Summer Rose Look

utorak, kolovoza 26, 2014

Ovo ljeto sam polako izašla iz svoje sigurne zone i u dekorativnu rutinu sve više počela ubacivati sjenila. I dalje su moje svakodnevne makeup kombinacije obilježene neutralnim nijansama na očima, no polako primijećujem da me sve više privlače i neke za mene nespojive, tamnije nijanse sjenila, posebno otkako mi je stigla Sleek Arabian Nights paleta. Upravo je ona bila povod ovog današnjeg look-a, a u glavnoj ulozi su dva zlaćana sjenila iz njene postave, koja sam kombinirala s dvije nijanse roskasto/ breskvastih rumenila, budući da trenutno ne raspolažem s takvim nijansama. Inače, ovu kombinaciju zlatne i roze sam dosta često nosila u mojim mlađim danima, na samim početcima šminkanja i iskreno ne znam zašto sam toliko dugo zaglibila u monotonu rutinu crnog eyelinera i maskare na očima, no trudim se to promijeniti pa postoji mogućnost da u nekoj bližoj budućnosti na blogu osvane i kakav dramatičniji look.


Lice
Avon Solutions BB krema /medium/ + Bourjois HM /samo mrvicu na obrazima i čelu/
Catrice Sun Glow matt bronzer /darker skin/
Essence All about matt! fixing powder
Sleek Blush by 3 in Flame /furnace/
Nyx HD photogenic concealer /cw07/
Maybelline Affinitone concealer /03 sand/
Catrice Camuflage cream /020 light beige/
Maybelline Colorama mono eyesadow /701/ - kao highlighter
Oči
Sleek Arabian Nights / scheherezade's tale, gold souk, stallion, 1001 nights/
MUR Romantic Smoked /svijetla bež nijansa/
Smart girls get more rumenilo /nijansa 27/
Sleek Blush by 3 in Flame /furnance/
Essence Liquid ink waterproof eyeliner
Maybelline The Colossal GO Extreme Volum' maskara
Obrve
Catrice Eyebrow pencil /ash brown/
Usne
Catrice Ultimate Colour /Kiss Kiss Hibiscus/ - vrlo lagano utapkan kistom

P.S. Tek kada sam postavila slike na blog, primijetila sam "nestašnu obrvu" :D 

Koje su vaše najdraže kombinacije na očima? Volite li boje ili više naginjete neutralnim sjenilima?

Broj komentara: 30:

  1. Prekrasna si! Look je divan tako shimmerast, drago mi je da izlaziš iz svoje 'comfort zone'. Imam osjećaj da bi ti odlično stajala ona zelenkasta nijansa iz Arabian Nights palete, ali znam da za to trebaš skupit hrabrosti :D I ja sam naručila AN paletu i jedna čekam da mi stigne, tako sam nestrpljiva! Koliko si ti narudžbu čekala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da znaš da sam baš tu smaragdno zelenui pikirala :D Vjerojatno ću iskemijati nešto s njom kad me opet uhvati dašak inspiracije :). Hmm, ne mogu se točno sjetit za koliko mi je stigla, ali mislim da je u pitanju nekih 10ak dana, možda 2 tjedna.

      Izbriši
  2. Ja sam za neutralne tonove ali volim vidjeti i tamnije i odvaznije kombinacije na curama koje znaju sta rade :) Ovo ti divno stoji i jako si mi lijepa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam uvijek za što neutralnije na očima, nekako se najugodnije tako osjećam :D Hvala ti draga :*

      Izbriši
  3. Jako mi se sviđa... I ja bi više ovakvih postova.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago! Nadam se da će biti još postova na ovu temu :D

      Izbriši
  4. Bas ti dobro stoji i također glasam za jos ovakvih postova :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Roseybelle, potrudit ću se da češće radim ovakve postove :)!

      Izbriši
  5. meni se ovo jako sviđa i super ti stoji.
    ja, s druge strane, uopće nisam za sjenila. maskara i tuš i bok!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo je to godinama bila moja rutina - crni eyeliner i malo maskare, a na usnama neki žarki ruž. Izvježbala sam se u tome, pa sam bila spremna za svega par minuta, ali dobro je nekada ubaciti i malo boje :D Šteta da sjenila i palete konstantno budu po strani :)

      Izbriši
  6. Prekrasna si i ovaj look naravno :) i ja uvijek koristim neutralne nijanse, s njima ne mogu pogriješiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, a nekako je s njima i brže napraviti pristojan look :)

      Izbriši
  7. Krasan makeup :). Ja najčešće završim s neutralnim očima i jarkim usnama koliko god se ponekad trudila suprotno :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te potpuno jer i sama najčešće posežem za jarkim ružem :)

      Izbriši
  8. I ja sam se odnedavno okrenula svojoj BH paleti...jadnica mi je stajala i skupljala prašinu, i otkako sam je ponovno počela koristiti pravi mi je gušt šminkati se (iako trenutno koristim samo dvije-tri neutralne nijanse :D ). također glasam za još ovakvih postova - jako si napredovala kao blogerica i super su ti postovi. Keep up the good work ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nešto u tom nanošenju sjenila i kombiniranju nijansi iz slatkih paletica, baš djeluje opuštajuće :D Ajme hvala ti, baš si me sad razveselila :*!!

      Izbriši
  9. Divno! A ti prekrasna, kao uvijek!

    OdgovoriIzbriši
  10. jako lijepo skombinirano :)
    super ti stoji i slobodno se igraj s bojama :D
    na jesen priželjkujem neki "tamniji" look :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :)! Sad kad vas je dosta izrazilo želju za tamnijim look-om, nemam mi druge nego da vam ispunim želju :D

      Izbriši
  11. Jako mi se sviđa kako ti stoje ove nježne ružičaste na očima! Naravno da svi imamo neke okvire u kojima se najbolje osjećamo, ali lijepo je malo i izići iz tih okvira :) Ja sam se za promjenu počela malo više igrati s neutralnim sjenilima i jačim ruževima :) I ja glasam za više ovakvih postova!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovaj ti look oodlično stoji, a tu si paletu namjeravam nabaviti što prije jer je naprosto predivna!

    OdgovoriIzbriši
  13. Look je super :) Na dnevnoj bazi ne koristim sjenila jer jednostavno nemam vremena, ali kad imam uglavnom su to neutralna ili ljubičasta (pristaju uz smeđe oči). Gdje nabavljaš Nyx-ove proizvode?

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ti stoje ove zlaćane nijanse :) Suosjećam jer sam upala u istu rutinu, ali vec sam si obećala da ću to promijeniti.

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelijepa si , i baš je ovaj look romantičan i jako lijepo ti stoji !!!! :)

    Posjeti moj blog i učestvuj u giveaway-u : esfashionup.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni se u zadnje vrijeme dosta sviđa kombinirati zlatno sa smeđim sjenilom- onako pomalo neutralno, ali opet nije tako dosadno kao bež- crna.
    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši