Njega tijela - moj večernji ritual

četvrtak, prosinca 18, 2014

Prije samo par mjeseci mogu reći da sam zaista svaštarila po pitanju proizvoda za njegu tijela - gomila tuširalica čijim slatkim ablažama i još slađim mirisima nisam mogla odoljeti, maslaci, mlijeka, losioni, you name it... No, onda je zahladilo i moja je koža po običaju postala ekstremno suha, uz to, ponovno mi je buknuo atopijski dermatitis i to u dosta teškom obliku. Stanje sam uspjela sanirati Bioderma Atoderm proizvodima čiju će recenzija osvanuti na blogu kroz par dana, a koje sam jedino i isključivo koristila posljednjih mjesec/dva. Kako mi se koža počela oporavljati i trenutno joj je samo potrebna uobičajena (bogata) hidratacija, tako sam se vratila određenim proizvodima a uz to sam otkrila i neke nove. Moram također naglasiti da Bioderminu Atoderm liniju (kremu za tijelo i tekući sindet) i dalje koristim, no kako sam već navela, uz njih sam polako uvela i neke ostale proizvode u svoju rutinu.



Upravo kada sam se spremala u nabavku Afroditinog 100 % SPA maslaca za tijelo, na adresu mi je kao naručen, stigao Caudalie Vine Body butter*  kojeg zaluđeno, no ipak pomalo štedno koristim zadnjih dana. Naime, riječ je o krasnom, bogatom a opet teksturom lagano mazivom i brzoupijajućem proizvodu kojega bi stvarno bilo šteta koristiti onako kako inače koristim maslace - za sve suhe dijelove, posebno ruke, stopala i laktove i njihovu uobičajenu gramažu (oko 200 grama) potrošim vrlo, vrlo brzo. Tako da ovaj maslac trenutno koristim samo na trbuhu koji svakim danom sve više raste, grudima i bokovima (dakle, onim kritičnim trudničkim zonama sklonim pojavi strija). Uz Caudalie maslac, trošim već drugo pakiranje Afrodita 100% SPA šećernog pilinga koji mi savršeno odgovara u ovom hladnijim periodu zbog visokog udjela ulja u sastavu, blagih šećernih zrnaca te krasnog karamelastog mirisa.


U želji za blagim a opet mirisnim proizvodom  koji mi neće iritirati i isušivati kožu prilikom tuširanja otkrila sam Tetesept proizvode, točnije Tetesept kremasto uljni gel s uljem divlje ruže, jogurtom i ekstraktom ruže. Inače, od Tetesept asortimana isprobala sam samo njihove mirisne soli, dok tuširalice do sad nisam zapažala, no zasigurno neću stati samo na ovom primjerku. S ovim gelom sam izuzetno zadovoljna, vrlo je ugodnog mirisa koji se dosta dugo osjeti na koži (ljubitelji ruža će se oduševiti) i za sada nisam primijetila da mi iritira kožu. Odlična stvar jest i to što ovaj gel u sastavu zaista sadrži ulja (divlje ruže, bademovo), jogurt i ružin ekstrakt što je kod ostalih tuširalica nažalost, često samo varka koja će nas privući na samoj ambalaži dok će se sam sastav bitno razlikovati. Na kraju, ponekad u rutinu ubacim i Hipp bademovo ulje koje je jedno od rijetkih (ako ne i jedino) drogerijskog ranga bez mineralnih ulja i općenito pristojnog sastava, a koje, baš kao i Caudalie maslac, zadnjih mjeseci najčešće koristim u svrhu dodatne hidratacije kože trbuha, grudi i bokova u nadi da ću na taj način spriječiti pojavu strija.

Trenutno se namjeravam zadržati samo na ovoj skromnoj ekipi, uz eventualno još koji cjenovno pristupačniji prirodni maslac, a s obzirom na varljivo stanje moje kože kao i pojačanu potrebu za hidratacijom, sve više od ovoga, vjerujem da bi mi donijelo samo štetu i potenciralo moje kožne probleme.

Jeste isprobali što od ovih proizvoda? Kako njegujete kožu zimi, koje proizvode koristite? 

*PR uzorak

Broj komentara: 18:

  1. Nisam probala nijedan od navedenih proizvoda, ali isto sam Bioderma Atoderm ovisnik ;) Stvarno pomaže kod dermatitisa.. No, voljela bih probati Caudalie Vine Body butter :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još jedan Atoderm ovisnik :D Drago mi je da i tebi pomaže kod dermatitisa!

      Izbriši
  2. Imam jedino ovaj piling koji mi je savrsen za zimu.Imam maslac za tijelo od Green girl i Biobazino mlijeko za tijelo pa te dvije mazalice rotiram(napokon sam malo smanjila zalihe),i sad za zimu su mi nekako dragi svi gelovi i ulja za tusiranje koja imaju topao,gurmanski miris.Nego,gdje si kupila ovaj Tetesept gel?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ti imaš zgodnu ekipu :D Tetesept imaš u Bipi, a čini mi se i u Mulleru (mislim da je tamo i veći izbor) premda i Bipa nije loša, ako se ne varam, nekih 5-6 različitih mirisa ovih gelova imaju na raspolaganju :)

      Izbriši
  3. ja trenutno za kožu koristim samo afroditino mlijeko za tijelo....eventualno kokosovo ulje ako mi se da vaditi ga iz frižidera.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam pretprošlo ljeto krasan Afroditin losion koji mi je isto mirisao na karamelu :D No, losioni su mi zimi preslabi, pa ih samo ljeti koristim.

      Izbriši
  4. Preporuka moje suhe kože za tvoju bila bi Afrodita maslac za tijelo :) Nikako da dođem do ovog pilinga, a vjerujem da bi maslac i piling napravili odličan posao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Htjela sam ga uzeti i taman mi je stigao Caudalie pa sam stopirala kupovinu. Sad se nekako premišljam jer sam kod Mell's Corner neki dan čitala recenziju Ulolinog maslaca i čini mi se da je teksturom još bogatiji od Afrodite a to bi mi baš trebalo jer ga planiram koristiti za ruke, stopala, laktove...

      Izbriši
  5. ja sam si oduvijek želila jedan bazen losiona/kreme/balzama za tijelo (veliki :)), u koji bi uronila i tunkala se tunkala.
    nikad čula za tetesept, baš me zanima :). al sljedeće na buy listi mi je mixa balzam koji si recenzirala. samo moram potrošiti do kraja (još malo) 3 kreme u opticaju (vuhu, bilo ih je 5). postala sam lijena mazati se, a to vodi u katastrofu koja se dugo mora sanirati. trenutno rotiram avon spa maslina (nije mi dosta hidratantna), oh so heavenly creamy caress (jako dobra, al mi dojadila već :D) i sephora vanilla crème brûlée (dosta izražen miris, hidratantnost tako tako). povremeno ubacim ulje, trenutno biofarm babybalm.
    s tom kožom nikad na zelenu granu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, ovo za bazen je odlična ideja! Ja sam se u zadnje vrijeme okrenula maslacima i baš ih volim - sviđa mi se ambalaža u kojoj dolaze :D Mixu uvijek hvalim i često je kod mene na repertoaru, nadam se da će se i tebi svidjeti :)

      Izbriši
  6. Morat ću uzet taj piling,iako kontam ne treba mi,mogu sama napraviti,ali tako izgleda divno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Afroditu obožavam, ovaj Caudalie maslac djeluje božanski, a Tetesept ću si definitivno kupiti :)
    Još tuka jučer bila u Bipi i zaboravila pogledati Tetesept proizvode :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afrodita je isprobana zbog tebe :D Jesi škicnula tetesept proizvode?

      Izbriši
  8. Ja bih voljela bih probati Caudalie Vine Body butter, nema veze što mi baš i ne treba, red je više da napokon probam nešto od Caudalie, nisam još ništa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svidio bi ti se jako ovaj maslac :) nadam se da će se uskoro naći nešto njihovo u tvom kutku!

      Izbriši
  9. Vine Body butter zvuči odlično, a 100% SPA piling i sama volim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nema osobe koja je isprobala ovaj piling a da joj se ne sviđa :)

      Izbriši