Winter Lip Colors - My drugstore pick!

nedjelja, prosinca 14, 2014

Danas sam pripremila jedan kraći post u čije svrhe sam malo prokopala bespuća svoje torbe bez dna u potrazi za ruževima koje koristim svakodnevno otkako je zahladilo. Inače, tamniji ruževi su jedna od rijetkih stvari koje povezujem sa zimom a da mi izmame osmijeh na lice, stoga sam vam odlučila pokazati moja 4 ljepotana uz naznaku kako se radi o mazalicama do kojih vrlo lako možete doći u drogerijama a i cjenovno su relativno prihvatljive. 



Nedavno sam pohitala u Dm po svoj prvi primjerak Bourjois Rouge Edition Velvet tekućeg ruža u nijansi Nuide-ist, a sve na prijedlog vas čitateljica i blogerica koje ste mi sugerirale upravo na ovu nijansu. Riječ je o ružu koji nijansom odskače od ostalih no vrlo često je na mojim usnama od kupnje. Izvrsne je trajnosti i pigmentacije, mat završetka koji unatoč tome nije toliko suh na usnama i zapravo, nakon nanošenja zaboravim da išta imam na usnama. Primijetit ćete i kako na meni on baš i nije nude, već više vuče na "vintage rose" nijansu što meni zapravo niti malo ne smeta, posebno kada se želim malo odmoriti od tamnih nijansi. Jednako tako, uživam u još jednom Bourjois Rouge Edition ljepotanu u  sočnoj bobičastoj nijansi Pretty Prune. Ovo je apsolutno moj favorit i nosim ga kako u dnevnim tako i u večernjim varijantama te dokazano, ne može proći nezamijećeno! Izuzetno kremasta i ugodna formula te izvrsna pigmentacija su svakako nešto zbog čega ovu liniju ruževa smatram drogerijskim vrhom i preporučam da škicnete za sebe barem jednu nijansu.
Bourjois  Nude-ist, Bourjois Pretty Prune, Catrice Tell Me A Berry Tale, Deborah #6.
Iako sam dugo vremena izbjegavala ljubičaste nijanse, upravo me voljeni Catrice Ultimate Colour u nijansi Tell Me A Berry-tale razuvjerio, a sve zahvaljujući dragoj Nyx's Cutie Pies koja mi ga je poslala prošle zime. Nažalost, ovog kremastog ljepotana ne možete više pronaći na policama, no Catrice kao brend konstantno izbacuje krasne nijanse i linije ruževa te vjerujem da ćete bez problema pronaći barem sličnu nijansu u njihovoj ponudi. Još jedan tekući ruž koji me osvojio prošle zime jest Deborah Rossetto Milano Red lacque u nijansi #6, a o kojemu ste svojedobno mogli čitati na blogu. Teksturom je drugačiji od sva tri gore spomenuta - vrlo sjajan završetak koji se pak ne razlijeva i ne silazi brzo s usnica. Pigmentacija mu je odlična te ga je moguće nadograđivati, od sasvim laganog i svježeg daška boje do vamp usana a odlično se slaže uz Catrice TMBT kao top coat koji mu produžava trajnost i daje jednu drugačiju i dublju dimenziju.


Imate li koji od spomenutih ruževa? Volite li tamne, berry nijanse ili ste više vjerne nježnijim tonovima?

Broj komentara: 39:

  1. Bourjois Nude-ist i Pretty Prune izgledaju savršeno :) Što se ruževa tiče najviše volim boju mesa i fuksiju, jer sam jako svijetle puti i nisam baš zadovoljna s time kako mi stoje tamnije nijanse..

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, ovaj prvi je famozan! Ja opcenito jako volim ruzeve svih tonova ( jedino od sminke generalno) ali su mi usne zimi uvijek u jako losem stanju pa rijetko sto stavljam :( Tebi svi stoje famozno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, nude-ist je stvarno lijep! Osim njega, svi ovi ostali su u domeni kremastih formula pa se ne moraš bojati da će ti dodatno isušiti usne :)

      Izbriši
  3. Joj ovaj Bourjois Pretty Prune mi super izgleda, volim njihove ruževe :) I inače sam pobornik tamnijih nijansi, uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za Bourjois ruževe, odlični su!

      Izbriši
  4. Deborah je divan, baš mi se sviđa :-D Imala sam priliku isprobati te ruževe i mene su osvojili teksturom :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se sviđa tekstura, posebno jer ne isušuju usne i prilično su dugotrajni. Nažalost, osim ove nijanse nikako da ugrabim još koji primjerak!

      Izbriši
  5. Divan izbor ;) Sva cetiri su mi prelepa, ali mi se najvise dopada Nude-ist <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Preporučujem ti da ga pogledaš, mislim da bi bila zadovoljna s nijansom :)

      Izbriši
  6. Pretty Prune i Deborah su predivni. :) jako lijepo izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo oko izbora, ja ih konstantno rotiram u zadnje vrijeme :)

      Izbriši
  8. Pretty prune vec dugo hocu nabaviti, a nekako mi uvijek pobjegne tj. zaboravim na njega :) cijela ta Rouge Edition linija je savrsena. I drago mi je da ti se svidio Nudeist :) cini mi se da imamo dosta slican ukus u ruzevima, sve bih ti uzela haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se čini da imamo sličan ukus po pitanju ruževa :) Nadam se da ćeš si uskoro nabaviti Pretty Prune :D

      Izbriši
  9. Pretty prune je predivan <3
    Nude-ist ni na meni nije nimalo nude, ali na meni pak potegne na nešto što ne znam ni oisati, nije cigasto nije crveno, ali je drugačije od svega što imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je čudnjikava ta nijansa! Baš sam ga jučer dala mami da ga isproba, ona je izrazito žutog podtona i tamnije puti i kod nje nema ni traga toj nježnoj rozoj nijansi kao kod mene, više joj je boja mesa sa tim ciglastim tonovima koje si i sama na sebi primijetila...

      Izbriši
  10. Deborah mi je divan, uvijek padnem na te šljivasto/ljubičaste nijanse. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve četiri su divne, Deborah mi se najviše dopada. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju i da si pronašla svog favorita :))

      Izbriši
  12. Obožavam tamne ruževe i nedavno sam si nabavila dugo željeni Avon ruž u nijansi Matte Grape, predivan je!! A i ovi tvoji su predivni, ne znam koji je ljepši od kojega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, Matte Grape je apsolutno savršena nijansa!

      Izbriši
  13. Predivan izbor,ne znam koji je najljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nudeist mi je favorit! A Berry tale sam srecom ugrabila dok ga je jos bilo u drogerijama, obozavamo se :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno šteta što su ga povukli iz asortimana, a nijansa je savršena za zimu...

      Izbriši
  15. Nude-ist imam i obožavam ga! Nosim ga gotovo svakodnevno <3 I svi ostali mi se sviđaju ovi tvoji, ne znam kojeg bih izdvojila uopće. Moje idealne nijanse ruževa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači da nam se ukusi ne razlikuju po pitanju ruževa :) Drago mi je da si zadovoljna s Nude-istom, također često posegnem za njim jer je baš nekako svakodnevna nijansa a i zbog dugotrajnosti nemam prevelike brige oko popravaka tokom dana :)

      Izbriši
  16. Predivni ruževi i stvarno ne znam kojeg bi izdvojila za svog favorita :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Odgovori
    1. Izgleda da u ovim hladnijim mjesecima sve imamo približno sličan ukus. Drago mi je što ti se sviđa moj izbor :)

      Izbriši
  18. Bourjois Pretty Prune je moj omiljeni! :)

    http://nljuljduraj.blogspot.com

    Nikoleta, xoxo

    OdgovoriIzbriši
  19. Bože, pa ovaj Deborah ljubičasti je naprosto SAVRŠEN! *.* Iako su i ostali lijepi, totalno padaju u drugi plan kraj njega. WOW!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škicni ga, mislim da bi ti nijansa super odgovarala :)

      Izbriši
  20. Deborah mi je predivan, mislim da ću ga morat kupiti sad. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško žabu u vodu :D Mene jako privlači jedna žarko crvena iz te linije, ostale mi se čine prilično neutralne, pa vjerujem da će mi onda biti sljedeća na repertoaru :)

      Izbriši