Moja trenutna rutina - njega lica #2

petak, svibnja 30, 2014

Prije nešto više od pola godine pisala sam vam o svojoj tadašnjoj rutini njege lica. Dosta proizvoda je od tada prošlo kroz moje ruke (i lice :D), neke sam koristila tokom čitave zime i toliko ih zavoljela da ih kupujem još i sad, no moja se rutina dosta izmijenila, a kako i ne bi kada toliko volim isprobavati nove proizvode! Ipak, smatram da treba biti razuman i ne pretjerivati, nagomilavanje nekoliko proizvoda iste namjene zna biti prilično frustrirajuće i zamorno (vjerujte mi, nekoliko puta sam si to priuštila) i onda se gubi sva ona radost u isprobavanju, promatranju promjena na svojoj koži i općenito, uživanju u kozmetici. 


Jutro obično započinjem Nivea pjenicom za čišćenje lica koja mi odlično ukloni višak proizvoda koji se nisu uspjeli u potpunosti upiti tokom noći, a kada mi je lice dehidrirano i osjetljivo, radije posegnem za Yves Rocher losionom za toniranje, koji je zaista blag, divnog mirisa i ne isušuje kožu. Novitet u mojoj rutini je Niveina micelarna otopina koju sam uhvatila na sniženju u Dm-u i odlučila ju isprobati. Nisam preveliki fan micelarnih, no kako ih nisam dugo koristila, sniženje + novi proizvod su bili odlična prilika da nakon dugo vremena u rutinu uvrstim koju micelarnu. Trenutno nemam konkretnih dojmova, nisam ju još isprobala u svrhu skidanja šminke, već samo kao završnu fazu u procesu čišćenja lica.


Još sam pred kraj ljeta kupila Nuxe Creme Prodigieuse Enrichie kremicu o kojoj sam vam svojedobno i pisala. Korištenje sam ove zime stavila na čekanje, nije mi bila dovoljno hidratantna i još uvijek mi nije to - to, te ju najčešće koristim ujutro, onih dana kada ne izlazim odmah iz kuće i ne nanosim odmah makeup  jer mi je tada potrebna nešto bogatija njega. U obrnutoj situaciji posežem za voljenom Hipp intenzivnom kremom. Bila je uz mene cijelu zimu, lijepo se slaže s mojim tekućim podlogama i općenito, pruža mi odličnu hidrataciju. Još jedan noviji proizvod u mojoj rutini je Balm Balm balzam za lice s mirisom ruže geranija. Neću puno duljiti o njemu jer ću vam pripremiti njegovu recenziju, ali ukratko - organski, multifunkcionalni proizvod, pristupačne cijene i slatke ambalaže! Koristim ga na suhim dijelovima (nos, čelo, brada... ali i za usne, kutikule, laktove...), a ponekad ga ubacim u noćnu njegu, kao samostalan proizvod preko cijelog lica.


Na okoloočnom području koristim Vichy Idealia Eyes* sa zgodnim i praktičnim aplikatorom. Lijepo mi nahrani okoloočno područje, no dugoročno, nisam primijetila da je napravila išta po pitanju mojih tamnih kolutova. Od krema sa zaštitnim faktorom koristim Vichy Capital Soleil spf 30. Nježna je i blaga prema mojoj koži, ugodnog i suptilnog mirisa ali naravno, nije mi dovoljno hidratantna da bih ju mogla koristiti samostalno. 


Dolazimo do faze skidanja šminke i bogatije noćne njege. Već sam vam pisala o Green Girl Take it off balzamu koji je naaajdivniji proizvod ikad! Trenutno ga trošim na kapaljku jer mi je pri kraju i priznajem da ću se teškog srca odvojiti od ovog čistog savršenstva! Nakon njega obično posegnem za gore spomenutim YR losionom za toniranje ili zadnjih par dana Nivea micelarnom kako bih bila sigurna da je koža u potpunosti čista i spremna za daljnju njegu. Alverde ulje divlje ruže je još jedan meni jako drag proizvod. Dolazi u zgodnoj staklenoj ambalaži s praktičnom pipetom. Stavljam ga na vlažno lice (poprskano Vichy termalnom vodom, kuju sam btw. zaboravila uslikati), pričekam nekih 10ak minuta da se upije i nakon njega nanosim Bioderma Atoderm Nutritive kremu* o kojoj ste mogli čitati u mom zadnjem postu.


Ovu hrpicu volim zvati mojim SOS proizvodima. La Roche Posay Cicaplast balzam sam kupila nakon što mi se pojavila nekakva reakcija pored usnice. Problem je trajao sve do nedavno, nakratko bi se povukao, a onda, uz prisutstvo stresa i/ili pada imuniteta bi se opet pojavio. Kako god, Cicaplast balzam sam u zadnje vrijeme koristila svakodnevno i područje oko usnice mi je već više od mjesec dana zaliječeno ( nadam se da će tako i ostati). Osim u tu svrhu, koristim ga i na ranicama od atopije, ogrebotinama a dobar je i kao pomoć u zacjeljivanju postoperativnih rezova (provjereno :D). Hipp zaštitnu kremu s cinkom i pantenolom koristim povremeno, kao noćnu njegu, kada primijetim da mi je lice nadraženo, crveno i osjetljivo. Eucerin AtopiControl akut krema* je namijenjena suhoj, atopičnoj, nadraženoj koži, sklonoj crvenilu. Osim na licu, koristim ju i na svim područjima gdje mi bukne moja atopija, a više o njoj bit će u nekoj narednoj recenziji. 


Od maski i pilinga tu je jedno malo, ali spominjanja vrijedno društvance. Premda najčešće posežem za drogerijskim maskama u vrećicama, ovom Balm Balm proizvodu nisam mogla odoljeti. Riječ je o maski i pilingu, u formi praha koji se uz prisutstvo vode pretvara u gustu pastu. Miris mu je dosta, dosta intenzivan, a sama eksfolijacija i nije baš tako blaga kako mi se na prvi dodir (dok je u prahu) činilo. Sve u svemu, još se upoznajemo, a konačne dojmove ćete čitati na blogu. Green Girl Touch my skin maska s AHA kiselinama je proizvod koji zaista volim i koristim već duže vremena. Maska koja je izuzetno nježna prema mojoj koži koja je nakon korištenja svježa i mekana a pore očišćene. 


Od čega se sastoji vaša rutina? Dijelimo li koje proizvode?

*PR uzorak

Broj komentara: 27:

  1. Sviđaju mi se proizvodi koje koristiš za njegu lica. :) Od ovih proizvoda koristim HIPP kremice i Vichy SPF kremu, a GG balzam sam imala prilike isprobati zahvaljujući tebi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju stvarčice koje koristim. Hipp krema je stvarno univerzalna :) a GG balzam, ma divan je i dosta dugo mi je i potrajao, s obzirom da sam ga koristila svakodnevno.

      Izbriši
  2. Dijelimo alverdeovo ulje za lice, ja sam napisala i recenziju o tome. A jako me zanima recenzija balmbalm proizvoda. Ako tražiš supernježan piling za lice, preporučam onaj marke Pai, a nedavno sam s iHerba naručila i noćni AHA tretman za lice koji je isto jako nježan i nekompliciran.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na prijedlozima, budem pronjuškala i piling i tretman :)

      Izbriši
  3. Koliko divnih proizvoda na jednom mjestu! Da imamo isti tip kože već bi ti pola stvari ukrala :D Hipp zaštitnu kremu i ja volim jer i meni radi čuda za crvenilo i smirivanje kože te također ujutro koristim Nivea umivalicu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I eto, još jedna potvrda da je ova zaštitna krema zbilja univerzalna i da smiruje nadraženu kožu :D

      Izbriši
  4. Odličan post, baš sam uživala čitat ga. Jako zanimljivi i interesantni proizvodi od kojih mislim da ću si kupiti green girl balzam i masku jer i inače koristim neke njihove proizvode i super su mi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Baš mi je drago da ti se svidio post :) Tople preporuke za balzam i masku, meni su stvarno odlični ;)

      Izbriši
  5. Balm Balm proizvodi me jako zanimaju :)
    Drago mi je da si konačno riješila taj problem oko usnice, nadam se da se neće više vraćati :)
    I vidiš, dobro je znati da je i ovaj Cicaplast ok za nakon operativnih zahvata

    P.S. imaš lijep jastučić iza :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će recenzija :)) Joj, da... znaš koliko mi je lakše sad kada se to malo povuklo, već sam bila očajna i mislila kako ću ostatak života hodati s crvenilom oko usne :D Vjerovala sam da će mi dermatolog barem znati reći što je to, ali izgleda da je to ostao misterij :v
      Cicaplast je super, super proizvod. Definitivno kupujem ponovo kad potrošim ovo pakiranje. Znam da si mi ti preporučila kremicu za zacjeljivanje ožiljaka, ali kako sam imala Cicaplast, odlučila sam ga isprobati i stvarno funkcionira.
      A jastučić... hvala ti :D Navlaka je kupljena u Offertissimi, za neku smiješnu cijenu :)

      Izbriši
  6. Divne proizvode koristiš :D Nemamo zajedničkih favorita, ali samo zato što imamo različite tipove kože. Veselim se recenzijama Blam Blam proizvoda :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Bit će recenzija Balm Balm stvarčica kad ih propisno isprobam :D

      Izbriši
  7. Krasni proizvodi,djelimo Hipp kremicu i Nivea pjenu(nju sam davno imala,doduse).I pohvala za novi izgled bloga,odlican je,puno mi se vise svidja...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo neke proizvode :) I hvala ti, nije još gotovo sređivanje, ostale su finese, ali bit će ovih dana :D

      Izbriši
  8. dopada mi se izbor kozmetike a i ovakav tip postova :))
    imamo i neke iste proizvode, što me posebno raduje jer vidim da i tebi
    odgovaraju :) moja preporuka za ovo alverde ulje od ruže je da ga probaš
    kao okoloočnu 'kremu', preko noći. Meni je se najviše dopalo da ga tako
    koristim :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Koristim ja Alverde ulje preko cijelog lica i na okoloočnom području, premda sam zadnjih dana počela stavljati navečer Balm Balm balzam na to područje, a Vichy koristim ujutro, zbog lakše teksture i tih sjajnih čestica koje barem prividno stvaraju dojam posvjetljenog područja :)

      Izbriši
  9. Jako lijep izbor proizvoda:) GG su i moji favoriti. I zainteresirala si me jako za tu Bioderminu kremu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Martina :) Mislim da bi ti baš lijepo odgovarala Bioderma :D

      Izbriši
  10. Jesi li možda probala onaj sapun za lice od cinka i još nečega (nemogu se sad sjetiti) ima ga za kupiti u dm-u. Fino skine svu nečistoću sa lica i ostavi lice zategnuto i mekano. Ali je sapun pa pomalo isuši kožu, ali nema te suhe kože koju Nivea nemože nahraniti :). Možeš li preporučiti neko okoloočnu kremu (da se može kupiti u dm.-u, bipi, kozmu...) ? I jako mi se sviđaju ovi tipovi postova, a i novi zgled bloga :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izbjegavam sapune, upravo zbog isušivanja moje ionako ekstremno suhe kože. Od okoloočnih kremica pogledaj Afroditinu od kamilice, nisam ju još isprobala, ali čitala sam jako puno pohvala za istu, cijena joj je nekih 40tak kuna, ili možda da pogledaš Balea Urea okoloočnu kremu, ako tražiš nešto bogatiju njegu, a znam da i Ziaja ima okoloočnu kremicu od kozjeg mlijeka :) Nešto skuplje su Nikel kremice, samo ih ja u svom Dm-u ne pronalazim, ali imaju web trgovinu. I hvala ti, drago mi je da ti se sviđaju i ovakvi postovi a i novi izgled bloga :D

      Izbriši
  11. Dijelimo YR losion / kupljen nakon tvoje recenzije/ i GG balzam, te Hipp intenzivnu kremu koja je meni promašaj.
    Sad me jako zanima Alverde ulje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ti YR losion odgovara :) A što je bilo s Hippom, jel ti je premasna? Alverde ulje se meni jako, jako sviđa, pa ako se odlučiš za kupnju, svakako mi javi dojmove :D

      Izbriši
    2. YR losion mi je odličan :) S Hippom u zadnje vrijeme mažem laktove /samo da je potrošim/ i za to mi odgovara. Na licu mi samo stoji kao da imam masku, a ruke mi isušuje. Ma nemam pojma više izgleda da se nismo našle. Ustvari moram i ja s vremena na vrijeme kupiti jedan promašen proizvod :))

      Izbriši
  12. Sada moram da probam alverde ulje. :) A tiha patnja su mi GG proizvodi..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje je meni stvarno divno, ali moja koža odlično podnosi ulja, pa možda nisam objektivna :) Premda, prvi dan kad sam kupila ulje sam pretjerala s korištenjem, čak sam ga 3 puta u danu stavljala (ludača :D) i naravno da sam sljedeći dan primijetila par prištića, a inače s istima nikad nemam problema... tako da, u svemu treba naći razumnu mjeru :)

      Izbriši
  13. Super je post! Hipp intenzivna krema je odlična, ne samo za lice već i za umirivanje kože nakon depilacije :) I pohvale za novi izgled bloga, jako mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) I zaštitna je odlična u svrhu umirivanja kože nakon depilacije, ja ju obavezno stavljam nakon depilacije nausnice i vrlo brzo mi umiri crvenilo.

      Izbriši