Time for change ....

utorak, lipnja 03, 2014

Neki od vas su u ovih par dana već primijetili promjene na mom blogu, a danas vam ga i službeno predstavljam. Petite Chérie blog dobio je novo ruho, ponovno zahvaljujući dragoj Mell s bloga Mell's corner koja je napravila savršen posao, u tako kratkom roku <3. Svi ćemo se složiti da su povremene promjene dobro došle i nadam se da će se novi izgled bloga i vama jednako svidjeti. 

U ovom postu ću vas ukratko provesti kroz novi dizajn, kako bi se mogli što bolje snaći i doći do željenih informacija, a u postu ću vam nagovijestiti i određene promjene - uvođenje novih kategorija, ukidanje nekih starih...

Pa krenimo!
Napokon imam izbornik s padajućim kategorijama! Smatram ga odličnom funkcijom u svrhu bržeg i efikasnijeg traženja određenih postova. Ukoliko želite pronaći recenziju točno određenog proizvoda, tu je kategorija - brendovi. Doduše, u njoj je samo 11 brendova no neka vas to ne obeshrabri. U desnom kutu se nalazi tražilica pomoću koje vrlo lako možete doći do recenzije traženog proizvoda.


Pratiti me i dalje možete putem Facebook-a, Bloglovin'-a a odnedavno i Instagram-a (klikom na sive ikonice), a za sve upite vezano uz blog možete mi se obratiti na e-mail ili mi pak poslati poruku putem obrasca kojeg ćete pronaći na desnoj traci pred kraj bloga. 


Na blogu uskoro kreće i jedna nova rubrika pod nazivom "Brand Focus" u kojoj ću vam pisati o određenom brendu, njegovim proizvodima koje sam isprobala, koje još uvijek koristim, volim ili ne volim :). Isto tako, pokušat ću malo više pisati o svojim "Favoritima" koji vjerojatno neće biti na mjesečnoj bazi, već kako se kod mene skupi određena hrpica koju volim koristiti, tako ću sastaviti post. Planiram započeti i s pisanjem recenzija "low budget proizvoda" pošto je moj zadnji post takvog tipa kod vas naišao na vrlo dobre reakcije i nalazi se među top 10 najčitanijih postova na blogu.
Na žalost nekih, odlučila sam ukinuti postove "Mjesec u slikama" i "Potrošenih proizvoda", no postojeće postove i dalje možete pronaći na blogu, u kategorijama. Onima koji su voljeli moje mjesečne postove u slikama, preporučam neka me potraže na instagramu gdje objavljujem nešto privatnije fotografije, koje nemaju toliko veze sa samim blogom i kozmetikom. 

To bi u kratko bilo sve, nadam se da vam se sviđa novi dizajn i da ćete se s lakoćom snalaziti na blogu, a ukoliko iskrsne bilo kakav problem, uvijek mi se možete javiti i ja ću vam rado priskočiti u pomoć. 

Do sljedećeg posta, pozdravljaju Vas Petite Chérie i njen novi blogić :)

34 komentara:

  1. Super draga! Baš mi se sviđa dizajn,a i nove rubrike. :) I bravo za Mell. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, već sam dugo promišljala da uvedem neku novu rubriku, ali inspiracija je slabo dolazila :D Drago mi je da ti se sviđa novi dizajn :)

      Izbriši
  2. oduševljena sam novim izgledom :)
    veoma je profesionalno odrađeno, i svaka čast i tebi i mell
    na lepom dizajnu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Lena :) Ima tu još sitnica koje trebam srediti, kako smo promijenile predložak tako su se fotke i tekstovi pošemerili pa moram za svaki post to sređivati, ali polako pa će biti sve vizualno ugodno :) A za dizajn i ideju, sve pohvale idu Mell, ona je mozak cijele operacije :D

      Izbriši
  3. Meni je drago da ti se svida! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je drago što si ti izdvojila svoje vrijeme i napravila odličan posao :) Hvaaala ti još jednom <3!

      Izbriši
  4. Baš je sve lijepo posloženo, a pošto volim bijelo i minimalistički dizajn, ovo je taman po mojem guštu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa! I ja volim minimalizam, lakše mi se tako snalaziti na blogovima :)

      Izbriši
  5. Sjajno, baš je super ova promjena! :) Ja isto već dugo 'sanjam' o redizajnu i tim famoznim padajućim kategorijama, ali sama mogu samo uništiti čitavi blog pa onda ništa ne diram :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea! Da, razumijem te... da sam sama bilo što radila (osim da sam stavljala predložak iz bloggera, jer to znam :D), sve bih uništila :)

      Izbriši
  6. Treba osvjeziti s vremena na vrijeme :) meni je vec moj dosadio ali cim se sjetim mucenja oko proslog mijenjanja, lijepo mi dodje muka pa odustanem :) Tvoje je super! Pregledno jednostavno a posebno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo promjena uvijek dobro dođe :) Vjerujem ti, ja se sama ne bih upuštala u to jer nisam stručna i ne znam baratati html kodovima, tako da bi to za mene bila prava muka. Drago mi je da ti se sviđa i hvala ti <3!

      Izbriši
  7. Uuuuuuuu, sviđa mi se!!! Morat ću se i ja jednom tako "apdejtati" :)

    OdgovoriIzbriši
  8. SUPER JE! :)
    I ja bi tako nešto htjela ali neznam kako napraviti, jel se to prek blogera radi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo nije bloggerov predložak, ako misliš na to :/ Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa :D!

      Izbriši
  9. Super je. Pregledno, organizirano... :)
    Ja bi na svom skroz nešto mjenjala. Al mi se ne da sate provodit ispred HTML-a. Počne me bolit glava od toliko kodova. x)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je kad se razumiješ u html, ja se ne razumijem nit se trudim razumjeti :DD Hvala ti :))!

      Izbriši
  10. Odličan je novi izgled bloga, volim organizovanu jednostavnost :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je jednostavnost i preglednost na prvom mjestu, ne volim stvari koje me ometaju u čitanju blogova, i drago mi je što sve više blogerica ide za tim :) Hvala ti puno :*!

      Izbriši
  11. Pohvale Mell na novom dizajnu, a pohvale tebi na novim rubrikama :) Vesele me promjene, kako na mom tako i na drugim blogovima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već sam rekla da nju treba hvaliti za novi dizajn, a ne mene :D Dala sam joj odrješene ruke što se tiče izgleda samog bloga :) A rubrike, trenutno nemam baš inspiracije, tako da i ovih par novih rubrika, ipak predstavlja malo osvježenje na blogu :D

      Izbriši
  12. Meni je ovaj dizajn predivan! Vidim da je Mel multitalent:D Veselim se novim rubrikama i postovima <3

    OdgovoriIzbriši