Njega tijela - stopala

utorak, srpnja 01, 2014

Prilikom promjene dizajna bloga, nastala je i jedna nova rubrika pod nazivom "njega tijela" u koju mislim ubacivati kraće postove s proizvodima koje trenutno koristim u svrhu njege, te je danas kocka pala na post o njezi stopala. Primijetila sam da se ova tema slabo spominje i ponekad imam dojam da se radi o svojevrsnom tabuu, što zapravo i nije čudno, posebno u našoj kulturi te smatram da su stopala, nažalost, vrlo često zapostavljena u kozmetičkom smislu, a tek malo više pažnje dobiju upravo ljeti, kada nakon duge zime ugledaju svjetlo dana. 

Moja stopala su oduvijek bila suha, koža na petama sklona zadebljanjima i povremenom pucanju, osobito zimi, stoga im posvećujem nešto više pažnje nego što to, vjerujem, rade oni sretnici koji nemaju takvih problema. Osobno mi nema ništa ružnije od grubih i neurednih peta te vam danas donosim jedan kraći osvrt na proizvode koje trenutno koristim po pitanju njihove njege. Većina ovih proizvoda je zaista niskog cjenovnog ranga i kada se radi o stopalima, ne volim se pretjerano ograničavati te ponekad koristim i proizvode koji nisu isključivo namijenjeni za njegu istih, ali svojom teksturom i svrhom mi pružaju vrlo dobre rezultate.


Jednom tjedno nastojim odvojiti više vremena za njegu stopala te se fokusiram na njihovu hidrataciju, uklanjanje zadebljane kože i na samom kraju sređivanje i lakiranje noktiju. U ovom postu ću se osvrnuti samo na proizvode kojima stopala njegujem, dok ovaj posljednji proces ne smatram toliko privlačnim da bih mu posvetila nešto više mjesta u ovom postu - uostalom, imam svoju rutinu i već godinama nosim samo crvene lakove i njima srodne nijanse (uz male iznimke ljeti). Ipak, ovdje bih naglasila kako je pravilan način skraćivanja noktiju vrlo važan, da bi se spriječilo bolno urastanje. Osobno sam se prije par godina dovela u situaciju da sam skoro završila na kiruškom stolu i čupanju noktiju, upravo zbog vlastitog, nestručnog baratanja sa škaricama. Na sreću, dobra pedikerka je uspjela spasiti situaciju te me podučila kako da ubuduće skraćujem nokte...shvaćam da vam se ovo može činiti smiješno, no smatram da je vrlo važno naglasiti jer samo jedan ishitren i nestručan potez može dovesti do bolnih upala i problema, uz to, nije na odmet spomenuti da je dobro imati svoj pribor za pedikuru koji ćete nakon svakog korištenja oprati i prebrisati alkoholom.

Ritual započinjem solnom kupkom koju obično kupujem u Baleinim vrećicama. Iznimno su povoljne, dostatne za 2 korištenja i uvijek u ponudi imaju zanimljive, nove mirise (no, zna se dogoditi da za ovaj korak nemam vremena i u tom slučaju, sljedeće korake obavljam pod tušem). Nakon toga uklanjam zadebljanu kožu i mislim da se po tom pitanju nema što posebno za reći - koristim strugalicu i/ili kamen za pete ovisno o stanju moje kože.

Eksfolijaciju ne preskačem i nju radim nešto češće, praktično uvijek kada obavljam piling tijela, obzirom da u tu svrhu koristim iste proizvode. Iskreno, nema mi smisla kupovati poseban piling za tijelo i poseban za stopala jer smatram da je to samo bacanje novca na dva ista proizvoda, različitog imena. Kod pilinga volim uljne mješavine a trenutni Afroditin šećerni piling ispunjava sva moja očekivanja - omjer ulja je prilično velik tako da kožu ostavlja zaista glatkom i obavijenom zaštitnim uljnim slojem, što je za stopala odlična kombinacija. Ipak bih voljela da su šećerna zrnca nešto grublja, no kako veći dio posla odradim sa spomenutim pomagalima, piling čak više koristim u svrhu hidratacije. 

Mjesecima sam patila za Hansaplast Repair & Care masti za stopala s pantenolom, no cijena koja je nešto viša od 40 kn za 40 ml me uvijek držala po strani. Sreća mi se nedavno osmjehnula, tako da sam ju ugrabila na sniženju te su moji  "duhovi" napokon smireni. Nije me razočarala, odlično njeguje moja suha stopala, lagano se razmazuje i nema nikakvog mirisa, no ipak se nešto duže upija pa ju obično nanosim prije spavanja, u debljem sloju, a budim se s njegovanim i glatkim stopalima. Drugi proizvod koji trenutno koristim u svrhu hidratacije jest Balea balzam za stopala sa shea maslacem i uljem jojobe. Radi se o iznimno povoljnom proizvodu, poprilične mililitraže, tako da ga bez štedljivosti nanosim i po nekoliko puta u danu. Lijepog je i nenametljivog mirisa te nešto lakše teksture od spomenute Hansaplastove masti i samim time se brže upija u kožu, no ipak je dovoljno hranjiv da ga se isplati imati u svojim kućnim zalihama.

Ovo bi bilo moje malo društvance koje trenutno koristim a voljela bih i da mi vi date svoje prijedloge - Koje proizvode koristite za njegu stopala? Kakva je vaša rutina?

24 komentara:

  1. Znam da je urastanje nokta gadno...imala sam i ja prije koju godinu problema s tim a sad se smirilo (da kucnem o drvo).
    To boli užasno i još ako si veliki sretnik...e onda se i zagnoji. odurno i bolno! Imam frendicu koja je morala ići čupat nokat jer se lupila u nožni palac i dio nokta joj je prestao rast i strunuo.
    Jeli i ti sada režeš nokat pretežito ravno? Meni je to najučinkovitije da mi ne uraste, i ofc dezinfekcija škarica i ostalog pribora, kako si i napisala.
    Za sve ove stvari si me sada zainteresirala! Imam ovu istu Baleinu sol i jedva ju čekam isprobati.
    Super post :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znaci i ti si iskusila tu bol :/ meni su urasla oba nokta na noznim palcima u isto vrijeme, jedva sam hodala :D da, rezem ih pretezito ravno i nikad previse, zapravo se trudim pratiti njihov prirodni oblik, a ako osjetim da me malo boli ( zna se dogoditi kad sam dugo u stiklama), onda uzmem mrvicu vatice koji natopim antiseptikom i preko noci ju "zguram" izmedu nokta i koze na to bolno mjesto. To me pedikerka naucila :)

      Izbriši
    2. uz antiseptik, preporučam svako toliko kupku na bazi hipermangana, a isto možeš ga staviti na vaticu :)

      inače, uzela si mi post iz tipkovnice :)
      uglavnom nemam vremena namakati stopala, no tu i tamo si priuštim "luksuz" ležanja u kadi.
      ostale korake imamo iste, s time da sam ja u zadnje vrijeme oduševljena Barfuss proizvodima :)

      Izbriši
    3. A sorry :D nadam se da neces odustati od posta, zelim vidjeti i tvoje proizvode :) hvala na preporuci, samo gdje nabavljas tu kupku, u ljekarni?

      Izbriši
  2. Teško pronaći post o njezi stopala.
    Stopala su često zanemarena, posebno zimi i sjetimo ih se samo ljeti. Moram priznati da se nisam uopće bavila njima, nalakirala bih nokte i to je to. No, u zadnje vrijeme shvaćam da se ne mogu parcijalno baviti njegom i da je briga o stopalima jako važna, prvo iz estetskih razloga jer nije lijepo vidjeti zadebljanu i ispucalu kožu, a drugo iz zdrastvenih.
    Bit ću iskrena i reći da sam počela koristiti piling tek prije mjesec dana, do tada mi nije uopće padalo na pamet da se to treba raditi. Trenutno koristim piling od Adriaspa i preblag mi je. Moram pronaći nešto s jačim zrncima. Stopala mažem kremama za ruke koje mi zbog nekog razloga nisu odgovarale, a žao mi ih je baciti. Ali baš ću pogledati taj balein balzam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, o njima se stvarno rijetko piše :/ a postoji toliko problema vezano uz nestručnu njegu ili manjak brige o istima... Nisam im niti ja pružala previše pažnje (osim lakiranja, skraćivanja noktiju i povremenog mazanja s kremicama) sve dok mi se u srednjoj školi nije desio peh s urastanjem... od onda pazim na njih :D Što se tiče pilinga, ja sam nedavno potrošila Green Girl šećerni piling čija su zrnca ipak bila grublja od ovih Afroditinih a isto je bio uljni... vidjela sam i da je Balea izbacila novi uljni pilings limunskom travom (čini mi se), dolazi u staklenci po cijeni od 30 kn, ne znam samo kakva zrnca ima :)

      Izbriši
  3. Odličan post i slažem se s tobom da je uzalud sve ako su pete suhe i bez odgovarajuće njege! Mogla si s nama i podijeliti kako se to pravilno režu nokti na nogama, jer iskreno, ja sam se naslušala svakakvih komentara po tom pitanju :)
    S obzirom da nisam komentirala neko vrijeme, moram sada pohvaliti odličan dizajn bloga...jako je lijep, praktičan i svaka čast i tebi i dizajneru. I sam abi željela promijene ali ne znam kako sama a ne bi sad angažirala agenciju za hrpu kn ili tako nešto... :) Pusaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Ivana :) Pa što se tiče rezanja, trebalo bi ih se rezati ravno a ne da rubovi budu zaobljeni (pronašla sam nekakav članak na tu temu, pa pogledaj na fotki kako bi to trebalo izgledati - http://www.prirodnamedicina.com/tegobe/urastanje-nokta/), kod nekoga to baš i nije moguće, recimo mojoj mami prirodno nokti rastu više oblo, kao u nekakav sitan špic i nema šanse da ih određe ravno jer bi joj bili prekratki i bolni, ali ona nikad nije imala problema s uraslim noktima... zato sam gore i napisala da treba pratiti prirodni oblik nokta i rezati ih što je više moguće ravno, ali ako nemaš s njima problema, bolje nemoj previše prčkati :D

      Izbriši
  4. I ja imam problematične palce. Naslijedila sam ih :).Sama ih režem i ne mogu zamisliti da mi itko tamo kopa :D. Držim se tog pravila da ne treba pretjerivati. Ne čupam, ne zarezujem, dok moj otac stvarno izvodi kerefeke sa svojima pa si ih često i raskrvari.
    Mene recimo zna boliti kad čučim malo duže a težina mi je na jednoj nozi. Uglavnom nemam većih problema više, ali negdje krajem osnovne su mi se upalili, boljeli su i mazala sam ih Bivacin mašću. Oporavak je bio dug, koliko pamtim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, imam jednog kod kuće koji ne da noktima mira, on je i završio na čupanju nokta zbog tih svojih "eksperimenata" :D Meni su se u srednjoj tako upalili, prvo sam ignorirala dok nije postalo nesnošljivo, a pedikerka mi je rekla da sam joj došla u zadnji čas dok još ona može nešto srediti :)

      Izbriši
  5. U osnovnoj školi sam imala jako puno problema s urastanjem noktiju na oba nožna palca. Boljelo je kao sam vrag, gnojilo se i jedva sam hodala :/ Ne sjećam se zašto mi se to uopće desilo, ali na sreću se nije nikad više ponovilo. Pedikeru ne znam bih li išla, možda u poznijim godinama kad se ne budem mogla saginjati više haha :D Nedavno sam kupila Barfuss masku za stopala o kojoj se bruji u zadnje vrijeme pa ću vidjeti kako mi odgovara. A što se tiče moje nožne rutine, ne koristim kamen već one kakti šmirgl strugalice jer su mi najbolje. A kad su mi pete u posebno lošem stanju onda tvrdu kožu maknem s posebnim alatom sa žiletom. Znam da na prvu ruku zvuči opasno, ali nije ako se polako rukuje njime i ne pretjeruje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam pedikerki išla sam jednom i to onda kada su mi urasli nokti. To mi je bio odličan potez, jer da nije bilo nje, definitivno bih završila na čupanju noktiju, a još sam imala i sreće pa sam otišla kod zaista dobre i stručne osobe. Barfuss nažalost još nisam isprobala, Mullera nemam na vidiku ://
      Koristim i ja strugalicu, ovisno o stanju kože, a uvijek poslije nje koristim kamen da zagladim pete. Premda mi je ovaj kamen/strugalica na slici (mislim da je u pitanju Eveline), stvarno odlična jer ima jednu grublju stranu i jednu mekšu. Žilete se ne usudim probati, nemam toliko zadebljanu kožu pa mislim da bi sa žiletom napravila problem i skinula i onaj živi dio kože :/ ali svaka ti čast ako s njim znaš rukovati :)!

      Izbriši
  6. Taj Balea balzamčić je i meni jako drag - baš me je iznenadio!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je iznenadio! Koristila sam dugo njihovu Urea kremu i malo sam se zasiti pa odlučila kupiti ovu :)

      Izbriši
  7. Nisam nikad imala problema s tim zadebljanjima da bih morala skidati slojeve kože nekakvim rašpicama i sl, ali svejedno redovito njegujem stopala. Moja njega je zapravo mazanje stopala svaku noć prije spavanja. Uvijek imam neku laganu i brzo upijajuću kremu i još jednu masnjikavu, a često ih mažem i običnom plavom Niveom. Evo, ja sam recimo baš zadovoljna Balea kremom s ureom, super mi je kad su mi stopala više suha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretnica si ako nemaš potrebe za "rifljanjem" peta! I moja standardna rutina je takva, obavezno svaku večer mažem stopala, a jednom tjedno pokušavam napraviti i ovakav, malo detaljniji tretman. Balea Urea kremu sam baš dugo koristila i zaista mi je dobra, no zasitila sam je se i odlučila isprobati nešto novo :)

      Izbriši
  8. Odličan post draga :D Jedna sam od sretnica koja nema problema s suhim stopalima i petama kao ni s urastanjem noktiju u meso, ali sam okružena ljudima koji imaju velike probleme zbog toga i koliko god se pridržavali pravilnog rezanja, nokti svejedno urastaju, tako da mislim da taj problem ima veze s genetikom.
    Moja rutina je svaku večer prije spavanja namazati suhe dijelove tijela (laktove, pete, ruke), ako to ne napravim, ne mogu zaspati, tako sam naučila, a trenutno koristim Mixa kremu za ispucale dijelove tijela koju obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Pa možda je kod ljudi kod kojih ništa ne pomaže, zaista u pitanju genetika, ne znam... meni se na sreću samo jednom to dogodilo i nakon što sam ih počela pravilno rezati, više nemam tih problema.
      Da, niti ja ne mogu zaspati ako dobro ne namažem stopala, ruke, laktove i usne! Dragi uvijek negoduje da šta toliko dugo radim i nikako da zaspem :DD a ne razumije da je to nešto što nikada ne mogu preskočiti :) Tu Mixa kremu sam isprobala (tester u Bipi) i stvarno se čini odlična za suhe dijelove :)

      Izbriši
  9. Otprilike nam je rutina ista :D Afroditin mi je piling odličan, no koristim ga za ostale dijelove tijela a za stopala si sama nešto smućkam :D Koristim Barfuss masku i malo izribam rašpicom za stopala područja na kojima mi se ponekad zadeblja koža i to je to. Nemam zahtjevnu kozu ali ponekad mi zna biti izrazito suha, no to su rijetka razdoblja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, svi hvalite taj Barfuss, valjda ću ga se i ja jednom dokopati :DD

      Izbriši
  10. Sve pohvale za post :) Ovo je definitivno kategorija koja se na mnogim beauty blogovima potpuno zanemaruje i zobg toga još dodatna pohvala :)
    Nemam nekih prevelikih problema sa suhim petama, redovito uklanjam višak kože i mažem kremama. Dosad mi se najboljom pokazala Avonova krema za stopala sa Shea maslacem, ali mi ima tako čudan i neugodan miris da ju baš i ne koristim redovito. Kako noga uglavnom mažem u krevetu, prije spavanja, ne volim miris koji mi krema ostavi na rukama, stoga često posegnem za kremom koju inače koristim za ruke, trenutno su to kultna 48 krema i Cien SOS iz Lidla :) Stopala su mi zahvalna :) I da, još jedan proizvod koji moja stopala jako vole je Pedilisse jaje koje se pokazalo zaista odlično za moje pete :) Eto, preporuka za njega ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je da ti se sviđa post :)
      Čula sam dosta pohvala za tu Avonovu kremu, miris je, pretpostavljam neugodan zbog shea maslaca. Cienova krema je isto odlična za stopala i sva ostala suha područja i drago mi je da ju ipak nisu izbacili iz ponude.
      Baš sam škicala Pedilisse neki dan, uzet ću ga sigurno :D

      Izbriši
  11. Ja sam ona sretnica koja nema problema sa suhim stopalima, ali zato imam problema sa žuljevima zahvaljujući boksu. Čini mi se da sam jedina koja još nije isprobala taj Afrodita piling :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da treniraš boks, cool!! Ne bojim se ja za tebe da ga nećeš već isprobati :)

      Izbriši