In love with.... #1

četvrtak, lipnja 05, 2014

U zadnjem postu sam vam najavila da ću pokušati češće pisati o svojim trenutnim favoritima i već sam danas požurila da vam pokažem 3 slatka proizvoda u kojima uživam u posljednje vrijeme. Moram napomenuti kako se ne radi o mjesečnim favoritima niti planiram pisati takve mjesečne izveštaje, već ću u ovoj rubrici pisati o proizvodima koje volim i koristim kroz određeno vrijeme, ali ih ne vidim u pojedinačnim recenzijama no zbog ljubavi prema istima, smatram da ipak zaslužuju malo pažnje i spominjanja na blogu.


Već se dugo vremena nisam počastila nekom Bourjois tuširalicom. U moru novih gelova za tuširanje koji svakim danom pune police drogerija, nekako sam na stari i voljeni Bourjois zaboravila. Najdraža njihova tuširalica mi je bila ona s mirisom jagoda, mrkve i još nekog voća (što je čudno, s obzirom da nisam pretjerani ljubitelj voćnih i/ili gurmanskih nota) i nikako ne mogu prežaliti što je više nema u prodaji. Ipak, u Bourjois en toute intimité sam pronašla dostojnu zamjenu. Njegov suptilan, nježan i kremast miris je potpuna suprotnost voćnoj bombi prethodno spomenutog gela, no meni je savršen. Još veće odobravanje gel je dobio zahvaljujući činjenici što je pogodan i za intimnu higijenu (bez sapuna, fiziološki Ph, dermatološki i ginekološki ispitan). Prema koži je zaista blag i ne isušuje ju, a njegova ambalaža je nešto najslađe što sam vidjela u zadnje vrijeme!

Prije kojih mjesec dana, u blogosferi je nastala prava pomama za Essence kistovima iz Bloom me up! limitirane kolekcije. Ne samo da su oku jako privlačni i cjenovno pristupačni, već se radi o zaista solidnim kistovima. Ja sam uspjela uloviti kist za rumenilo, no koristim ga za nanošenje tekuće podloge i u tu svrhu mi je odličan, usudila bih se reći da mi je puno bolji od RT buffing kista koji koristim za istu namijenu. Zbog svojih gustih, zbijenih i ravno rezanih dlačica ne upija previše proizvoda te puder uspijem ravnomjerno rasporediti po licu u samo par poteza. Opran je već hrpu puta i još nisam primijetila da mu je ispala koja dlačica, no zbog svoje gustoće, suši se nešto sporije. Žao mi je što nisam uspjela kupiti još jedan primjerak ovog zaista odličnog kista i nekako se nadam da će Essence ove kistove uvesti u stalnu postavu :).

Burt's bees balzam za usne od manga sam kupila na blef. Nisam pretjerano istraživala dojmove o istima, premda sam znala da su ovi balzami nekome odlični, a nekome totalni promašaj.  Moram za početak naglasiti kako nemam problema sa suhoćom usana pa sukladno tome ne volim izdvajati neke basnoslovne cifre za balzame i ovo je svakako najskuplji balzam koji posjedujem. U početku mi je bio dosta čudan,  lagano je voskaste teksture koja se prilikom nanošenja topi, no usne ne ostavlja vizualno masnima već se vrlo brzo po nanošenju proizvod upija u kožu usana. Vjerojatno sam iz tog razloga smatrala da nije dovoljno hidratantan i ne ispunjava barem onaj minimum koji od balzama tražim. Možda razlog leži i u tome što sam prije njega koristila Yves Rocher njegujući balzam s uljem badema čija je tekstura dosta drugačija. Kako god bilo, Burt's bees balzam i ja smo se kroz određeno vrijeme uspjeli zavoljeti i zadovoljna priznajem da ću si priuštiti još koji primjerak. 

Jeste isprobali koji od mojih trenutnih favorita? 

Broj komentara: 19:

  1. Danas sam ga gledala i razmišljam bi ili nebi jer čitam da je blistex dobra zamjena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za blistex sam čula dosta pohvala :) Javi kakav ti je ako ga kupiš:D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. I meni :D Već razmišljam koji ću sljedeći uzeti :))

      Izbriši
  3. Imala sam jednu Bourjois tuširalicu za intimnu njegu i bila mi je savršena. Na prvu nepoznat puderast miris, ali kad sam se navikla nisam mogla bez njega. Sad ga ne mogu naći u DM ;(( Burt's bees balzame moram probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda je ista, samo su promijenili ambalažu? Znam da je ona moja neprežaljena od jagoda i mrkve bila u drugačijoj ambalaži, a sada vidim da imaju samo ovakve.

      Izbriši
  4. sad ću opet plakat jer nisam ulovila essence kistiće :(
    no dobro, preživjet ću ja već... dobri su ti ovi favoriti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, a nemoj plakati :) ili možda samo malo, jer je ovaj kist odličan :D

      Izbriši
  5. Probala sam sve osim Essence kista. Slažem se, super proizvodi mada nisam probala ovaj Burts Bees od manga već samo vulgaris

    OdgovoriIzbriši
  6. Essence kistić i ja koristim za tekuću podlogu i obožavam ga te također kukam što nisam kupila još jedan takav :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A stvarno je odličan kist. Moramo potpisati neku peticiju da ih uvedu u stalnu postavu, ili barem samo njega... ne mora niti biti tako vizualno privlačan, samo da je jednako kvalitetan :D

      Izbriši
  7. od sveg ovog imam samo essence kistić i super mi je ♥
    Burt Bees od manga preskačem jer mango ne volim, ali Bourjois tuširalicu ću sigurno jednom probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svidjet će ti se Bourjouis, vjeruj mi! No možda nije baš sad za ove vrućine, nekako mi više odgovaraju osvježavajući mirisi od ovih puderastih.

      Izbriši
  8. Ništa nisam isprobala. Ove Bourjois tuširalice samo gledam i mjerkam, ali nikako. Burts Bees ne volim. Imala sam jedno loše iskustvo s njima i ne želim više ništa isporbati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma daj? Jesi imala loše iskustvo s balzamima za usne ili nekim drugim njihovim proizvodom? Moraš isprobati koju Bourjois tuširalicu, divne su :)

      Izbriši
  9. Imam taj BB balzam od manga i dobar je, ali sam nedavno našla još bolji :) Meni treba nešto pojačana njega usana pa sam ga morala dosta često mazati. Essence kistovi me jako privlače, ali ih ne mogu više nigdje naći. Nisam bila dovoljno brza kad su izašli :/

    OdgovoriIzbriši
  10. Priznajem da nikad nisam imala/koristila Bourjois tuširalice. Sramim se, samo to ću reći :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Essence kist bolji od RT? Jel to moguće? :DD Ja nisam lovila te kistove, nekako su mi bili slatki i lijepo izgledaju ali nije mi to bio dovoljan povod da ih kupim.

    OdgovoriIzbriši