NYX Matte Lipstick - nijanse Butter & Merlot

ponedjeljak, studenoga 03, 2014

Tamo negdje sredinom rujna počastila sam se s dva Nyx ruža iz njihove mat kolekcije. Oba ruža su me, osim svojom nijansom, privukla i zgodnim, jestivo/pitkim nazivima Butter & Merlot i odmah sam ih poželjela imati u svojoj kolekciji. Jedan od njih ipak ne nosim toliko često, zapravo sam ga svega dva puta "prošetala", dok je drugi skoro svakodnevno u upotrebi, no riječ je čisto o mojim osobnim preferencijama, nikako o razlici u kvaliteti između ova dva ruža.



Već je i iz naslova posta jasno kako se radi o ruževima mat teksture prije čijeg nanošenja je ipak potrebno nešto vremena posvetiti njezi i hidrataciji usnica s obzirom da ovi ljepotani vole isticati suhe dijelove a pomalo su skloni i isušivanju, te ih osobno izbjegavam koristiti onih dana kada mi usnice nisu u baš najboljoj formi. Trajnost im je solidna, no ipak sam s obzirom na čistu mat teksturu očekivala da će ona biti nešto duža, no uz jelo i piće obje nijanse će dosta brzo nestati s usana, uz iznimku nijanse Merlot koja će ostaviti lagani stain, stoga su i češći popravci tokom dana prilično neizbježni. Vezano uz ambalažu, moram naglasiti kako mi samo Merlot ima lagano raskliman poklopac, ne znam kako to nisam primijetila već u trgovini, dok je poklopac Butter nijanse čvrst i dobro sjeda u ležište ruža. Ruževi iz mat kolekcije imaju 4 grama s rokom trajanja od 12 mjeseci a možete ih kupiti po zaista povoljnoj cijeni, od oko 50 kuna.

Što se tiče samih nijansi, rekla bih da su obje čista suprotnost no jednako nosive u praktično svakoj prilici. Kod mene je slučaj da nisam ljubitelj nude nijansi, pa se tako i Butter nijansa kod mene našla sasvim slučajno. Iako se nas dvije nismo pronašle, vjerujem da će ova toplija karamelasta nijansa oduševiti ljubiteljice nude usana. Potpuna suprotnost spomenutoj nijansi jest moj doživljaj divne, teško opisive ali jednako tako apsolutno nefotogenične Merlot nijanse. Gledajući samu nijansu na svojoj ruci i dalje mi ju je vrlo teško opisati, no rekla bih kako se radi o mješavini sočnog bobičastog voća uz zagasite note tamnog vina, baš kako i sam naziv sugerira. Na swatchevima nažalost nisam uspjela uhvatiti njegovu realnu nijansu i na istima najviše dolazi do izražaja nekakva živahna roza, što u stvarnosti zaista nije slučaj, pa se nadam da ćete uspjeti vizualizirati ljepotu ove nijanse ili mi barem vjerovati na riječ :).

Imate li koji ruž iz Nyx mat kolekcije? Sviđa li Vam se više Butter ili Merlot?




Broj komentara: 18:

  1. Merlot divna,ali ova nude not my cup of tea. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Butter je vrlo neobična nijansa, ljubitelj sam nudača, ali ovaj mi nije baš lijep... Ne mogu ga zamisliti uopće uz cijelo lice, čudna boja :D
    Ovaj drugi je jedna od nijansi o kojoj ne znam još uvijek što mislim, nit mi smrdi nit miriši :D
    No da zaobiđem nijanse jer svatko ima drugačiji ukus, NYX ruževi su mi preeedobri i ne znam zašto ih nemam više. A jako sam zadovoljna isprobanim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Butter u trgovini na ruci izgledao baš lijepo, možda me i osvjetljenje zeznulo i činio mi se malo tamniji, ali uz moj ten je stvarno suviše blijed, vjerujem da bi na nekom svijetlijem izgledao bolje. No da, ukusi su zbilja različiti, ali Nyx ruževi su odlični, ja se pogubim u svim tim finišima i nijansama, najradije bih sve kupila!

      Izbriši
  3. Imam Merlot i meni je trajnost izvrsna, pogotovo jer inače sve ruževe pojedem, ali s ovim NYX ruževima sam oduševljena što se trajnosti tiče <3 Butter mi se ovako na swatchu ne sviđa, možda drugačije djeluje kad se vidi cijelo lice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nekako očekivala dužu trajnost... dobro, nije baš da mi odmah skliznu s usana, ali relativno brzo moram popravljati, no nije nekakav minus jer svakako traju duže od klasičnih kremastih ruževa.

      Izbriši
  4. O pa nek si ti nama živa :D Također nisam ljubitelj nude usana, a mislim da bi ja s Butter nijansom izgledala kao duh :) Merlot mi je predivan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živa, živa :D Ja s Butter izgledam kao duh! Merlot je kraaaasna nijansa i svakako ju škicni, barem ti je Danijel Cosmetics blizu :D

      Izbriši
  5. Za sebe bi prije odabrala Merlot jer volim takve nijanse. Butter mi djeluje dosta neobično iako je zanimljiv, dalo bi se i iz njega nešto izvući ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zaista ne volim nudače i ne znam koji me vrag natjerao na kupovinu, ali malo-malo pa završim s nekom takvom nijansom koja mi onda samo stoji i skuplja prašinu ili ju udomim kod nekoga kome će pasati :D

      Izbriši
  6. Merlot! <3 prekrasna je nijansa dok mi butter djeluje nekako umrtvljeno, nije mi on za tebe nikako! :D :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znala sam da će ti se Merlot svidjeti :) Baš je za tebe nijansa! Haha, dobro zboriš za Butter!

      Izbriši
  7. Još uvijek nemam niti jedan NYX ruž, a mislim da je stvarno vrijeme da si neki nabavim :D Možda ovaj Merlot za početak jer mi je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretno ti u odabiru, ja sam svaki put na 100 muka od toliko dostupnih nijansi, ali mislim da s Merlotom nećeš pogriješiti posebno sad u ovim hladnijim mjesecima :)

      Izbriši
  8. Meni je isto Merlot pobjednik u ovom postu, stvarno prekrasna boja, super mi je sto su takve nijanse sad popularne u ovo jesensko doba pa je lako do njih i nekako su svi skloniji nositi ih pa me ni samu nije sram imati jaci ruz na cesti hehe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, jesen i zima su stvorene za ovakve nijanse, premda meni nije bed nositi tamne nijanse u bilo koje doba godine i u bilo koje doba dana :D

      Izbriši
  9. Imam bloody mary i to mi je jedan od omiljenih ruzeva, rado bih imala i merlot dok butter nikako nije nijansa za mene :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, bloody mary je krasna nijansa. Ja sam zaista oduševljena s njihovim izborom nijansi, svaki put "satima" stojim pred stalkom i kao pomahnitala swatcham sve žive nijanse i sva se pogubim jer bi ih rado kupila sve!

      Izbriši