Njega kose - noviteti

nedjelja, svibnja 25, 2014

Posljednjih mjesec dana kod mene se skupilo nekoliko novih proizvoda za njegu kose koje trenutno isprobavam i koristim punom parom, stoga sam vam ih odlučila sve skupa predstaviti u jednom postu, a kasnije (nakon određenog vremena testiranja) napisati detaljnije recenzije o istima.
Moja kosa je prilično zahvalna, dobro podnosi tretiranje toplinom i bojom (pramenove i preljev stavljam otprilike svaka 3 mjeseca) no ipak, iz navedenih razloga lagano naginje suhoći pa joj volim pokloniti malo više pažnje. Uvijek težim onom idealu svilenkaste i lepršave kose i iz tog razloga izbjegavam teške šampone namijenjene dubokoj regeneraciji te u tu svrhu posežem za bogatim maskama i sličnim tretmanima koji će joj pružiti potrebnu hidrataciju. 


Dugo sam se dvoumila oko kupnje Aussie proizvoda - prvenstveno zbog vrlo oprečnih dojmova koje sam o njima pročitala ali i zbog alkohola i silikona koje sadrže ( premda nisam toliko oprezna po pitanju sastojaka u proizvodima za njegu kose, priznajem da me alkohol ipak malo zabrinjavao), a kada sam vidjela da su u Dm-u sniženi 20 % shvatila sam da ih moram isprobati, jer ako neću sad - neću nikad! 


Odlučila sam se za liniju za obojanu kosu, s tim da sam preskočila regenerator jer sam o njemu pročitala baš dosta mlakih reakcija, pa sam za početak krenula samo sa šamponom i dubinskim tretmanom.

Aussie colour mate šampon je divnog, divnog mirisa australske divlje breskve, lijepo se pjeni i imam osjećaj da dobro ukloni masnoću i ostale gadosti nataložene na vlasištu, no kosa mi nakon korištenja ipak ostaje mrvicu gruba na dodir. Kako je proizvod namijenjen obojanoj kosi, moram primijetiti da u tu svrhu nije podbacio. Pramenovi su mi zaista izraženiji i življi a kosa sjajnija.

Aussie 3 minute miracle colour dubinski tretman je proizvod namijenjen dubokoj hidrataciji obojane kose. O ovim tretmanima sam većinom čula same pohvale tako da sam imala dosta velika očekivanja. Miris mu je vrlo sličan prethodom proizvodu što nije čudo obzirom da dolaze iz iste linije. Ne pridržavam se slijepo uputa pa ga na kosi držim kraće od 3 minute ( ne stavljam ga na vlasište) i zaista sam zadovoljna učinkom. Kosa je primjetno glađa na dodir, mekša i nahranjena ali bez osjećaja težine. Jedina zamjerka ide pakiranju koje se nakon prvotnog otvaranja više ne može fizički zatvoriti (premda proizvod ne curi iz bočice, osim ako ga ne pritisnete, ne znam koliko je ovo rješenje dobro za putovanja).

Lush Seanik kruti šampon je moj prvi susret sa šamponima ove vrste i mogu reći da mi se i više nego sviđa ideja. Riječ je o "morskom šamponu" koji u sastavu sadrži morsku sol, alge i ulje limuna a miris mu je potpuno u skladu s imenom - morski i nešto suptilniji. Obećava volumen i mekoću s tim da ovo potonje nisam primijetila. Seanik zaista odlično očisti vlasište (nakon korištenja kosa mi je škripava pod prstima i dosta zamršena) pa sam ga shvatila kao šampon za kojim ću posezati onda kada mi kosa žudi za pravim, dubinskim čišćenjem.


L'Oreal Professionnel Mythic Oil * hranjivo ulje za njegu kose koristim nešto više od mjesec dana. Prvo što me oduševilo, svakako je ambalaža a zatim miris i učinak. Može se koristiti na mokroj ili suhoj kosi i oba načina su mi pružila dobre rezultate. Ulje ne masti kosu, zaglađuje suhe vrhove i kosa nakon korištenja izgleda njegovano i zdravo.

(a little make up obsessed je nedavno napisala recenziju ulja za obojanu kosu pa možete baciti pogled - link!)

Kerastase Nutritive Lait Vital* regenerator za normalnu do lagano suhu kosu je proizvod božanstvenog mirisa bijelog cvijeća, točnije irisa koji suptilno, ali dosta dugo osjećam na kosi. Proizvod je lagan i ukoliko imate problema sa zaista suhom kosom, neće vam odgovarati. U uputama stoji da se nanosi na ručnikom posušenu kosu, drži minutu/dvije i nakon toga se ispere i moram reći da mi na taj način puno bolje funkcionira nego kada sam ga nanosila direktno na mokru kosu koju sam samo lagano iscijedila rukama. Niti on ne otežava kosu, pruža laganu hidrataciju suhim vrhovima i zapravo odlično funkcionira na kosi za koju je i namijenjen.

Imate li koji od navedenih proizvoda? Koji su vaši noviteti na području njege kose?

*PR uzorak

Broj komentara: 16:

  1. Imam Aussie Colour Mate liniju i dobri su mi proizvodi, a jako me zanima i Kerastase Nutritive lait Vital :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako znam da imamo sličan ukus po pitanju mirisa, mislim da bi uživala u mirisu Kerastase regeneratora :)

      Izbriši
  2. Imamo skroz različitu, kako kožu tako i kosu:) Ne farbam se, ali ni "obične" Aussie šampone nisam probala baš zbog sastojaka. Nije da ih baš često čitam, ali toliko je ta informacija odjeknula oko mene da me sada uopće ne mame. Kruti šampon bih baš rado probala <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ta informacija je zbilja odjeknula i mislim da bi onima osjetljivog vlasišta mogli biti više od štete nego koristi. Pretpostavljam da je i to razlog toliko oprečnih mišljenja o Aussie proizvodima. Lush kruti šamponi su mi stvarno zanimljivi, imaju ih nekoliko u ponudi i mislim da ću si priuštiti još koji :)

      Izbriši
  3. Ja sam isprobala Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor i na mojoj kosi nema nikakav učinak, kosa mi bude gruba na dodir i petlja se, a čak se ni miris ne zadržava duže od sat vremena. :/ Možda je taj za obojenu kosu bolji, no zbog sastojaka više ne planiram kupnju njihovih proizvoda, dok mi ovo L'oreal ulje zvuči zanimljivo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se ovaj (zasad) pokazao kao stvarno dobar proizvod, ali opet, kosa mi stvarno nije zahtjevna, jedini problem imam s petljanjem kose dok je još mokra, pa ako mi maska/regenerator ne učini ništa po tom pitanju, onda svakako nisam zadovoljna s istima pa te po tom pitanju potpuno razumijem.

      Izbriši
  4. Aussie šampon mi nikako nije valjao, odmah nakon prvog korištenja dobila sam prhut :/ Ali što se tiče Mythic Oila - nešto savršeno, s tim da sam koristila ono za obojenu kosu, predobro ulje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se nadam da meni neće stvoriti iste probleme, vidjet ćemo nakon određenog vremena... trenutno nemam problema s peruti, ali koristim ga tek neka 2 tjedna, pa je prerano za donošenje konačnih zaključaka. Da, Mythic oil je divan proizvod i mislim da nema nekakve pretjerane razlike između ovog i onog za obojanu kosu :)

      Izbriši
  5. Divni noviteti :D Aussie Colour Mate liniju sam osvojila na darivanju kod Perse, ali još nisam počela s isprobavanjem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očekujem onda i tvoje dojmove kad ih isprobaš :)

      Izbriši
  6. ja sam trenutno u potrazi za nekim proizvodom koji ce mi smiriti malo kosu, jer se nenormalno naelektriše i razleti na sve strane :( cula sam za ove lush krute šampone, moža skoknem po jedan za sebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da čak i imaju neki kruti šampon za te probleme, pa pogledaj :)

      Izbriši
  7. Imala sam samo tu Aussie liniju i bila mi je ok. Baš me zanima to hvaljeno Mytic oil, čekam recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. lijepi proizvodi :)
    najviše me privlače Aussie šampon i L'oreal hranjivo ulje za kosu :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti :) sa uljem mislim da ne možeš pogriješiti, a sa šamponom se još moram malo bolje upoznati da bih mogla reći konkretne dojmove ;)

    OdgovoriIzbriši