Avon Art of Change nailwear - French twist, Contrast coral, Vary violet

ponedjeljak, srpnja 21, 2014

U zadnjem postu sam vam pokazala neke od Avonovih noviteta, među kojima su i lakovi iz Art of Change kolekcije*. Riječ je o nijansama pod nazivima french twist, contrast coral i vary violet koji se uz bilo koji prozirni top coat transformiraju u potpuno novo ruho i ostavljaju vam mogućnost kreiranja različitih manikura samo s jednom nijansom i naravno, prozirnim nadlakom koji se nanosi nakon što se prethodna dva sloja laka osuše. 


Na recenziju su mi ustupljene sve tri dostupne nijanse, stoga sam vam ih odlučila pokazati u zajedničkom postu i nadam se, zainteresirati vas za barem jednu od njih.

Što se tiče nekih osnovnih informacija, u aktualnom Avon katalogu C10 sniženi su na 35 kn, dok im je standardna cijena 60 kn. Ono što me začudilo jest militraža - prve dvije prikazane nijanse dolaze u količini od 12 ml, a zadnja, vary violet u količini od 10 ml. Nisam sigurna zašto je tome tako, možda se radi o štamparskog greški, no ista činjenica nije nešto što bi mene osobno odbilo od kupnje, niti me smeta. 

Što se tiče trajnosti, mogu reći da je mi se bez top coata već pred kraj drugog dana nazirao lagani tipwear, dok je uz top coat trajnost laka produžena za još dva dana. Ovdje moram biti iskrena i reći da sam samo nijansu french twist uspjela isprobati bez top coata i s njim, stoga moje zaključke o trajnosti ovih lakova donosim samo na temelju ove nijanse. 


Lakovi se suše ekspresno brzo te je za potpunu prekrivenost potrebno nanijeti dva sloja (isto preporučuju i u samom katalogu). U prvom sloju se nanose prilično neravnomjerno i ostavljaju pruge po nokatnoj ploči, dok drugi sloj popravlja situaciju (osim kod nijanse vary violet gdje su unatoč tome prisutne lagane brazde i pruge i nakon dva sloja).

U nastavku ću pokazati sve nijanse, lijevo u kolažu bez top coata, a desno s njim.

French twist je lijepa, mliječna nijansa s nježnom primjesom roze. Tekstura joj je dosta krečasta i zbog brzog sušenja potrebno je nanošenje u bržim, kratkim potezima. Uz top coat dobiva toplu, breskvastu primjesu no i dalje je to vrlo umjerena nijansa, pogodna za apsolutno sve prigode.

Contrast coral mi je naprimamljivija nijansa koja se uz top coat drastično transformira iz lagane koraljne nijanse u kričavu, skoro pa neonsku narančasto - crvenu nijansu. Nažalost, na drugoj slici nisam uspjela uhvatiti tu primjesu crvene, no na noktima je ona zaista primjetna i nije toliko narančasta. Tekstura ovog laka je jednaka prethodnom te također zahtijeva nešto bržu aplikaciju.

Vary violet je nijansa koja mi je osobno najmanje draga. Nisam ljubitelj sedefastih finiša kojeg ovaj lak posjeduje bez top coata i moram reći da ga na ovakav način nikad ne bih nosila. Uz top coat je za moj ukus nešto nosivija nijansa no i dalje mi je najmanje privlačna u kolekciji. Tekstura joj je mazivija i kremastija od prethodna dva laka, no koliko god bila pažljiva prilikom nanošenja, ipak se na nokatnoj ploči naziru lagani potezi četkicom (a pretpostavljam da je za to "kriv" upravo taj perlasti, sedefasti finiš). 

Ukratko, to bi bilo sve o ovoj vrlo zanimljivoj Art of change kolekciji. Sviđa li vam se koja nijansa? Jeste već isprobali koji transformirajući lak?

*PR uzorak

24 komentara:

  1. Koja fora! Baš su me zanimali kakvi su to lakovi koji mijenjaju boju:D French Twist je prekrasan, naručujem ga sigurno :) Svejedno koji top coat koristiti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, baš su fora! Začudilo me koliko se zapravo mijenja nijansa :) Svejedno je koji top coat, barem tako piše u katalogu. Ja sam koristila essence

      Izbriši
  2. Zanimljive nijanse, sve mi se sviđaju ali bi se odlučila za ovu prvu french twist, jer mi fali mliječnih manje upadljivih nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. French twist je stvarno divna nijansa i mislim da paše uz sve kombinacije i prigode :)

      Izbriši
  3. i ja mrzim taj sedefasti finish...gledala sam ovo u katalogu, možda uzmem french twist

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nikako ne stoji sedefasti finiš, znam da ima cura kojima baš lijepo izgleda na noktima, a i nekako me uvijek podsjeća na "starije dame" :D

      Izbriši
  4. Prefora su lakovi, nisan ovo do sad imala priliku isprobati. Prve dvije nijanse mi se najviše sviđaju u obje varijante, zadanja samo s TC-om.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i meni zadnja može jedino proći s top coatom, bez njega ga stvarno nikad ne bih nosila :/

      Izbriši
  5. French twist mi je favorit.Baš su interesantni. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Iskreno prvi put cujem za ovakve lakove ali jako mi se svida ideja da mjenjaju boju. Od ova tri najljepsi mi je Contrast coral i French twist mi nije los a ovaj zadnji mi se bas i ne svida jer ni ja ne volim te sedefaste nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma super im je ideja :) Izgleda da nas ima dosta koji nismo ljubitelji sedefastih nijansi :D

      Izbriši
  7. French Twist mi se najviše sviđa, a ideja mi je odlična, da se to barem može sa svim lakovima za nokte :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da se barem može! Znači za svaki lak, još jedna nijansa :D

      Izbriši
  8. prefora mi je ovo! i meni se treći najmanje sviđa, dok su mi prvi i drugi lijepi :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiva ideja! Prvi i drugi lak mi se baš sviđaju, prvi mi je sa top coatom ljepši, a drugi bez :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se ne mogu odlučiti, nekako su mi oba baš zgodna i s tc i bez njega :)

      Izbriši
  10. Nedavno sam shvatila da u svojoj kolekciji nemam nude lakove, French Twist će definitivno biti moj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam niti ja baš nudaća u kolekciji :/ Drago mi je da ti se sviđa french twist :))

      Izbriši
  11. ludnica, french twist mi se baš sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da ću koju nijansu uskoro vidjeti u nekoj tvojoj manikuri :)

      Izbriši
  12. koja fora, veliki like za ovo ide avonu.. uh ovaj franch twist je bas za mene, u obje svoje nijanse mi je predobar..

    OdgovoriIzbriši