Nivea Aqua effect - pjena za čišćenje lica za suhu kožu

petak, svibnja 02, 2014

Nedavno sam bila u potrazi za laganim proizvodom koji bih koristila isključivo ujutro, za čišćenje lica. Kako je moja koža lica suha, a noćna njega prilično bogata i hidratantna, ujutro volim posegnuti za proizvodom koji će mi nježno odstraniti višak proizvoda koji se tijekom noći nije uspio u potpunosti upiti u kožu. Razni tonici i gelovi su mi u pravilu, uvijek isušivali lice, upravo iz tog razloga sam i posegnula za ovom pjenicom, namijenjenoj čišćenju suhe kože jer joj i u samom opisu stoji da blago hidratizira kožu i ne isušuje ju dodatno. 

Proizvod dolazi u plastičnoj bočici od 150 ml, s pumpicom na vrhu, a možete ga kupiti po cijeni od 40 kn. Miris joj je blag, tipičan za Niveine proizvode i meni odgovara. 

Kako sam već spomenula u uvodu, koristim ju ujutro, nakon umivanja, isključivo u svrhu čišćenja lica i jedan pritisak pumpice mi je dovoljan za cijelo lice. Nanosim ju na vlažnu kožu, lagano utrljam i isperem. Tekstura me, moram priznati, malo začudila. Očekivala sam da će biti više kremasta i da će se lagano razmazivati po licu, no ona je dosta vodena i nekako suha. Ne stvara mi dodatnu pjenu prilikom razmazivanja i odlično očisti lice, no ima tendenciju blagog isušivanja i ukoliko odmah ne posegnem za hidratantnom kremom, osjećam neugodno zatezanje lica.


Obzirom na navedeno, ni sama nisam sigurna što mislim o ovom proizvodu. Odlično mi očisti lice, u par poteza ukloni višak nečistoća nakupljenih tokom noći, ali zbog isušivanja ju izbjegavam koristiti svakodnevno i premda mi proizvodi koje koristim za hidrataciju bez problema saniraju isušivanje, dakle, ona ne utječe u konačnici na stanje moje kože, ipak sam od ovog proizvoda očekivala drugačije iskustvo, prvenstveno zbog činjenice da je namijenjen suhoj koži.

Čitajući recenzije nekih kolegica koje su isprobale ovu pjenicu, a koža im je bitno različita od moje (mješovita, masna), došla sam do zaključka da takvoj koži ova pjena puno više odgovara (na kraju posta ću vam staviti linkove na njihove recenzije).


Aqua, Sorbitol, Glycerin, Decyl Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Glucoside, Prunus Amigdalus Dulcis Oil, Panthenol, Propylene Glycol, Polyquaternium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Sulfate, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3- Cyclohexene Carboxaldehyde, Parfum.

S korištenjem ću nastaviti povremeno, no ukoliko imate suhu kožu, ipak vam ne bih preporučila ovaj proizvod, dok će oni s mješovitom/masnom kožom vjerojatno biti puno zadovoljniji. 

Anaviglam - Nivea Aquaeffect umirujuća pjena za čišćenje lica

Jeste isprobali ovu pjenu ? Koje proizvode koristite pri jutarnjoj njezi u svrhu čišćenja kože?

Broj komentara: 28:

  1. Ja ju imam, meni je odlična. Ali, moja je koža mješovita. Uvijek sam koristila proizvode namijenjene mješovitoj i masnoj koži, no bili su mi preagresivni, jer mi je s druge strane koža i jako osjetljiva. Sada uvijek kupim nešto za suhu i osjetljivu i ti mi najbolje odgovaraju. :) Baš mi je žao što ti ne odgovara.. :( A što se tiče teksture i pijenjenja- sve potpisujem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čitam dosta o tome da curama s mješovitom/masnom odlično pašu čistilice za suhu kožu :) Nije da mi apsolutno ne odgovara, ali eto, očekivala sam da me ipak neće zatezati lice nakon korištenja...

      Izbriši
  2. Ja koristim ovu pjenu od cca 10 mj 2013. Imam suhu kožu i meni je super. Blago mi isusi kožu ali ne smeta mi jer malte ne sve što sam koristila za umivanje lica imalo je isti efekt isusivanja. Sad povremeno koristim i apivitinu umivalicu nakon koje trkom idem po kremu:-/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te za isušivanje, prečesto mi se to događa s ovakvim/sličnim proizvodima... no, ipak ima i onih koji ne isušuju, tako da se ja ne mirim s tim :D

      Izbriši
  3. Složit ću se s tobom. Ja imam miješovitu kožu i ova umivalica mi baš paše. Lijepo očisti lice, a ne isušuje moju kožu. Od mene ima +.. svakako je onda preporučavam samo mješancima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti odgovara, baš se pitam kakva bi onda bila plava pjena koja je namijenjena mješovitoj/masnoj koži vama "mješancima"....

      Izbriši
  4. Dok jednom nisam probala tester, mislila sam da su ove ,,pene'' zapravo gelići koji se zapene, kada ono prava pena. Meni je to bio fenomen, kao televizor kada je prvi put stigao u selo. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Da i sama sam imala takvo mišljenje, čak niti nakon nekoliko isprobanih, ne mogu se oteti tom dojmu... ali za ovu sam ipak očekivala da će nekako utrljavanjem u kožu u dodiru s vodom biti malo više kremasta...

    OdgovoriIzbriši
  6. šteta, a za mješovitu je stvarno solidan proizvod :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma dobro, nije da ga neću iskoristit do kraja, samo sam ipak očekivala da me neće zatezati lice odmah nakon korištenja :/

      Izbriši
  7. Meni tj mojoj mješovitoj kozi je savršeno odgovarala dok plava koja je za moj tip koze i nije bila toliko pogodna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pročitala sam obje tvoje recenzije. Dobro je da nekome super odgovara, znači da se ne radi o generalno lošem proizvodu, samo baš i nije namijenjen onima za koje piše da je :/

      Izbriši
  8. Ja imam mješovitu kožu no preskačem jer vjerujem da bi i mene isušila. Dovoljno je reći da me ponekad i obična voda isuši. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voda i mene isušuje, posebno ako je jako tvrda... zato se i volim ujutro poslužiti nekom umivalicom jer se nekako nadam da će mi ona poništiti djelovanje tvrde vode/kamenca...

      Izbriši
  9. Onda ću preskočiti, a baš mi je ona bila ostala za isprobati iz te Nivea linije za suhu kožu...s time da ja nikako ne bih mogla još i ujutro se umivati nečim a nekako ni ne osjećam da mi je potrebno, tonik mi je sasvim dovoljan i ne isušuje me dodatno. nadam se da ćeš naći neku pjenicu koja će biti dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koji tonik koristiš? Ja sam ih totalno zapostavila u zadnje vrijeme... mislim da će sljedeći na listi biti neki hidrolat :D

      Izbriši
  10. Sve pjene uglavnom isušuju. Probala sam skoro sve koje se nude, još mi je najhidratantnija Vichy-eva. I ja koristim momentalno jednu pjenu za jutarnje umivanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bi Vichy isprobati ako kažeš da ne isušuje toliko...

      Izbriši
  11. Nisam probala ovu pjenu a da budem iskrena, zapravo ih niti ne koristim jer mi nekako ne odgovaraju i ne sviđaju mi se. :D Šteta da svi aspekti ove pjene ne funkcioniraju, no Afrodita ti je nedavno izbacila novu pa probaj s njom ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su inače baš fora te pjene, draže su mi od tonika, možda zato što uz tonike automatski vežem isušivanje, što nije apsolutno točno, samo još nisam naišla na onaj koji me neće isušivati... zgodna mi je ta Afroditina linija, sigurno ću nešto isprobati :)

      Izbriši
  12. Obožavam jutarnje umivanje i ne mogu zamisliti početak dana bez njega :D Trenutno koristim Apivita gel za masnu i mješovitu kožu i obožavam ga, a Nivea umivalice nisam ni probala, ne znam zašto, ali uvijek uzmem neku drugu :D Jesi probala Balea MED Ultra Sensitive pjenu, čula sam da ju hvale djevojke sa suhom kožom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi tebi i ova mogla odgovarati, sudeći po iskustvima onih s masnom i mješovitom kožom, eto da znaš za jeftiniju alternativu :D Nisam još isprobala Baleinu, a vagala sam u Dm-u da li ću uzeti nju ili Niveinu...

      Izbriši
  13. Imala sam neku Nivea pjenu davno, ne sjećam se dojmova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ti možda i nije bila nešto ako ti se nije urezala u sjećanje :)

      Izbriši
  14. Meni je ova pjena pravo otkriće! Bila sam skeptična pošto me sve isušuje i zateže inače, a i kako me može pjena dobro očistiti? :D :D Imam suhu kožu i baš mi paše..miris mi je savršen, očisti mi lice jako dobro i čak nemam potrebu staviti kremu poslije. Šteta da ti ne odgovara toliko :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti odgovara, mene baš zateže lice ukoliko odmah ne posegnem za kremom... ali slažem se, super obavi čišćenje :)

      Izbriši
  15. Jako volim ovu pjenicu, no ne koristim je za jutarnje umivanje jer sam nedavno odlučila sa ću se ujutro umivati čistom vodom kako ne bih dodatno isušivala svoju kožu koja je u zadnje vrijeme opet podivljala pa imam problema sa suhoćom.

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja sam se jedno vrijeme isto pokušala umivati samo vodom, ali nekako mi ne paše taj osjećaj ujutro... uvijek mi na koži ostane pod prstima onaj osjećaj da još imam ostatke proizvoda koji se preko noći nisu upili u kožu...

    OdgovoriIzbriši