osobno mi pruža sve što tražim od jedne podloge a što je najvažnije, ne ističe mi suhe dijelove i s njim se zaista osjećam baš kao da nemam ništa na licu. 
Nyx HD photogenic korektor - premda još uvijek nisam uspjela upecati željenu nijansu, moram priznati da me i ova, nešto tamnija CW07, sasvim dobro služi. U toplijim danima sam ju miješala s vrlo svijetlim tekućim korektorom a sada ju koristim za konturiranje. Ako tražite korektor koji će vrlo dobro prikriti vaše podočnjake, bez isušivanja i uvlačanja u borice, uz mnoštvo dostupnih nijansi, svakako si priuštite svoj primjerak!
Avon baza za kapke - krasan proizvod, koji često nosim i samostalno na kapcima, čisto kako bih neutralizirala moju nešto tamniju kožu kapaka.
Elizabeth Arden Ceramide maskara - link




Makeup Revolution Vivid blush lacquer /tekuće rumenilo u nijansi Rush  - link
Sleek Blush by 3 in Flame - link
Maybelline Color Tattoo 24 HR sjenila, nijanse Permanent Taupe, On and on Bronze, Metallic Pomegranate - link
Nyx Extra creamy round lipstick, nijansa Electralink
Nyx matte lipstick, nijansa Merlotlink
Bourjois Rouge edition Velvet, nijansa Nude-ist link
L'Oreal Julianne's pure red - trenutni apsolutni favorit koji čeka neko ljepše vrijeme za swatcheve :)


/ parfem /

Kao šećer na kraju nisam mogla izostaviti ovu divnu ružicu koja me pratila točno od početka 2014. i zahvaljujući mom štedljivom korištenju, dočekali smo zajedno i 2015. Premda sam se ove godine napokon počastila dugo željenim Burberry The Beat parfemom, Roses de Chloe mi je apsolutno obilježila 2014. godinu - bila je poklon mog dragog, a početkom ove, 2015. pratila me i na našem vjenčanju, čime sam nekako zaokružila priču ovog krasnog mirisa :).

U kojim ste proizvodima uživali tokom 2014.? Imamo li kojeg zajedničkog favorita? 

22 komentara:

  1. divni favoriti :)
    Ja bih rado recenziju Bioderme atoderm :)
    I za Chloe - kad sam vidjela sliku na nekoj od društvenih mreža sam pomislila jesi li ju nosila na vjenčanju ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Joj, bit će Bioderma, odgađam recenziju već dva mjeseca :/ baš sam loš blogger, a stvarno mi je odlična!

      Izbriši
  2. Odličan odabir proizvoda, neke i samaredovno koristim i obožavam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicni favoriti, takodje i post! :)
    Ja obozavam Biodermu, Aussie i Chloe parfem je predobar!

    Nikoleta, xoxo

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlični favoriti! Voljela bih probati Caudalie Vinosource umirujuće ulje. A Chloe obožavam, fantastičan parfem. Ma sve je divno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S vinosource uljem nećeš pogriješiti i vjerujem da ćeš biti prezadovoljna :)

      Izbriši
  5. Jao, kad god vidim Chloe ponovno pozalim sto ga jos nemam, predivan miris :) savrsen odabir za vjencanje :) isprobala sam jako malo ovih proizvoda koje si navela, ali zanima me i Caudalie i Alverde ulje, ne znam za koje cu se odluciti, trenutno jedno drugo trosim, ali definitivno jedno od ova dva uzimam :) i sve vise me zanimaju uljni cistaci lica jer sam primijetila da mi najbolje odgovaraju. Vjerujem da ti Julianne ruz super pristaje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja stvarno više ne mogu zamisliti skidanje šminke bez uljnih čistača! S Green Girl stvarno ne možeš pogriješiti, no primijetih da sve više ima ovakvih proizvoda u ponudi, što me stvarno veseli! Alverde ulje je cjenovno puno prihvatljivija opcija od Caudalie, no Caudalie je po meni zaslužno na tronu, stvarno je savršeno ulje i ako budeš u mogućnosti svakako ga isprobaj.

      Izbriši
  6. dijelimo ljubav prema Hello Beauty četki :D Color Tattoo sjenilima <3
    želja mi je isprobati NYX korektor, i neki od novih L'oreal ruževa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, ja sam se preporodila uz Hello Beauty četku, a s obzirom da nemam tangle teezer ili macadamiu za koje svi govore da su duplo bolji, Hello Beauty će mi zasad ostati favorit :D

      Izbriši
  7. Joj kad ću ja više naručiti nešto kod Green Girl, hoću i ja biti Green Girly Girl! :D
    Baš mi je drago što si opet napisala ovakav post, jako je zgodno pročitati o favoritima među favoritima!
    Ja sam Biodermu zamijenila Garnierovom micelarnom ipak..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim ti da što prije postaneš Green Girly Girl :D Garnierovu nisam isprobala, baš ne volim micelarne i nekako su mi zadnje na listi prioriteta, ali ova Biodermina mi se stvarno, stvarno sviđa.

      Izbriši
  8. Malo ali odabrano društvo, jako me mami Caudalie !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, dobro probrani proizvodi koji zaslužuju biti u voom postu :)

      Izbriši
  9. Baš divni favoriti, najviše mi se sviđaju preparativni proizvodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa moj odabir, preparativa je i meni uvijek nekako draža od dekorative :D

      Izbriši
  10. Joj sad i ja zelim ovaj caudalie recovery oil :(( i nuxe umivalicu dugo zelim, red je da barem tu zelju uskoro ostvarim.
    I ja imam i volim nyx hd korektor, imala sam ga u nijansama 5, pa 4 pa sad 1 :)) navodno je samo zuti sa slabijim prekrivanjem a ostali su super. I mat ruzevi su im odlicni.
    Chloe parfemcice i ja volim, imam onu prvu verziju, iako mi je sad rose draza kada sam isla njuskati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nyx hd sam željela isprobati nakon tvoje recenzije, tako da si ti "krivac" za tu kupovinu, no kako vidiš, nisam požalila :D Njihove mat ruževe obožavam, ma zapravo, ništa me još nije razočaralo, samo da barem imaju više poslovnica u Hr...

      Izbriši
  11. Cloe signiture i Cloe love-sivi my love

    OdgovoriIzbriši