Makeup Revolution tekuće rumenilo #Rush

četvrtak, lipnja 19, 2014

U prošlom new in postu pokazala sam vam nekoliko Makeup Revolution noviteta. Većina je bila zainteresirana za paletu sjenila, no ja sam ipak prije njene recenzije odlučila ubaciti Makeup Revolution Vivid blush lacquer u nijansi Rush*, s obzirom da se od istog ne odvajam posljednjih dana.


Vjerujem da ste svi barem načuli za ovaj novi brend, iznimno povoljnih i kvalitetnih proizvoda koje možete kupiti putem Pink Panda stranice ili preko službene Makeup Revolution stranice. 

Za početak, moram naglasiti kako su rumenila u mom dekorativnom svijetu jedan od važnijih proizvoda. Koristim ih otprilike onoliko dugo koliko i traje moj šminkerski staž i smatram da zaista upotpunjuju svaki look, donose svježinu i zdrav izgled licu. Ipak, u mojoj dekorativnoj polici najviše prevladavaju praškasta rumenila i unatoč suhoj koži, rumenila kremaste teksture nekako zaobilazim, pošto s većinom isprobanih (a govorim o drogerijskom rangu) nisam bila zadovoljna - loša tekstura, slaba pigmentacija i trajnost, nemoguće blendanje i sl., dok tekuća rumenila još nisam imala priliku isprobati, sve do sada. 


ISODODECANE, CYCLOPENTASILOXANE, 1-DECENE HOMOPOLYMER HYDROGENATED, TALC, KAOLIN, HYDROGENATED STYRENE/ISOPRENE COPOLYMER, C12-18 ALKYL DIMETHICONE, NYLON 12, SILICA, PROPYLPARABEN, BHT, (+/-: CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 15850).

Makeup Revolution tekuće rumenilo dolazi plastičnoj bočici u količini od 9 g s rokom trajanja od 12 mjeseci.  Na vrhu ima praktičnu pumpicu koja omogućava lagano doziranje proizvoda što je kod ovog rumenila jako bitna stavka, no o tome nešto više u nastavku recenzije. Kupiti ga možete po cijeni od 37,90 kn (Pink Panda) ili 3 GBP (Makeup Revolution) a dolazi u 6 vrlo primamljivih, živahnih nijansi. 

Tekstura je prvo na što sam obratila pažnju kod ovog proizvoda. Premda u nazivu stoji da se radi o tekućem rumenilu, ono nije vodenasto i neće se razlijevati već ga krasi nešto gušća, kremasta tekstura koja se opet razlikuje od onih klasičnih kremastih rumenila od kojih toliko zazirem. Po nanošenju se dosta brzo fiksira, no ipak ostavlja dovoljno prostora da u miru nanesete rumenilo na obraze i izblendate ga kistom. Kada sam već spomenula nanošenje, ja ga koristim na način da vrlo malo proizvoda (ne stisnem pumpicu do kraja) istisnem na prst i tu dobivenu količinu rasporedim  na oba obraza te izblendam RT buffing kistom koji mi se u ovu svrhu pokazao idealan zbog svojih gustih dlačica. Blenda se iznimno dobro, no opet, nemojte previše čekati na taj korak jer će vam se u protivnom rumenilo potpuno fiksirati na obrazima. 


Pigmentacija je ono što me najviše oduševilo kod ovog ljepotana. Rush u bočici izgleda nježno, suptilno i kao da će na licu ostavljati tek naznake te svoje svježe roze nijanse, no već sam s prvim nanošenjem shvatila da je Rush puno više od toga. Izuzetno je pigmentiran, na swatchu (lijevo) kao i u bočici izgleda nešto hladnije, no na obrazim on je jedna živa pink nijansa. S njim zaista trebate imati mirnu ruku te ga dozirati u minimalnoj količini. Trajnost mu je solidna, svakako bolja od isprobanih kremastih rumenila i nakon neka 3-4 sata sam primijetila da počinje slabiti na intenzitetu (moja koža je suha, tako da i to trebate uzeti u obzir). 

Ovo tekuće rumenilo nema nikakvog mirisa (ili ga barem ja ne osjetim) te mi na licu zasad nije izazvao nikakve neugodnosti u vidu začepljenih pora, prištića i sl. Svakako neću stati samo na ovoj nijansi jer bi bila prava šteta da se kod mene ne udomaći barem još jedna nijansa ovih krasnih rumenila.

Jeste isprobali ovo rumenilo? Volite li tekuća/ kremasta rumenila ili pak više preferirate praškaste teksture?

*PR uzorak

Broj komentara: 26:

  1. Ajme koja pigmentacija. :D Ja ipak više volim slabije pigmentirana rumenila jer se na mojoj snjeguljica puti lako pretjera. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, pigmentacija je ludilo! Ja sam prvih par puta pretjerala :D Baš se mora paziti prilikom nanošenja, ali sad sam se već ispraksirala pa niti pola pumpice ne istisnem na prst i to mi je dovoljno za onaj umjereni, svježi look :)

      Izbriši
  2. Predivno je <3 Obožavam takve barbie roze nijanse rumenila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je baš barbie roza, odlično si ju opisala :)!

      Izbriši
  3. Kako su ti lijepe fotkeeeeee! :D Ali stvarno! :D
    Moram priznati da me oduševio swatch i pigmentacija ovog rumenila :O . Ja kao i ti zazirem od kremastih rumenila no u posljednje vrijeme ih čak pokušavam uvesti u rutinu i učim se s njima raditi i moram priznati da mi se počinju sviđati, mada su rumenila u kamenu ipak broj jedan za mene. :D
    MUR me baš privlači, palete sjenila posebno a sad i sve ostalo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno <3!! Moraš, ali moraš isprobati ova rumenila, znam da će ti se svidjeti, ako ništa drugo, po pitanju pigmentacije svakako neće razočarati, barem ovo moje, a vjerujem da su i ostale nijanse takve :) Da, s takvim rumenilima se treba malo više pomučiti, ali ako je rezultat dobar, onda vrijedi :D

      Izbriši
  4. stvarno upečatljiva roza boja:) preslatko:) ja i jesam probala samo kamena, nisam nikad kremasto (baš sam beauty neznalica)....možda isprobam ovo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, upečatljiva je totalno :D Ma nisi neznalica, tko bi sve uspio isprobati pored toliko proizvoda :) Za sve ima vremena ;)

      Izbriši
  5. Ja obozavam rumenila, ali se nekako bojim tekucih i jako pigmentiranih jer me strah da ih necu moci dobro izblendati. Hmh.. mozda se odvazim na probu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odvaži se :) Malo prakse treba, prvi put ćeš možda pretjerati, ali uvijek je bolje dodavati malo po malo, na kraju, ako se i pretjera, ja uzmem kist s kojim sam nanosila tekuću podlogu pa pređem s njim preko oštrih rubova i samog rumenila, na taj način ga malo "balansiram" :)

      Izbriši
  6. Ajmeee prekrasna boja :) Imam najviše ruževa u toj nijansi, i rumenila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Roza rumenila i ruževi su i kod mene najbrojniji :D

      Izbriši
  7. Boja <3
    Mene je strah kremastih rumenila :) jer sam šeprtlja koja bi se 100% upropastila.
    Divno je, jako bih volela da vidim kako ti stoji na obrazima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost nisam imala vremena poslikati i lice, ali nadam se da ću se već nekako iskupiti pa možda u nekom look-u spomenem i ovo rumenilo :)

      Izbriši
  8. oduševila me pigmentacija, ne smatram to problemom dok god sam oprezna s doziranjem...čini se kao super proizvod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako! Malo pažljivije pri doziranju i nema problema :) Drago mi je da ti se sviđa :D

      Izbriši
  9. Volim i tekuća i praškasta, jedna dan jedno, drugi dan drugo :P MUR rumenilo je izvrsno pigmentirano, ali moram priznati da mi se više sviđa nijansa u bočici nego na koži. Više bi mi pasala da je tako malo bljeđa. Ali sve u svemu isplati se!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači ti sve koristiš :) Meni se čini da ću sve više pažnje posvećivati ovim kremastim rumenilima.
      Već sam spomenula kako mi je žao što nisam uspjela staviti sliku lica, da se vidi kakvo je na obrazima... inače, na ovoj drugoj fotki u kolažu je rumenilo baš izblendano u debelom sloju, odnosno, ovaj lijevo swatch sam samo izblendala a to je puno previše za obraze, tako da se na obrazima dobije dosta suptilnija nijansa, ali opet je tako žarka pinky nijansa :)

      Izbriši
  10. Ovo definitivno moram imati, predivno je!

    OdgovoriIzbriši
  11. ajme koja predivna boja i pigmentiranost <3
    ne zazirem od kremastih rumenila, imala ih nekoliko u životu sad mislim da imam jedno, no isto nekako uvijek posegnem za rumenilom u kamenu ili prahu.
    ovo ću imati na umu, prekrasno mi izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Uvijek bježim od kremastih i tečnih rumenila jer se, kao i većina, bojim da ne pretjeram, i uvijek mi je krivo zbog toga jer mi se nekako čini da se nijanse kremastih, a pogotovo ovakvih tečnih rumenila, ne mogu porediti sa nijansama rumenila u prahu. Nekako boje djeluju življe, vibrantnije, jače... Recimo ovako predivnu "barbie pink" nijansu nisam vidjela nigdje u drogerijama.

    OdgovoriIzbriši
  13. kremasta/tekuća rumenila mi djeluju puno sočnije :)
    ja još nisam savladala ona u kamenu. il se ne vidi il je previše.
    hoće biti neki look s ovim rumenilom?

    OdgovoriIzbriši
  14. Nijansa je prelijepa! Što smo bliže ljeti (više kalendarski, nego vremenski), to se ja više zaljubljujem u ovakva rumenila :D Također sam imala negativna iskustva sa kremastim rumenilima, ali planirala sam opet kupiti neko uskoro :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Divno je,već sam si 2 nijanse stavila na wish listu :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Zaista, sada želim ovo rumenilo još više!

    x

    OdgovoriIzbriši