LUSH SEANIK - kruti šampon

utorak, prosinca 16, 2014

Nakon današnjeg rituala pranja kose pri kojemu sam potegnula za Lush-ovim krutim šamponom, shvatila sam da vam ga još uvijek nisam predstavila na blogu, a s recenzijom bezobrazno kasnim (nekih 6 mjeseci, možda i duže). Srećom, fotografije ovog krutog šampona su napravljene još u vrijeme kada je bio netaknut i nov, no vrlo lako bih ga i sada mogla uslikati pošto se, osim lagano količinski, nije vizualno promijenio.



Seanik je kruti šampončić, veličine dlana (55 grama) koji izgledom podsjeća na kakav toaletni sapun i možete ga kupiti po cijeni od 62 kune. Iako se doima minijaturnim, nemojte da vas njegova gramaža zavara. Jako se sporo troši - u dodiru sa samo par kapljica vode on se pjeni kao lud s tim da se niti nakon dužeg vremena korištenja neće deformirati ili otopiti, stoga će dugo vremena zadržati svoj prvobitan oblik. U Lushu navode kako je namijenjen kosi kojoj je potreban dodatan volumen i mekoća, međutim, mekoću ovaj šampon na mojoj kosi nije pokazao, dok za volumen ne mogu ništa posebno tvrditi jer je moja kosa sama po sebi dosta gusta i voluminozna.  Ono što mogu potvrditi jest da se moje tanke vlasi inače sklone petljanju s ovim šamponom još više mrse i ukoliko ne upotrijebim kakvu bogatiju masku, teško da ću kosu tako lako raščešljati.

Unatoč tome, ipak volim ovog malca i nekako mi je kroz ovih pola godine prirastao srcu. S obzirom da s kosom inače nemam  problema, nekakve karakteristike poput gustoće i debljine vlasi sam vam već iznad spomenula i pored toga, rekla bih da je normalna, pretežito zdrava sa lagano suhim vrhovima. Međutim, zadnjih par mjeseci vlasište mi se pod utjecajem trudničkih hormona počelo češće mastiti, stoga je i moja "hair care" rutina premještena s termina - jednom tjedno na dva puta tjedno što me priznajem, prilično frustrira! Većinu tog vremena posežem za laganijim šamponima, no jednom mjesečno se prepustim Seaniku jer jedino s njim imam osjećaj totalne čistoće vlasišta što potvrđuje i onaj škripavi osjećaj pod prstima, i unatoč petljanju vlasi koje uspješno rješavam bogatim Aussie 3 minute miracle color tretmanom, nakon sušenja i feniranja kosa mi izgleda lagano i lepršavo, bez osjećaja težine. Što se tiče mirisa, on je vrlo suptilan, meni čak na trenutke lagano mentolast premda mentola u sastavu nema. No nema sumnje da njegovi sastojci (u kojima glavnu riječ vodi morska sol, alge i ulje limuna) pridonose tom osjećaju svježine i čistoće.

Dakle, ovaj šampon ipak nije najsretnije rješenje za svakodnevno pranje kose i definitivno ga ne bih preporučila suhoj i ispucanoj kosi, no ako se borite s masnim vlasištem ili vas jednostavno privlače šamponi u krutom stanju, razmislite o svom primjerku Seanika ili kojeg drugog Lush krutog šampona (ja ih već imam nekoliko na listi!). Osobno ću nastaviti sa svojim mjesečnim režimom, barem onoliko dugo koliko moje vlasište nastavi biti buntovno jer smatram da se ipak radi o proizvodu koji meni (uz način na koji ga koristim) više odgovara nego što mi zadaje glavobolje.

NATRIJEV LAURIL SULFAT (SODIUM LAURYL SULFATE), GEL IRSKE MAHOVINE, MIRIS, NORI ALGE, SITNA MORSKA SOL, ULJE LIMUNA, APSOLUT MIMOZE, APSOLUT CVIJETA NARANČE, APSOLUT JASMINA, NATRIJEV KOKOAMFOACETAT, LIMONENE, CI 42090.


Koristite li krute šampone? Jeste već ispobali koji Lush kruti šampon?

Broj komentara: 18:

  1. Koristim kruti sampon za jacanje kose j protiv opadanja (crveni) i stvarno odlicno izpunjuje svona obecanja. Slazem se da nije bas najbolji odabir za suhu kosu ali mislim da se sa dobrim regeneratorjem ili maskom sve da popraviti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je čuti pozitivna iskustva. U zadnje vrijeme i meni nešto više opada kosa, ništa toliko alarmantno no ako se nastavi, mogla bih potražiti i taj šampon :)

      Izbriši
  2. Nisam iskreno ni znala da postoje ovakvi samponi, s obzirom da imam dosta zahtjevnu kosu, mislim da mi ne bi odgovarao ali cu probati njihove kupke za tusiranje uskoro :) slatko jako izgleda, kao i svi njihovi proizvodi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje preskoči Seanik ako imaš zahtjevnu kosu, za ostale ti stvarno ne mogu ništa reći jer nisam osim njega niti jedan isprobala, ali imaju malo more krutih šampončića u ponudi i praktički me svi privlače :D Da, teško Lushu odoljeti kad su im stvarno svi proizvodi super slatki! Od stvarčica za kadu, isprobala sam jednu "bombu" i nije me se nešto posebno dojmila osim što mi je obojala vodu pa sam se osjećala kao dijete :DD i drhtavac za tuširanje koji mi je bio baš fora!

      Izbriši
  3. Volim Lushove krute šampone i sama sam koristila Seanik i Squeaky Green i bila baš zadovoljna. Super mi je što ih je vrlo lako dozirat, odlični su za putovanja, nema straha od prolijevanja i sl.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, super su praktični za putovanja, neće se izliti a zauzimaju malo mjesta :) Drago mi je da si zadovoljna ovih šamponima!

      Izbriši
  4. baš sam danas ponovno uzela njihov jumping juniper šampon, bez njega moja masna kosa ne može. stvarno obožavam njihove proizvode, a i po kvaliteti su mi puno bolji od recimo stvari koje mohžgu naći po drogerijama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čini mi se da su s ovim šamponima najzadovoljniji oni s masnom kosom, što je zapravo odlično jer mislim da vi puno teže pronađete odgovarajući šampon :)

      Izbriši
  5. Meni je bio super jedno vrijeme. Kao sto ti kazes, potpuno ocisti kosu i tjeme. Nakon par mjeseci mi je poceo stvarati pristice po tjemenu pa sam ga prestala koristiti. Al ako je kosa imalo isusena,ma ni blizu njega... Vrhovi su mi opasno stradali od njega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da ti je bio preagresivan :( Zato ga ja ne koristim više od max. 1 mjesečno... mislim da nemam potrebe za češćim korištenjem, a uostalom, ne volim kosu stalno prati s istim šamponom, pa skoro svako pranje rotiram nekoliko šampona koje trenutno imam... ne volim da mi se kosa navikava na određeni šampon :D

      Izbriši
  6. Probala sam ga pre jedno godinu dana i mislim da nisam bila nešto preterano oduševljena, ali je svakako zanimljivo koristiti i tako nešto drugačije pa ko zna, dok ne probaš, ne znaš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, ne možeš znati dok ne isprobaš... mene baš privlače još neki njihovi kruti šamponi pa ne vjerujem da ću stati samo na ovome :D

      Izbriši
  7. Uh zaobilazim ga. Ionako mi je zapetljana kosa,ne treba mi nešto da je dodatno mrsi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako stvarno imaš problema sa zapetljanom kosom, mislim da ti je bolje bez njega :D Premda, kažem, ja ja svoju uspijem odmrsiti uz bogatu masku, tako da mi to ne predstavlja veliki problem jer dok je u suhom stanju ona je se ne mrsi...

      Izbriši
  8. Nisam nikad probala, a iskreno nije mi ni padalo na pamet da probam. Inace volim njihove sapune. :)

    www.fashion-board.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sapune još uvijek nisam isprobala, mene eto sapuni općenito ne privlače pretjerano :) Svako ima nešto svoje izgleda ;))

      Izbriši
  9. blago tebi, pranje 2x tjedno! moja je kosa masna. svaki drugi dan pranje, a zima i kapa samo progušćuju pranja. zato mi je spas suhi šampon, pomogne mi jer nekad nemam više snage još i kosu prat.
    probala sam 'new'-super mi je što treba malo, a lijepo se pjeni i fino opere. i davno jedan protiv prhuti-užas smrad! užas-po gomili pepela od cigareta. odmah sam opet prala kosu s običnim šamponom, ali ni 2 pranja nisu izvukla smrad. srećom je bilo ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ne znam što bi da ju moram tako često prati... i ovo mi je užasna tlaka, čak i dok sam ju morala prati jednom tjedno to mi je bilo kao da moram ne znam šta napravit :DD Ali valjda se čovjek ulijeni, isto je s mazalicama za tijelo, ja sam zbog svoje suhe kože naviknula da se odmah nakon tuširanja mažem i nikad to ne preskačem, stvarno niti ne razmišljam o tome, a nekome je to tlaka :)
      Znači da taj protiv peruti izbjegavam u širokom luku :D

      Izbriši