St. Moriz Instant self tanning lotion

nedjelja, srpnja 27, 2014

Prije par tjedana na adresu mi je stigao moj prvi proizvod za instant samotamnjenje, zajedno s pripadajućom rukavicom za nanošenje istog. Riječ je o St. Moriz losionu u nijansi medium, o kojemu sam dosta istraživala prije kupnje i uglavnom nailazila samo na vrlo pozitivna iskustva, a kako se radi o zaista cjenovno pristupačnom proizvodu, nisam puno dvojila oko kupnje. St. Moriz u ponudi ima nekoliko proizvoda za samotamnjenje, a prilikom kupnje sam se neko vrijeme dvoumila između losiona i moussa (pjene), no kako imam zaista suhu kožu tijela (posebno potkoljenica) prevagnuo je losion zbog svoje lakše i mazivije teksture koja pruža nešto dužu mogućnost "manevriranja" za razliku od moussa koji se brže suši na koži.


Aqua (Water), Dimethicone, Dihydroxyacetone, Hydroxyethyl Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Phenoxyethanol, Ceteth -10, Laureth-4, Polysorbate 60, Methylparaben, Parfum, Isobutylparaben, Butylparaben, Isopropylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Citric Acid, Citronellol, Coumarin, Butylphenyl methylpropional, Alpha-isomethyl Ionone, CI 16035 (FD&C Red40), CI19140 (FD&C Yellow 5), CI42090 (FD&C Blue 1).

Losion dolazi u klasičnoj bijeloj tubici od 200 ml te ga možete naručiti na feelunique.com stranici po cijeni od 5 GBP, dok sam rukavicu za nanošenje platila 3 GBP. U vrijeme kupnje aktualno je bilo i sniženje od (mislim) 10 % na sve proizvode za samotamnjenje, tako da me i cjelokupna kupovina ovih proizvoda koštala nešto manje od uobičajene cijene. 




Sama bočica je puna savjeta o tome kako nanositi proizvod, a ono što me oduševilo jest upozorenje kako proizvod ne sadrži spf zaštitu kao i savjet da se losion prije prvog nanošenja nanese na malu površinu kože, u slučaju alergijske reakcije. 



Rukavica uvelike olakšava nanošenje, a zbog svog baršunastog materijala omugućava preciznije nanošenje i razmazivanje losiona, no za nanošenje na određenim dijelovima (pregibi, leđa, stražnja strana ruku...) mi je dosta nespretna, tako da sam nakon nekoliko korištenja za nanošenje losiona na istim dijelovima uposlila svoje ruke, bez rukavice i nisam imala problema s ispiranjem proizvoda. Moram naglasiti da je u ovom slučaju važno brzo nanošenje te brzo pranje ruku, dok se losion još nije aktivirao na koži. Rukavica se lagano pere (u perilici na 30 stupnjeva ili ručno, kako i sama radim odmah nakon korištenja). 

Prije nanošenja losiona iznimno je važno dobro pripremiti kožu, kako bi se izbjegle mrlje i neravnomjerno upijanje losiona. Osobno ga nanosim navečer, nakon tuširanja kada su mi pore otvorene i koža mekša, zbog čega će se i proizvod lakše upiti u kožu i ravnomjernije nanositi. Prije nanošenja losiona koža bi trebala biti glatka (tako da obavezno uklonite sve neželjene dlačice) i nikako nemojte preskočiti dobro i temeljito pilingiranje tijela, posebno na dijelovima gdje je koža suša (potkoljenice, laktovi, gležnjevi, koljena). Kao piling se ne preporučuju oni na bazi ulja, upravo zbog uljnog sloja koji ostavljaju na koži, no kako i sama trenutno koristim Afroditin uljni piling, nisam željela kupovati novi samo zbog ovog losiona, tako da piling nanosim prije nanošenja gela za tuširanje, nakon čega se većina uljne supstance ispere s kože. Onima s normalnom kožom će prije nanošenja losiona biti dovoljno da samo određene suhe dijelove namažu laganim, brzoupijajućim losionom za tijelo, dok ja losion koristim na cijelom tijelu, pričekam da se u potpunosti upije i krećem s nanošenjem losiona za samotamnjenje. 

Losion se ne upija u kožu istog trena te se određene nepravilnosti prilikom nanošenja mogu korigirati vlažnim maramicama ili pak ručnikom namočenim u malo vode. Proizvod se upija u kožu relativno brzo, recimo da mi je koža nakon nekih pola sata potpuno suha, no njegovo razvijanje traje od 4 - 6 sati i u tom periodu se ne smijete tuširati. Osobno smatram da je taj proces na mojoj koži i nešto duži, stoga ga uvijek nanosim uvečer, prije odlaska u krevet a sljedeći dan prilikom tuširanja primijećujem da se ostatak boje (koji se pretpostavljam, nije uspio upiti u kožu) lagano ispire, no boja je i dalje ujednačena. 


Ovakav umjetan ten traje mi otprilike tjedan dana tijekom kojih boja ujednačeno nestaje. Jedini problem mi predstavljaju gležnjevi na kojima se boja nešto duže zadržava i iako proizvod na mojoj koži daje zaista prirodan, osunčan izgled bez ružnih žutih i narančastih primjesa, nakon tjedan dana na gležnjevima primijećujem da počinju dobivati upravo takvu žućkastu boju. Problem rješavam uz pilingiranje i istodobno trljanje vlažne kože frotirnim ručnikom, pri čemu mi se većina boje bez problema skida s gležnjeva. 

St. Moriz losion, za razliku od ostalih drogerijskih proizvoda za postupno samotamnjenje koje sam isprobala ima zaista ugodan, jedva primjetan miris, kako po nanošenju tako i nakon što se boja počne aktivirati. Medium nijansa pruža laganu, nikako napadnu boju, što sam zapravo i željela, te losion pretežito koristim samo na nogama kako bih ujednačila njihovu boju sa već lagano preplanulim rukama i kožom lica. Osobno ga na licu nisam isprobala jer za tim nemam potrebe, a da potreba postoji, radije bih kupila njihovu kremu namijenjenu isključivo za područje lica. 

Kako je ovo moje prvo iskustvo s takvim proizvodom, s istim sam prilično zadovoljna, a vjerujem da ću kroz određeno vrijeme postati vještija u njegovoj primjeni tako da će i rezultati biti još bolji. Moram napomenuti da mi se na izrazito suhim "ljuskavim" područjima koje nisam uspjela u potpunosti sanirati, boja neujednačeno prima, no isto je vidljivo tek ako kožu promatram iz velike blizine. Ipak, smatram da ovaj problemčić nema veze sa samim losionom, pošto mi  na ostalim dijelovima kože koja nije izrazito suha, pruža prirodan, osunčan izgled bez mrljica i prijelaza. Vjerujem da će s ovim proizvodom najviše biti zadovoljne vlasnice normalne kože tijela, dok mi suhokošci moramo malo više truda uložiti u samu pripremu kože prije nanošenja. 

Za kraj, ostavljam vam odličan i temeljit post koji je napisala Anaviglam na temu samotamnjenja i pripreme kože uz proizvode koje sama preporučuje, te službeni St. Moriz video, kojeg sam i sama pogledala prije prvog nanošenja ovog losiona.




Koristite li proizvode za samotamnjenje? Jeste isprobali St. Moriz proizvode?

Broj komentara: 14:

  1. Djeluje kao super proizvod! Stvarno je vidljiv efekt i ten je lijepo preplanuo, nije narancast sto si i sama spomenula. :) steta sto traje samo tjedan dana, ali dobro lako to opet popravis...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam pored kolaža napisati da je desna slika uslikana odmah drugi dan, kad je boja najintenzivnija, a kasnije lagano blijedi. Da, šteta što ne traje duže, ali mislim da niti jedan proizvod ovakve vrste ne može baš dugo trajati zbog svakodnevnog odumiranja rožnatih stanica naše kože, tako da sam zadovoljna i s ovih tjedan dana. Nije mi neka tlaka ponoviti postupak na nogama svakih 10ak dana ili kad baš želim imati preplanule noge za nekakvu posebnu priliku :)

      Izbriši
  2. Woow, zaista ogromna razlika. Jako prirodno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam stvarno zadovoljna i mislim da se neću vraćati na one losione za postupno samotamnjenje koje sam do sad znala koristiti :)

      Izbriši
  3. Već duže vrijeme šmekam ove st moriz proizvode i evo sad idem naručiti losion u dark verziji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima kakva će ti biti ta tamnija verzija. Meni je ova odlična, ali i željela sam umjereniju nijansu, barem za početak dok se ne naučim baratati ovim proizvodima :)

      Izbriši
  4. Super izgleda i dobru je razliku losion napravio. Koristin od Palmersa i za sad sam zadovoljna, ali razmišljam o St. Moriz ili St. Tropez proizvodima čim ovaj potrošin.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Palmersa je isto losion za instant samotamnjenje? I mene su mamili St. Tropez proizvodi, ali ovi su mi cjenovno puno pristupačniji, a stvarno sam zadovoljna učinkom :D

      Izbriši
  5. Stvarno odlicno izgleda ali mene je ovakvih proizvoda toliko manicno strah da ni ne pomisljam... previse sam nespretna i traljava za takvo sto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je čak lakše baratati s ovim instant losionom nego onima za postupno samotamnjenje (ne znam jesi njih možda isprobala). Nije teško, a ako te tješi i ja sam nespretna i traljava, ali mislim da te ne treba biti strah. Posebno s ovim losionom jer se ne upija tako brzo i greškice se mogu obrisati, tako da nije baš toliki bauk :D

      Izbriši
  6. Super ti je ispalo:) Ja koristim St Tropet losion i istu takvu rukavicu i već sam se ispraksirala ii zgleda super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam tvoje fotkice nakon korištenja st tropeza i stvarno ti odlično izgleda!

      Izbriši
  7. Ja sam odustala od samotamnjenja, komplicirano mi je to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je komplicirano, posebno ovo što se ne smiješ tuširati i paziti da se negdje ne smočiš par sati... ali mislim da se ponekad isplati malo gnjavaže, posebno za neke prilike kada želiš imati osunčaniji ten :D

      Izbriši