Glitter & Lilac manicure

utorak, lipnja 10, 2014

Prije par dana stigao mi je Makeup Revolution šlojičasti lak u nijansi #License to love i odmah sam ga povezala s jednim, relativno novijim lakom u mojoj postavi, a riječ je o Smart Girls Get More laku pod brojem #105. Prava je šteta što njihovi lakovi nemaju nazive jer bi mi tada bili još draži, posebno ovi novi, pastelni ljepotani. Dugo nisam objavljivala manikure, a nisam ih niti radila posljednjih mjeseci. Nokti su mi bili izmučeni od zime, a ja im nisam pridavala dovoljno pažnje... često sam ih nosila potpuno ogoljene, uz eventualno kakvu prozirnu bazu i uz ispite, hrpu stresa i sve ostale zavrzlame iz svakodnevice, nokti su jednostavno pali u zadnji plan. Kako je izmililo sunce, tako sam i ja dobila želju za malo šarenila na svojim noktima, a sukladno tome, ponovno sam ih krenula tetošiti, pa očekujem da će za kojih mjesec dana doći na svoje. 



SGGM lak je krasna, nježna, pastelno lila nijansa. Sama se sebi čudim što sam prvo upikirala nju, a ne jednu breskvasto rozu jer inače nisam fan ljubičastih nijansi, no očito se nešto sa mnom događa u posljednje vrijeme jer  samosim lakova, počela koristiti i ljubičasta sjenila! 
Sa SGGM pastelnim lakom ćete već u dva premaza dobiti potpunu prikrivenost, a suši se ekspresno brzo, što je uz smiješnu cijenu ovih lakova, više nego primamljiva prilika za kupnju. 

Makeup Revolution lak, u usporedbi s nježnim SGGM izgleda dosta grubo i nezgrapno, ali u sebi sadrži hrpicu mikro šljokica raznih nijansi, od kojih najviše prevladava srebrna , no naziru se i roze te plave šljokice. Ovaj je lak toliko gust, da sa samo jednim premazom odlično prikriva nokatnu ploču, no ja sam ipak iz navike stavila dva sloja. Izuzetno se brzo suši, lagano je hrapav na dodir i ispod njega vam ne treba nikakva baza u boji, osim naravno, one prozirne kako bi zaštitili nokat i u konačnici lak lakše skinuli, no već vidim da će za skidanje biti potrebne psihičke pripreme :D.


Zaista sam oduševljena Makeup Revolution lakom, smatram da s lakoćom podiže svaku manikuru i da će se odlično slagati sa svim nijansama koje posjedujem.

Sviđa li vam se ova jednostavna manikura?

Broj komentara: 16:

  1. divna je manikura <3
    a noktići će narasti brzo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Hoće, samo ih sad trebam biti ustrajna po pitanju njege :D

      Izbriši
  2. Svida mi se ova manikura i ovaj sljokicasti lak je predivan. I sama najcesce pravim takve manikure kada mi se ne da nista posebno truditi jer su jednostavne a jako efektne. Zapravo i sad imam na noktima samo u tirkiznoj verziji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, posebno u zadnje vrijeme kako nemam volje ništa specijano raditi na noktima... lagani akcent na kojem noktu i već se doima kao da si uložio malo više truda u manikuru :D Tirkiznu jako volim!

      Izbriši
  3. Baš mi se sviđa ova kombinacija! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. E pa meni je baš drago što si počela koristiti ljubičastuuu :D Meni je to najdraža boja <3
    Jako mi se sviđa manikura i odlično si skombinirala lila i ovaj srebrnkasti MUR lakić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da obožavaš ljubičastu! Kod mene su do sad nekako prolazili samo ljubičasti ruževi, ali počela sam se mijenjati :D

      Izbriši
  5. Jako mi se sviđa nježno ljubičasti lak! Već sam dugo u potrazi za takvom lavanda-bojom, ali sve do sada su mi sve imale neku "manu". Ne znam ni kako bih to točno nazvala, ali uvijek bi me nešto odvratilo od kupnje. Ovaj Smart Girls ću morati pogledati izbliza.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisi fan ljubičaste??? Khm.. Manikurica je divna <3

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična kombinacija, super mi je ta lilasta :D

    OdgovoriIzbriši
  8. p.s.
    a zaboravih ti reći da šljokavac skineš metodom folije, puno je bezbolnije ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš mi se sviđaju oba lakića. :) Nemam nijedan lak u lila nijansi, moram to promijeniti. :D

    OdgovoriIzbriši