Sleek Blush by 3 in Flame - LOOK

utorak, srpnja 08, 2014

U prošlom postu pokazala sam vam novu Sleek Blush by 3 paletu u nijansi Flame i dosta vas je tom prilikom poželjelo vidjeti kako ova trojka izgleda na licu, što je potpuno razumljivo s obzirom da se radi o zaista intenzivnim nijansama koje možda na prvu daju dojam da ih je nemoguće iskombinirati za svakodnevne makeup kombinacije. Iz tog razloga, odlučila sam vam ih pokazati u postu s tri različita look-a (zapravo, radi se o jednom look-u ali sam u svakom mijenjala ruževe i naravno, rumenila dok je sav ostali makeup ostao isti i sveden je na minimum).



Kako sam u uvodu već napisala, makeup je zaista minimalistički (ništa čudno za mene :D) - na očima je samo MUR sjenilo boje kože iz Romantic Smoked palete koje sam osim preko cijelog kapka nanijela i na waterline kako bih malo otvorila pogled, te malo Catrice zlaćanog sjenila u kutu oka. Iako je moja prvotna ideja bila da se malo poigram sjenilima iz Romantic smoked palete pa da ovaj post bude uvertira u njenu recenziju, ipak sam se zbog stiske s vremenom odlučila fokusirati samo na Sleek rumenila, a kako ne bi sve bilo suviše jednolično, za svaki "look" sam izabrala po jedan ruž. 


Za Molten sam vam već i u recenziji napisala kako ga smatram najnosivijim rumenilom u paleti i samim time, meni je nekako najmanje privlačno. Nemojte me krivo shvatiti i pomisliti kako se "furam" samo na kričave nijanse oko čijeg nanošenja se treba malo više potruditi, već Molten smatram jednim od standardnih nijansi a kako posjedujem nekoliko primjeraka sličnih, upravo mi iz tog razloga nije toliko primamljivo. Ipak, ono je vrlo dobre pigmentacije pa i prilikom njegovog nanošenja trebate pripaziti.


Razliku između Bon Fire i Furnace je nažalost teško primijetiti na slikama lica, no osim teksturom razlika je u stvarnosti nešto više primjetna, posebno zbog sitno mljevenog zlaćanog shimmera kojeg u sebi sadrži Furnace, a koje se na suncu lagano presijava. Odmah ću reći kako se od ova dva rumenila ne odvajam otkako mi je stigla paleta i kombiniram ih kako u dnevnim, tako i u večernjim varijantama.


Nadam se da sam vam s ovim kratkim pregledom ipak uspjela pokazati da vas pigmentacija ovih rumenila ne bi trebala odvratiti od kupnje, ukoliko vam se Flame paleta sviđa. Koja nijansa vam je najprivlačnija?

LICE
Avon Solutions BB krema # medium
Catrice Sun Glow matt bronzing powder #darker skin
Nyx HD photogenic concealer #cw 07
Maybelline Affinitone concealer #03 sand
Sleek Blush by 3 in Flame

OČI
Makeup Revolution Romantic smoked paleta
Catrice LE Celtica #03 celtic by nature
L'Oréal Miss manga maskara

OBRVE
Beauty uk #ash brown
Essence eyebrow set (tamnija nijansa)

USNE
1. look - Catrice Ultimate Colour #050 Princess Peach + Look by Bipa lip liner #11 peach
2. look - Avon Hidrokolor Absolute # Gorgeous Guava
3. look - Nyx Extra Creamy Round Lipstick # Electra

Broj komentara: 36:

  1. Predivna si mi :)
    Odlicno ti stoje sve tri nijanse i stvarno si pokazala da se moze lijepo dozirati intezitet boje....ah sad opet zelim ovu paletu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Majo <3! Drago mi je ako sam uspjela u svojoj namjeri :)) ako kupiš paletu, javi mi dojmove, zaista se nadam da će ti odgovarati!

      Izbriši
  2. Hello gorgeous! Molten mi je najdraži, ali zadnji look sa Furnace je to die for!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)) I meni je zadnji najdraži, a sve zbog Nyx Electre :D

      Izbriši
  3. nešto mi najbolje izgleda Bon fire, ali sva tri su lijepa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bon Fire je više topliji i narančastiji za razliku od Furnace i baš nekako osvježi lice :) Drago mi je da ti se sviđaju!

      Izbriši
  4. divne su mi sve boje i sva tri look-a

    OdgovoriIzbriši
  5. Sva tri looka su predivna, al drugi mi se najviše sviđa.. :) Baš oživi lice.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno to sam i napisala gore u odgovoru. Kužimo se :D!

      Izbriši
  6. Super izgledaš i odlično si uklopila sve tri nijanse, ali kao što sam komentirala na MeteoBeauty blogu za ista rumenila, ova paletica je za mene izazov jer nemam mjere u nanošenju rumenila i ipak mi trebaju neke nježnije manje uočljive nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu je Meteo Beauty :)))
      Sjecam se komentara i kuzim te, nije lako svakom tenu sa ovako zarkim nijansama no nasa Mirelica je to super odradila <3
      Mozda da pokusas sa Sweet Cheeks ili Lace paleticama? One su njeznije.

      Izbriši
    2. Hvala vam curke :) Slažem se sa Selmom, mislim da su obje navedene palete stvorene za nešto nježnije lookove ;)

      Izbriši
  7. Krasno ti pristaju sve nijanse i divna si mi! :*
    Ja uopće ne mogu ni konturirati lice sa NYX HD korektorom u nijansi 07, užasno mi je tamna i ima neki crveno-narančasti ton na mom licu. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :*! Ma joj, ova nijansa 07 i meni mrvicu vuče na topliju smeđu, a baš sam mislila da će biti nekakva taupe nijansa (barem mi je tako izgledala u ambalaži). Šteta što nisu imali testere da ga mogu isprobati na licu mjesta. Premda, koristim ga i za konturiranje ali ponekad i za podočnjake (stavim samo mrvicu i pomiješam ga s Maybellinovim korektorom).

      Izbriši
  8. Svi mi se sviđaju, ali ovaj zadnji je i meni naj!
    :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači da imamo zajedničkog favorita :) Hvala ti!

      Izbriši
  9. Divna si i sviđaju mi se sva 3 looka, ali moj definitivni favorit je 2. po redu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasenka! Drago mi je da ti se sviđaju lookovi :))

      Izbriši
  10. Sva tri looka su divna ;) Mene bi bilo strah koristiti tako kricave nijanse ali zato jer ih ne znam pravilno koristiti :) Svaka cast, odlican posao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kroz par pokušaja, znam da bi i ti uspjela pravilo dozirati :) Hvala ti puno Ivana!

      Izbriši
  11. kako si ti divna <3 sve nijanse ti super stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaki put se crvenim kad objavljujem ovakve postove, no hvala Talisha na lijepom komentaru :)

      Izbriši
  12. Odgovori
    1. Ne mogu a da ne kimam glavom na ovo :D Drago mi je da ti se sviđa ;)!

      Izbriši
  13. Voljela bih se dokopati jedne paletice tih rumenila. Iako su za mene prenarančaste nijanse, tebi baš stoje, dobro si pogodila :) I imaš predivne izražajne oči! Btw, zanima me hoćeš li pisati o Nyx korektoru? Zanimaju me tvoji dojmovi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom pa imaju popriličan izbor nijansi, pa vjerujem da ćeš bez problema pronaći paleticu za sebe :). Vjerujem da ću pisati o Nyx HD, samo je relativno nov proizvod kod mene, tako da neće tako skoro biti recenzija. Hvala ti puno :))!

      Izbriši
  14. Jooooooooj kak ti lijepo staviš rumenilo i tak ti liepo sva tri izgledaju na licu!!! Ja to kao divljak stavim i onda se kasnije pokajem i najradije bih se umila :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, baš si me nasmijala s ovim "divljak", ma samo polako Josipa, posebno s ovim intenzivnim nijansama s kojima je vrlo lako pretjerati :) Hvala ti :*

      Izbriši
  15. Imas prekrasne crte lica, sleek to lijepo jos i naglasi ♡

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivna su rumenila,Sleek ima tako dobre stvari. Imam trio Lace i jako je volim,stiže mi trio sa pinki bojama. Nisam do do sada koristila pinki rumenila pa se veselim kao bebač :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Hej ljepotice, ja sam samo gledala u tebe <3 Već sam ti rekla da želim jako ovu paleticu ??

    OdgovoriIzbriši
  18. Hvala na fotkama! Super su ti lookovi i odlicno ti stoje ta rumenila :)))

    OdgovoriIzbriši
  19. ljepotice ♥
    divna je paleta, ja volim takve boje :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Pa baš si krasna! :) Lijepo ti stoji rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši