Sleek Blush by 3 in Flame

subota, srpnja 05, 2014

Prije nekoliko dana stigla mi je predivna Sleek paleta rumenila i u normalnoj situaciji, ne bih vam ju još pokazivala, no požurila sam s recenzijom s obzirom da je ista (uz paletu Pink Sprint) već dosta dugo na odličnom sniženju, za koje nitko ne zna koliko će još dugo trajati, pa ako vam se svidi, da si ju možete ugrabiti po nižoj cijeni. Ipak, ne brinite! Ne odvajam se od nje otkako mi je stigla pa vjerujem da ću vam vjerno prenijeti svoje dojmove. Uostalom, kažu da slike govore više od riječi, a njih u ovom postu neće manjkati :).



Paleta dolazi u krasno oslikanoj kartonskoj kutijici s printom rumenila u nijansama koje se u istoj nalaze. Sama ambalaža je odlična - jednostavna, čvrsta, elegantna s kvalitetnim mehanizmom zatvaranja te prostranim ogledalcem. Jedini problem mogu vam predstavljati "packe" koje ostaju na mat crnoj podlozi, no i one se skidanju bez veće muke. Paleta ima 20 grama s rokom trajanja od 24 mjeseca i kako sam već spomenula, možete ju kupiti na Sleek službenoj stranici po cijeni od 4.99 GBP / oko 48 kn dok joj je redovna cijena 9.99 GBP/ oko 100 kn.


Za ovu ljepoticu bih rekla da je odličan izbor za one malo hrabrije, vidjet ćete u nastavku o kakvim se intenzivnim nijansama radi i moguće je da na prvu ustuknete, no nadam se da ću vas uspjeti razuvjeriti!


Flame je zaista vatrena kombinacija tri prekrasne nijanse - Molten, Bon Fire i Furnace. Krasi ju fantastična pigmentacija i jasno mi je da ova recenzije teče samo u superlativima, no ne mogu se oteti dojmu koliko je kvalitetna i to za tako povoljnu cijenu. Vjerujem da je odličan izbor za tople, ljetne mjesece na brončanoj puti i smatram da upravo na potamnjeloj koži ove nijanse najbolje dolaze do izražaja dok će oni svjetloputi više biti zadovoljni rozim nijansama iz Pink Sprint palete. Naravno, ovo su samo moja individualna zapažanja i pobornica sam toga da se u make up-u ne treba ograničavati već nositi ono što se isključivo vama sviđa, tako da i ova moja teorija u tom slučaju može pasti u vodu :). 


Ova paleta sadrži i jednu umjereniju, svakodnevnu nijansu, a riječ je o prvoj nijansi s lijeva, pod nazivom Molten. Ono je tople, breskvaste nijanse, mat teksture i nešto se više trusi od ostalih. Zaista je prilagodljiva i smatram da s ovakvom nijansom ne možete pogriješiti te će savršeno poslužiti za brzinski i svježi look. Bon Fire je kričava, upečatljiva crveno - narančasta nijansa zbog koje sam i poželjela ovu paletu i mogu reći da me zaista osvojila. I ona je, kao i prethodno spomenuta, mat teksture no kod ove nijanse morate biti dosta pažljiviji u odnosu na Molten. Dovoljan je lagani dodir mekanog kista za rumenilo, pri čemu i dalje ostatak pigmenta otrasem s kista prije nanošenja i istim postupkom nadograđujem nijansu do željenog intenziteta. Furnace je za mene bila pravo iznenađenje u paleti. Nije mi djelovala suviše privlačno, no kada sam ju isprobala, shvatila sam da sam bila u krivu! Radi se o bogatoj, ciglastoj nijansi sa zlaćanim shimmerom koji obrazima daje onaj krasni, neodoljivi ali ipak umjereni sjaj. I za nju vrijedi isto kao i za prethodnicu - izrazito je pigmentirana i zahtijeva mirnu ruku te lagano nanošenje.


Trajnost svih nijansi je, pogađate, odlična! Za primjer, već par dana sam ih nanosila ujutro i kada bih popodne došla kući, ona su još uvijek bila netaknuta. Rekla bih da nakon nekih 5 sati intenzitet počinje slabjeti, no ipak se i nakon toga naziru na obrazima.

Uz sve navedeno, mislim da je zaključak potpuno jasan. U kratkom roku, ova me paleta uspjela osvojiti i vjerujte mi da nećete pogriješiti ukoliko se odlučite na kupnju - bilo ove palete, bilo neke druge iz njihove ponude i neka vas ovakva intenzivna pigmentacije ne obeshrabri - uz malo vježbe i mirnu ruku, nije ih nemoguće nositi. Ostavljam vam u nastavku i recenzije blogerica koje su isprobale ovu paletu te paletu Pink sprint koju također možete kupiti po sniženoj cijeni.


Broj komentara: 28:

  1. Mislim da je vrijeme za neku Sleek narudžbu. Toliko hvale i divnih stvari...iako sam fan narančaste i koraljne, malo mi je tooo much pigmenatcije ova u sredini, bojim se da ne bih znala dobro dozirati. Zato su druge dvije baš po mom ukusu.Šteta da ne vidimo na licu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijeme ti je za Sleek, apsolutno :)! Tebi bi baš lijepo pristajale ove nijanse. Post sam pisala u žurbi i nisam imala vremena slikati look, ali budem ga stavila čim nađem malo vremena :D

      Izbriši
  2. Za moj ukus nijanse su prenarančaste, ali vidjela sam da ima više takvih paletica s različitim nijansama :) Imam 3 Sleek rumenila i odlična su!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da si svatko može pronaći barem jednu s odgovarajućim nijansama. Odlična su im rumenila, ja sam se baš jako pozitivno iznenadila :)

      Izbriši
  3. Za koliko ti je stigla paleta, koliko si platila postarinu i da li mora paypalom da se plati? :D Zelim da je narucim, ali nikada do sada nisam narucivala preko neta. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je stigla za nekih 10 dana, možda i malo duže, a poštarina iznosi 1.95 GBP i ne treba ti paypal, samo se moraš registrirati na njihovoj stranici :)

      Izbriši
  4. Boze kako je dobro. Ja zaiata obozavam Sleek rumenila. Ovo nemam. Ajoj kako me sad mamis...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad ili nikad, moraš ju nabaviti :)) Kaže mi Mell's corner na fb da je sada snižena na 30 kn :D

      Izbriši
  5. Odlicna recenzija i rumenila su stvarno predivna. Ja ju vec danima gledam, pa stavim u korpicu pa odustanem....Snizenje je odlicno i bas sam duze zeljela ovu paletu ali sad vidim da su boje cak i intenzivnije nego sto sam mislila. A imam vec dovoljno rumenila koja cekaju da ih potrosim tako da se i dalje premisljam.... :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Intenzivne jesu nijanse, ali kako sam rekla u recenziji, samo uzmi mekani kist i prisloni ga na rumenilo, bez trljanja i to je sasvim dovoljno da skupi dovoljno pigmenta :)

      Izbriši
  6. paleta je prekrasna no meninazalost nebi odgovarala zbog podtonova koje ima u sebi jer sam ja neutralna ka zutom te bi još vise naglasila zuti podton

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam istog podtona, ljeti sam žućkasta i meni stvarno dobro pristaje... općenito mi bolje stoje ovakve tople nijanse - od narančastih do suptilnijih breskvastih nego roza rumenila :)

      Izbriši
  7. Iako krasnu izgledaju, nisu za mene i moj ten. Možda bi mi Molten dobro pristajala, no ostale dvije nikako. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ti si baš snjeguljica :)) Za tebe je više Pink Sprint :*

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Ne mogu ih se nagledati koliko su lijepe :))

      Izbriši
  9. Iako su mi ovo predivne boje nikad ih ne bi naručila jer meni bolje pristaju roskaste nijanse :D Predivne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, mislim da su za tebe idealna roskasta rumenila :)

      Izbriši
  10. super recenzija, stvarno jako intenzivne nijanse
    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je možda najljepša paleta koju sam vidjela!
    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je onda veliki kompliment za paletu :) Baš mi je drago da ti se sviđa!

      Izbriši
  12. Voljela bih vidjeti look s ovom paletom, lookove ako može :D Meni ne bi odgovarala, sigurna sam, ali me užasno zanima kako izgleda ukomponirana u look, pogotovo ove dvije najvatrenije boje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, planirala sam, ali sam trenutno u takvoj gužvi da sam kod kuće bila samo ujutro i kasno navečer kad bi se vratila kući, a fotkanje lookova ipak zahtijeva malo više vremena, pa se nadam da me razumiješ. No, dobra ti je ideja, mogla bih ukomponirati 3 looka u jedan post s ovom paletom ili već nešto slično... samo da uhvatim vremena :)

      Izbriši
  13. Obožavam Sleek, to vec svi znaju, ali ove nijanse nikako nisu za mene :D Držim se ja svojih pinky, berry nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, znam :)) Za tebe su berry nijanse kao stvorene :D

      Izbriši
  14. s nečim ovakvim na licu uputilo bi me u prvi cirkus, nisu ovo nijanse za mene ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha :D Za tebe bi onda bolji izbor bila neka umjerenija paleta, recimo Lace :)

      Izbriši