In love with ... #2

četvrtak, srpnja 10, 2014

Za danas sam vam pripremila još jedan post iz nove rubrike, a riječ je o proizvodima koje dosta koristim u zadnje vrijeme i koji su mi prirasli srcu, ali o njima nemam previše toga za reći u zasebnoj recenziji (premda ću vam jednog od njih pokazati u nekom budućem postu tj. manikuri), dok sam ostale odlučila pokazati u ovom skupnom postu i napisati riječ - dvije o istima.


I ovaj put sam više voljela preparativne proizvode (kojeg li čuda :D!) a s obzirom da je napokon došlo toplije vrijeme, počela sam nešto više pažnje posvećivati njezi tijela pri čemu su hidratacija i eksfolijacija apsolutni imperativi u mojoj rutini.


Mislim da je očito kako sam se u zadnje vrijeme navukla na Le Petit Marseiliais proizvode. Želim ih isprobati sve a njihova pristupačna cijena mi to i omogućava. Od tuširalica, ovaj put sam izabrala onu s mirisom cvijeta naranče - Fleur d'Oranger. Očekivala sam malo više citrusnih i svježih nota, no dobila sam  kremasto - cvjetnu kombinaciju u kojoj se na trenutke osjeća lagana doza naranče i taj me spoj zaista oduševio. Od trenutno isprobana tri gela, ovaj mi je mirisom najdraži :).

Spomenula sam i eksfolijaciju a kako sam nedavno potrošila Green Girl sugar for my honey piling, odlučila sam isprobati naveliko hvaljenu šećernu inačicu - Afrodita sugar scrub iz SPA linije. Miris karamele i zrnca smeđeg šećera koja se kupaju u smjesi ulja i shea maslaca su dobitna kombinacija za intenzivnu hidrataciju kože. Šećerna zrnca su nešto nježnija (za razliku od GG pilinga) ali to me ne smeta pretjerano, posebno u ovim toplim mjesecima kada češće posežem za pilingom, pa tako i nemam bojazni od iritacije i nadraživanja kože. Moram napomenuti i da je uljna komponenta zaista osjetna na koži što se možda neće svakome svidjeti no meni kao suhošcu odlično odgovara.


U post se igrom slučaja ubacio i jedan lak za nokte. Radi se o L'Oréal Color Riche ljepotanu u nijansi mystic blue. Premda mi na prvu nije djelovao kao ljetni lak, uzela sam ga zbog odličnog sniženja, a kako sam prošli tjedan kupila nove (plave) sandale, tako sam izašla iz svoje sigurne zone crvenih pedikura i isprobala ovu bogatu, plavo - ljubičastu nijansu i već vidim da ćemo se ovog ljeta intenzivno družiti. Pohvala ide i ekstra brzom sušenju te odličnoj pigmentaciji i mazivosti pri čemu je jedan sloj dovoljan za potpunu i ujednačenu prekrivenost.

O LPM hidratantno balzamu za tijelo sam vam planirala napisati recenziju, no kako je već par kolegica blogerica napisalo svoje dojmove o ovim balzamima, tako sam odustala od svog prvotnog nauma i ubacila ga u ovaj post. Sastav samog balzama baš i nije njegova svijetla točka, no unatoč tome, ima i svojih dobrih strana. Cjenovno je zaista povoljan i u rangu ostalim drogerijskim proizvodima ove namijene, a ono što me se posebno dojmilo jest njegov miris koji je slatkast, ali opet suptilan i ne zagušuje. Tekstura mu je nešto između losiona i kreme, vrlo lagano se razmazuje i brzo se upija te mi pruža zadovoljavajuću hidrataciju (ipak, na kraju dana primijetim suhe dijelove na potkoljenicama stoga bih možda voljela da je nešto bogatiji teksturom). 

Jeste isprobali koji od mojih trenutnih favorita? Koji su vas proizvodi oduševili u posljednje vrijeme?

34 komentara:

  1. Volim šećer u pilingu i definitivno ću probati Afroditin :). Nisam znala da je obogaćen i uljima. Kakav ima miris?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miriši baš slatko, karamelasto, gurmanski :) I krcat je uljem :DD

      Izbriši
  2. Od Le Petit imam samo balzam za kosu od meda i karite maslaca i super mi je, ne mogu reci da je nesto najbolje za moju kosu ali je u vrhu :) htjela bih probati i ostalo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim isprobati taj balzam, ali će pričekati još dok ne potrošim zalihe (odlučila sam ne gomilati proizvode, barem ne pretjerano :D).

      Izbriši
  3. aaa, ti si moja 'go to' za proizvode za suhu kožu! ovu mazalicu ću preskočiti, a piling probati.
    jedva čekam probati LPM i gelove i kreme za tijelo! al moram prvo potrošiti zalihe, pretjerala sam. :)
    sličan lak za nokte sam kupila nedavno i često ga nosim-predivan, pogotovo na suncu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, drago mi je :)) Piling bi ti trebao odgovarati, ja sam ga kupila u Dm-u na onom "trajnom" sniženju... koliko sam shvatila takvo sniženje ipak nije trajno, već neka 3-4 mjeseca pa ako ga misliš isprobati, sad ti je prilika :) Premda nije nešto pretjerano snižen, možda nekih 10ak kuna, ali svejedno :D

      Izbriši
  4. volim L'oreal lakove, ali moram reći da ih se, po meni, isplati kupiti jedino na sniženju jer mi je za 37kn ta količina laka premala, brzo se troše jer se brzo i zgusnu. :( ali slažem se da jesu kvalitetni, samo da im dignu mililitražu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ja sam ovaj kupila za 9 kuna! Inače ga ne bih uzela po punoj cijeni :)

      Izbriši
  5. Afrodita piling mi je odličan za zimske mjesece jer mi je zbog svoje uljne komponente malo prejak za ljeto. LMP gel za tuširanje sa cvijetom naranče sam imala i uz lavandu mi je najdraži (bar od ovih koje sam probala). Balzam imam, ali onaj roza i divno miriši i baš me zanima miris ovog žutog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je i sad odličan, ali imam različitu kožu, pa mi je razumljivo da ti je sad pretežak. Mene zanima kako rozi balzam miriši :D

      Izbriši
  6. A gdje ima za kupiti Malog Marsrljezsca :)???
    Lakic mi je divan a piling sam mjerkala, sada kupujem sigurno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš ih u Dm-u, Bipi (možda i u Kozmu, ali nisam sigurna jer ga nemam u blizini). Čini mi se da sam ih čak i u Billi vidjela :D

      Izbriši
  7. Dugo sam oklijevala s LPM, misleći da je samo dobar marketing u pitanju, a onda sam kupila gelove za tuširanje od slatkog badema i vanilije i u potpunosti se navukla na njih. Tako lijepo mirišu, ne isušuju kožu, ma milina. Inače nisam fan vanilije, ali ta je tuširalica fenomenalna. Naravno da ih sad želim sve isprobati.
    Afroditin piling mislim isprobati, sve što ima veze s karamelom kod mene ima prolaznu ocjenu.
    Lak izgleda predivno, baš želim vidjeti tu manikuru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su gelovi, samo izgleda da ću ja jedino preskočiti upravo taj od badema i vanilije :D Pošnjofala sam vaniliju i prejaka mi je, a i inače ju uspijem prožvakati u proizvodima samo ako je vrlo, vrlo suptilna, dok sam za badem čula da miriši baš na marcipan koji organski ne mogu podnijeti :D Ali sve ostale želim isprobati :)

      Izbriši
  8. nikako probat ove novitete, kasnim sa svim sto je već izaslo

    OdgovoriIzbriši
  9. Djelimo ljubav prema pilingu,a na ove gelove sam se opasno navukla:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LPM gelovi su mrak! Sviđa mi se i ambalaža i mirisi i cijena, ma stvarno su trenutno u vrhu :D

      Izbriši
  10. imam LPM losion smokva-karite,čak mi i ljepše miriše(probaj svakako,nekako je voćno-svjež :-D ) nego ovaj žuti kojeg sam potrošila,sviđa mi se što se upijaju brzo!Regeneratori su mi odlični,a gelove nisam probala.Je li ostane miris ovog gela na koži...on i zeleni mi najljepše mirišu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobat ću i taj ljubičasti, samo dok potrošim ovaj :) Ne znam što da ti kažem po pitanju zadržavanja mirisa na koži jer se ja baš ne obazirem na to, s obzirom da uvijek nakon tuširanja nanosim losion/mlijeko za tijelo... mislim da se ne zadržava pretjerano dugo na koži, barem ne ovaj koji trenutno imam jer je miris dosta nježan i suptilan.

      Izbriši
  11. Lpm & Afroditu volim i sama u posljednje vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da imamo neke zajedničke favorite :)

      Izbriši
  12. Jedva čekam da nabavim sljedeću LPM tuširalicu, još samo moram razmisliti koju ću :D Odlične, odlične...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tako i ja! Čim sam pri kraju s jednim, već razmišljam koji ću sljedeći isprobati :D

      Izbriši
  13. baš sam neki dan u Bipi snifala ove LPM gelove za tuširanje i ovaj bijeli, od naranče mi je najljepše mirisao.. neki mi čak imaju čudan miris, al ovaj je divan i sigurno ću ga isprobati :D
    Afrodita piling planiram nabaviti, kada potrošim koji imam,,možda negdje tamo kad baš zahladi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ima krasan miris! Možda ti je najbolje da s pilingom pričekaš kad zahladi, ako imaš normalnu kožu :)

      Izbriši
  14. lakić želim vidjeti na noktima :)
    Afrodita piling obožavam, no kako mi je to zimski miris, zamjenu sam našla u Balea uljnom, a LPM volim jako - samo druge mirise :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će, trenutno nisam nešto zainteresirana za manikure :D Je, malo je zimski miris, ali mi ova ulja u njemu baš pašu, znam da bi mi i zimi bio odličan izbor :)

      Izbriši
  15. Afroditin maslac mi je predobar,miriše božanstveno. LPM gelovi su super,imala sam vaniliju i potrošila sam je za čas :D....sad sam u potrazi za nekim drugim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maslac nisam probala, ali vjerujem da ima miris sličan ako ne identičan pilingu, što znači da divno miriši :D Vanilija je uz badem tuširalica koju vjerojatno neću uzeti jer mi nisu dragi ti mirisi, ali sve ostale planiram isprobati :)

      Izbriši
  16. Volim Afroditin piling i LPM tuširalice, još samo moram probati i njihove mazalice! :D
    Sviđa mi se kategorija posta a i fotke su ti lijepe, moram pohvalit ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogle bi ti pasati mazalice, nisu guste i teške i dosta se brzo upijaju :) Hvala, hvala :D Ja baš i nisam bila zadovoljna jer sam fotkala sve nabrzaka, ali ako ti kažeš da su dobre, onda sam i ja zadovoljna :D

      Izbriši
  17. Oke, fakat moram nabavit ovaj Afroditin piling. Sve do sada isprobano njihovo mi se pokazalo više nego odličnim, pa nemam zašto sumnjati u ovaj. Super su mi L'Orealovi lakovi, da nema sniženja ne bih ih nikad otkrila, danas sam baš (u tvom gradu) razgledala te lakiće i sve si kontam da mi ne treba još jedan plavac, pa sam uzela samo bazu za sjenilo od Catrice... E da, nisam se javljala jer smo danas bili samo na par sati, a u nedjelju uvečer stižemo "zauprave" i ostajemo čak dva tjedna :D <3 tako da se vidimo, ako ne i gledamo! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš piling uzeti :) Niti ja ne bih isprobala njihove lakove da nije sniženja, sad sam vidjela da su im i neki pastelni sniženi na 9 kn i baš bi ih željela isprobati :)

      Izbriši