Bocassy Paris - bogata noćna krema za suhu kožu

četvrtak, prosinca 11, 2014

Prije nekoliko mjeseci imala sam čast upoznati se s tada novim brendom na našem tržištu i tom sam se prilikom odlučila na testiranje seruma te bogate noćne kreme za suhu kožu protiv znakova starenja, a koja će biti zvijezda današnjeg posta. Riječ je dakako o Bocassy Paris proizvodima koji već na prvu osvajaju određenim daškom elegancije i luksuza, što zbog svoje staklene ambalaže, što zbog same filozofije brenda kao i dragocjenih prirodnih sastojaka koje proizvodi sadrže.



Kada sam se već dotaknula ambalaže, vjerujem da ste već na policama Dm-a zapazili zgodne kartonske bordo/crvene kutijice s logom ovog brenda, no meni su se iste oštetile tokom transporta stoga ćete ostati zakinuti za njihove fotografije. 

Nakon proučavanja Bocassy Paris službene stranice (klik) odluka je pala na bogatu noćnu kremu za suhu kožu i premda je ova kremica namijenjena anti-age njezi, nakon proučavanja njenog bogatog sastava nije bilo dvojbe oko testiranja iste. Bademovo, sezamovo i jojoba ulje te shea maslac  u kombinaciji s vitaminom E i d-panthenolom svakako nisu nešto rezervirano samo za one kojima je potrebna njega protiv bora, već su odlični saveznici u hidrataciji suhe, dehidrirane i umorne kože kakva je i moja.

Obzirom na toliku količinu raznih ulja i maslaca očekivala sam da će ova krema biti vrlo masna i pomalo teška no upravo je njena lagana tekstura ono što me iznenadilo, čak toliko da sam prije prvog korištenja bila pomalo skeptična i mislila kako mi ova krema ipak neće biti dovoljna u vječitoj borbi s mojom suhom kožom. No ova bogata krema zaista opravdava svoj naziv i u kombinaciji s Bocassy serumom pruža mi odličnu hidrataciju tokom noći, brzo se upija i lagano razmazuje a ujutro se budim bez onog poznatog sloja koji se nije tokom noći uspio upiti u kožu, već samo sa nahranjenom, mekanom kožom. Važno je naglasiti i kako mi nije izazvala nikakve nerede na licu no njezin intenzivan miris po se sezamovom ulju je ipak nešto što se nekima neće svidjeti i priznajem da je meni trebalo nekoliko dana da se na isti naviknem, nakon čega više nisam obraćala pažnju na njega. 

Na kraju, smatram kako se radi o proizvodu vrijednom pažnje koji bi, osim suhoj koži, mogao dobro odgovarati i drugim tipovima kože kojima je također u ovim zimskim mjesecima potrebna nešto bogatija i hranjivija noćna njega. 

Cijena: 149,90 kn za 50 ml (Dm)

SASTAV:
AQUA/WATER, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, POLYSORBATE 80, CERA ALBA, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, PANTHENOL, CETYL ALCOHOL, PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, SORBITAN OLEATE, HYDROGENATED CASTOR OIL, TOCOPHERYL ACETATE, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER, PHENOHYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, CHLORPHENESIN, CARBOMER, PARFUM, SODIUM HYDROXIDE, LINALOOL, LIMONENE, SODIUM BENZOATE.

Jeste isprobali Bocassy proizvode? Koje proizvode koristite u zimskim mjesecima kako bi koži osigurali potrebnu hidrataciju?

PR uzorak

Broj komentara: 8:

  1. Meni je isto odlicno kod njihovih proizvoda sto su bogati, a lagani i super se upijaju :) isto mi je kao i tebi bio neobican miris krema, meni su mirisale prvo na orahe ili nesto takvo, a onda sam skuzila da se radi o sezamovom ulju :D serum obozavam <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, orasi! Meni je u prvi tren mirišala na kavu, pa onda malo na orahe ali sam po sastavu znala da je sezam u pitanju. Serum je super, baš je za svaki tip kože, no mislim da od njega više beneficija imaju oni s normalnom/mješovitom/masnom nego mi sa suhom... meni sad najviše pašu uljni serumi za ove hladnije dane.

      Izbriši
  2. Ja obožavam miris sezamovog ulja. Već dulje vrijeme mi je ova krema na wl ali uskoro će bit moja :))

    OdgovoriIzbriši
  3. imam dnevnu kremu iz iste linije, mrvicu mi je slaba. nekako mi se čini da bi noćnu trebala kao dnevnu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I sama često imam takve probleme i ne libim se koristiti noćnu kremu kao dnevnu kada mi je to zaista potrebno. Možeš još isprobati i s nekakvim uljnim serumom prije laganije dnevne kreme, recimo od povoljnijih, drogerijskih - Alverde ulje divlje ruže ili Nikelova ulja divlje ruže ili noćurka

      Izbriši
  4. Krema je stvarno kvalitetna, odlična za hidrataciju, dobro se upija. Koristim noćnu kremu, a dnevnu imam brenda Lefery, sa spf zaštitom. Za moju kožu to je odlična kombinacija,

    OdgovoriIzbriši
  5. Krema je stvarno kvalitetna, odlična za hidrataciju, dobro se upija. Koristim noćnu kremu, a dnevnu imam brenda Lefery, sa spf zaštitom. Za moju kožu to je odlična kombinacija

    OdgovoriIzbriši