Balm Balm maska od hibiskusa

subota, lipnja 14, 2014

Ljeto nam je kalendarski pred vratima, nastupile su paklene vrućine i moja koža, inače karakteristična po svojoj suhoći i dehidraciji počinje sve više poprimati obilježja normalne kože (ili barem ja tako volim vjerovati). Polako izbacujem ekstra bogate i teške kreme te ih zamijenjujem nešto laganijim i blažim teksturama. Više pažnje posvećujem dobrom čišćenju i eksfolijaciji - kako kože tijela tako i lica. 


U potrazi za novim proizvodima, privukao me organski brend, zgodne ambalaže, sastava i samih proizvoda koji se u većoj mjeri baziraju na raznovrsnim balzamima, a danas ću vam pisati o Balm Balm maski/ pilingu od hibiskusa.

Maska dolazi u jednostavnoj plastičnoj posudici u količini od 40 grama, a možete ju nabaviti po cijeni od 8,15 GBP (Feelunique.com). Količina od 40 grama se može učiniti vrlo mala i na prvu sam ostala malo razočarana minijaturnom ambalažom, no vjerujte mi da će vam ovaj proizvod potrajati duži vremenski period, upravo zbog svoje teksture, a ona je suha, praškasta, nimalo karakteristična za kakvu masku i upravo je to jedan od razloga zašto sam ju odlučila isprobati.


ORIZA SATIVA (RICE) POWDER, HIBISCUS SABDARIFFA FLOWER POWDER, PELARGONIUM GRAVEOLENS FLOWER OIL, CITRAL, GERANIOL, LINALOOL, CITRONELLOL, LIMONENE.

Koristi se na način da se u suhu komponentu (otprilike jedna čajna žličica, premda ja stavljam i više) doda malo tople vode, pri čemu se suhi sastojci povežu i pretvaraju u pastu, a sama gustoća ovisi o količini dodane vode. Priznajem da je korištenje mrvicu komplicirano i oduzima nešto više vremena, ako uzmemo u obzir obične kremaste maske koje se direktno iz ambalaže nanose na lice. U početku mi je trebalo neko vrijeme prakse da dođem do idealne gustoće. Sam proces "stvaranja" maske mi je zadavao glavobolje, pošto isti zahtijeva još malu vojsku drugih pomagala - posudicu ili tanjurić za miješanje, žličicu i posudicu s toplom vodom (ja sam se poslužila pipetom s potrošenog Alverde ulja divlje ruže i na taj način mogu dobro kontrolirati količinu vode koju dodajem suhoj komponenti). Nakon što ste dobili smjesu željene teksture, ona se nanosi na lice, ostavlja 10ak minuta i potom se ispire, pri čemu se obavlja eksfolijacija. 

Proizvodom, ako ga promatram samo kao masku, nisam pretjerano oduševljena - tekstura mu je unatoč vodi dosta zrnasta, suha i nije ju moguće ravnomjerno nanijeti na lice. Iz tog razloga ju obično niti ne ostavljam na licu tih propisanih 10 minuta, već vrlo brzo po nanošenju krećem sa skidanjem maske (umivanjem) pri čemu obavljam vrlo dobru eksfolijaciju, za koju je zaslužen rižin prah. U suhom stanju, proizvod je na dodir praškast i mekan, no čim se poveže s vodom, zrnca riže postaju dosta grublja na dodir te se prilikom eksfolijacije trudim izbjegavati sva ona tanka područja na koži gdje mi znaju popucati kapilarice, a to je uglavnom dio oko očiju i nosa. Unatoč nešto grubljim zrncima, učinak koji dobivam nakon pilingiranja ovim proizvodom je zaista zapanjujuć. Koža mi je nestvarno glatka, ujednačena i svježa, a kako na samom proizvodu stoji da je namijenjen dubinskom čišćenju lica, moram potvrditi da sa svakim korištenjem osjećam da sam upravo to i postigla. 


Još jedna zanimljivost vezana uz masku - u dodiru s vodom, sitni komadići hibiskusa počinju ispuštati boju te se ona od bijele pretvara u slatku rozo - ljubičastu smjesu. Miris maske je dosta intenzivan i apsolutno nije za svačiji nos. Ja ga nekim čudom toleriram tih par minuta, no prizanjem da nisam oduševljena istim.

Na kraju, moram reći da sam prilikom kupnje očekivala da ću u ovom proizvodu pronaći dobru masku, pošto i sam naziv  to sugerira i u tom me segmentu nažalost, razočarala. Ipak, drago mi je što svoju drugu funkciju obavlja više nego dobro, stoga ne mogu reći da je riječ o promašenoj kupnji. Sasvim sam sigurna da ću ovaj proizvod koristiti tokom ljetnih mjeseci, no kako budu dolazili hladniji dani, vjerujem da će mojoj suhoj koži raditi više štete nego koristi.

Masku ne bih preporučila onima s izrazito tankom i osjetljivom kožom, upravo zbog dosta grubih zrnaca, dok bi oni s masnom/mješovitom kožom s ovom maskom mogli biti najzadovoljniji.

Iz navedenog zaključujem da se ovdje radi o jednom sasvim solidnom proizvodu, koji nije uspio u potpunosti zadovoljiti moja očekivanja. Osim teksture, koja nije pogodna u ulozi maske, minus dajem i nepraktičnoj upotrebi. Premda me u početku privlačila sama ideja praškastog proizvoda, moram priznati da mi u određenim trenucima predstavlja tlaku sam proces izrade i na kraju, vremenski me ograničava  te smatram da se na tržištu mogu pronaći puno brža i efikasnija rješenja za jednako dobro i učinkovito čišćenje lica.

balmbalm.com
feelunique.com

Jeste isprobali Balm Balm proizvode? Što mislite o praškastim maskama/pilinzima?

33 komentara:

  1. Nisam probala BB proizvode. Meni se inače sviđaju praškasti proizvodi koji se potom miješaju s vodom, no slažem se da je brže i praktičnije odmah imati gotov proizvod.
    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fora je i meni to miješanje, samo kad imam vremena... a često mi se dogodi navečer da mi se stvarno ne da i da mi je jednostavnije staviti gotov proizvod na lice :)

      Izbriši
  2. odlična recenzija, obožavam tvoju iskrenost. ja sam trenutno u fazi isprobavanja prirodne preparative, i prešla sam sa maski na serume...nekako se općenito nisam pronašla s maskama, nekako mi čitav taj proces nikako ne odgovara mojoj ljenosti :P bez obzira na čitav proces, vjerujem da je proizvod kvalitetan, ali baš ovo što si rekla...postoje efikasniji i brži načini za jednako kvalitetan rezultat...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti trubice ;) Prirodna kozmetika je odlična, da imam volje i znanja, sama bih si mućkala maske i pilinge, a ovako se radije prepuštam kupovnim proizvodima :D

      Izbriši
  3. Baš mi je fora što je maska/piling u obliku praha. Ja volim miješati svašta nešto, osjećam se kao nekakav kemičar :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je bilo fora, zato sam i kupila ovaj proizvod :) ali kažem, nemam uvijek živaca i vremena za to.

      Izbriši
  4. sviđa mi se ovo, možda bi djelovaloi na mojoj koži :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi ovaj proizvod odgovarao svima, osim onima s izuzetno osjetljivom kožom. Stvarno obavlja odličnu eksfolijaciju, pa ako ti treba takav proizvod, go for it :D

      Izbriši
  5. I meni je fora, ali realno ne bih uvijek imala živaca i volje mućkati to:D Drago mi je da će bar nečemu poslužiti kad je već zakazala kao maska.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to, fora je ali ne uvijek :D Kao maska se nije pokazala u najboljem svjetlu, ali je zato za pilingiranje odlična, pa mi nije žao kupovine :D

      Izbriši
  6. Nisam probala BB proizvode, ali od praškastih proizvoda sam probala Green girl piling. Naime, moram se složiti da je u početku korištenej takvih proizvoda dosta komplicirano i frustrirajuće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, dok ne pronađeš pravi omjer koji će odgovarati tvojim potrebama, zna biti komplicirano :) GG praškasti piling bih voljela isprobati :)

      Izbriši
  7. Nisam probala ništa od BB proizvoda, a ova maska mi se čini jako zanimljivo i mislim da bi se lijepo slagale. Jedino ne znam koliko bi mi se dalo miksati smjesu s vodom, možda bi mi u početku bilo zanimljivo, a poznavajući sebe nakon nekoliko puta mi se ne bi dalo to raditi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi tebi ova maska stvarno mogla odgovarati :) Ali da, ako sama kažeš da bi ti nakon nekog vremena dosadilo, bolje je potražiti već gotovi proizvod.

      Izbriši
  8. A ja se na početku posta baš ponadala da će bit neki super dojmovi, jer ja zapravo volim te praškaste maske koje se miješaju s vodom ili nekim drugim tekućinama, a kako ih dosta dugo nisam koristila (takve stvari obično u kozmetičkim salonima budu), baš sam mislila da je ova tvoja maska nešto u tom stilu. Preskačem. Ne volim gruba zrnca, iziritiraju mi kožu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tekstura ovog proizvoda je baš čudna. Ta su zrnca zaista mikroskopska :D i golim okom se niti ne vide, ali se na koži baš dosta osjete. Svakako preskoči ako imaš osjetljivu kožu.

      Izbriši
  9. Vrlo zanimljiva recenzija. Nisam znao da postoje piling mase u praškastom obliku. Ovaj tvoj me neodoljivo podsjeća na kremast sladoled s komadićima šumskog voća. :) Meni bi vjerojatno dobro odgovarala obzirom da imam mješovitu/masnu kožu, ali radije preferiram već gotova i pripremljene pilinge iako bih trebao probati napraviti neke homemade pilinge pošto ne sadrže neke štetne sastojke kao pilinzi od kozetičkih kuća.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična asocijacija! Ja nemam živaca raditi sama diy maske/pilinge, ali slažem se da su odlična i jeftinija varijanta od kupovnih :)

      Izbriši
  10. Jedina maska koju trenutno koristim je od zelene gline, ona je također u prahu i miješam ju svaki put sa uljima i ugljenom tako da mi to oduzima par minuta, ali pretrpim jer je učinak predobar :D

    OdgovoriIzbriši
  11. i sama inače izbjegavam ovakve proizvode gdje ima previše posla :D ali super što si mu ipak našla neku namjenu, i neće ostati zanemaren :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neće ostati zanemaren, barem ne do hladnijih mjeseci :)

      Izbriši
  12. Zvuči stvarno super, ali vjerujem da ne bih redovito koristila ovu masku upravo zbog toga što zahtijeva pripremu, a ne stavlja se direktno iz tube/vrećice/kutijice. No zvuči stvarno stvarno zanimljivo, definitivno ju stavljam na WL jer bih ju voljela isprobati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati ako ju odlučiš uzeti. Mislim da bi na tvojoj koži mogla odlično funkcionirati :)

      Izbriši
  13. Ja se držim svog Daily Microfolianta kojeg preporučujem svima čak i s najosjetljivijom kožom. Probala sam mnoge praškaste pilinge ali nema mi do DM-a:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dermalogicu već neko vrijeme želim isprobati, no sad će malo pričekati, moram potrošiti barem dio ove maske do zime :)

      Izbriši
  14. Nisam probala još BalmBalm proizvode, ali bih stvarno voljela. Nikad ne znam što bih od njih naručila. Možda se sad konačno odlučim. Meni osobno ne smeta što je u prahu - tako duže traje. U svojoj kolekciji imam i maske u prahu i one u tubi koje su uvijek spremne za uporabu. Tako da uglavnom one u prahu biram kada imam malo više vremena.

    Imaš li možda još koje preporuke za njihove proizvode?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobavam još uz nju njihov balzam za lice, premda se može koristiti na svim suhim dijelovima tijela, ne nužno na licu. Bit će i recenzija o njemu uskoro na blogu. Svašta bih njihovo još željela isprobati :)

      Izbriši
  15. šteta što ne radi ono što bi trebala, ali drago mi je da si našla barem neku funkciju, pa nije potpuno promašena kupnja :)
    I meni bi to mućkanje zadavalo glavobolju, ne da se meni time baš baviti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači i ti se bolje slažeš s gotovim proizvodima :))

      Izbriši
  16. Eh, meni nije problem to mućkanje, dapače, meni je to zabavno pa meni to ne bi smetalo. :D
    Žao mi je da dojmovi nisu baš najpozitivniji, ali mi je drago da nije totalni promašaj. Ja bih ju čak voljela probati *mazohist* :D
    Mene jako privlači ovaj brend tako da mislim da ću nešto drugo ipak naručiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da si mazohist :D i ne sumnjam da ću uskoro kod tebe čitati recenzije nekog njihovog proizvoda. Baš me zanima što ćeš si izabrati :)

      Izbriši
  17. Ne smeta mi utrošeno vrijeme na "izradu" maske ako je učinkovita :) Podsjeća me na Daily Microfoliant koji mi je odličan i isto tako se mora pomiješati s vodom. Nemam problem s grubljim zrncima pa mislim da bi mi bila dobra. Super recenzija!

    OdgovoriIzbriši