Makeup Revolution Romantic Smoked paleta

petak, kolovoza 01, 2014

Prije dva mjeseca na adresu mi je stigla ova slatka Makeup Revolution Redemption Romantic Smoked paleta, koja je ujedno i moja prva njihova paleta, ali zasigurno ne i posljednja. Nijanse u paleti su mi se odmah svidjele na prvu, što je jasno ako uzmemo u obzir moju ljubav prema neutralnim sjenilima od kojih se ova paleta sastoji.


Makeup Revolution proizvode možete naručiti putem njihove službene stranice makeuprevolutionstore.com ili pak s Pink Pande pinkpanda.hr gdje je cijena nešto veća, ali će vam proizvodi stići na adresu za svega dva, tri dana, što je za sve nas nestrpljive odlična stvar! Romantic Smoked paletu ćete tako platiti 4 GBP na MUR službenoj stranici,  odnosno oko 46 kn na Pink Pandi. 

Paleta dolazi u plastičnoj ambalaži u količini od 14 grama i rokom trajanja od 12 mjeseci. Crna, plastična ambalaža  se na prvu ne doima suviše kvalitetno, ali nakon višemjesečnog rukovanja mogu potvrditi da je dosta čvrsta i kompaktna.  U pakiranju ćete pronaći i dvostrani spužvasti aplikator, kojeg sam ja odmah odstranila s obzirom da iste ne koristim.  Moram napomenuti da sam nedavno na poklopcu palete primijetila sitne bijele točkice koje se nikako ne mogu obrisati. Moja pretpostavka jest ta da mi se tijekom šminkanja u kupaoni nekako između samog poklopca uspjela zavući para ili možda same kapljice vode koje su kasnije isparile i ostavile sitne bijele tragove... zapravo, nisam sigurna o čemu se radi, no isto ne utječe na kvalitetu sjenila te su ona ostala netaknuta, već je samo riječ o malom estetskom problemu, koji mi, ruku na srce, uopće ne smeta, no imala sam potrebu to spomenuti.


Romantic Smoked paleta sadrži 12 sjenila koja upravo dočaravaju njezin naziv. U njoj se proteže kombinacija sivkastih i ljubičastih nijansi od kojih je prvih 6 shimmersto, a ostalih 6 mat, što ovu paletu čini pogodnom za kreiranje različitih look-ova bez potrebe korištenja drugih sjenila/paleta.

Shimmerasta sjenila su nešto pigmentiranija, no uz bazu i jedna i druga su apsolutno očaravajuća, a i sama trajnost na kapcima je odlična. Sva se sjenila mrvicu truse, a zadnje sjenilo iz shimmer postave se teže nanosi od ostalih i stvara lagane grudice prilikom nanošenja. Osobno najviše koristim zadnje mat sjenilo boje kože koje divno neutralizira moju nešto tamniju boju kapaka, kao i predzadnje mat tamno sivo sjenilo koje uz bazu izgleda skoro kao potpuno crna nijansa a u zadnje vrijeme ju volim koristiti u službi linera za dobivanje pomalo neuredne  linije uz sami rub gornjeg kapka. 

Shimmer nijanse - gore bez baze, dolje sa bazom.

Mat nijanse - gore bez baze, dolje sa bazom.

Na kraju, paleta mi se zaista sviđa a ako uzmem u obzir cijenu i pigmentaciju ovih sjenila kao i činjenicu da Makeup Revolution konstantno izbacuje zanimljive palete sjenila, od neutralnih pa sve do žarkih nijansi, različitih finiša, dolazim do zaključka kako se radi o brendu čije su palete s pravom izazvale pomamu među ljubiteljicama kozmetike u posljednjih nekoliko mjeseci. Ja ću si svakako priuštiti još koju paletu, prva na listi mi je Iconic 3 čije nijanse predstavljaju zbilja vjernu kopiju puno skuplje Urban Decay Naked3 palete.

Jeste isprobali ovu paletu ili koju drugu iz Makeup Revolution postave?

*PR uzorak

Broj komentara: 20:

  1. Imam 3 njihove palete, baš se pripremam recenzirati jednu! Ovu paletu nemam, jako mi se sviđaju boje sjenila u paleti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, pa ti se se znači dobro opskrbila! Baš me zanimaju tvoje palete :)

      Izbriši
  2. Jako lijepe nijanse. Nemam još ni jednu njihovu paletu, nažalost. Ali u planu je narudžbica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da im je izbor genijalan, baš nam je trebao ovakav povoljniji brend koji ima širok raspon proizvoda :)

      Izbriši
  3. meni su njihove palete odlicne i sjenila su stvarno super pigmentirana, a sve to za stvarno dobru cijenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, cijena je odlična, a uz bazu sjenila izgledaju fenomenalno!

      Izbriši
  4. Imaš li možda MUA palete? Ako imaš da mi ih usporediš ukratko . :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam niti jednu MUA paletu, pa ti ne bih znala usporediti. No čini mi se da su tu negdje :)

      Izbriši
  5. Lijepe su nijanse i vjerujem da bi tebi super stajale! Mene vec i ova paleta podsjeca na naked 3 pomalo. Nisam ih jos isprobala, ali svi ih hvale pa su odmah privlacne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iconic 3 je baš dobro iskopirana Nakedica, tako da mi se definitivno nalazi na listi :) Nadam se da ćeš uskoro isprobati koju paletu!

      Izbriši
  6. Predivne i nosive nijanse ;)
    Nisam probala nista njihovo do sad... :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su nosive, sviđa mi se odličan omjer shimmerastih i mat sjenila, što u većini paleta rijetko bude slučaj. Vjerujem da ćeš uskoro isprobati nešto njihovo :)

      Izbriši
  7. Odlična je paleta. Ja koristim uglavnom mat nijanse i već vidim da bi shimmeraste samo stajale. Boje su savršene,baš po mom ukusu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra je stvar što ima dosta mat nijansi, pa bi ju vjerujem, dobro iskoristila :)

      Izbriši
  8. definitivno moram da prestanem da citam review-e o makeup revolution ... sve slike koje sam vidjela su predivne i sve cure su prezadovoljne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, shvaćam te potpuno! Ja sam zasad isprobala samo par njihovih proizvoda a najviše sam oduševljena tekućim rumenilom :)

      Izbriši
  9. Sve nijanse izgledaju savršeno, a početak me podsjeća na Chanel Ombres Perles.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači vuku malo na Chanel, dobro je i to znati :)

      Izbriši
  10. jako lijepo izgledaju s bazom. Imam jednu drugu njihovu paletu i iako je isto s bazom jako dobra, nekako nisam ostala oduševljena. Ipak mi je nešto skuplji Sleek (ako smo u tom, nekom jeftinijem rangu) puuuno bolji, tako da mislim da ostajem samo na toj jednoj paletici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uz bazu su odlična! Sleek ipak ima malo "dorađeniju" teksturu i pigmentaciju, a neznatno je skuplji, no opet, za ovu cijenu se isplati uzeti pokoja paletica :)

      Izbriši