In love with ... #3

ponedjeljak, kolovoza 18, 2014

Danas je na redu meni jako draga rubrika i moram priznati da zaista uživam sastavljati ove postove. Smatram ih leženijim tipom, pa mi i ne oduzimaju puno vremena na pisanje detaljnih dojmova jer o proizvodima pišem ukratko, obazirući se samo na bitne informacije.

Kako zadnjih mjesec dana pokušavam održavati  kozmetičku dijetu i kupujem samo ono što mi je nužno potrebno, tako su i proizvodi koje ću vam ovdje pokazati većim dijelom duže vremena u mojoj postavi i uspjela sam se s njima vrlo dobro upoznati. Ipak, s dva proizvoda sam zgriješila ovomjesečni no buy režim, a jednog od njih ćete i vidjeti u nastavku.

Prije nekoliko mjeseci sam krenula s isprobavanjem Aussie Colour mate linije i sada je zaista vrijeme kada mogu donijeti svoj konačan sud o istima. Prema naslovu posta je jasno koji me proizvod oduševio,  Aussie 3 minute miracle colour tretman, dok sa šamponom imam nekakve osrednje dojmove - nije mi loš ali nije me niti oduševio. Sa spomenutim tretmanom je već druga pjesma. Divan, hranjiv, mirisan proizvod. Moja kosa ga stvarno jako voli i premda ga ne ostavljam na kosi točno 3 minute jer mi se čini da bi mi kosu otežao, on mi i u minutu, dvije pruži odlične rezultate. Sljedeći proizvod je jedan od ona dva prozvana u uvodu posta. Napokon sam odlučila kupiti slavna i hvaljena Maybelline colour tatto sjenila! Ugrabila sam zasad samo Permanent Taupe nijansu i ponosno izjavljujem da su sve hvale i više nego opravdane. Zaista ne znam što sam do sada čekala jer ovo sjenilo je taaaako dobro, kremasto, super pigmentirano, trajno, ne nakuplja se u pregibu kapka i znam da ću se vratiti po još jednu/ možda dvije nijanse koje su mi zapele za oko. Slijedi jedan ruž s kojim se nisam nikako slagala nakon kupnje, no nedavno sam ga odlučila ponovno isprobati i pogađate - ljubav je rođena! Radi se o Catrice Ultimate Colour Kiss Kiss Hibiscus nijansi, koja je prilično čudna kombinacija malinaste i drečave pinky nijanse, ovisno o osvjetljenju i puti. Moram naglasiti da mi nije nikako pristajala dok nisam malo pocrnila u licu, zato ju sada maksimalno koristim. Avon Solutions BB krema u nijansi medium je još jedan proizvod kojeg jako volim, a koji je našao svoj put do mene još zimus i iako mi je i tada odgovarao, nijansa mi je ipak bila mrvicu pretamna, pa sam ga stavila na čekanje do ljetnih mjeseci. Ova BB krema je definitivno najbolja koju sam isprobala, a u zadnjih godinu dana mogu reći da je dosta njih prošlo kroz moje ruke. Izuzetno je kremaste teksture, ne ističe mi suhe dijelove i nakon nanošenja imam osjećaj kao da sam na lice nanijela kakvu laganu, hidratantnu kremu. Prekrivanje joj je također vrlo dobro, no nekakve izraženije nepravilnosti ipak neće prikriti. Mislim da odlično odgovara suhoj koži, a dobra je vijest što Avon odnedavno u ponudi ima i ovakvu BB kremu u mat verziji.

S obzirom na to da su mi se nokti počeli lagano oporavljati, krenula sam ih manijakalno lakirati, a kako su ljetni dani još uvijek ovdje (što god nam ove lude promijene vremena željele poručiti), najviše posežem za lakovima koji mi tokom hladnijih mjeseci nisu toliko interesantni. Tu su dva teksturna laka, Beauty UK grit fx u nijansama Shoreditch (plavi) i Fabric (rozi) te krasni nebesko plavi p2 Volume Gloss u nijansi Heavenly girl kojeg ste mogli vidjeti ovdje. Za kraj sam ostavila jedan slatki parfemčić, Avon Little pink dress* koji već mjesec dana svakodnevno koristim. Savršen za ljetne dane, lagan i poletan, svjež i pomalo citrusan. Neki kažu da ih podsjeća na D&G light blue. Iako sam isti posjedovala davno, davno, vjerujem da imaju nekih sličnosti, posebno jer sam i Light blue uvijek povezivala s ljetom, lakoćom i svježinom, a upravo me na to asocira i ova Avonova roza haljinica.

Dijelimo li ljubav prema istim proizvodima?

*PR uzorak

Broj komentara: 19:

  1. shoreditch je prekrasan hrapavac pogotovo ovako za ljeto :D ovaj novi kiss kiss hibiscus moram provjerit kakav je onaj stari (hibiskiss) mi je jedna od najdrazih nijansi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, nisam znala da je ovo novija nijansa, znam da su u postavi imali nekakav hibiscus i mislila sam da je to taj koji sam uzela. Provjeri, mislim da bi tebi mogao pristajati :)

      Izbriši
  2. I ode mi cijeli komentar, slucajno se obrisao :D u svakom slucaju, sad kad si probala color tattoo makar si na dijeti, odmah uzmi i on and on bronze, neces pozaliti :) kiss kiss hibiscus imam ali ga rijetko nosim jer ga tesko uklopim u svoje makeup lookove, posebna je nijansa, ne sumnjam da ce tebi lijepo stajati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je zbog komentara, znam kako je to frustrirajuće :D Da, na on and on bronze sam i mislila kad sam rekla da ću se vratiti po još jednu nijansu a u igri je i nijansa pink gold :)

      Izbriši
  3. Isprobavam Aussie 3 minute miracle colour masku, na prvu mi nije "sjela"...vidjeti ću još

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno dobra, no to sve ovisi o stanju i potrebama kose. Nadam se da će ti se ipak pokazati dobra kroz neko vrijeme :)

      Izbriši
  4. Dijelimo samo Aussie i Tatoo sjenilo. Dobro si me sjetila na njega. Želim probati tvoj parfem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za parfem sve preporuke, posebno u ovom ljetnom periodu, a colour tattoo sjenilo brzo vrati u upotrebu :D

      Izbriši
  5. Imam ovaj Catrice ruž i iako mi je nijansa krasna jako rijetko posežem za njim jer mi nije baš dugotrajan ni izdržljiv. Color Tattoo sjenila obožavam <3, jako mi je žao što kod nas nisu dostupne sve one krasne nijanse kao vani. A ovaj Aussie sam imala i potrošila no nije me oduševio, u principu mi ništa nije radio s kosom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam nakon kupnje googlala nijanse sjenila i vidim da vani puno veći izbor a i nijanse su označene drugim imenima, no ništa čudno... naviknuli smo se već na to :/

      Izbriši
  6. Baš je krasna nijansa ovog Catrice ruža.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, nijansa me odmah privukla ali nam je trebalo malo vremena da se zavolimo :D

      Izbriši
  7. Meni je ova Avon BB krema nikako ne odgovara. :(
    Vjerovatno jer imam dosta masnu kožu. Vjerujem da će mi mat verzija puno bolje odgovarati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ti ne odgovara zbog masne kože, jer ja imam suhu i stvarno mi je odlična. Probaj mat verziju ako budeš u mogućnosti, trebala bi ti biti bolja od ove :)

      Izbriši
  8. Aussie 3 minute miracle colour tretman je odličan, slažem se sa svime što si napisala za njega :D Ni meni šampon nije baš nešto, ali sam probala onaj za volumen i taj mi je puno bolji nego iz ove colour linije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo oko ove linije. Mogla bih nakon što ju potrošim isprobati tu volume liniju :)

      Izbriši
  9. Kad ce Aussie napokon doci u BiH?:( Znam samo da moram kupiti maybelline color tattoo. Ne znam zasto to odlazem :)

    OdgovoriIzbriši
  10. divne ljubavi ♥
    i samo da se pohvalim da sam Kiss Kiss Hibiscus jaaako dugo gledala, no oduprijela sam se kupnji jer imam previše sličnih nijasni. Ali divan je ♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Permanent Taupe mi je omiljena nijansa M CT-a :)

    OdgovoriIzbriši