New in #8

ponedjeljak, lipnja 09, 2014

Danas je na redu još jedan u nizu new in postova. Ovaj put nešto skromniji kvantitetom od prošlog posta ove tematike, no meni jednako drag. U zadnje vrijeme sam se fokusirala na nužne kupovine, premda se kod mene skrasilo i nekoliko proizvoda bez kojih svakako mogu, no teško odolijevam slatkim iskušenjima kada su u pitanju određeni proizvodi.



Proizvodi na ovoj hrpici spadaju u takvu ne nužnu postavu, a neke od njih sam vam već i pokazala na blogu. Među njima su četiri nijanse Maybelline Colorama mono sjenila (recenzija) te Max Factor Ultimate Colour ruž u nijansi # Pink Brandy (recenzija). Od lakova imam nekoliko skromnih noviteta - Beauty UK hrapavac u nijansi # Shoreditch, Makeup Revolution šljokičasti lak u nijansi # License to love* te L'Oreal Color Riche # Mystic Blue koji sam upecala na bezobraznom sniženju za samo 9 kuna! Počastila sam se i s još jednim krasnim koraljno/rozim ružem - Catrice Ultimate Colour u nijansi # Kiss Kiss Hibiscus.


Prije par dana, uz gore spomenuti šljokičasti lak stiglo mi je i ovo dekorativno društvance. Makeup Revolution Romantic Smoked paleta sjenila* , sjajilo u nijansi # Hey Girl* i predivno tekuće rumenilo Vivid Blush Lacquer u nijansi # Rush*. 


Danas sam se uputila u Dm po novi primjerak LPM gela za tuširanje, nakon što sam potrošila primjerak s mirisom pamuka i maka. Ovaj put je izbor pao na citrusni, osvježavajući Le Petit Marseiliais Mandarine & Citron Vert gel, koji sam već danas prije podne uspjela isprobati i zaista je stvoren za ove paklene vrućine. Proizvod koji se slučajno našao u košarici jest Le Petit Marseiliais hidratantni balzam za tijelo s karite maslacem, uljem slatkog badema i arganovim uljem koji čeka večer za prvo isprobavanje. Još jedna impulzivna kupnja bio je i My Body losion za samotamnjenje koji je, ako se ne varam bio na sniženju u Bipi (ili mu je cijena i inače tako povoljna - oko 30 kn) pa sam ga odlučila kupiti. Isproban je samo jednom i zasad nemam zamjerki, a plus dajem i ugodnom mirisu koji me poprilično iznenadio. 


Nivea micelarnu otopinu kao i Balm Balm balzam za lice te masku od hibiskusa sam vam spomenula u postu o svojoj rutini njege lica, no kako se radi o novitetima, nisam vam još uspjela prenijeti konkretnije dojmove,  a ugrabila sam i primjerak voljene Hipp intenzivne kreme pošto mi je ista pri kraju. 


Novitete iz domene njege kose sam vam također pokazala (ovdje), a vrlo brzo će na blogu osvanuti i recenzije nekih od njih. Još uvijek nisam sigurna što točno mislim o Aussie Color Mate šamponu, dok me Aussie 3 minute miracle colour tretman zaista oduševio. Lush Seanik kruti šampon je dosta često u upotrebi zadnjih dana, pošto mi se kosa nekim čudom počela više mastiti nego što je to za nju uobičajeno, a s ovim krutim šamponom zaista imam osjećaj da sam uklonila svaku trunčicu nečistoće s vlasišta. 

Koji vas proizvodi najviše zanimaju? Imamo li neke zajedničke novitete?

*PR uzorak

Broj komentara: 29:

  1. Već neko vrijeme obilazim 'kiss kiss hibiscus', i nikako da ga uzmem. Nekako, kad god ga swatcham u dućanu, prođe me želja - to nije inače nijansa koju ja nosim. Sviđa mi se paleta, ali ja sam stvarno slaba na palete ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je kiss kiss hibiscus dugo bio na listi, ali u mom Dm-u dugo vremena uopće nisu imali Ultimate Colour liniju, već sam Ultimate Shine, sad im je stigla, ali samo par nijansi i kad sam ugledala zadnji primjerak kiss kiss hibiscus, morala sam ga uzeti :D

      Izbriši
  2. Krasnoo, krasno! Sve mi se redom sviđa ali me baš najviše zanimaju BalmBalm krema i Revolution paleta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je divna! Par dana sam ju samo gledala, danas na brzinu poslikala, kako bih ju odmah mogla isprobati :) Baš mi je drago da ti se sviđaja ova moja mala hrpica :D

      Izbriši
  3. Brzo da vidimo kakav je kiss kiss :))
    a i revolution paletica :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će recenzija ruža uskoro, a i paletice :*

      Izbriši
  4. Wow, lijep ti je new in! Pink brandy imam i ja i volim ga, a ono što bih ti ukrala je Makeup revolution paletica i Lush kruti šampon. Jedva čekam recenziju palete! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Vidim da vas sve paleta najviše zanima :D

      Izbriši
  5. Ja uopste nisam zadovoljna Colorama senkama.

    Mene, naravno interesuju proizvodi za negu kose.:) Ali sve u svemu zanimljiv new in.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno? Meni su baš otkriće, ali možda ovisi i od nijanse :/

      Izbriši
  6. Skromnijom količinom i onda malo more proizvoda :D Zanima me tekuće rumenilo i Balm Balm proizvodi:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D pa ako ga usporedim s prošlim new in postom, onda je svakako skromniji:D Rumenilo je divno, zaista!

      Izbriši
  7. Aussie 3 minute je i mene oduševio! Zanimljive stvarčice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga, ajde nabaci jedan post o samotamnjenju :))) Nisam se još okuražila isprobati na nogama, pa ako imaš savjeta za nanošenje, kako izbjeći mrlje itd.
    A Beauty UK lakić je divan divan, moram si još nabaviti takvih!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nemaš se čega bojati. Samo ravnomjerno razmaži i to je to. Ionako nikad iz prve nećeš potamniti tko zna kako. Samo pripazi da ne stavljas bas previse na koljena jer su ona sama po sebi tamnija.

      Izbriši
    2. Josipa, planirala sam post, ali morat ćeš se još malo strpit, dok kupim Rimmelov proizvod za instant ten, pa ću sve stavit zajedno u jedan post. A do tada, probaj onako s običnim losionom, kako sam ti na FB napisala i ne zaboravi na česte pilinge. Ja sam se masu puta znala zeznuti, u nadi da zadržim duže boju, pa bi losione danima nanosila, bez pilinga, pa su mi nakon nekog vremena i mrlje i žutilo bili neizbježni, posebno kad se nijansa počela skidati.

      Izbriši
  9. Divan new in :D Imam nekoliko zajedničkih noviteta: Aussie Color Mate sam osvojila na darivanju kod Perse i mene je cijela linija ugodno iznenadila i LPM balzam za tijelo, samo što je moj rozi s karite maslacem, eteričnim uljem kamilice i mlijekom smokve i to je također puno pogodak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti odgovara cijela linija, ja sam regenerator odlučila preskočiti. Šampon mi je sam po sebi dobar, sviđa mi se miris i izgled kose nakon korištenja, ali čini mi se da mi se kosa brže masti od njega... premda, još nisam 100 % sigurna da li je on krivac ili se moje vlasište malo pobunilo samo po sebi :D

      Izbriši
  10. predivni noviteti <3
    obožavam ovaj LPM gel za tuširanje, a i Aussie 3 minute mi je super. Izvrsno si ulovila Loreal lakić, a jedva čekam i recenziju Makeup Revolution stvarčica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :* LPM gel je stvarno stvoren za ljeto, totalno osvježavajući a želim isprobati i onaj pin & criste marine, po tvom opisu mi se čini jednako osvježavajuć i stvoren za ljeto :D Lak sam slučajno upecala, baš sam se našla u Dm-u dok se prodavačica snabdjelavala koliko su snizili njihove lakove, premda mi se ostale nijanse nisu činile baš nešto, ova koju sam uzela je divna :)

      Izbriši
  11. Ajme Kiss Kiss Hibiscus mi je divan, ali imam jedan sličan Catriceov već, Mat About Pink, pa ne znam dal da ga uzmem.. Ako imaš možda i Mat About Pink možeš ih usporedit?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ne mogu ti ih usporediti jer nemam Mat about pink :/

      Izbriši
  12. Fini new in! Balm Balm me najviše zanima :D MR sjajilo je odlično, famozna boja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Sjajilo ima divnu nijansu u tubici, ali je na usnama više prozirno, uz malu naznaku breskve :/

      Izbriši
  13. Nikako da kupim ove LPM proizvode. Svi ih imate osim mene. Ovih dana moram kupit barem 2. Mandarina mi zvuči baš primamljivo i osvježavajuće.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti jednako oduševljena i veselim se čitanju tvojih dojmova :)

      Izbriši
  14. divan new in! upravo sam pri kraju sa Nivea micelarnom i bila mi je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  15. Lijepe fotografije - lijepi New in :)
    posebno me zanimaju LPM proizvodi i Balm Balm
    volim Hipp kremu i sama :D

    OdgovoriIzbriši