New in #11

ponedjeljak, prosinca 01, 2014

Opet vam se javljam nakon nešto duže pauze i moram reći da se već neko vrijeme borim sa slobodnim vremenom kojeg kada imam, jednostavno ga nemam volje provesti uz fotografiranje i laptop pa se radije prepustim izležavanju, čitanju ili gledanju filmova. Uz to, kada me i uhvati želja za objavljivanjem posta, nikako ne budem zadovoljna s fotografijama (čemu svakako ne ide u prilog ovo maglovito i tmurno vrijeme). Kako god bilo, danas sam ipak odlučila objaviti novi post sa mojim skromnim novitetima, bez obzira na moje (ne)zadovoljstvo fotografijama, a kažem skromnim jer sam zadnjih mjeseci zaista minimalno kupovala kozmetiku i fokusirala sam se na štednju za neke (vjerovali ili ne) važnije stvari od kozmetike :).



Od dekorativnih proizvoda ovo društvance je novijeg datuma, a jasno je kako dominiraju ruževi. Nyx matte ruževe u nijansama Merlot i Butter ste već mogli vidjeti na blogu (recenzija), a nakon njihove kupovine uslijedio je i krasan tamni šljivasti ljepotan, Bourjois Rouge Edition u nijansi 14 Pretty prune. Nedavno sam vas na blogu zamolila za savjet vezano uz moju ideju savršenog trajnog nudaća za vjenčanje koje se uskoro bliži i većina mi je predložila Bourjois Rouge Edition Velvet u nijansi 07 Nude-ist kojeg sam već drugi dan žurno kupila.

S Deborah kozmetikom sam poprilično "slaba" no u jednoj šetnji Dm-om sam zapazila Deborah Face Perfect transparentni puder na opakom sniženju i bez razmišljanja ga ubacila u košaricu. Prije nekog vremena prijateljica me iznenadila hvaljenom Avon bazom za kapke koja dolazi u minijaturnoj staklenoj teglici, no mislim da će mi potrajati vječno, a nedavno je kod mene osvanuo još jedan slatki dekorativni poklončić, riječ je o Calvin Klein Sun Dance summer affair bronzeru u nijansi 302 čija me kvalitetna i čvrsta ambalaža oduševila te Calvin Klein Fully Delicious prozirno sjajilo za usne koje će vjerujem, dobro doći kada poželim malo zasjajiti usne preko kakvog suhog, mat ruža.

Na blogu sam vam pokazala i moj nedavni ulov, Burt's Bees balzam od crvenog grejpa kojega sam također upecala na sniženju jer izgleda da ga (uz još neke vrste) povlače iz prodaje, a kako sam pri kraju sa njihovim voljenim balzamom od manga, ova kupovina je došla kao naručena! Uz balzam, "iskopala" sam i Essence LE Viva Brasil rumenilo u nijansi 01 I love Brasil koje u vrijeme kad je kolekcija bila aktualna nisam uspjela kupiti, no ipak je, nekoliko mjeseci kasnije, došlo u moje ruke. 

Hvarski melem s gospinom travom se našao u prošlim favoritima i mislim da je jasno što mislim ovom prirodnom proizvodu. Trenutno ga trošim na kapaljku s obzirom da sam mu u vrlo kratkom roku dotaknula dno, no svakako ću se opskrbiti još kojim primjerkom. Elizabeth Arden Ceramide Lash Extanding Treatment maskara je još jedan poklon drage prijateljice koji me i više nego oduševio, a moje dojmove o maskari ćete moći uskoro pročitati na blogu. Osim ove ekipice, dobila sam i novu Sisley kozmetičku torbicu (sjećate se one stare iz ovog posta?). E, pa vrijeme je da ode u zasluženu mirovinu :).

Prije par dana sam kupila Nikel bogatu hidratantnu kremu sa smiljem. Priznajem da me ruža više privlačila, no po opisu sam procijenila da bi mi za ovo hladnije vrijeme kada moja koža vapi za bogatom hidratacijom više odgovarala ova formula od smilja. Nuxe Reve de Miel gel za čišćenje lica je kod mene već poprilično dugo, a odlučila sam ga kupiti nakon što sam pročitala hrpetinu pozitivnih recenzija. Palmer's Cocoa butter krema za ruke je jedna od onih koje mi zaista odgovaraju, posebno u večernjim satima, što zbog svoje bogate teksture, što zbog slatkog mirisa kakaa, a s obzirom da je ista trajno snižena, mislim da ću se često družiti s njom ovih zimskih mjeseci.

Kako mi je koža tijela trenutno ekstremno suha te mi se atopijski dermatitis pogoršao u trudnoći, što pod utjecajem hormona, što zbog ostalih okidača poput grijanja i suhog zraka toplije, višeslojne odjeće te hladnoće, nedavno sam bila u potrazi za ljekarničkim proizvodima koji će mi olakšati ove tegobe. Prvotno sam na umu imala La Roche Posay ili Eucerin proizvode, s obzirom da sam neke od njih već isprobala, no kako je na web stranici Ljekarne Coner trajao popust na Biodermine proizvode, odlučila sam isprobati ostatak Atoderm linije s obzirom da sam već imala priliku upoznati se s Atoderm kremom za lice s kojom sam bila izuzetno zadovoljna (recenzija). Tako su se u mojoj košarici skrasili Bioderma Atoderm hranjiva krema za njegu izrazito suhe i osjetljive kože, Bioderma Atoderm PP tekući sindet za pranje kože a u pakiranju sa spomenutom hranjivom kremom dobila sam i Atoderm kremu za ruke. O proizvodima ćete moći uskoro čitati na blogu, pa vam još neću otkrivati svoje utiske.

Imam i nekoliko noviteta po pitanju njege kose. Tu je preslatka Hello Beauty četka retro dizajna u koju sam se doslovno zaljubila, ne samo zbog izgleda već i zbog nadasve laganog i bezbolnog raščešljavanja, a kako do sad nisam koristila ovakve četke, moram priznati da mi je ova četka zaista pravo otkriće! Nakon duge pauze sjetila sam se voljenog Pantene Aqua Light šampona, a kako mi se trenutno vlasište masti češće nego inače, željela sam nešto lagano, što mi kosu neće dodatno otežati ali niti isušiti, a prednost ovom šamponu dajem i zbog činjenice što u njemu nema silikona. Šećer na kraju je preslatko iznenađenje koje mi je priredio Aussie*! U kreasnoj ljubičastoj kutiji s mašnom dočekao me Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor za dubinsku njegu oštećene kose s ekstraktom australske melem metvice, prostran ljubičasti ručnik s Aussie logom te ukusni slatkiši za pravi "pamper" doživljaj.

Jeste isprobali što od mojih noviteta? O čemu biste željeli čitati na blogu?

*PR uzorak

31 komentar:

  1. Bas mi je drago da si se odlucila za Bourjois Nudeist, vjerujem da ces ju puno puno nositi jer znam po sebi da kad god nekud idem, to je nijansa koju odaberem, posto je nude, a opet vidljiva i predivno stoji na nasu put :)
    Od ostalog me jako zanima Reve de miel gel za ciscenje, zapravo sve iz te kolekcije zelim probati, a nikako da se odlucim na kupnju :)
    Ovaj Bourjois Pretty Prune je isto krasan, na wishlisti mi je vec dugo dugo :D
    I kakva skromnost, super su to stvari, taman da sve stignes potrositi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadovoljna sam s nude-istom, premda nije nijansa za kojom bih inače posegnula no sviđa mi se jer ipak nije toliko nude i nježna na mojim usnama :D Još ću vidjeti hoću li ga nositi na vjenčanju, možda moja ljubav prema tamnijim nijansama ipak prevlada, no svakako nisam požalila kupovinu :). Pretty prune je pak idealan za ove hladnije dane.

      Izbriši
  2. Bas su mi falili tvoji postovi i vec sam se pitala sto se dogada pa te nema ali sada mi je sve jasno ;)
    Prvo ti zelim cestitati i pozeljeti da ti trudnoca i skoro vjencanje produ sto lijepse, bas onako kako si i sama zamislis :)
    Normalno je da sada imas neke druge prioritete od bloganja ali svejedno se ovdje naslo dosta lijepih noviteta.
    Iskreno ja slabo obracam paznju na Deborah stalak (ni sama ne znam zasto) pa tako ni nisam vidjela da imaju ovaj transparentni puder a jako volim takve proizvode pa me bas zanima kakav je tebi.
    Ove Biodermine proizvode sam bas i ja gledala i nadam se recenziji kad ih isprobas i uhvatis vremena za pisanje jer me jako zanima da li ce ti pomoci oko dermatitisa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što su ti nedostajali postovi, nekako se nadam da ću biti malo ažurnija po tom pitanju :)) Hvala ti na čestitkama i lijepim željama <3!
      Što se tiče Deborah kozmetike, kao i ti, mislim da osim ovog pudera imam samo još jedan tekući ruž, nekako mi uvijek promaknu s liste, ali svakako pogledaj ovaj transparentni puder. U mom Dm-u je snižen na nekih 20tak kn, a bio je oko 50, ne znam da li ga povlače iz prodaje ili što, ali sviđa mi se ambalaža koja je dosta čvrsta i čini mi se da će mi dugo potrajati, posebno jer ovakve proizvode koristim samo za fiksiranje korektora pa ih samim time zbilja malo trošim.
      Potrudit ću se što prije sastaviti Bioderminu recenziju, znam da i ti muku mučiš s AD-om:)

      Izbriši
  3. Pa hajde i nije baš tako skroman, taman je! Volim ove Bourjois ruževe, već sam ih skupila par komada. Ove trajne preskačem ali nadam se da će tebi za vjenčanje bit savršen, jako ih hvale! Kupovala ja novu kremu za ruke baš prije neki dan jer smo uzeli neki očajni sapun koji mi je skroz isušio ruke i gledala ovu tvoju. Na kraju sam se odlučila za jednu drugu koja ništa ne valja i koja će nažalost letit ravno u smeće jer ne znam za što bi je iskoristila uopće. Ako kažeš da je bogata i hranjiva, vraćam se po nju definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krasni su mi Bourjois ruževi, divno kremasti, bogati :) Probaj ovu kremu, meni je baš fina... tekstura je bogata, no nije masna ali najviše padam na miris, nekako mi je tipičan sad za zimu i podsjeća me na vrući kakao napitak :D

      Izbriši
  4. Aaaaa pa vidim ja tebe bas i nema :D Čestitam, nisam znala uopste... Zelim ti da to izguras sto lakse i jedva cekamo jos jednu blogobebu :)) <3 <3 Ne znam sta da komentarisem od noviteta, taj novitet mi je najvise zapao za oko :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, da... svakakvih noviteta kod mene ima :) Hvala ti <333!

      Izbriši
  5. Predivni noviteti! Kažeš skroman? haha
    Kupila bih sve nyx i bourjois ruževe da mogu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je relativno skroman s obzirom da se radi o dužem vremenskom razdoblju u kojemu su skupljene ove stvarčice :) Nyx i Bourjois ruževi su stvarno bez premca, barem u toj kategoriji drogerijskih ruževa, šteta samo što Nyx kozmetika nije tako lako nabavljiva kao Bourjois...

      Izbriši
  6. Baš sam neki dan otišla probati ovaj Bourjois Velvet ruž jer mi treba kad šminkam mladenke, baš mi je nekako za taj događaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, što zbog trajnosti, što zbog nijanse mislim da je vrlo dobar izbor za taj dan :)

      Izbriši
  7. Fućkaš new in kad čekaš bebu <3 Pa čestitam!!! To su divne vijesti!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. lijepi noviteti :D
    NYX ruževi su mi jako lijepi, kao i Nude-ist od Bourjoisa :D
    ova točkasta četka mi ima predivan print :)
    voljela bih nabaviti Burt's Bees balzam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Meni je ovaj bijeli print s crnim točkicama bio drugi izbor, htjela sam zebru, ali je nije bilo. Imaš sad na sniženju u Dm-u BB balzame, pa pogledaj... oko 2oak kn su, što se stvarno, stvarno isplati!

      Izbriši
  9. Cestitam ti draga od <3 Samo ti odmaraj i uzivaj i pisi nam ponekad ;)
    Sto se noviteta tice ima tu svega interesantnog ;) Svidja mi se ta cetka za kosu, dizajn je divan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :))! Je, ove nove četke su im krasnog dizajna!

      Izbriši
  10. Avon baza će ti dugo potrajati, i definitivno je jedna od najboljih (ako ne i najbolja) u drogerijskom rangu. Po meni je mana što se počne sušiti kada dođeš do polovine teglice, ali nije mi se svaki put desilo, pa ne znam do čega je :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago to čuti. Ma, dok ja dođem do polovice, mislim da će proći par godina :DD Eto koliko često nosim sjenila!

      Izbriši
  11. Nimalo skroman new in, ali pomno odabran i kvalitetan! ;) Ne znam što mi se više sviđa, preprativa ili dekorativa! Izdvojila bih Bourjois Nude ist, Essence rumenilo i Nikel kremu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da imaš ovo rumenilo i da si ga hvalila i stalno mi je bilo negdje "spremljeno" u glavi, sad sam ga se napokon dokopala! Nude-ist bi ti se definitivno mogao svidjeti, kao malo umjerenija varijanta ovih jačih ruževa koje obje volimo, a nije baš nude na usnama, barem ne na mojim :D

      Izbriši
  12. I ti trudna???? Wauuuu! Čestitke i od srca ti želim minimalne promjene na koži i tijelu :D
    Gdje si nabavila CK šminku? Ja sam je jako voljela, ali su je onda ukinuli i povukli pa sad mi ništa nije jasno... šta je opet dostupna? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da :D Hvala , čestitam i ja tebi i prenosim želje :D CK sam dobila iz Amerike, znam da ih tamo u Sephori ima, a mislim da je dostupna online na Strawberry.net pa provjeri :)

      Izbriši
  13. Prije svega da čestitam na trudnoći :) Dobit ćemo još jednu beauty bebu :) Moja stiže u 2 mjesecu i baš sad idem na onaj tečaj i imam osjećaj da trenutno nemam vremena za ništa :D
    New in ti je predivan i sve mi je super tako da ne znam što bi posebno izdvojila. Meni je koža isto bila jako suha sada u trudnoći pa je mene eucerin spasio i sad je sve ok :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme divno! Sve će biti puno bebica :)) Evo, meni pomaže Bioderma i mislim da neću još neko vrijeme eksperimentirati s drugim mazalicama za tijelo :)

      Izbriši
  14. Drago mi je da si izabrala Boujorisov nudac na prijedlog:)
    Lijepe stvari si nabavila:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zgodna nijansa, malo drugačija od onih na koje sam naviknula pa mi dobro dođe kada želim nešto umjerenije. Hvala vama na preporukama!

      Izbriši
  15. jeeeeeeeeeee :D <3
    pa čestitam, sve najljepše ti želim, baš lijepa vijest.
    i kod mene se u trudnoći pogoršao dermatitis, ali prošlo je negdje do 5.- 6. mjeseca, povuklo se, a onda opet poslije poroda :( nadam se da će kreme popraviti stanje, i spriječiti to ubuduće.
    fine stvarčice si nabavila, sve mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :)) Ajoj, samo da me još i nakon poroda ne uhvati...

      Izbriši
  16. Great blog♥

    http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši