Philips Lumea Precision Plus - IPL uređaj za uklanjanje dlačica

utorak, rujna 23, 2014

Krajem kolovoza na adresu mi je stigao Philips Lumea Precision Plus SC2008, uređaj za uklanjanje dlačica koji radi po principu pulsirajućeg svjetla visokog intenziteta (IPL - Intense Pulsed Light) a omogućava tretman neželjenih dlačica na cijelom tijelu te licu (nausnica, brada, zalisci) uz pomoć tri prilagođena nastavka.

Prije samog početka valja naglasiti kako s ovim uređajem zaista trebate imati realna očekivanja, a moja su bila takva da sam prije upotrebe smatrala kako ću biti zadovoljna i ako primijetim bilo kakve promjene u ovom kraćem vremenu korištenja a koje upućuju na smanjen rast dlačica. Čitajući malo iskustva na internetu, zaključila sam kako su dojmovi vrlo oprečni, no jedno je sigurno - ne možete očekivati da će vam dlačice apsolutno zauvijek prestati rasti, no uz višemjesečnu primijenu, možete očekivati razdoblja od po nekoliko mjeseci bez dlačica na određenim područjima.




Nakon prve primjene a moguće i nekoliko daljnjih (ovisno od osobe do osobe) razlika se neće primijetiti, upravo zbog različitih faza rasta dlačica - u uputstvima navode da bi se nakon 4 tretmana rezultat trebao vidjeti. Philips Lumea djeluje samo u onoj prvoj, početnoj fazi rasta kada je koncentracija melanina najveća. Tretman bi se na početku trebao provoditi svaka dva tjedna (ranija upotreba vam neće osigurati bolje rezultate, već kožu možete samo dodatno iziritirati) a kasnije tretman možete ponavljati rjeđe, ovisno već o tome da li i kojom brzinom dlačice rastu.

Uređaj radi na principu zagrijavanja dlačice i njenog korijena. Za uspješnost tretmana melanin ima najvažniju ulogu budući da upravo on upija svjetlosne impulse, a što je dlačica tamnija, to će i upiti više svjetlosti. U skladu s tim, uređaj neće funkcionirati na svijetloplavim, sivim ili crvenim dlačicama a sama učinkovitost uređaja se povećava što su dlačice tamnije a koža svijetlija. 



Sam način korištenja uređaja je zaista jednostavan i bezbolan. Koža koju planirate tretirati mora biti čista i suha (bez krema, losiona i sl.) a dlačice obavezno moraju biti uklonjene britvicom  (na isti način ih treba uklanjati i između tretmana). Intenzitet svjetla kojim ćete tretirati kožu ovisi o boji i značajkama same kože. Osobno sam pratila uputstva i za sebe odabrala jačinu 4 na nogama i 3 na pazusima i području prepona te s navedenim jačinama intenziteta zaista nisam primijetila nikakva neugodna peckanja kože, kao niti iritacije nakon korištenja uređaja. 

Nakon tretmana nije preporučljivo izlaganje suncu sljedeća 24 sata, a s tretmanom trebate pričekati 48 sati ukoliko ste se već izlagali suncu. Tamna koža može izazvati negativne reakcije u vidu opekotina i crvenila, a uređaj se ne preporučuje niti ukoliko koristite proizvode za samotamnjenje, u kojem slučaju je najbolje pričekati da umjetna boja siđe s kože prije nego krenete s tretmanom.  Isto tako, uređaj ne smiju koristiti osobe s težim kožnim oboljenjima, trudnice i dojilje, osobe s epilepsijom i sl. Stoga je vrlo važno dobro informiranje prije kupovine uređaja i svakako detaljno čitanje knjižice s uputstvima koja dolazi uz uređaj. 


Moje iskustvo nakon samo tri korištenja je vrlo pozitivno i zapravo nisam očekivala da ću u tako kratkom roku primijetiti ikakve rezultate. Tretman sam radila na nogama, pazusima i preponama i samo trajanje tretmana na ovim područjima je zaista brzo gotovo (otprilike za 30 do 45 minuta sam gotova s cjelokupnim tretmanom na spomenutim područjima). Prije upotrebe uređaj je potrebno napuniti i nakon toga se možete bezbrižno "baciti" na uklanjanje dlačica. Ono što sam kod sebe primijetila je usporen rast dlačica na pazusima i preponama, dok na potkoljenicama primijećujem dosta ogoljenih dijelova kože na kojima dlačice već neko vrijeme uopće ne rastu, što svakako pokazuje da uređaj djeluje i da bi se uz višemjesečno korištenje mogao postići željeni rezultat. 

Preporučena maloprodajna cijena - 3.799 kn

Jeste isprobali IPL tehnologiju? Kakva su vaša iskustva? 

*PR uzorak

Broj komentara: 13:

  1. Ovo bih vrlo rado isprobala jer imam dosta svjetlu kožu a tamnije dlačice a po ovoj tablici bi super djelovalo na mene. Drago mi je da ti je pomoglo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je savršena kombinacija! I meni je drago što sam u to kratko vrijeme korištenja stvarno primijetila određene pomake, da sam uređaj uspjela isprobati kroz duže vrijeme, vjerujem da bi rezultati bili još i bolji.

      Izbriši
  2. Ajme ja bi to... stvarno zvuči super... :)
    Ali što se cijene tiče, morat će pričekat... ionak ide zima pa niko ne vidi, hehehe ( salim se )

    pozz,

    Matea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, zimi se malo odmaramo od brige oko depiliranja xD

      Izbriši
  3. Mislim da sam ja odlican kandidat za ovo. Svijetle sam put i tamne boje dlake - nadimak u drustvu Snjeguljica ;)
    Cijena jest veca, ali mislim da cu u bliskoj buducnosti ulozit u nesto ovakvo.
    Ja bih bila zadovoljna i sa tim da mi produzi vrijeme izmedu depilacije..tako da mislim da nemam nerealna ocekivanja s obzirom na recenzije koje sam dosad citala.
    Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se stvarno isplati izdvojiti za ovako nešto, svaki mjesec odvajati nešto od budžeta i na kraju uložiti u u uređaj koji će olakšati život... opet i sve ove ostale metode uklanjanja dlačica koštaju, pa kad se zbroji koliko novaca za njih izdvojimo na godinu, ova cifra se i ne čini tako strašna :)

      Izbriši
  4. Nisam isprobala jer je cijena daleko iznad mojih mogućnosti, no kada bih mogla, uklonila bih sve dlake na rukama i nogama i živjela jedan sretan i neopterećen život, haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ruke ipak izostavila, iako znaš da sam bila u dilemi :)) U pravu si, to bi bio stvarno neopterećen i sretan život bez dlaka!

      Izbriši
  5. Ovo se cini savrseno za mene. Svijetle sam puti, a imam jako tamne i guste dlake, i to po cijelom tijelu :\ kada se brijem britvicom drugi dan dlake su vec tu bila bi presretna kada bi s ovim uredajem postigla to da se nemoram tako cesto brijati. Veseli me i sto je za lice jer i tu imam hrpu dlacica...jedino me cijena ne veseli jer si ipak ne mogu to priustit :\

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i kod mene slučaj kada koristim britvicu, a sve ostale metode (vosak, šećerna pasta, epilacija) me nisu zadovoljile jer mi izazivaju urastanje... Inače, prijateljica mi je dala zgodnu ideju, a to je da uređaj može kupiti više osoba, recimo 3-4 prijateljice, pa tako podijele troškove i dijele uređaj... Ne znam koliko je to nekome izvedivo u praksi, no mislim da ideja nije loša, posebno ako se radi o cimericama, sestrama koje žive zajedno.

      Izbriši
  6. http://candymakeupgirl.blogspot.com pogledajte blog :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako si ovo korisitla ako kažeš da ga ne smiju koristiti trudnice???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam ga dok još nisam bila trudna, zato sam ga i uspjela isprobati samo 3 puta :)

      Izbriši