Kérastase Nutritive Lait Vital Irisome balzam za kosu

subota, kolovoza 16, 2014

Nakon višemjesečnog isprobavanja došao je red na recenziju Kérastase Nutritive njegujućeg tretmana za kosu. Radi se o prvom Kérastase proizvodu koji sam isprobala te je isti namijenjen za njegu normalne i lagano suhe kose kakva je i moja. Kada sam se već dotakla svoje kose, moram reći da je ona, unatoč tretiranju bojom zaista zdrava i okarakterizirala bih ju kao normalnu s laganim naznakama suhoće vrhova nakon tretiranja bojom. Što se tiče njege, ne mogu reći da sam pretjerano fokusirana na taj segment, premda uvijek imam nekoliko proizvoda različite teksture i namijene koje prilikom pranja rotiram, ovisno o potrebama i stanju kose. Uvijek uz sebe imam nekakav bogatiji proizvod, masku koja će kosi pružiti jaču hidrataciju, dok po pitanju šampona volim što laganije proizvode, koji kosu dodatno ne otežavaju. Stoga sam se isprobavanju ovog laganog balzama iskreno veselila, u nadi da će ispuniti moja očekivanja. 


Proizvod dolazi u klasičnom pakiranju s otvorom na dnu, u bojama karakterističnim za Kérastase Nutritive liniju proizvoda u količini od 200 ml i po cijeni od oko 16 GBP/ 150 kn na Lookfantastic.com stranici, a njihove proizvode možete nabaviti i u ovlaštenim frizerskim salonima koji drže Kérastase proizvode - Kérastase lokator

U opisu stoji da je riječ o iznimno laganom hranjivom proizvodu u što sam se i sama uvjerila prilikom korištenja. Već sama tekstura upućuje na to da se radi o proizvodu koji je vrlo lagan, no ipak moram reći da mi nakon korištenja pruža zadovoljavajuću hidrataciju, a za njim posežem onih dana kada moja kosa ne zahtijeva bogatiju njegu, već želim da bude lagana, lišena težine i lepršava. Sam miris balzama je predivan, dominiraju note bijelog cvijeća (irisa) koje se dosta dugo osjete na kosi nakon pranja.

Balzam se na kosu nanosi nakon šamponiranja, s tim da je prije upotrebe kosu prvo potrebno lagano osušiti ručnikom. Na ovaj način balzam puno bolje funkcionira nego kada ga se nanosi odmah po pranju na mokru kosu ( isprobala sam i taj način te mi nije pokazao zadovoljavajuće rezultate). Drži se na kosi 2-3 minute i nakon toga se ispire.
Smatram da se radi o dobrom proizvodu, koji je zaista namijenjen normalnoj kosi bez većih oštećenja i suhoće, te sam mišljenja da će dobro funkcionirati na tankim vlasima koje vrlo često bogate maske i balzami samo dodatno otežavaju. Što se tiče mog iskustva, moram naglasiti da me ovaj me balzam nije razočarao, ali ne mogu tvrditi da me ostavio bez daha niti učinio od moje kose neočekivano, tako da bih svakako dobro razmislila prije kupnje ovog proizvoda, upravo zbog cijene koja je puno veća od one koju sam bez problema spremna izdvojiti za ovakav tip proizvoda. Ipak, Kérastase me i dalje opasno privlači i smatram da se među cijelom vojskom njihovih proizvoda može pronaći onaj s kojim ću zaista biti oduševljena u toj mjeri da mi neće biti žao izdvojiti troznamenkasti iznos za njega. Prva na listi je tako njihova maska iz iste Nutrition linije, o kojoj je nedavno pisala Mell, a i nova Soleil linija ima vrlo zanimljive primjerke koje bih voljela isprobati u ovim ljetnim mjesecima.

Jeste isprobali Kérastase proizvode? Koji proizvode za njegu i hidrataciju kose koristite?

*PR uzorak

Broj komentara: 15:

  1. Ja od kerastase imam samo pakovanje od 50ml kreme za zastitu od toplote i pokazao se kao odlican, isprobala bih i ostalo, ali nekako dok skontam sta sve mogu uzet za 15 funti a da mi je potrebnije, nikad ne dodje na red :) Ali hoce, jednom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam potpuno, toliko toga imamo na svojim listama pa neke stvari nikako da dođu na red :D Nadam se da ćeš uskoro udomiti nešto njihovo :)!

      Izbriši
  2. Također kao ni ti nisam nikad probala Kerastase proizvode, no ovaj se stvarno cini kao idealnim za moj tip kose (isto je tanka, ostecena, ali ne previse). Mrzim kad kupim njegujuci proizvod pa dobijem mekanu kosu ali se onda isti dan zamasti :/ super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi baš za tvoj tip kose bio idealan. Ja nemam toliko tanke vlasi i kosa mi je dosta gusta, no ipak mi ju bogatiji proizvodi znaju otežati, pa mi nakon pranja visi kao u rezancima :D

      Izbriši
  3. Nisam sigurna bih li dala 150 kn za to jer sam ipak mišljenja da se mogu naći puno povoljniji proizvodi koji su jednako dobri :/ Probala sam Kerastase šampon za zaštitu od topline i svidio mi se, ali kao što rekoh, cijena je minus :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Ni sama nemam naviku toliko izdvajati za proizvode za kosu, baš zato što nemam nekakvih problema s njom... i većina drogerijskih proizvoda za kosu mi odgovara.

      Izbriši
  4. nisam do sada isprobala niti jedan Kérastase proizvod, ali me privlače :D
    ovaj balzam mi djeluje super, jer stvarno postoje dani kada nemam potrebu za bogatom njegom, već samo želim malo regenerirati kosu, da izgleda zdravo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to. Nije mi baš za upotrebu pri svakom pranju kose, ali za određene dane je idealan :).

      Izbriši
  5. Nisam probala nista od ovog brenda ali je bas hvaljen, pa cu morati da malo prostudiram sta imaju sve zanimljivo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju stvarno puno toga u ponudi, pa vjerujem da ćeš naći nešto po svojoj volji :)!

      Izbriši
  6. Nemam zahtjevnu kosu niti nekakvih većih problema s njom, tako da mi je puno i mislim bespotrebno toliko puno plaćati proizvode za kosu. Imam putno pakiranje Kerastase šampona koji sam dobila na BBD i još ga nisam isprobala, to je najbolji pokazatelj koliko me zanimaju Kerastase proizvodi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam gore u komentaru jednom to napisala. Da imam zahtjevnu kosu, vjerojatno bih bila spremna za proizvode izdvajati veće cifre, ovako sam zadovoljna i s drogerijskim proizvodima.

      Izbriši
  7. Ja sam opsjednuta Kerastase proizvodima, ali ni mene nije oduševio taj regenerator :-/ Po meni, imaju puuuno boljih proizvoda

    OdgovoriIzbriši
  8. Kerastase Nutritive maska je moj HG proizvod, no ovaj me nije nikad dovoljno privukao da ga kupim, baš zato jer sam se bojala da će mi biti prelagan. Nakon ove recenzije ga i dalje preskačem, hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. daleko najbolji Kerastase proizvod koji iznova kupujem je Nectar Thermique kao zaštita od topline, obožavam ga.

    OdgovoriIzbriši