Max Factor Colour Elixir - #825 Pink Brandy

srijeda, svibnja 14, 2014

Prošli vikend sam se počastila još jednim novim ružem. Nisam mogla propustiti priliku, budući da je u Bipi sva dekorativa bila snižena 30 %. Odlučila sam se za Max Factor Colour Elixir u nijansi Pink Brandy koju već neko vrijeme mjerkam i sada je svakako bio pravi trenutak za kupnju.


Ruž dolazi u predivnoj luksuznoj ambalaži s čepićem na dnu koji ipak ne prikazuje realnu nijansu, ali nije niti daleko od toga. Kupiti ga možete po cijeni od oko 60 kuna a raspon nijansi je zbilja velik i mislim da si svatko može pronaći jednu za sebe.

Iznimno kremaste teksture i njegujuće formule, doslovno klizi po usnama i bez problema se može nadograđivati. Ne isušuje usne, premda mi lagano ulazi u fine linije, ali ništa drastično zbog čega bih mu dala minus. Zbog kremaste formule, trajnost mu je očekivano nešto slabija u usporedbi s težim mat ruževima, ali ipak izdrži na usnama bez problema kroz određeno vrijeme, rekla bih, koja 2-3 sata, što je po mom mišljenju sasvim solidan vremenski period.


Samu nijansu bih opisala kao koraljno - breskvastu s laganom primjesom roze. Na swatchu na rukama je nešto hladnija i tu dolazi do izražaja upravo taj roskasti pigment, dok je na mojim usnama zaista nježna, breskvasta nijansa koja bi kod mene mogla proći pod nude verziju, premda realno to nije, no znate već da klasične nude nijanse ne nosim i ne volim baš pretjerano, pa mi je ova nijansa savršena i za dnevni look ali i u slučaju naglašenijeg očnog make up-a. 

Ne sadrži shimmer već je riječ o tipičnom kremastom (creamy) finišu s laganim sjajem zbog kojega će vam usne djelovati njegovano i hidratizirano.


Što kažete na Pink Brandy? Imate li ovu nijansu ili koju drugu iz Colour Elixir linije?

Broj komentara: 37:

  1. Tebi ovakve nijanse izvrsno stoje <3 Imam dvije iz te linije: 510 English Rose i 715 Ruby Tuesday. 510 mi je so-so, ali 715 mi je jako trajan! Ah, ja i moje crvene nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, Ruby Tuesday definitivno želim! Ali namjerno ga nisam sad uzela, treba mi malo odmora od crvenih ruževa, a proljeće je pravo vrijeme za to :D

      Izbriši
  2. Imala sam tu sreću da dobijem ovaj ruž u baš ovoj nijansi i to je najbolji ruž koji sam ikad imala ili probala,a nijansa je pre pre predivna :) Totalno sam luda za njim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što ti se toliko sviđa! Stvarno je divan ruža, što nijansom što teksturom :)

      Izbriši
  3. I meni se ambalaža sviđa, nekako mi je luksuzna :D Nijansa mi je super za svaki dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve što je u zlaćanoj ambalaži meni izgleda luksuzno, hehe :DD

      Izbriši
  4. Imam baš ovu nijansu i predivna je! Kkvalitet ruža je odličan i čak ostavlja onaj blagi stain efekat. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, zaboravih napisati, ali primijetila sam nakon nekog vremena da se baš lijepo fiksira na usnama i ostavlja lagani stain :)

      Izbriši
  5. Imam ga i obožavam ga! Ta linija ruževa mi je odlična, hidratantni su, ne rade nered na mojim usnama (čitaj herpes :/), jako su trajni. Imam Burnt Caramel i njega najviše nosim jer mi paše uz neutral look koji volim. Još imam i Bewitched coral koji na meni vuče na rozo i pigmentiraniji je od prethodna dva (čitaj: trajan, preživi 8h na poslu uz ručak) Ruby Tuesday nosim u posebnim prilikama i isto je trajan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bewitched coral sam skoro uzela umjesto ove nijanse, ali ipak sam se odlučila za pink brandy jer ju već dugo želim isprobati. Doći će i bewitched coral na red :D

      Izbriši
  6. Colour Elixir je odlična linija! Ja imam Mullberry i Chilli, ali i ova nijansa mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, Mullberry je divaaan! Chilli mi, barem mislim, ne bi pristajao, ali gledala sam swatcheve i isto je lijep :)

      Izbriši
  7. imam njihov Bewitched i dobar mi je. mrvu m je presuh, ali stavim labelo povrh pa je ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bitno da labelo riješi sve :) i ja obavezno stavljam nekakav balzam prije ruža, to mi je nekako postala ustaljena navika, bez obzira u kakvom su mi stanju usne :)

      Izbriši
  8. Joj koja krasna nijansa, obožavam tkave pogotovo za proljeće/lijeto!
    Već sam ti jednom napisala da sam zbog tebe teža za već tri ruža tako da bolje da nisam vidjela i ovaj! Dobro, nedavno sam uzela slični pa ću ga preskočiti :)
    Ali je divan, šta je-je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna boja, baš za nadolazeće ljeto! Nekako su mi promaknuli ovi ruževi, a po opisu su baš kakve volim :) Imam već slični pa ću preskočit, a ostale nijanse bolje da ne gledam, previše sam ruževa nakupovala u zadnje vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma koga ti zavaravaš :D Znam da neće moći odoljeti da ih ne poškicaš :))

      Izbriši
  10. Obožavam ovaj ruž :D....i uvijek mi je u torbi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je ovo jedna od onih nijansi koje većini pristaju, zato i je toliko voljen :D

      Izbriši
  11. Nijansa je jako lijepa, možda bih i kupila ako bi ga ulovila na sličnom sniženju :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Često su u Bipi sniženja na dekorativu, a vidim da i Dm u zadnje vrijeme stalno ima nekakve popuste pa se nadam da ćeš naletjeti na snižene ruževe :)

      Izbriši
  12. jao predivna je boja <3
    moram čekirati te ruževe, ne znam zašto ih nikad ni ne pogledam :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, dok ja odgovorim, ti već kupiš jedan :D

      Izbriši
  13. Imam tri ruža iz ove kolekcije i među najdražima su mi :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Mjerkala sam ga znaš, baš pink brandy, dok su bili na 30% u dm-u, s onim knjižicama. Baš je krasno toplo rozast, a nije suviše narančast, kako mi inače te koraljne znaju izgledati, i ambalaža mi je super. Nisam ga kupila jer eto, kao, "štedim" - kažem ja i ostanem živa buahahaha :D Nemam nijedan Max Factor ruž, al vidim da mi zbilja treba!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa gle, nije da su nam neophodni, ali nemožeš odoljeti još jednom ružu ;D Shvaćam te, apsolutno. I znam da ćeš već jednom kupiti koji :)

      Izbriši
  15. Dobar ulov :D Cijela Colour Elixir linija mi je divna, iako još nisam isprobala ni jedan ruž, ali svakako planiram :) Ova nijansa je predivna i odlično ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su ruževi, ne znam zašto niti ja nisam prije kupila koji, a uvijek me privlačila ambalaža kao i nijanse :)

      Izbriši
  16. nemam ništa od njih :)
    ali lijepa mi je ova nijansa
    mislim da je to jedna od onih boja, u koje valja investirati, jer pašu uz sve prilike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno, već sam gore napisala kako mislim da se radi o nijansi koja većini pristaje :)

      Izbriši
  17. Nemam niti jedan ruž iz ove linije, ali bi svakako mogla pogledati koje sve nijanse imaju. Ova nijansa ti je divna, iako se ja ne mogu zamisliti s njom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brzo, brzo škicni nijanse. Tebe baš mogu zamisliti s Ruby Tuesday nijansom :)

      Izbriši
  18. I love your blog, dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  19. It's lovely, nadam se nekom LOTD s njim :)))

    OdgovoriIzbriši