New in #9

ponedjeljak, srpnja 14, 2014

Od zadnjeg posta s novitetima prošlo je tek nešto više od mjesec dana i moram priznati da sam samu sebe ostavila u čudu, skupljajući nove proizvode za ovaj post. Izgleda da sam u zadnjih mjesec dana pomahnitalo izgubila glavu za određenim proizvodima, no u prilog mi ide činjenica da je većina proizvoda zaista bila prijeko potrebna, a našlo se ovdje i nešto PR uzoraka te jedan slatki poklončić... (istina, neke paketiće još čekam da mi stignu, no ozbiljno sam odlučila da ću stati na loptu s kupovinom kozmetike). Dakle, kod mene nastupa jedna kozmetička dijeta, od barem mjesec dana, a u tom periodu ću se baciti na isprobavanje i recenziranje (imam dosta zaostataka pa je vrijeme da zasučem rukave :D).

Post započinjem Sleek blush by 3 in Flame paletom, koja vam vrlo vjerojatno već izlazi na uši, no morate mi oprostiti jer je ona zaista jedna od onih nesmotrenih kupnji koja me zapravo najviše razveselila. Koristim ju apsolutno svaki dan, igram se nijansama i intenzitetom te istinski uživam u njoj. O paleti ste mogli čitati ovdje i ovdje. Nastavljam s još malo dekorative - Essence all about matt transparentni puder sam nabavila nakon potrošene starije Essence verzije ovog proizvoda, a osim naziva i ambalaže, promijenjena je i sama tekstura proizvoda, koja je sad u kompaktnom izdanju i iskreno, više mi se sviđala ona prošla verzija. No, s obzirom na to da ovakvu vrstu proizvoda koristim isključivo za fiksiranje korektora na okoloočnom području a i činjenice da zbog svoje suhe kože za istima posežem češće u ljetnom periodu, nisam niti planirala u ovakav proizvod uložiti nešto više novca, tako da sam, sve u svemu, ipak zadovoljna. Za Nyx HD korektorom patim već mjesecima i uvijek kada dođem u Osijek (a to je u zadnje vrijeme zaista rijetko), sve "normalne" nijanse koje bi mogle poslužiti za prikrivanje podočnjaka su rasprodane... ista priča je bila i ovaj put, no ja sam odlučno uzela nijansu CW 07, nadajući se da će mi dobro poslužiti za konturiranje ili pak, uz miješanje s Maybelline Affinitone korektorom u nijansi 03 sand za prikrivanje podočnjaka. Naravno, što bi bio moj new in post bez barem jednog ruža?! Ovog puta je riječ o žarko crvenom ljepotanu - Avon Ultra Colour u nijansi Lava Love.


Nakon pomame za Avon gel finish lakovima, morala sam i sama isprobati jedan, u krasnoj malinasto - crvenoj nijansi, pod nazivom Fabulous. I s njim ne prestaje "Avon groznica" jer me prije par dana razveselio zaista neočekivani paketić, u kojemu su se, uz još neke proizvode koje ćete vidjeti u nastavku, skrasile i tri nježne nijanse lakova - Contrast coral*, French twist* te Vary Violet*.


Ostatak proizvoda iz Avon paketića me jednako ugodno iznenadio, posebno Little pink dress * miris koji kao da sam sama birala. Iako nisam dobra u opisivanju parfemskih nota, za ovu "rozu haljinicu" mogu reći da je nježna i poletna, a moj nos u njoj raspoznaje cvjetne i lagane citrusne note. Avon Senses Romantic Garden of Eden piling* još nisam uspjela isprobati, no iskreno me mami, kako svojim izgledom, tako i mirisom iz bočice koji je prava olfaktivna bomba. Ništa manje mirisno privlačan nije niti Avon Senses Sensual Mystique gel*za tuširanje, u jednoj od mojih omiljenih cvjetnih kombinacija ruže i jasmina.


Afroditin šećerni piling sam spominjala u zadnjem postu s mojim trenutnim favoritima  i zaista nema smisla da se ponavljam. Vrlo dobar proizvod, koji će odlično odgovarati svima sa suhom kožom tijela, dok će ostalima možda biti pretežak u ovim toplijim mjesecima. Hello beauty spužvicu sam slučajno kupila prije dosta vremena i bila pomalo skeptična u vezi iste, no nakon samo par korištenja (i pranja) uspjela me pridobiti. Koristim ju za utapkavanje korektora, a u zadnje vrijeme za njom posegnem i prilikom blendanja Nyx korektora, kada ga koristim za konturiranje. S pranjem nisam imala poteškoća a i sama forma spužvice je ostala istog oblika i nakon dosta pranja, tako da i po tom pitanju kod mene ima jedan poveći plus. Hansapast Repair & care mast sam vam također pokazala u postu o njezi stopala i moje mišljenje o njemu je i dalje vrlo pozitivno. Međutim, nakon samo nekoliko tjedana korištenja, ista mi je skoro pri kraju, tako da ne vjerujem da ću uskoro ponoviti kupnju - mala militraža + nešto veća cijena me kod ovakvih proizvoda zaista odbija od kupnje. Ponovila sam se i s jednom kremom za ruke. Inače nemam naviku ovakve proizvode stavljati u new in postove, pošto sam zadnjih pola godine bila vjerna Mixa kremi za ruke. Ipak, zaželjela sam se malo promijene i tu je nastupila Olival krema za ruke i nokte s nevenom. Nemam zamjerki na istu, osim možda dosta intenzivnog mirisa koji se vjerujem, ne bi svima svidio, no pruža zaista dobru hidrataciju i njegu, tako da se na miris ne obazirem.


Još jedno društvance koje sam željno iščekivala, sastoji se od Green Girl My own gentleman ulja, koje sam žurno naručila nakon potrošenog balzama. Uz njega, draga Green Girl me razveselila i ovim divnim On Cloud nine suhim uljem, neodoljivog mirisa i krasne staklene ambalaže s praktičnim raspršivačem (obožavam staklenu ambalažu i morala sam taj detalj ovdje naglasiti :D). U jednom od postova s mojim kozmetičkim željama, nalazio se i Rimmelov losion za samotamnjenje, no kada sam krenula s narudžbom, nisu ga više imali na zalihama a ja, kao vrlo nestrpljivo biće, nisam mogla pričekati da obnove zalihe i sjetila se komentara jedne čitateljice koja je hvalila St. Moriz proizvode. Nakon nekoliko pročitanih recenzija, nisam više oklijevala i u košaricu sam ubacila losion za instant samotamnjenje te rukavicu za nanošenje ovih proizvoda. O istom ćete čitati uskoro na blogu.


Na kraju ovog podužeg posta, nalaze se Netrogena Intense repair losion za tijelo, kojeg sam se nakon dugo vremena zaželjela i vratila u svoju rutinu njege tijela. Uz njega, ponovila sam i kupnju Le Petit Marseiliais Fleur d'Oranger gela za tuširanje s mirisom cvijeta naranče, koji se skrasio i u zadnjem postu s mojim favoritima. Kao šećer na kraju, draga prijateljica me iznenadila jednim prirodnim sapunom. Sensa, ručno rađenim, 100 % prirodnim sapunom s uljem badema i zrncima maka koji trebaju poslužiti laganoj eksfolijaciji. Na žalost, na samom sapunu nigdje ne vidim podatke o sastavu, tako da ne mogu procijeniti jesu li gore navedene tvrdnje uistinu točne, no unatoč tome, veselim se isprobavanju.

Jeste isprobali koji od navedenih proizvoda? Što vas najviše zanima i o čemu biste željeli čitati na blogu?

*PR uzorak

Broj komentara: 46:

  1. ovaj avon miris mi se isto jako sviđa. volim ovakve postove, kad si sama zabranim kupnju, onda uživam u tuđim postovima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je divan miris, baš sam se ugodno iznenadila jer još od srednje škole nisam koristila njihove parfemčiće :) Eh, da... izgleda da ću i ja sljedećih mjesec/dva pasti oči na tuđe new in postove ;))

      Izbriši
  2. ajme, od sveg ovog avonovi lakovi Contrast Coral & French Twist su mi *.*!! makar imam osjećaj da trebaju jedno 3 sloja za potpunu prekrivenost, javi dojmove! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Contrast coral i mene opasno mami. Mislim da će večeras biti prvo lakiranje :) Svakako javim dojmove o njima :D

      Izbriši
  3. kakav je Neutrogenin losion za tijelo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni jako dobar, posebno sad ljeti. Zimi mi nije dovoljno hidratantan, ali ja stvarno imam jako suhu kožu tijela, tako da i to treba uzeti u obzir. Nema nikakvog posebnog mirisa, više mi djeluje onako apotekarski :D i ne izaziva mi iritacije te se relativno brzo upija.

      Izbriši
  4. Super stvarcice! :) Gledala sam jucer LPM gelove na snizenju ali ne dam si nove gelove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo Azzie! Kad potrošiš onu hrpetinu, onda se počasti LPM gelom, često su na sniženju pa mislim da nećeš ostati zakinuta :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Može :) Samo da ga još neko vrijeme istestiram :D

      Izbriši
  6. divni noviteti ♥
    Avon Lava Love je divan ruž, jako ga volim, kao i Afrodita peeling :)

    ova 2 lijeva Avon laka su mi totalno za tebe, a Avon parfem zvuči kao nešto što bi se i meni moglo svidjeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad sam naručila Lava Love, tražila sam swatcheve na netu i naletjela na tvoju recenziju :) Znala sam odmah da će mi se svidjeti! Mislim da bi ti se mogao svidjeti parfem, znam da imamo sličan mirisni ukus :D

      Izbriši
  7. Ja svaki mjesec idem na kozmetičku dijetu, pa onda kad vidim new in post na kraju mjeseca vidim da mi ne ide od ruke haha :D Život je kratak, ne treba biti na dijeti :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, točno to! Ja ću ipak probati, baš me zanima koliko ću izdržati :D

      Izbriši
  8. Ljepota :D *.* meni je essence fiksirajuci dobar, nisam imala stari, ali mi i ovaj odradi sta treba.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mislim da je loš i da ne odrađuje svoj posao, jednostavno mi se više sviđala praškasta tekstura prošle verzije, lakše sam ju dozirala i nanosila... ovako moram kistom prelaziti po površini, pa moram paziti da ne uhvatim previše pigmenta ;)

      Izbriši
  9. Noviteti po mom ukusu - od preparative do dekorative. :D <3
    Sa sleekom jednostavno ne mozes pogrijesiti, to nam je svima vec jasno :D Čekam tvoje dojmove za GG ulje ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :D Bit će recenzija, sve ćeš saznati na vrijeme ;))

      Izbriši
  10. Koliko divota na jednom mjestu :D Nisam probala Essence transparentni puder u staroj verziji, ali sam čula od puno djevojaka da je bio bolji. Imam taj novi Essence puder jer ga koristim za matiranje lica na ovim vrućinama i tu mi je ok, no jako mi posvjetli lice i to mi dosta smeta jer izgledam ko duh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Mona :) Nemam taj problem koji navodiš jer ga u većini slučajeva samo stavljam na podočnjake pa mi dobro dođe i malo posvjetljivanja uz fiksiranje.

      Izbriši
  11. Krasni noviteti. :)
    Požuri sa recenzijom St. Moriz pjene jer sam u košaricu ubacila svjetliju i tamniju verziju pjene te rukavicu i sada samo čekam tvoju recenziju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam pjenu (mousse) već losion. Nisam željela pjenu zbog suhe kože a i čitala sam da se brže fiksira od losiona, pa sam se kao početnik ipak odlučila za losion :)

      Izbriši
    2. Ja sam bila uvjerena da se radi o pjeni :O My bad. :D Možda bih i ja trebala uzeti losion, moja koža je isto suha, a i nije da sam spretna sa takvim stvarima. :D

      Izbriši
  12. Baš me zanima kakav je ovaj novi parfem Little pink dress :) Imala sam takav crveni i ispočetka mi je super bio, a sad mi je nekak prejaki miris, uopće mi ne paše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam imala niti jednu verziju male haljinice, pa ih ne mogu usporediti, ali ovaj je baš poletan i svjež, a čitala sam i da ga uspoređuju s D&G light blue, no meni se baš ne čini, a možda sam i u krivu jer sam davno imala light blue.

      Izbriši
  13. I ja patim za ovim NYX korektorom nakon što sam vidjela kako imaju puno nijansi. Inače sam dosta svijetle puti i nadam se da ću pronaći odgovarajuću nijansu, tj. da neće sve biti rasprodane. Kolika je cijena tog korektora u Osijeku? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijena mu je 40 kn, a koliko znam, ove svjetlije nijanse se jako brzo rasprodaju, pa ti držim fige da uspiješ "upecati" koju :)

      Izbriši
  14. ambalaža Avon Senses Romantic Garden of Eden piling je prekrasnaa, mogu misliti kako lijepo miriši <3 <3
    baš me zanima Avonov Little Pink Dress, imam Little Black Dress i ne mogu zamisliti jesen/zimu bez njega u svojoj kolekciji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling miriši baš divno, voćno - cvjetno, ma predobro! Samo mi zrnca nisu baš pogodna za piling, baš su nježna i skoro da ih niti ne osjetim na koži, ali lijepo se pjeni, pa može poslužiti kao gel za tuširanje :)

      Izbriši
  15. Većinu ovih proizvoda i sama koristim te sam vrlo zadovoljna. Sleek rumenila očekujem već 2 tjedna nadam se da će mi uskoro doći!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Doći će, i ja sam ga čekala negdje 2 tjedna :)

      Izbriši
  16. Predivni noviteti :D
    I ja sam si baš nedavno kupila Nyx HD korektor, u nijansi 04 - meni je savršen, daleko bolji od svih koje sam do sada isprobala (čak mi je bolji od mog omiljenog Collistar liffting korektora), obožavam ga jer prekrije sve :) A nijansa mi taman odgovara. Ajde pliz javi kakva ti je ova 07 nijansa za podočnjake :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram se složiti s tobom jer stvarno mislim da je najbolji korektor koji sam ikad imala, a što se tiče nijanse, pretamna mi je za podočnjake da ju samostalno nanosim, pa ju miješam s maybellinovim korektorom. Nadam se da ću uskoro ugrabiti neku svjetliju nijansu :)

      Izbriši
  17. divni noviteti. i ja razmisljam o make up dijeti ali nekako mi se nece ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Stvarno krasne stvari, kaj je je! Imam žuti Nyx korektor, ali mi nije nešto posebno, ne radi ono za što je namijenjen. Baš mi se sviđa Avon parfemčić, imam dojam da super miriše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam baš pikirala taj žuti :/ što ti ne paše? Nijansa, prikrivanje?

      Izbriši
  19. Isprobala sam LPM gelovi i super su mi kao i Hello Beauty spužvica koju obožavam i već sam kupila rezervu. Ovaj NYX korektor mi je na WL. Ruž izgleda super, ali čekam recenziju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bih i ja uzeti rezervu Hello beauty spužvice, poznavajući naše tržište, dobre i pristupačne stvari često povuku iz prodaje :/

      Izbriši
  20. Ja očekujem svoj prvi Sleek proizvod. :))

    OdgovoriIzbriši
  21. Obožavam Green Girl, ali nije da je to neko iznenađenje haha :D
    Ja sam dobila neki dan suho ulje sa šljokicama, novi piling i gel za umivanje lica, ajme, sve je krasno! <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Iako svi hvale ove Sleek palete rumenila nikako da ih probam, ali sigurno hoću :)

    OdgovoriIzbriši