Elizabeth Arden Ceramide - Lash Extending Treatment maskara

petak, prosinca 12, 2014

Svoj put bloganja otvorila sam recenzijom voljene L'Oreal False Lash Wings maskare i tu sam nekako s recenzijama maskara stala, te mi se čini da sam se samo još par puta ukratko osvrnula na svoje dojmove o određenim maskarama, no nisam im poklanjala previše pažnje na svom blogu. Razlog tome leži u činjenici što po pitanju maskara nisam zahtjevna, vjerujem da velikim dijelom to mogu zahvaliti svojim trepavicama koje su pristojne dužine, lagano prirodno uvijene i ono što kod maskare tražim jest da ih malo produži, malo doprinese volumenu, da se ne trusi kroz nekakav razumni vremenski period i da mi naravno, ne iritira oči. Druga stavka zbog koje maskare ne spominjem često nalazi se u tome što smatram da je iste vrlo teško recenzirati, odnosno prenijeti svoje dojmove upravo zbog činjenice što ne težimo svi istome i nešto što meni u jednom potezu može biti perfektno, nekome drugome neće pružiti željeni učinak. Unatoč tome, nisam mogla a da ovu maskaru ne spomenem na blogu i možda vam je već i sada to dovoljan znak da mi je prirasla srcu više nego neke ostale.




Osim elegantne ambalaže, ova maskara me iznenadila svojom teksturom. Nije baš čudno s obzirom na njen naziv, koji u sebi krije riječ tretman pa da čovjeku u glavi prorade "klikeri" i shvati kako ovo nije baš tipična maskara kakve sam do sada koristila. U kartonskoj kutijici s prepoznatljivim Elizabeth Arden logom dolazi mali svitak, poput uputstva koje morate pročitati prije uzimanja kakvog lijeka a u kojemu na dugo i na široko piše sve ono što bi vas moglo zanimati. Naime, formula ove maskare je, zahvaljujući trostrukom ceramidnom kompleksu, vitaminima A, C i E te keravisu (njegujući sastojak koji ojačava trepavice) mekana, lagana, kremasta i izuzetno ugodna na očima. Čudno za jednu maskaru, znam, jer smo naviknule na onaj osjećaj tvrdih trepavica koje nakon nekoliko sati toliko otežaju oči, a kada se zaboravimo, pa pod naletom umora malo protrljamo oči, vrlo često se dogodi da nam koja trepavica ostane na obrazu. S ovom maskarom to zaista nije tako! 

bez maskare                                                                jedan sloj                                                                  dva sloja                      

Upravo zbog svoje kremaste teksture ona se lako nanosi, nije suviše mokra a niti suha, dok vrlo precizna klasična četkica omogućava brze nanose bez mrljanja okoloočnog područja te mogućnosti zahvaćanja i najsitnijih trepavica. Uz to, ne stvara grudice i ne lijepi trepavice te ju je moguće nadograđivati i nakon nekoliko sati od nanošenja. Nisam primijetila da se trusi kroz neko klasično vrijeme u kojemu nosim makeup, a to je recimo od 5 do 8 sati dnevno, no već pred kraj tog vremenskog perioda primjećujem kako joj intenzitet slabi i ona se lagano "gubi" s trepavica, na sreću, kako sam već i spomenula, moguće ju je nadograđivati bez da će isto izgledati neuredno i sljepljeno. 

Što se tiče samog "performansa" ova maskara je vrlo dobra uzdanica u svakidašnjim, dnevnim prilikama - lijepo produži trepavice, otvori pogled i izgleda "pristojno" za odlazak na posao, školu, fakultet i slične dnevne prilike, uz to, oftamološki je testirana i samim time pogodna i za osjetljive oči kakve su i moje te osobe koje nose leće (ovo vam pak ne mogu osobno potvrditi). Ono što ova maskara ipak neće pružiti, pa čak niti meni koja po ovom pitanju nisam izbirljiva jest dramatične, crne, ekstra guste trepavice i to ostavljam nekim drugim maskarama koje taj posao rade prilično dobro. Ja joj to jednostavno ne zamjeram pošto smatram da u tom slučaju ovakva lagana tekstura koja ju izdvaja iz gomile vjerojatno ne bi bila moguća te bi tada postala samo još jednom u nizu dobrih maskari, a ovako ću joj se ipak često vraćati i nakon što potrošim ovaj primjerak. 

Što se tiče cijene, ona neznatno varira ovisno gdje ćete maskaru kupiti, no svugdje je otprilike oko 200 kn (7 ml). Ipak, za kupnju bih preporučila da bacite oko na web shopove gdje ćete nerijetko naći na dosta niže cijene uz odlične popuste.

strawberrynet.com (snižena na cca 130 kn!)

AQUA/WATER, POLYBUTENE, GLYCERYL STEARATE, C18-36 ACID TRIGLYCERIDE, PROPYLENE GLYCOL, CETYL PALMITATE, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILA) WAX, PVP, STEARIC ACID, VP/EICOSENE COPOLYMER, HYDROGENATED POLYSOBUTENE, STEARETH-20, COPERNICIA CERIFERA (CARNUBA) WAX, NYLON-12, TRIETHANOLAMINE, CERAMIDE 1, CERAMIDE 3, CERAMIDE 6 II, RETINYL PALMITATE, SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE, TOCOPHERYL ACETATE, HYDROLYZED VEGETABLE PROTEIN  PG-PROPYL SILANETRIOL, PANTHENOL, PHYTOSPHINGOSINE, CHOLESTEROL, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, STEARETH-2, BUTYLENE/STYRENE COPOLYMER, ETHYLENE/PROPYLENE/STYRENE COPOLYMER, CARBOMER, XANTHAN GUM, ETHYLPARABEN, PHENOHYETHANOL, PROPYLPARABEN, CI 77491, CL 77499, CL 77007.

Jeste isprobali Elizabeth Arden Ceramide maskaru? Kakva očekivanja imate od jedne maskare i koja vam je najdraža?

23 komentara:

  1. Meni se bas svidja efekt, dosta ti podigne i naglasi trepavice i super sto je crna skroz :) inace mi odgovara jako Bourjois volume glamour ultra care bas zato jer je lagana i njezna za oci koje nose leće i slicno, a tako mi se i ova cini po opisu, sigurno da zasluzuje vise paznje. Ljudi cesto ocekuju od maskara nekakve cudesne efekte pa kupuju i one koje mozda daju megavolumen, ali i sto kazes, pola trepavica izgubis dok ih nosis. Puno je bolje ovakve prirodnije i zdravije verzije koristiti po meni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tvojim razmišljanjem, maskara je ipak kod većine proizvod koji koristimo svakodnevno, pa nije loše ponekad ubaciti nekakvu lakšu verziju :) Bourjois volume glamour još nisam isprobala, ali ako kažeš da je lagana i nježna, imat ću ju na umu.

      Izbriši
  2. Fotogenična maskara, čini mi se da nema puno onih koje mogu napraviti znatno bolji posao, samo umjetne trepavice. Baš mi dobro izgleda!
    Baš spremam za sutra osvrt na Essenceovu Lash Princess, morala sam ju nabaviti kad ju svi tako hvale i već sam zaljubljena :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sram me priznati da mi je ovo prvi glas o toj Essence maskari :D Izgleda da su mi promaknuli postovi, a i nekako mi se čini da do sad nisam isprobala niti jednu njihovu maskaru... vidjela sam ju kod tebe neki dan i izgleda mi dobro!

      Izbriši
  3. Malo je visoka cijena,ali efekat je stvarno lijep :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je cijena višlja, ali često se može iskombinirati uz kakav kupon ili ako se naleti na popust, pa mislim da i nije tako strašno i onda je razlika između nje i npr. neke Lorealove maskare skoro pa neznatna :)

      Izbriši
  4. Već neko vrijeme mjerkam ovu maskaru, često zna biti na nekakvim sniženjima po svim ovim stranicama, ali nikako da ju uzmem. Mislim da ću pričekati možda još malo, jer trenutačno imam nekoliko maskara koje koristim. Kao odgovor na tvoje pitanje, izdvojila bih essence princess lash. Vrlo jeftina, a stvarno je dobra, dobro produžuje trepavice što je odlično jer su moje jako kratke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam gore u komentaru vidjela da se spominje Princess lash, izgleda da je stvarno dobra maskara u pitanju :) Vjerujem da ćeš već jednom ugrbiti ovu maskaru i da ćeš biti zadovoljna :D

      Izbriši
  5. odlična recenzija :D
    oduševljava me kod opisa ove maskare to što se da nadograđivati i nakon nekoliko sati,, to još nisam niti s jednom doživjela :) i super što ih njeguje :D
    slažem se da je o maskari vrlo teško napisati vjerodostojnu recenziju, kada si imamo različita očekivanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! I mene je to iznenadilo, ali stvarno je drugačija od svih koje sam do sad isprobala :)

      Izbriši
  6. Ja cu ti samo reci da ti i bez maskare imas predivne trepavice (ljubomorna) ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Majo, ja sam zadovoljna premda sam vidjela i boljih primjeraka :DD

      Izbriši
  7. Napokon recenzija Elizabeth maskare, odlicno izgleda, cijena je tu negdje, jedino meni smeta što Elizabeth Arden nema u parfumerijam, jer volim primiti u ruku, pomirisati, opipati, onak po starinski.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar nema u Mulleru Elizabeth Arden kozmetike? Bila sam uvjerena da ima, nemoj me uzimati za riječ jer nemam Muller u blizini :D

      Izbriši
  8. Sviđa mi se efekt maskare, lijepo naglasi trepavice i obavi posao. Meni je najdraža Avonova Supershock maskara, dobijem i volumen i duljinu, a izuzetno je povoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Supershock sam čula same pohvale, eto još jedna koju bih mogla staviti na listu i jednog dana isprobati :)

      Izbriši
  9. Jako mi se sviđa kakav efekt ova maskara daje trepavicama, razlika je značajno vidljiva i inače obožavam Elizabeth Arden proizvode, sjećam se parfema i losiona koji sam imala pred neko vrijeme, to je bilo nešto krasno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! Isprobala sam samo EA Green Tea parfem i stvarno je divan, ljetni i osvježavajući :)

      Izbriši
  10. Sviđa mi se efekt ove maskare :). Meni je najbitnije da se maskara ne trusi i ne mulja, ostalo je manje bitno :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu si u pravu, mislim da je to svakoj od nas prioritet :)

      Izbriši
  11. Baš je trenutno imam i koristim te moram priznati da sam jako zadovoljna. Također imam prirodno ok trepavice ali kao i svaka žena... uvijek može bolje! :) I meni je divna tekstura i stvarno niti malo ne lijepi trepavice niti se trusi što je divno! Jako sam zadovoljna i toplo je preporučam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super drago kad čujem još pozitivnih iskustava proizvoda koji se i meni samoj jako sviđa :D! Drago mi je da ti odgovara, stvarno se radi o maskari vrijednoj pažnje i meni je vrlo brzo došla među omiljene!

      Izbriši
  12. Imaš jako lijepe trepavice, a i maskara se čini super. Meni priroda na tom polju nije podarila mnogo (hajde, bar su relativno guste), ali nekako me zaobišla manija za ogromnim trepavicama. I naravno, s obzirom na to, nisam pretjerano zahtjevan potrošač maskare. Najvažnije mi je da se što manje trusi, da izdrži, ne smudža se i sl. Dalje volim da je suhlja, ali vlažnije se ionako malo posuše, pa nema veze. Pošto ne volim skorene trepavice, uglavnom stavljam samo jedan sloj.
    Ova baš izgleda super, ali još uvijek se držim što jeftinijih rješenja :D.

    OdgovoriIzbriši