(mini) New in #10

petak, kolovoza 22, 2014

Iako sam od zadnjeg new in posta odlučila da idem na kozmetičku dijetu, ipak vam danas sastavljam jedan mali new in post. Unatoč tome, zadovoljna sam svojim "dijetalnim" režimom jer sam ovaj mjesec samo s nekoliko kozmetičkih proizvoda zgriješila, dok su ostale stvarčice iz posta ili naručene prije moje moje odluke, pa su mi stigle tek nedavno ili se radi o proizvodima koji su mi zaista nužni i bez kojih ne mogu, a u nastavku ćete primijetiti i nekoliko PR uzoraka koji su me ovaj mjesec razveselili.



Započet ću post sa slatkom  limenom posudicom retro dizajna koja je zapravo namijenjena držanju pisaćeg pribora, no čim sam ju vidjela u Metrou, znala sam da mora biti moja i da ću u njoj držati kistove. Žao mi je samo što nisam kupila još jednu, istog dezena kako bi mi kistovi stajali u istim posudicama. Posudica dolazi iz kreativne radionice boxes.hr koji u ponudi imaju zaista slatke proizvode, od kartonskih kutija, foto okvira i ukrasnih vrećica, no nažalost se ne mogu naručiti online, pa ako netko zna gdje se još mogu kupiti osim u Metrou, neka javi u komentarima. Inače, cijena ove limenke je bila oko 15ak kuna, ako me sjećanje dobro služi. U limenoj posudici svoje mjesto su, među ostalima, pronašli i kistovi koji su naručeni s buyincoins.com, po smiješnoj cijeni, a kvaliteta istih me ugodno iznenadila. Neću o njima puno duljiti jer vam pripremam njihovu recenziju gdje ćete moći saznati sve detalje. Još jedan dodatak za moj makeup kutak darovala mi je moja majka, a riječ je o ogledalu prozirnih okvira od vrlo čvrste plastike da mi se na prvi dojam učinilo da je riječ o staklu. Kupljeno je u Billi na onom odjeljku s proizvodima koje možete uzeti uz njihove skupljene bodove, a majka je imala sreće pa je kupila posljednja dva (barem u poslovnici u našem gradu) - jedno za sebe i jedno za mene :).

Slijedi dio s mojim najdražim proizvodima iz ovog posta. Među njima je ogrlica iz Bipe o kojoj sam vam pisala na FB stranici, kao i o tome da sam ju mjerkala cijelo ljeto i na kraju je dospjela u moje ruke! I ona je poklon, ali ovaj put od dragog, a ugrabljena je na sniženju njihove LE summer kolekcije nakita po cijeni od 50 kn. Proizvod koji sam nakon nekoliko godina skinula s liste i u koji sam jednako toliko dugo zaljubljena jest Burberry the Beat parfem. Dvoumila sam se između edp i edt verzije jer su mi obje drage, no ipak sam se odlučila za edp s obzirom da mi ista više paše za nadolazeće hladnije mjesece, dok ću edt verziju sigurno kupiti na proljeće. Parfem je naručen s biraj.hr stranice po izuzetno povoljnoj cijeni od 200 kn. Inače, ovo je prvi put da naručujem putem spomenutog web shopa i definitivno ne i posljednji. Kada sam ih otkrila, priznajem da sam malo sumnjala u vjerodostojnost i originalnost parfema, no nakon što mi je nekoliko blogerica koje su naručivale putem njih potvrdilo da se radi o originalima, odlučila sam se za kupnju i pogodite što, nisam pogriješila jer je i moj slatkiš original :). Jednako tako, nisam mogla odoljeti divnoj Sleek Arabian Nights LE paleti, a činjenica da se radi o limitiranom izdanju me samo još više potaknula na kupnju. Kupljena je putem Sleek službene stranice po cijeni od oko 8 GBP uključujući i poštarinu.


Nakon što sam potrošila Le Petit Marseilliais balzam za tijelo u žutom pakiranju, morala sam isprobati i ovaj od karite maslaca, eteričnog ulja kamilice i mlijeka smokve i mogu reći da mi se više sviđa od prijašnjeg balzama, što mirisom a što teksturom jer mi se nekako čini da je ovaj mrvicu bogatiji. Prije nekog vremena na adresu mi je stigao paketić Bocassy proizvoda koje od sada možete pronaći u Dm-u. Na testiranje sam dobila Bocassy serum za sve tipove kože te bogatu noćnu kremu za suhu kožu*. Nakon otprilike dva tjedna korištenja mogu reći da mi se oba proizvoda jako, jako sviđaju, no neću vam niti o njima još previše otkrivati u ovom postu. Proizvode koje imaju u ponudi možete pogledati na stranici bocassy.com. Kako mi je ponestalo maskare (inače je maskara jedini dekorativni proizvod koji ne volim gomilati, pa novu kupujem tek kada potrošim prethodnu, što zbog kraćeg roka trajanja ovih proizvoda, što zbog činjenice da kada su maskare u pitanju, ja zaista nisam previše zahtjevna). U promotivnoj punudi i po sniženoj cijeni sam tako ugrabila novu Maybelline The Colossal Go Extreme Volum' maskaru uz koju sam na poklon dobila i Colossal kajal liner, a po cijeni od 50 kn. Trenutno još nemam nekakvih dojmova o maskari, osim da mi je još uvijek suviše mokra i čekam da se počne malo sušiti jer vjerujem da ću tada biti zadovoljnija, isto tako nisam pretjerano oduševljena s četkicom koja je dosta glomazna pa mi nanošenje ne prođe bez mrljica na kapcima. Još jedan Maybelline proizvod koji se skrasio kod mene je famozno Color Tattoo kremasto sjenilo u savršenoj nijansi Permanent Taupe. Ne znam što sam toliko čekala na kupovinu, ali mogu reći da mi je u trenu postalo najdraže sjenilo i da ga koristim apsolutno svaki dan, a vjerujem da neću stati samo na ovoj nijansi. 

U postu sam vam odlučila pokazati i neke sitnice koje se ne tiču striktno kozmetike, a među njima je i par ovih preslatkih Gorjouss bilježnica čiji me lik djevojčice oduševio. Kako volim sama sastavljati skripte i unatoč svoj mogućoj tehnologiji, pisanje po papiru mi ni ništa ne može zamijeniti, tako volim imati zgodan i oku privlačan pribor za učenje. Bilježnice (tvrdih korica) su kupljene u Metrou, po sniženoj cijeni od 15 kn po komadu, a i kod njih mi je žao što nisam još uzela nekoliko komada. Proizvod čijem sam se isprobavanju jako veselila jest Philips Lumea Precision Plus koji radi po principu IPL tehnologije*. Isproban je tek jednom, no uskoro ćete na blogu dobiti detaljniji post o samom uređaju, prvim dojmovima i uputama, a po završetku testiranja u trajanju od 3 mjeseca, uslijedit će i post s konačnim rezultatima i mojim dojmovima.

Kako sam si zabranila kupnju kozmetike, tako sam ovaj ali i prošli mjesec kupila dosta odjeće, nešto obuće a još čekam da mi stigne jedan paketić s ebaya s nakitom. Ipak vam neću pokazivati sve što sam na tom području pazarila jer mi nikako ne ide slikanje odjeće i zaista mi predstavlja glavobolje, a ne znam niti koliko bi vam bila privlačna hrpica običnih majici u neutralnijim nijansama, hlača, bermuda i vestica. No, jedan ulov vam ipak moram pokazati jer sam presretna što sam ga ipak nabavila. Radi se o crnoj kožnoj jakni iz Manga, a koju sam na početku ljeta pikirala u prodavaonici no ipak ju tada nisam uzela. Kako to obično biva, jakna mi nije dala mira, posebno zbog sniženja, te sam ju na kraju odlučila kupiti s njihovog web shopa i platila ju nešto malo manje od 300 kn, a stigla mi je iz Barcelone za svega 3 dana! Mogu samo reći da jedva čekam da zahladi da nabacim ovu jaknicu i izvedem ju u šetnju gradom :D.

Što ste kupili u zadnje vrijeme? Imamo li neke zajedničke novitete?

*PR uzorak

Broj komentara: 29:

  1. Morat ću pogledati jel kod mene u Billi ima tih ogledala u zamjenu za bodove, sad mi treba dodatno jer se selim uskoro. I jakna mi je jako lijepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš imati sreće s ogledalom. Meni se baš sviđa, posebno jer je tako neutralno i baš mi paše uz moj kutak :). Za jakon sam luuuda, svaki dan otvaram ormar i gledam ju :DD

      Izbriši
  2. prekrasne su ti fotografije :)
    limena posudica je preslatka, uvijek tražim ovako nešto :D
    Sleek Arabian Nights paleta mi ima predivne nijanse :)
    Gorjuss bilježnice i sama obožavam i kupujem, stvarno su nešto preslatko, nadmašile su mi moje Hello Kitty bilježnice
    i sama sve sastavljam dok učim, ne vjerujem tuđim skriptama haha ne volim čitat s ekrana, najbolje je kad sam lijepo složiš i učiš iz tog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* Slažem se, meni se nekako najefikasnije pokazalo kad učim iz svog rukopisa i skripti, iz tuđeg rukopisa ne mogu učiti, a kod knjiga mi je problem jer ih uvijek ima puno previše a ja volim imati sve objedinjeno na jednom mjestu, odnosno u više svojih bilježnica. Jest da je proces učenja duži, ali na kraju i kroz to sastavljanje nešto naučim pa mi bude lakše kad krenem na ozbiljno učenje :D

      Izbriši
  3. ogrlica je prelepa, moram da ponovo prokomentarišem :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kožnjak je super! Moram prelistati njihovu wb stranicu.
    Ogrlica je super, bilježnicu imamo istu (nisam joj mogla odoljeti!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Marijana! Svakako pogledaj njihov web shop, imaju i neke proizvode koji se u prodavaonicama ne mogu naći, a poštarina je besplatna na iznos iznad 300 kn :)

      Izbriši
  5. Također i ja sama sastavljam svoje skripte, tu vec pola ucenja ode :D bas stalno gledam arabian nights paletu, mozda ju i uzmem kad malo ustedim novaca hehe :) lijepe stvarcice si kupila, ovakve ogrlice obozavam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako! Nadam se da će paletica uskoro doći u tvoje ruke :))!

      Izbriši
  6. Lijepo lijepo :) ja osobno volim vidjeti uvijek i nekozmeticne novitete, ponekad budu zanimljiviji i od kozmetike. Ogrlica! Krasna je! Cekam misljenje o kistovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) I meni su jako zanimljivi nekozmetički noviteti, ali nekako se nisam navikla raditi ih, a kako sam već i napisala, fotkanje odjeće mi nikako ne leži :/ Kistovi su već poslikani, samo čekaju da se udostojim napisati koju riječ o njima :D

      Izbriši
  7. Ogrlica je divna, pikiram si neku takvu već dugo, ali pričekat će još. Trenutno sam na dijeti i moram ne kupovati :D
    Sviđaju mi se Gorjouss bilježnice, i sama imam jednu u koju piskaram sve vezano za blog i ovako :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te, sve što nije prijeko potrebno može čekati. Tom se teorijom i sama pokušavam voditi, ali tu i tamo malo skrenem s puta :D Gorjuss stvarčice su preeeslatke :)

      Izbriši
  8. lijepe stvarcice :) kakvi su dojmovi sleek palete? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ah Sleek :D Bit ćeš oduševljena ;) Maybelline CT je meni HG sjenilo, moji masni kapci ga obožavaju, kad ga stavim ne mrda :D Samo što me toliko ljuti što ne uvoze nijanse koje stalno izbacuju na tržište u recimo Americi. Imaju toliko Nude nijansi i ja bi jedno bež/boje kože, mislim da je trenutno aktivno Barely Branded...

    A kožnjak, uh, ja sam rokerica u duši i imam 3 kožnjaka doma, tako da mi se i ovaj tvoj presviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već jesam oduševljena :)) Je, i meni je žao što mi uvijek ostanemo zakinuti, ostaje nam samo nadati se da će možda doći kod nas još koja nijansa, iako je izgleda malo vjerojatno :( Drago mi je da ti se sviđa kožnjak, ja sam stvarno oduševljena s njim :D

      Izbriši
  10. Jao kakvi noviteti, ne znam šta mi se više dopada, parfem, ogrlica ili jakna. Definitivno jakna! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, eto vidiš, brzo si izabrala pobjednika ;))

      Izbriši
  11. Jakna je predivna i nije skupa..ništa,prizivati ćemo zimu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije uopće skupa, upravo sam zbog tog sniženja stalno mislila o njoj i na kraju sam ju morala kupiti :) Ako vrijeme ovako nastavi, nećemo niti morati prizivati zimu, doći će vrlo brzo sama :D

      Izbriši
  12. Jakna mi je super, ali ne nosim takve, jednostavno se u tome ne osjećam dobro, a skoro pa najljepši mi je baš taj kroj :D Paleta je jako lijepa, već sam gledala fotke....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni znam biti problem s tim kožnim jaknama jer sam sitnije građe i niska, pa se zna dogoditi da me "progutaju" ako nisu dobrog kroja. S ovom sam stvarno imala sreće, plus je svakako činjenica što sam ju uspjela isprobati u Mangu prije kupnje, inače bih vjerojatno umjesto S uzela M veličinu i onda bi se dogodilo ovo iznad spominjano.

      Izbriši
  13. Slatki noviteti. :) Ja sam baš prije par dana naručila moju prvu Sleek paletu i baš me zanima kakva je. :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja sam imala ovakvo pink ogledalo dok nije zavrsilo svuda po mojoj sobi :(( A bas sam ga volela...smc...sad si me samo potsetila :(
    Jaknica mi je predivna, a maskaru kupujem vec 4 put :) definitivno mi je jedna od najboljih. Meni je cetkica super, navikla sam na takve ;) Nadam se da ces i ti i da ces je ipak ma kraju zavoleti :) Pruza bas pravi efekat vestackih ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Slatki new in :D Baš me zanimaju Bocassy proizvodi, da znam da li da trošim novce ili ne :P

    OdgovoriIzbriši