Low Budget - kistovi

subota, kolovoza 30, 2014

U zadnjem postu s mojim skromnim novitetima pokazala sam vam nekoliko novih kistova koje sam nabavila po iznimno povoljnoj cijeni. Ljubiteljice kozmetike znaju da su dobri kistovi prioritet u svakom kozmetičkom kutku, no pod ovim epitetom nije nužno i da je njihova cijena paprena a upravo mi je ova kupovina to i potvrdila. Osobno raspolažem kistovima pristupačnog cjenovnog ranga te još uvijek ne planiram za pojedine primjerke izdvajati basnoslovne iznose, iako se ne bih bunila da u svojoj kolekciji imam koji MAC kistić ili pak Sigmu, no takve će želje još malo pričekati.



Kistove o kojima danas pišem naručila sam putem BuyInCoins.com stranice, a ujedno je to i moja prva narudžba sa spomenute stranice uz vrlo ugodno i bezbolno iskustvo. Naime, kistovi su mi stigli za otprilike 20ak dana, dobro zapakirani i zaštićeni te unatoč mojoj bojazni da će se raditi o kistovima loše kvalitete koje ću odmah frknuti u koš, ostala sam ugodno iznenađena. Naravno, kako je riječ o stranici koja funkcionira po principu ebay-a, ne možete biti potpuno sigurni u kvalitetu ovakvih nisko cjenovno rangiranih proizvoda, no upravo vam zbog te okolnosti i ne bi trebalo biti pretjerano žao ukoliko i proizvod koji stigne nije baš onakav kakvim ste ga zamišljali. Praćena tom vodiljom sam i sama odlučila ubaciti u košaricu nekoliko kistova koji su se već uspjeli udomaćiti u mojoj limenoj posudici i sprijateljiti s ostalom družinom :D.


Iako kistovi izgledom daju naslutiti da dolaze iz istog seta, zapravo se radi o jednom setu od četiri manja kista dok sam ovaj par kistova za lice naručila odvojeno. Osim izgledom i veličinom glava, razlikuju se nešto neznatno i u veličini drške koja je kod kistova za lice kraća i naravno, deblja. Sama drška je drvena i mat crne boje, te za razliku od metalnog prstena ne skuplja packe i otiske prstiju po svojoj površini. Kistovi su napravljeni od umjetne dlake, vrlo su mekani na dodir, gusti, prilično se brzo suše te zasad nisam primijetila još niti jednu dlačicu da je ispala. Osim male nezgode s prvim kistom za lice kojemu se drška počela lagano klimati što sam riješila trenutnim ljepilom, nikakve druge probleme s ovim kistovima nisam imala. 

Budući da kistovi na sebi nemaju nikakvih oznaka niti naziva, na slikama sam ih označila brojevima radi lakšeg snalaženja (samo kistove za oči).


Prvi ravno rezani kist je upravo onaj kojemu je drškica bila malo klimava, no nisam mu to uzela za zlo jer mi se ista stvar dogodila i s RT buffing kistom i to u odmah po vađenju iz paketa, tako da vam ova situacija ne treba biti nešto što će vas začuditi, posebno kada se radi o kistovima pristupačnog cjenovnog ranga. Ovaj sam kist planirala koristiti za nanošenje tekućih podloga no odmah sam na prvi dodir znala da će mi za to biti suviše mekan. Uz mekoću, dlačice su mu dosta dugačke i iako bi možda mogao poslužiti za tekuće podloge, čini mi se da bi upijao previše proizvoda. Unatoč tome, koristim ga ponekad za utapkavanje transparentnog pudera, nanošenje pigmentiranijih rumenila, blendanje bronzera... zapravo s njim možete obavljati poslove koji ne traže savršenu preciznost.


Kist koso rezanih dlačica mi je nešto draži od prethodnog i češće je u upotrebi. Kao i prethodni, ima vrlo mekane dlačice, no one su gušće zbijene i kraće što omogućava bolju kontrolu nad potezima. Ovaj primjerak može poslužiti za nanošenje tekućih podloga, no ja ga radije koristim za nanošenje rumenila i bronzera. 


1. Kist koji najviše koristim je upravo ovaj malac. Savršeno mekanih dlačica, lagano zaobljenog vrha što ga čini idealnim za blendanje sjenila u pregibu kapka, posebno za one koji, kao i ja, imaju nešto više prostora za "manevriranje" na tom dijelu kapka. 
2. S ovim primjerkom sam nekako najmanje oduševljena i zapravo, još mu nisam pronašla idealnu namjenu. Radi se o kistu ravno rezanih dlačica, nekakvoj manjoj verziji prvog, velikog kista za lice. Dlačice su mu dosta dugačke i zbog ravnog rezanja mi nikako ne odgovara za upotrebu na kapcima. Možda bi mogao poslužiti za blendanje tekućeg korektora ili pak pravljenje kontura u udubinama obraza te blendanje istih uzduž nosa. 


3. Kosi kist u mini verziji je zapravo dosta sličan prethodno spomenutom, no ipak mi bolje "leži" i koristim ga češće. S njim također mogu blendati sjenila u pregibu, a koristila sam ga  i za blendanje korektora. Zapravo, sad kad pogledam, čini mi se da bi odlično poslužio i za sve one posliće koje sam predložila za prethodni, ne tako voljeni kist.
4. Zadnji, ali ne manje vrijedan je kist najgušćih i najčvršćih dlačica s uskim, zaobljenim vrhom. I kod ovog primjerka su dlačice mekane i ugodne za korištenje, unatoč tome što su čvrste i iznimno gusto zbijene. Upravo je ovaj kistić idealan za nanošenje boje u pregib kapka, nanošenje sjenila uz rub donjih trepavica ili pak lagani dodir svijetlog shimmerastog sjenila u sam unutarnji kut oka. 

Kistove možete naručiti putem ovih linkova:
set kistova za oči po cijeni od 2,78 USD
kistovi za lice po cijeni od 1, 85 USD (za svaki pojedinačni kist)

Na kraju, kistovima sam zaista zadovoljna i ukoliko tražite povoljne kistove koji će vam dobro poslužiti, svakako vam preporučam da zavirite na ove linkove ili pak potražite što sve na ovom području nudi buyincoins. Naravno, trebate biti spremni na to da nisu svi primjerci jednako kvalitetni, no uz malo sreće, dobit ćete i više nego solidne kistove za vrlo malo utrošenog novca.

Gdje kupujete kistove? Jeste već naručili koje primjerke s buyincoins stranice?

34 komentara:

  1. najvise koristim zoeva kistove i jako sam zadovoljna ... sto se tice jeftinih kistova: vec sam bas dosta pozitivnih recenzija citala tako da nisam iznenadjena da si i ti zadovoljna (no bilo bi lose da nisi ;) )
    ovaj kist broj 2 bi mozda bio dobar za proizvode kremaste teksture za obraze (ruz, highlighter) ?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Zoeva kistovima već duže slušam samo najbolje, nadam se da će se i kod mene jednom naći koji primjerak! Dvojka mi je malo premala za obraze, možda za lagani potez highlighterom, no za ruž je svakako prevelika.

      Izbriši
  2. Ja baš imam problem sa kistovima! U stvari, da imam love, ne bi bilo tog problema!
    Pokušavam pronaći kistove razumne cijene i opet upotrebljive. Nedavno sam poručila set kistova sa PinkPrada, kineski su, srednja cijena. Nisu loši, ne opada dlaka, ali ipak su mi puno bolji Ecotools kistovi koje sam kupila u DM-u. Malo su skuplji, ali su za moje potrebe baš odlični

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom pa se zaista mogu naći dobri kistovi po povoljnim cijenama. Imam par Ecotools kistova i slažem se da su dobri, no opet kod nas u drogerijama nema svih primjeraka, pa ako budem sljedeći put uzimala koji njihov kist, svakako ću pogledati što se nudi u web shopovima. Preporučila bih ti Real Techniques, meni su stvarno fantastični a nije neka razlika u cijeni u usporedbi s Ecotools kistovima (posebno ako ih naručiš s iherba).

      Izbriši
  3. Verujem da je ovo bila odlicna kupovina s obzirom na odnos cene i kvaliteta. Meni uvek bude krivo kad vidim ovakve postove sto nemam karticu i paypal, jer se bas dobra kupovina moze obaviti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za buyincoins ti ne treba paypal, kao i mnoštvo drugih provjerenih stranica. Nemam ga niti ja, a ako baš želim nešto s ebay-a ili neke druge stranice gdje je paypal nužan, uvijek se nađe neka dobra duša koja će mi naručiti :)

      Izbriši
  4. Imam vec 4 godine kistove narucene s Buyincoinsa i isti su kao prvog dana.Bila je akcija i dobila sam popust pa sam cca 10 kistova s torbicom platila 4 dolara.Najbolji su mi i uskoro ih narucujem jos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što to čujem! Po svemu sudeći i meni će moji potrajati duže vremena :)

      Izbriši
  5. Imam ove kistove, ali moji su naruceni sa Ebaya :) slazem se da su super. Iako meni su mrvicu pretvrdi, tesko mi je nanositi puder i slicno, ali su dobri za blendanje i ovi mali su za sjenila odlicni :) inace narucila sam jos jedne slicne njima, ovi su kao kopija sigminih, a ovi drugi su kopija RT i dosta su meksi i preporucam ti njihov stippling brush (druge nisam probala)...na ove mislim:

    http://www.ebay.com/itm/Makeup-Brush-Powder-Blush-Foundation-Cosmetic-Tool-Shaping-Makeup-Stipple-Brush-/190896748294?pt=US_Makeup_Brushes&var=&hash=item2c72553706

    Isto jako jeftino, a odlicni su! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su ovi baš fino mekani i ugodni na licu, zato mi i ovi veći nisu baš najbolje rješenje za tekuće podloge jer upijaju dosta proizvoda i nekako su mi suviše nježni :D Vjerojatno je ipak razlika u dlaci, znam da na tržištu ima hrpetina kistova na ovu foru, svi izgledaju isto, ali očito da se ipak u nečemu razlikuju. Bitno da su iskoristivi i da nečemu služe :D

      Izbriši
  6. Imam 2 seta ovih kistića za oči i također imam problema sa tim malim ravno rezanim kistom, ne znam gdje da mu nađem upotrebu :/

    Ako su ti dobri, obavezno na ebayu prati aukcije, ja sam prvi set platila 2,80$, a drugi 0,99$ na aukciji, dakle isplati ti se svakako ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na obavijesti, no mislim da sada neko vrijeme neću uzimati kistove. Sasvim sam zadovoljna s ovim primjercima koje imam, možda ubacim koji RT kist u košaricu, no to su više želje nego stvarna potreba :D

      Izbriši
  7. Povremeno naručim neke sitnice s buyincoins-a, ali kistove nisam još nikad. Dobro izgledaju na fotkama, a i cijene su stvarno pristupačne. Super da si zadovoljna :). Kako i sama volim pronalaziti dobre, a povoljnije varijante kistova baš ću baciti oko na njih sljedeći put kad budem proučavala buyincoins :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je bilo malo strah da će izgledati plastično i biti totalno neupotrebljivi, no stvarno sam se iznenadila. Vjerujem da sam imala i nešto sreće pri odabiru, no svakako ti preporučam da škicneš ponudu :)

      Izbriši
  8. Dugo nisam naručivala nove kistove i ovaj set za 2,78 $ mi se baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti ukoliko ih naručiš :)

      Izbriši
  9. Nisam još naručivala s buyincoins stranice, ali sad idem malo pronjuškati što imaju :D Takve kistove sam gledala na eBayu, ali mi se čini da su ovi tvoji povoljniji :D Pohvala za predivne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nisam pratila kakve su cijene na ebayu pa ti ne znam reći, no ovo je po meni i više nego povoljna cijena. Da sam znala da će biti tako dobri, naručila bi ih još, no ipak nisam htjela riskirati za prvi put :D

      Izbriši
  10. Volim tu stranicu i baš često naručujem svašta a između ostalog i kistove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno imaju svašta! Morat ću još malo pročešljati ponudu :D

      Izbriši
  11. Baš sam prije neki dan gledala u Mulleru jedan kist koji je istog oblika kao ovaj tvoj broj 3 na kojem je pisalo da je za blendanje i mislila se da li to funkcionira. Možda ga sad i uzmem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam jesi ga uzela (ipak odgovaram mjesecima poslije :D), no lijepo je čuti da kod nas ima sve više drogerija koje drže kistove. Sjećam se prije par godina da ih je bilo apsolutno nemoguće pronaći kod nas :D

      Izbriši
  12. mislim da bi od svega najviše koristila 1i3 kist jer takve nemam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedinica je odlična, stvarno je pravi mali multitasker :D

      Izbriši
  13. Imam slične kistove, samo što moji imaju bijelu dršku, ali ne zaostaju u kvaliteti :D Stvarno odlični kistovi za malo para s Ebaya. Manji ravno rezani kist koristim za fiksiranje korektora ispod očiju puderom u prahu/kamenu i za to se pokazao odličan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam i s bijelom drškom već, samo nisam sigurna da li na buyincoins ili negdje drugdje, no da, vjerujem da je to sve isto :) Za fiksiranje koristim RT kist za konturiranje, možda bi nekome bio poveći kist za to područje, no meni taman prekrije ogromne podočnjake pa fiksiranje riješim u jednom potezu :D

      Izbriši
  14. Kupujem na BIC-u već i nisu me do sada razočarali, a najviše naručujem kistove :D
    Ovi mi se fakat čine dobri za plaćeni iznos, a kistova nikad dosta i uvijek im je lako naći neku namjenu ako ne odgovaraju za prvotnu :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Kupujem ih kao i većinu kozmetike preko feelunique-a :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja još kistove nisam preko feeluniquea uzimala, samo kozmetiku :)

      Izbriši
  16. Imam komplet ovih za sjenila/korektor s Ebaya i super su. Usudila bih se reći da su najbolji jeftiniji kistovi koje imam. Na BiC stranici stvarno ima svega, ja sam si čak i periku za karneval kupila:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stranica gdje doslovno možeš pronaći od igle do slona :D

      Izbriši
  17. stvarno se moram upoznati konačno sa tom kupnjom preko interneta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ivana, nije strašno :) Baš je poseban gušt i uživancija, posebno kad ti stigne paketić kući pa ga žurno otvaraš :))

      Izbriši