Maybelline Colorama mono sjenila

subota, svibnja 10, 2014

Prije par tjedana dok sam s mamom harala po drogerijama, zapazila sam Maybelline mono sjenila, odlučila kupiti jedno, isprobala ga i oduševila se! Inače nemam naviku kupovanja njihovih proizvoda, zaista nemam opravdani razlog... jednostavno uvijek nekako previdim njihov stalak u drogeriji, no ovo isprobano sjenilo navelo me da se vratim u Bipu i tako su se u mojoj košarici našla još tri primjerka sjenila a vjerujem da neću stati samo na ovim nijansama.

Cijena ovih sjenila je zaista smiješna - 19,90 kn za 3 grama proizvoda a izbor nijansi je dosta dobar, većinom variraju nježne sedefaste nijanse no raspolažu i sa nekoliko intenzivnijih - zelenih, plavih, smeđih i rozih nijansi.

Sva sjenila koja posjedujem imaju sitan shimmer u sebi, kod nekih nijansi je više izražen, kod nekih jedva primijetan, a krasi ih odlična pigmentacija (na swatchevima su naneseni bez baze) i poprilična dugotrajnost na kapcima, posebno uz bazu.


Nijansa 701 - je prvo sjenilo koje sam uzela pri tome razmišljajući da li mi treba još jedno sjenilo ovakve nijanse...ponekad mi se čini da gomilam samo takve, no ipak nisam požalila. Lijepa sedefasta boja šampanjca koja odlično funkcionira u unutarnjem kutu oka ali često ju nosim i preko cijelog kapka za moj brzi, svakodnevni look.


Nijansa 403 - nešto toplija boja patliđana sa sitnim zlatnim shimmerom koji je na kapcima zapravo neprimijetan, ujedno mi je i najdraža od svih nijansi i savršena je za nekakav dramatičniji smokey look kada želite izbaciti standardu crnu i sivu nijansu, a super funkcionira i na pregibu kapka.


Nijansa 310 - intenzivna boja maline za kakvom sam dugo tragala. Obično su roza sjenila slabo pigmentirana ali ova je pravo čudo po pitanju pigmentacije i mislim da bi bila odlična i kao rumenilo. Za razliku od ostalih, ova nijansa je mrvicu brašnaste teksture i samim time se i više trusi, no opet, sve joj opraštam zbog fantastične pigmentacije.


Nijansa 805 - nisam joj mogla odoljeti iako trenutno raspolažem s dosta plavih sjenila, ali njih nikad dosta :). U ambalaži izgleda kao intenzivna indigo plava ali je na kapcima nešto umjerenija, zagasita traper plava. Sve u svemu, radi se o jednoj vrlo nosivoj nijansi.

Inače, dok sam pisala post sjetila sam se i da je Babushka nekad davno pisala o ovim sjenilima i da su mi se jako svidjela, no eto... zaboravila sam na njih sve dok ih sama nisam otkrila :D Ostavljam vam i link na njenu recenziju (ona je isprobala tri nijanse smeđih tonova) - klik!

Jeste isprobali Maybelline mono sjenila? Sviđaju li vam se?

Broj komentara: 35:

  1. nemam običaj kupovati mono sjenila, draze su mi alete jer su tu sve boje na mjestu. maybelline sjenila ove vrste nemam ali imam njihova tattoo sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jednostavnije je kad je sve na jednom mjestu, ali ova se lako mogu premjestiti u neku praznu paletu. Mislim da ću to i napraviti kad skupim dovoljna broj istih pa da imam jednu paleticu Maybelline sjenila :)

      Izbriši
  2. Divne si boje uzela. Najviše mi se sviđaju boja šampanjca i rozo. :) Ja ih već dugo gledam, al nikako da uzmem. Inače sam Maybelline-om kao brendom jako zadovoljna, od lakova, ruževa, maskara, Affinitone mi je najdraži puder.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rozo me stvarno iznenadilo, posebno jer u mojoj Bipi nije bilo testera pa sam sve uzimala na blef a i super je stvar što su zaštićena prozirnom naljepnicom pa ih nitko ne može otvarati i prčkati po njima :) sad trk po koju nijansu :D

      Izbriši
  3. Imam dva, jedno za darivanje i drugo svoje.. mislim da je baš ovo tvoje prvo i meni je super.. no sad si me zaintrigirala za plavo, možda pogledam za zeleno.

    Ith's Corner

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će meni zeleno biti sljedeće, baš je neka lijepa smaragdna nijansa :) A plavih imaju nekoliko, čini mi se 3 nijanse čak :D

      Izbriši
  4. Bolje bi mi bilo da se okanim blogova jer mi novčanik plače:^O Pigmentacija im je super! Svakako ću ih škicnuti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sad si me podsjetila da i ja imam jedno njihovo mono sjenilo u ljubicastoj nijansi i sjecam se da je isto odlicno pigmentirano. Kupila sam ga cim su izasla prosle godine ova sjenila, vrlo malo koristila i nepravedno je palo u zaborav. To mi se zapravo vrlo cesto dogada sa mono sjenilima jer vise volim koristiti palete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam te podsjetila, šteta da stoji i da se ne koristi jer su stvarno dobra sjenila :)

      Izbriši
  6. Ni ja nisam nikad zagledala njihova sjenila, ali baš su moćna! Ako mi se neka nijansa baš jako svidi kupit ću, ajd nagovorila si me :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško žabu u vodu natjerat :D Mislim da ćeš si bez problema naći neku koja ti se sviđa :)

      Izbriši
  7. Sviđa mi se ova boja šampanjca i smeđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš na smeđu iz Babushkine recenzije? Da, divne su i te smeđe nijanse :)

      Izbriši
    2. Da :D al od tih svih nijansa mi se najviše sviđa boja šampanjca :)

      Izbriši
  8. Ova plava me podseća na jednu Revlonovu koju imam, isto je tako lepa i duboka.
    Divne senkice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Revlonovih sjenila nemam, samo sam ruževe njihove do sad isprobala ;)

      Izbriši
  9. Zašto sam ovo vidjela :D :D :D
    403 patliđan i 805 indigo plava <3 mislim da ću si ih uskoro priuštiti zahvaljujući ovom postu, swatchevi su ti super ispali...bookmarkano! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, trebala si zažmirit na post :D Super su sjenila a stvarno im je cijena prihvatljiva :)

      Izbriši
  10. nisam isprobala ova njihova sjenila :D
    sviđa mi se Nijansa 403, i sama bih si ju kupila :D

    OdgovoriIzbriši
  11. nisam isprobala, ali ova nijansa 403 je predivna <3
    i sve su baš lijepo pigmentirane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super su pigmentirana, baš sam se ugodno iznenadila :)

      Izbriši
  12. Hmmm ja obično škicnem samo lakove za nokte, dok ostalo uopće nisam zamijetila :)))
    Sviđa mi se ova 403 nijansa, baš ću drugi put obratiti pažnju na njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam do sad većinom samo njihove lakove isprobala, ne znam zašto sam ostalo ignorirala :D

      Izbriši
  13. Nijansa 701 je moj favorit i kupujem. Nisam nikad probala njihova sjenila, baš se veselim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 701 mi je baš nekako za tebe :) ajde da ti nisi nešto isprobala, to je rijetka pojava :DD

      Izbriši
  14. Ja isto uopće ne primjećujem Maybelline sjenila, a djeluju mi super prema vašim recenzijama... samo bih ja vjerojatno posegnula za nečim smećkastim kao i Babushka :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te mi smeđe nijanse predobro izgledaju ali imam ih dosta, pa sam odlučila ubaciti malo boje u svoju kolekciju, ali ne sumnjam da će se naći kod mene i koja smeđa nijansa :)

      Izbriši
  15. Ja sam za rodendan dobila kao neki rozi Maybelline paket ,sjajilo lak i ovo rozo sjenilo, i OPCE nisam imala pojma sta da radim s tim sjenilom jer mi nikako nije pasalo na ocima pa sam ga pocela koristit kao rumenilo i savrseno je kao to. Izgleda kao zdrava rumena roza boja kao iz Barbie crtica i full je pigmentirano

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam danas isprobala rozo sjenilo kao rumenilo, odlično je, evo drži mi se već par sati... samo treba pripaziti pri nanošenju jer je stvarno jako pigmentirano :)

      Izbriši
  16. Imam bas ovu 403 i divna je,odlicna pigmentacija i trajnost,brzo se setuje pa moram biti brza pri blendanju:). A boja je neobicna,ne znam kako bih je opisala,mozda kao svetliju taupe:) Kris

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najdraža mi je 403 i najviše ju nekako koristim. Dobro si ju opisala, nije mi palo na pamet da bi mogla biti taupe, ali sad kad si spomenula, slažem se!

      Izbriši