In love with... #5

ponedjeljak, prosinca 29, 2014

Iako sam zadnjih dana imala želju napisati post s mojim godišnjim favoritima, odlučila sam ga staviti na čekanje s obzirom da sam u stisci s vremenom jer dan vjenčanja se opasno bliži i letam na sto strana, a takav post ipak zahtijeva malo više slobodnog vremena... Unatoč tome, odlučila sam vam pokazati nekoliko proizvoda u kojima zaista uživam u zadnjih par tjedana i bila bi prava šteta da ostanu po strani.



Ove zime me zaista uhvatila berry groznica pa je tako i ovaj Deborah Milano Shine Tech lak u nijansi pod brojem #28 vrlo često na mojim noktima. Istina, nisam nešto pretjerano oduševljena njegovom trajnošću, no opraštam mu iz nekoliko razloga - vrlo brzo se suši, četkica mu je široka što omogućava lagano nanošenje u jednom potezu i sama nijansa je zbilja savršena za ove hladnije dane. Još više me me oduševila L'Oreal exsclusive pure reds linija i premda trenutno uživam u prekrasnoj nijansi Julianne's Pure Red, želim isprobati i ostale 3 koje su kod nas dostupne. Caudalie Vine body butter* je spominjan u zadnjem postu i nisam ga mogla ne ubaciti i ovdje s obzirom da mi svaku večer priušti krasan luksuzan tretman, pri čemu i više nego uživam u njegovom osvježavajućem mirisu i bogatoj hidrataciji.


Ovog Božića me dočekala i jedna slatka L'Eau Jolie Lolita Lempicka (edt). Inače, obožavam Lolita Lempicka mirise i do sad sam ih isprobala nekoliko, no uvijek sam se vraćala onoj originalnoj, prvoj. Ipak, moram reći kako se ova opako približiva originalu i njen puderasto - nježan miris mi i više nego odgovara sada kad sam malo osjetljivija na teže i jače mirise. Caudalie Vinosource obnavljajuće ulje * je još jedno čudo koje me ostavilo bez daha a  krije se u slatkoj staklenoj bočici s pipetom (kako volim ovakva pakiranja!) Koristi se kao noćni tretman i namijenjeno je suhoj/vrlo suhoj koži kakva je upravo i moja. Više od toga vam neću odavati, jer će ono dobiti svoju recenziju nakon što ga uspijem propisno isprobati, no sama činjenica što se našlo u ovom postu vam već govori da se radi o jednom izuzetnom proizvodu vrijednom pažnje. U postu je svoje mjesto pronašla i Bioderma Sensibio H2O micelarna u slatkom "baby" pakiranju, koje, vjerovali ili ne, sadrži čak 100 ml tekućine. Osobno, nikada nisam bila ljubitelj micelarnih otopina no ovo slatko malo pakiranje sam uzela čisto iz razloga da zaokružim zadnju Bioderminu narudžbu i nisam se niti malo razočarala, te je ovo, vrlo vjerojatno, najbolja micelarna koju sam do sad isprobala.


Essence Viva Brasil kolekcija je odavno izašla iz prodaje, no ja sam imala sreće pa sam prije par mjeseci uspjela ugrabiti ovu ljepotu od rumenila u nijansi #01 I love Brasil. Toliko sam zadovoljna ovom nijansom (premda u svojoj kolekciji imam nekoliko skoro pa identičnih) da ju nosim svakodnevno s obzirom da u trenu osvježi lice i da mu onaj prirodan štih zarumenjenih obraza. Osim toga, pigmentacija mu je solidna što znači da se ne morate bojati da ćete u jednom nanosu kistom izgledati kao klaun, vrlo lagano se nadograđuje i trajnost joj je prilično dobra s obzirom na cijenu. Još jedan Essence proizvod koji se skrasio kod mene jest Essence metal glam sjenilo u nijansi #07 golden up! Radi se o pravoj blagdanskoj zlaćanoj nijansi sa sitnim zlatnim shimmerom, a koja najbolje funkcionira na način da se lagano utapka kistom preko kakvog drugo sjenila/baze kako bi se dobio onaj glamurozni look, koji je meni osobno ipak draži od hrpetine šljokica na kapcima. Nedavno sam se počastila i novim Labello lip Butterom s mirisom kokosa, koji mi se toliko sviđa da ga manijakalno nanosim nekoliko puta dnevno i bojim se da ću mu ovim tempom vrlo brzo ugledati dno! Za kraj slijedi meni najdraža drogerijska maska u vrećici - Alverde hidratantna maska za suhu kožu od divlje ruže i shea maslaca za kojom često posežem što zbog odlične i pristupačne cijene, što zbog činjenice da je zaista bogata i gusta te mi odlično nahrani kožu, bez osjećaja žarenja, peckanja i iritacija što je bio čest slučaj s ostalim maskama ovog tipa.


Jeste isprobali što od mojih favorita? U kojim proizvodima uživate u zadnje vrijeme? 

*PR uzorak

Broj komentara: 28:

  1. Caudalie maslac nešto je apsolutno savršeno! Tekstura baš osvaja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, savršen proizvod! Od mirisa, teksture.... ma potpuno me osvojio :)

      Izbriši
  2. prekrasan mi je Deborah lak :D boja je prava :D
    Labello lip butter od kokosa planiram isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, krasna je nijansa još ako nadodam da ga je kupila i izabrala osoba muškog roda, onda mi je nekako još posebniji :DD Ako voliš kokos, samo naprijed!

      Izbriši
  3. Essence metal glam imam ali smeđa nijansa ne znam kako se tačno zove, malo me razocaralo to sto su sitne sljokice samo na povrsini sjenila a ispod obična metal nijansa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daj, nemoj me zezat! Ja sam još uvijek na površini i stvarno mi se sviđa taj sitan shimmer.... šteta ako su samo na površini :((

      Izbriši
  4. od svega sam isprobala biodermu i odlična je miceralna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se jako sviđa, stvarno su mi sve micelarne do sad bile nekako "mlake" i ne vrijedne spomena... ova mi se pokazala ipak drugačijom :)

      Izbriši
  5. Ova dva Caudalie proizvoda još nisam probala pa me baš zanima kakvi će mi biti, a labello lip butter obožavam, sada koristim onaj od vanilije i mkadamije i to čudeo je neuništivo :D Vće par mjeseci ga svakodnevno kristim i još nisam došla do dna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oba Caudalie proizvoda su odlična i nadam se da ćeš i ti u njima jednako uživati :) Što se tiče balzama, poprilična je to gramaža, no kažem, toliko ga koristim da mislim da ću ga potrošiti brže neko neke ostale balzame!

      Izbriši
  6. Moram nabavit Loreal ruž,stvarno izgledaju divno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova linija mi je stvarno savršena, svi do jednog, stoga te apsolutno razumijem :))

      Izbriši
  7. Zbog McDonaldsa i proždrljivosti sam propustila kupiti Bioderminu micelarnu, zakasnila sam u ljekarnu (jer je na Badnjak radila do 15h), a baš sam ju htjela probati, bila je na sniženju 20%, damn!
    Od tvojih favorita najviše mi se sviđa Julianne's Pure Red ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pitam se sviđa li ti se ruž radi nijanse ili imena ili oboje :DD? Ljekarne Coner ti imaju mjesečne popuste, svaki dan drugi brend i obavezno barem jednom u mjesecu i Bioderma bude snižena 20 ili 30 %, pa škicni na njihovu stranicu pod rubrikom pogodnosti :)

      Izbriši
  8. sad si me zaintrigirala s ovim essence sjenilom! nekak ih izbjegavam jer se uvijek bojim da im je pigmentiranost slaba, ali možda kupim, baš mi se sviđa. a da napraviš neki LOTD post? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo baš sam objavila post gdje se malo podrobnije osvrćem na ovo sjenilo. Nakon što sam ga koristila par tjedana, ispalo je da su ove zlaćane šljokice samo površinske, ispod je obično shimmerasto sjenilo, ne pretjerano pigmentirano, tako da sam i ja pomalo razočarana ovim otkrićem...

      Izbriši
  9. Caudalie mi je onak, želja probati! Probala sam Alverde masku, super mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Caudalie proizvodi su odlični, svi koje sam do sad imala priliku isprobati i nadam se da ćeš i ti biti zadovoljna :) Drago mi je za masku, meni je stvarno jedna od boljih!

      Izbriši
  10. Obožavam Caudalie proizvode i zainteresirala si me za ovo ulje. Upravo sam počela koristiti Polyphenol 15 liniju, serum, fluid i okoloocnu. A njihovu vonosource riche kremu obožavam. Imam suhu kožu, ali trenutno dojim jer sam mama 4- mjesečnog malca pa pijem puno, puno vode

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si se onda opskrbila Polyphenol linijom, barem za neko dogledno vrijeme :) Ako si suhokožac, Vinosource ulje će ti svakako odgovarati, premda mislim da bi moglo dobro poslužiti svim tipovima kože, posebno sada u ovom hladnijem periodu jer se radi o noćnom tretmanu, a samo ulje nije masnjikavo i baš je jako ugodno na koži :)

      Izbriši
  11. Obožavam Lolita mirise, divni su! Od tvojih noviteta najzanimljivije mi je Caudalie ulje, ali nikako da isprobam nesto od tog brenda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da voliš Lolite :)) Caudalie ulje bi ti se svidjelo, garantiram! Nadam se da ćeš uskoro isprobati nešto njihovo :)

      Izbriši
  12. Znaš da volim Caudalie kao brend i sad stalno mislim na ovaj maslac :D Essence rumenilo imam i ja i iznenađujuće je dobro, baš ga volim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maslac je famozan, ne znam da li mi se više sviđa ambalaža, miris ili tekstura :D Da, da, rumenilo je odlično, no ne iznenađuje me baš to, Essence inače u LE kolekcijama ima super proizvode :)

      Izbriši
  13. Divne stvari su se našle na ovom popisu *-
    Već dugo želim isprobati Caudalie maslac, ali uvijk kada ga planiram kupiti ili za nešto drugo izdvojim novac ili dobijem neku mazalicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Pa iskreno, vjerojatno sama ne bih izdvojila toliko za maslac, s obzirom da mazalice za tijelo trošim brzinom munje. Eventualno kao kakav "pamper" dodatak, baš da ga imam samo za uživanje i posebnije prigode ali mislim da je odličan poklon nekome, pa eto, suptilno prenesi nekome da ti ga pokloni :))

      Izbriši
  14. Nikako da probam nešto od Caudaliea :( Svi ih hvale, a cijene me konstantno odbijaju. Baš si me zainteresirala za ovo Essence sjenilo, lijepa zlatna boja, baš kakvu volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savjetujem ti da ipak preskočiš ovo sjenilo, nakon nekog vremena korištenja ove šljokice se skinu jer su samo na površini... a Caudalie, pa nadam se da ćeš ipak nešto isprobati :)

      Izbriši