Avon Hidrokolor ruž # Lava Love

petak, kolovoza 08, 2014

Gledajući svoju kolekciju ruževa došla sam do zaključka da kod mene uglavnom prevladavaju roze i crvene nijanse što svakako potvrđuje moju ljubav prema istima. Zaista, ako se nađem pred gomilom različitih nijansi, nekako će me uvijek prvo privući upravo ta paleta boja i odmah ću ih poželjeti imati na svojim usnama. Ista je situacija bila i prilikom kupnje ovog ruža. U katalogu me odmah privukla vatrena crvena nijansa koja se krije pod zvučnim nazivom Lava Love. Ima nešto u tim nazivima dekorativnih proizvoda, zar ne? Odmah su mi draži ako ih mogu povezati s njihovim zgodnim, lako pamtljivim imenom.



Lava Love je dio Hidrokolor linije koju, već prema nazivu, karakterizira hranjiva i lako maziva formula. U aktualnom Avon C11 katalogu Hidrokolor ruževi su sniženi i možete ih kupiti po cijeni od 29 kn, dok im je standardna cijena 49 kn. Ambalaža ovih ruževa je klasična i elegantna, a odlična je stvar što prilikom kupnje ruževi dokaze zaštićeni crnom folijom koja, osim što jamči da nitko nije isprobao proizvod prije vas, sadrži i podatke o gramaži i roku trajanja. Naravno, ja sam ishitreno bacila foliju, jedva čekajući da vidim što se krije unutra, tako da ću vas ostaviti zakinute za gore spomenute podatke. 


Tekstura ruža je, kako sam već spomenula, izuzetno kremasta, lagano klizi po usnama i ne isušuje ih. Upravo iz tog razloga ovaj je ruž nešto slabije trajnosti i meni vrlo brzo sklizne s usana, posebno uz jelo i piće, tako da su u tim situacijama češći popravci zbilja nužni. Što se tiče nijanse, na prvi pogled Lava Love se doima kao izrazito topla i vrišteća crvena nijansa, no na usnama je ona dosta umjerenija i hladnija, što meni osobno ne smeta, premda sam mišljenja da mi u ljetnim mjesecima, upravo zbog izraženijeg toplog podtona, bolje pristaju tople crvene nijanse. 

Sve u svemu, s odabranom nijansom sam zaista zadovoljna. Zapravo, nema te crvene koja mene neće osvojiti, pa možda nisam potpuno objektivna kada su u pitanju spomenute nijanse i vjerujem da ćemo se puno družiti u predstojećim hladnijim mjesecima zbog njegove kremaste i neisušujeće formule. 

Volite li crvene nijanse? Jeste isprobali koji ruž iz Avon Hidrokolor linije?

24 komentara:

  1. "Ishitretno bacila foliju" - kako sam ja to zamislila ne bi verovala :D, znam kako ja to radim.
    Nisam ljubitelj crvene, iako mi ne stoji naročito dobro ni loše. Mislim da su super povoljni trenutno, a kako mi se juče javila jedna Avon dama, mogla bih da uzmem katalog, da vidim neku neutralniju boju da li imaju:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, pa totalno ishitreno :D Pogulila foliju i bacila ju u sekundi, samo da što prije vidim ruž! Želim ti uspješan ulov neke nude nijanse :))

      Izbriši
  2. Ne volim crvenu ali tebi bas lepo stoji:).Imala sam testere iz ove linije:Carnation(prava roze nude,samo meni isuvise nezna),Dream Fuchsia(jako pigmentovana,lepa ljubicasta),Country Rose(sedefasta crvenkasto-roze),Sheer Nectar(blago narandzasta,breskvasta),Ripe Papaya(nezna koralna,narandzasto-roze),Blush Nude(vrlo diskretna bez nude),Toasted Rose(secam se samo da ja tamnija,zagasito roze-braon).Izvini sto se raspisah,ali eto da podelim iskustva,mozda nekom pomognem pri odluci:) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo se ti raspiši, savjeta o kozmetici i različitih iskustava nikad dosta :)

      Izbriši
  3. I kod mene je isto, nema te crvene koja mi se nece svidjeti :) malinaste najvise volim ali i ostale mi prirastu srcu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i malinaste, kako sam samo na njih zaboravila :) Najdraži iz te malinaste postave mi je YSL Rouge Volupte 11, ali da, slaba sam na apsolutno sve crvene!

      Izbriši
  4. I kod mene je ista situacija,uvjek prvo vidim crvene i roze nijanse.Imam i ja ovaj ruz i meni je predivan:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja isto nekako uvijek posežem za sličnim nijansama :)
    Ova je prekrasna, nju bi sigurno dohvatila da je vidim negdje na polici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je nijansa baš "iskakala" iz kataloga, tako da nije čudo da sam ju uzela a vjerujem da bi tako postupila većina ljubitelja crvenih nijansi :))

      Izbriši
  6. Nisam jos probala nista iz te linije, ali ovaj ruz ti prekrasno stoji :) inace ne nosim bas crvene nijanse, ali da nosim ovakve bi izabrala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Mislim da bi tebi crveni baš lijepo stajali, svakako udomi koju nijansu :D

      Izbriši
  7. Meni su te nijanse genijalne za ljeto, iako ih nosim i zimi :D Također sam ljubitelj crvenih i roza ruževa, dok smeđe nijanse ne preferiram jer mi ne stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Crvene nijanse nosim uvijek i ne dijelim ih prema godišnjim dobima :D Da, niti ja ne volim smeđe, nikako mi ne stoje.

      Izbriši
  8. Meni oko nekako uvijek privuku roze nijanse, ali tebi crvena i ružičasta boja jako lijepo stoji, tako da nije čudno da te baš one privuku.. I ova je baš lijepa, s razlogom te osvojila. Naravno da je Lava Love privlačnije od recimo EV128 :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam u zadnje vrijeme nešto smanjila roze nijanse, posebno one tipične "ljetne" jer praktično sve drogerijske imaju izraženi plavi podton, ali ima dana kada ih se baš zaželim :D Haha, da, odličan si primjer dala :D

      Izbriši
  9. Ja volim crvene nijanse za zimu, sve bijelo, snijeg, moje bijelo lice, i žarko crvene usne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, kontrast crvenog ruža i bijele pozadine je idealan :)

      Izbriši
  10. ja isto uvijek završim na rozim i crvenim ruževima :D
    ovaj ti divno stoji, i baš si razmišljam probat neki avonov ruž..nisam dosad.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Zuba! Svakao probaj, mislim da se isplati, posebno kad su tako odlično sniženi :)

      Izbriši
  11. Postoji inače samo jedna crvena nijansa koju volim i to je MF Colour Elixir debeljuca :) Tebi crvene lijepo stoje :) I slažem se za nazive nijansi, Josipa je navela dobar primjer. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da mi je najveća pogreška bila što sam umjesto te crvene debeljuce kupila rozu, ali nikad nije kasno da se počastim s crvenom. Ako me sjećanje dobro služi, ti si ju nosila na BB danu, ili je to bila neka druga blogerica? Uglavnom, sjećam se da sam pohvalila ruž nekome i da se radilo o MF debeljuci.

      Izbriši
  12. imam ga i obožavam, mislim da sam jesenas još pisala o njemu i cijelu jesen i zimu sam ga voljela. Na meni je crveniji i slažem se da u pakiranju izgleda topliji dok je na usnama ipak hladniji (što meni potpuno odgovara) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ga imaš :) Nakon što sam ga naručila, tražila sam swatcheve i našla tvoj post.

      Izbriši