Top 5 - Light pink lips

četvrtak, svibnja 08, 2014

Oni koji me prate znaju koliko volim ruževe, najčešće crvene i sve varijante žarkih pink nijansi, no u zadnje vrijeme sam se dosta okrenula onima nešto nježnijih nijansi i lagane, kremaste teksture. Upravo ću vam danas u ovom ležernijem postu pokazati mojih trenutnih 5 favorita - tri ruža, jedno sjajilo i jedan obojeni balzam u nježnim rozim nijansama. Zajedničko im je i to što su bogate teksture i iznimno ugodni na usnama, ali im je i pigmentacija i trajnost nešto slabija.


S lijeva na desno - L'Oreal Caresse u nijansi #03 lovely rose, Essence #53 all about cupcake, Max Factor Colour Elixir #10 couture blush, Estee Lauder #07 Flashdance i Yves Rocher balzam od maline.


L'Oreal Caresse Lovely rose - Najhladnija nijansa roze od predstavljenih, dosta ističe suhe dijelove na usnama ali ih ne isušuje. 
Essence All about cupcake - nježna roza koja lagano vuče na breskvastvu na usnama, izuzetno lagana i kremasta.
Max Factor Couture blush - hladnija roza nijansa, jako ugodna za nanošenje, kremasta i ne ističe suhe dijelove.
Estee Lauder Flashdance - odlično sjajilo, kremasto, gusto, ne klizi brzo s usana. U sebi sadrži jako sitan shimmer.
Yves Rocher obojeni bazam - na swatchu je jedva primijetan, no na usnama je jedna divna malinasta nijansa, nešto drugačija od predstavljenih no ubacila sam ga je se radi o balzamu koji osim njege usnama pruža i suptilnu boju.

L'Oreal, Essence, Max Factor.
Estee Lauder, Yves Rocher.

Imate li koju od navedenih mazalica? Volite li ovakve nježne i njegujuće proizvode?

Broj komentara: 28:

  1. Sve nijanse su stvarno krasne. :) Yves Rocher baš ostavlja lijepu boju na usnama, a vjerujem i da krasno miriši. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Najljepše mi je EL sjajilo! Zanimljivo je to kako prolazimo kroz faze u životu kad nosimo tako slične nijanse, tj. zapnemo za jednu boju i onda se nje držimo dok nas ne uhvati opet neka druga faza.. Neka, barem nije dosadno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Story of my life :DD Ali bitno je da mi znamo da nisu iste nijanse, bez obzira što drugi misle ;))

      Izbriši
  3. Divni su mi svi ;) Medjutim meni je navise privukao paznju Yves Rocher balzam, jer imam kupku iz te kolekcije koju obozavam ;) Nisam videla balzame...moracu da potrazim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da više nemaju istih ovih balzama, ali sam vidjela na stranici da imaju nekakav od maline, iz standarde kolekcije... vjerojatno nema nekakve razlike, osim u pakiranju koje je drugačije :)

      Izbriši
  4. I ja jako volim ovaj Eccence ruž i EL sjajilo. I potpuno drugačije boje su na tvojim usnama. Na meni su malo tamniji.. :) Sve je do prirodne boje usana.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zato je najbolje ravnati se po swatchevima na rukama iako i oni ne predstavljaju uvijek najrealniju nijansu, ali mislim da se ovdje radi o njiansama s kojima baš ne možeš pogriješiti s obzirom da su tako nježne i suptilne.

      Izbriši
  5. Sjajilo i Essence ruž su mi nekako naj :) Ali tebi sve nijanse izvrsno stoje :) I mene je počela lagano loviti pink groznica, ali sve je to on the DL, pošto i dalje kamo god da dođem, ruka odmah poseže za crvenim nijansama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno te razumijem, baš sam danas u Bipi posegnula za još jednim crvendaćem i na kraju sam teška srca uzela jedan breskvasti ruž :)

      Izbriši
  6. rozih ruzeva i malinasto crveneih ruzeva imam najvise a zajedničko nam je el sjajilo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. max factor i estee lauder mi najprivlačnije izgledaju :D
    ne mogu vjerovati da svoje sjajilo nisam još ni pomirisala a kamoli namazala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žana, pa šta se čeka :D? Jesi i ti dobila ovu nijansu?

      Izbriši
  8. Ja volim malo intenzivnije nijanse, obožavam ovu Max Factor olovku (imam je u crvenoj) i svugdje ide sa mnom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim i ja inače intenzivnije, što drečavije ili tamnije to bolje :D ali u zadnjih mjesec dana baš često nosim ovakve nijanse :)

      Izbriši
  9. Najvise volim nositi upravo ovakve nijanse na usnama tako da mi se sve ove svidaju i tebi jako lijepo stoje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) a mislim da su to nijanse s kojima se ne može pogriješiti, odlične su i za dnevne kombinacije a opet se mogu dobro iskombinirati i za večer :)

      Izbriši
  10. Imam neke od ovih i vjerovala ili ne - MF olovka mi je najdraža! Iako me živcira kad se treba naoštriti...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i mene, posebno jer je tako kremasta pa se brzo istupi vrh, pa ju moram često šiljiti :/

      Izbriši
  11. Pravi izbor za sunčane, prolećne dane! Svi mi se jako sviđaju, mala je razlika među njima pa ne mogu da izdvojim favorita :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
  12. Ok, Max Factor će biti moj - definitivno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati, premda ne vidim zašto ne bi :))

      Izbriši
  13. I meni je najdraži MF. Oni općenito imaju supeer ruževe <3 Ali rekla bi ti moja prijateljica lako tebi kad imaš lijepe usne ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, volim njihove ruževe i baš sam se jučer počastila s još jednim :D Haha, hvala, hvala :)

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. Zbog EL sam ponovo vratila sjajila u upotrebu, a duuugo sam ih ignorirala, ma krasno je sjajilo!

      Izbriši